Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@InfidelBro (16.05.2014 06:54): Po dnešních "radovánkách" v DS2 jsem se nasral a začal jsem svou hlavní postavu posunovat k levelu 200. No nedalo mi to a vyzkoušel jsem hrát s fyzickou zbraní bez infuze a musím uznat, že to má něco do sebe. Hlavně proto, že je mnohem menší variace v DMG který dělám. Nabral jsem si 99 od každého resinu a teď si vždycky akorát buffnu podle toho proti komu jdu.
Zbraně které mají "S" scalovaní mají ten bonus opravdu velký. To Murakumo dělá pořád srovnatelný DMG, ale je to takové "spolehlivější".
[neexistující komentář]: jo jo, pevne doufam ze s Beastem se duraz na multiplayer vrati nekam na uroven Demonu a PvPckari vostrouhaj.
Dohrane! Level 166, 48 hodin

Vyhrady - Graficky niektore lokacie dost slabe, co je skoda a Bossovia mohli byt aj zaujimavejsi, niektori boli dost odflaknuti.

Inak vsak hratelnost, moznosti, multak, svet - parada. Som spokojny. Do NG+ sa vsak uz pustat nejdem (mam tych hier plnu riť).
@LIUWIL (16.05.2014 01:03): Santier's Spear se jede většinou na Mundane, to mu dává největší DMG (pokud tedy máš rozumně distrubuované staty). A je fakt, že pokud to dáš do rukou hráči, který plně využívá moveset, tak prakticky nemáš šanci, ale já jsem v 80% narazil na lidi, co to buffnou a následně jen spamují 2H light attack a nebo running attaccky.

Jinak s soul greatswordem a s jakýmkoliv hexem nemám v naprosté většině žádný problém, jsou prostě hrozně jednoduché na dodgování, když už si na to zvykneš, já navíc mám docela slušný dark defense, všechen armor +10 a ještě nato si dávám Dark Torches, takže mě většinou Dark magic zas tolik škody nedělá (ale stejně, když poseru dodge, tak jsem v 50% HP co nevidět) . Ale ten WoG ... to je opravdu sviňárna, skoro pokaždé mě s tím někdo one shotnul a rollnout přímo do toho je mnohem těžší než v jedničce.

Schválně, jdu vyzkoušet můj Magic Mace +5 a Mace +5 na lvi do Shaded woods a uvidíme, co udělá větší DMG ahahahaha.

Jo a ještě k těm quality buildům. Uplně jsem zapomněl, že s quality buildama můžeš dual wieldit s úplnou lehkostí a to žádné hex/faith/int buildy prostě nedokážou a to je podle mě jeden z největších plusů quality buildů. Včera jsem zkoušel dual wield mace a 2 poison longswordy (+ sun sword) a připadal jsem si šíleně OP, protože jsem to řezal jak hovado, stejně tak dual Estoc je kurevsky boží-
@InfidelBro (15.05.2014 22:37): Santier's Spear je hajzlovina z toho důvodu, že má dost možná nejlepší moveset v celé hře (kombo twinblade, halberd a spear - ty nejlepší části jejich movesetů), a neexistující scaling z něj dělá naprosto jistého adepta na Raw infuzi. Když ten twinblade moveset spustíš v okamžiku, kdy je oponent ve stunlocku, tak už to nerozdýchá. Samozřejmě pokud tu zbraň dáš do ruky někomu kdo se pouze rozběhne a začne spamovat, tak samozřejmě bude brzo po něm, ale buildy postavené čistě kolem této zbraně jsou bad mojo. Nehledě na to, že ta zbraň má nekonečnou výdrž.

Za docela prasárnu považuji ten Soul Greatsword. Je to takový kapesní Zweihander, který nejde blokovat a nezasekává se o zdi. Single-shot Hexy.... just wow. Nejvíc OP je samozřejmě Yearn.
But then again... look at this. Just fucking look at this shit!

Soul memory je popsané tady. Je to rozdělené na 41 tierů a range je vždy několik těch tierů. Problém je pravé v tom, že pokud se chceš držet na metě SL150, budeš prostě neustále stoupat, stejně jako hráči kteří na metu kašlou a jsou SL300. A v úplně posledním tieru bude záplava postav Galactic Overlord Soul Level 700 and up. Na protest jsem započal nový charakter který hodlám držet na nějakém vyšším levelu a min/maxovat pro maximální DEF a pohyblivost.

Jinak různé potvory mají různou obranu. Třeba ti lvi v Shaded Ruins jsou velice odolní vůči magii - magie která normálně dělá DMG 200-300 jim ubírá max. 50. Já to řeším magickou zbraní a Fire Weapon kouzlem. Body které jsem ušetřil za STR a DEX jsem narval do počátečních tří statů a mám tak tolik staminy, že si mezi každým seknutím zbraní třikrát oběhnu Lordran bez zastavení protože můžu vtip.

[neexistující komentář]: Hmm. Mě se PvP zas tak nevyrovnané nezdá. Zprvu mě hrozně sral Santier's Spear, který jsem se však následně naučil "Parryovat" (easy, jako všechny twinblady, pokud máš trochu poise, tak stačí kdykoliv když jsou v tom šíleně rychlém kombu zmáčknout parry, a je to). Stejně tak jakákoliv magie mi nedělá žádné problémy (jen firestorm, protože jsem retard) a taky nechápu ten humbuk okolo Soul Memory. Většina hráčů si na to stěžuje, ale když si vemeš, že v NG+ dostáváš za invaze ~7k duší, a invading range je třeba 2 000 000 a ostatní hráči pořád duše získávají taky, tak to zas takový problém nebude.

Jo a jinak zkoušel jsem porovnání magic mace +5 a mace +5 a mace +5 dával větší damage těm mumiím v Lost Bastile. Tak. Výzkum je u konce a už mě nikdo nepřesvědčí, že čistě physical zbraně jsou horší, než elementální :D
no, lvl 162, 59h. Teda nutno dodat ze po ziskani Ashen Mist Heart uz jsou veskere indicie co delat dal tezce nenapadne, zlaty internety. No, 85% si to zaslouzi, ale vic ne, tohle *je* nejslabsi Souls hra.

Btw vcera mi do prace prisel nejaky 30+ borec v pracovnim a vypadlo z nej ze hral vsecky souls hry, dragons dogma i s dark arisen, vedel o projektu beast a pri nejmensim znal i kings field serii. Vic takovych zakazniku, dammit.
@Say (13.05.2014 14:17): Odomknute? mne sa prave zda ze je tam maximum 60 FPS aj keby si mal i7 5GHZ+Quad TitanZ GPU.
Ale to sa mi len zda ze som niekde jednym okom cital, mozno som to len zle pochopil.
A kde že se nastavují ty FPS? Nebo tam jsou defaultně 30, ale odemykají se těmi módy o kterých tu píšete.
@LIUWIL (12.05.2014 21:02): Hra pri 60 fps NEFUNGUJE jak by mela, prestan si tady neco namlouvat. Ze se zbrane opotrebovavaji rychleji si musel vsimnout snad kazdy. Ale drive ci pozdeji to opravi a vsechno bude zase krasne. A vubec, zmenme tema.
@LIUWIL (12.05.2014 21:02): Ahá... takže to byl záměr vydat PC verzi, která při 60FPS funguje špatně. :D Tak teď už to dává smysl. Akorát teď je to zase fail z hlediska spokojenosti zákazníků a budování pověsti.
@Matthew.J (12.05.2014 20:35): Hra při 60FPS funguje. Faktem je, že kdyby některým nepřišlo divné že se zbraně rychle opotřebovávají, tak si toho nikdo ani nevšimne. Záměr byl používat FPS jako časový interval. Opotřebovávání zbraní jsou pak klíče zapomenuté v autě. Strom pořád stojí.
@InfidelBro (12.05.2014 20:04): Washing Pole má A scaling od +2
Já jedu Murakumo, magická infuze a Flame Weapon buff. Podle brnění dávám 400-700 DMG standardním útokem. Staty 10STR, 20DEX.
Jde o to že těch 30 bodů je hrozně velká investice, která může jít jinam.
Už jenom to, že ten DMG je srovnatelný, mě demotivuje ty body strkat do DEX nebo STR.
V DS1 ten DMG elementárek jednak byl nižší, ale hlavně, jenom fyzické zbraně šly buffovat. Takže když si člověk vzal Manserpent Greatsword, narval 50 bodů do STR a na zbraň si dal nějaký resin, tak dělal nesrovnatelně větší DMG než jakýkoli build s elementární zbraní.
@LIUWIL (12.05.2014 19:15): No jo, ale Washing Pole má na +10 A scaling a né B. Taky se nesmíš dívat na čísílka ale vyzkoušet to, protože jakékoliv elementy jdou přes 2 defensivní staty, v tomhle případě physical a lightning. Navíc je docela normální, že většina lidí používá Quartz ringy (na SL150+), a nebo takové ty "tabletky" na zvýšení resistencí. Jinak třeba Blacksteel Katana a Manslayer jsou fantastické. Nesmíš taky zapomínat že Poison a Bleed scaluje s DEXem, takže prostě čistý DEX build je u DEX zbraní vyrovná a ve většině případech i překoná jakýkoliv element.

Jinak tohle platí čistě pro PVP, na PVE moc nehledím, takže v tom ohledu máš pravděpodobně pravdu.

@InfidelBro (12.05.2014 18:40):
Washing Pole +6 (Ačkové scalování v DEX)
INT i FTH na 6

Při 10STR a 20DEX má:
Fyzická zbraň: 192+50 (242)
Blesk: 134+19/134+15 (302)

Při 20STR a 50DEX má:
Fyzická zbraň: 192+92 (284)
Blesk: 134+35/134+15 (318)

Zkrátka a dobře, přidáním 30 bodů do DEX sis polepšil jenom o 42 DMG (což je ekvivalent Ring of Blades) a element pořád dělá větší DMG.
Elementární zbraně jdou pořád očarovat a budou dělat DMG i skrz štít.
Z tohoto pohledu dává větší smysl narvat body buďto do INT nebo do FTH (případně do obojího a použít Dark infuzi). Kromě toho, že se ti zvýší DMG daného elementu budeš mít magii.

Jinak poison je pěkna sviňárna :D Jsem přes týden běžel build s otráveným twinblade. Troškou jsem protivníka vždycky poškádlil Shotelem v powerstance a pak surprise twinblade spam. Jed ubírá opravdu rychle.
Zato s bleed jsem měl blbé zkušenost. Podle všeho bleed po naplnění AUX limitu neubírá velké množství zdraví, ale pouze zabraňuje regeneraci staminy na pár vteřin.
@Matthew.J (12.05.2014 17:49): Když chceš autem nabourat do zdi a nabouráš do ní, není to fail, je to záměr. Když si pak vzpomeneš žes v tom autě měl hodinky, taky tomu nebudeš říkat fail. Pokud při tom sejmeš strom, pak je to fail.

Spíš než na to co FromSoft udělali nebo neudělali narážím na použití "epic fail".
@Matthew.J (12.05.2014 15:24): Epic fail je když něco posereš. Není to ani ve své podstatě bug. Toto je prostě špatné (záměrné) rozhodnutí. Hry které jako časové intervaly používají FPS nejsou nijak vzácné a řadí se mezi ně i například takový CoD.
Fail je jedině to, že si tohoto všimli až hráči a ne testeři.

No myslím že DS čeká hodně změn. Hru určitě budou chtít přinést na nové konzole, kde to pojede v 60FPS, takže na toto se budou muset mrknout.
Ve hře je teď pár OP zbraní a magie více méně dominuje všemu. A do toho všehu je tu strašně malý scaling fyzických zbraní a podle mě až moc velký DMG elementárních zbraní (to samé bylo i v DS1, i když v mnohem větším rozsahu - elementy byly OP).
Vážně díky :D teď si připadám jako bych si dlouhé hodiny vychutnával svačinu. Říkal si jak už nemůže být nic chutnějšího a přikluše nějaký maník a "vole máš to plesnivé". Snad na ty věci při hraní zapomenu, ale teď se musím smát té jejich neschopnosti a absurditám. :D
@Say (12.05.2014 12:59): :D jo! Když si vzpomenu na takový Deadspace, jehož fyzika byla založená na FPS, nebo nedej bože Need for Speed

Jinak kdyby někoho zajímalo proč mají všichni ve jménech hvězdičky, je to protože FromSoft do hry přidali naprosto absurdní a zcela neskutečný filtr

Jsou zakázany slova jako "dog", "ho", "job", "satan" a podobně. Ono ale to nefiltruje jenom slova, ale taky části slov, takže když svoji postavu pojmenujete "Phoenix", ostatním se ukážete jako "P**enix".
@pipboy (11.05.2014 15:35): Jo, každému se bude líbit něco jiného. DS 2 má víc takových "wow" efektů. Dragon Aerie mi prostě vyrazilo dech mnohem víc než Anor Londo. Taky tomu všemu přidává hra světel a stínů, např. když rozsvítíš v No Man's Wharf, tak se ti naskytne taky parádní pohled.
@InfidelBro (komentář): s cim nemuzu souhlasit je graficka stranka veci - jasne bezi to na PC lip a jsou tu dynamicky stiny a snad i par hezkych lokaci, ale obecne je to proti prvnim dvema Souls hram dost hnusne.

Pod druhy odstavec se klidne podepisu.
@InfidelBro (11.05.2014 10:08): Jo, v NG+ je narváno. Dneska jsem si v Iron Keep přivolal phantoma, nicméně v okamžiku kdy se připojil mě napadl další invader a dopadlo to tak že jsem tam asi půl hodiny přivolával phantomy kteří mezi sebou bojovali. Přivolal jsem miniálně deset různých lidí a čtyřikrát můj svět někdo napadl.
Jedna věc mě ale sere - Avelyn :( Nějak něchápu proč tohle kreténství From Soft vraceli do hry.
@InfidelBro (10.05.2014 21:32): Soul Memory funguje normálně. Důvod, proč si lidi mysleli že nefunguje, jsou tiery. Tier 39 se může připojit k Tier 41, který může mít SM klidně 30M
http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Soul+Memory

I podle mé zkušenosti v NG+ Soul Memory funguje úplně stejně jako v NG. Narážel jsem na borce v plném Havelu, kteří si vesele poskakovali přes celou místnost a házeli po mě kouzla s požadavky 40 a víc.