Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Když se to tady tak rozjelo, pomozte ubohé paměti - jak se jmenovala ta rasa, která vlastně stvořila Protossy i Zergy ( a možná i Terránky)? Mám dojem, že je Zergové nakonec zničili, protože na ně z dálky dohlíželi a Zergové byli agresivní a tuto rasu objevili, napadli a zničili.. Jak jenom to bylo.. Nebylo to na 3 písmena??
@special_plan (27.03.2017 16:28): Day of the Tentacle (a Monkey Island série) je dle mě pro změnu plivání na originál. Remaster by (dle mě) měl být právě o vytvoření původních spritů (a grafiky) ve vyšším rozlišení s cílem být co nejbližší originálu.

Na druhou stranu - nějak jsem pozapomněl, že v roce 2015 Blizzard oznámil remaster Warcraft, Starcraft a Diablo 2 - takže tohle je asi jen ta první vlaštovka.
Remaster určitě dobrej. Škoda že jsem nedávno rozehrál ten rozpixelovanej originál. Kampaň za Terany docela dobrá, ale, že bych z toho byl zas nějak odvařenej. Teď jedu Zergy, který ale moc nechápu.

Jinak by mě docela zajímalo, proč je v reakci na oznámení remasteru původní verze aktuálně vyprodaná.
Já osobně se na remaster verzi těším. Starcraft je jednou z her mého mládí, kterou jsem ale nikdy nedohrál. A dát si to znovu s lepší grafikou? No proč ne :)
Já jsem se nejprve nadchnul, protože jsem doufal, že remaster by mohl nejen vylepšit grafiku, ale i ovládání - tím myslím přidat možnost označit více jednotek najednou, možnost dát více výroben na 1 hotkey a takhle je požívat a spravit tu otravnou věc, kdy každému vyrobenému dělníkovi musíte dát zvlášť příkaz, aby těžil, i přesto, že rally point směřuje na minerály. Kdyby tyhle 3 věci remaster vylepšil, bylo by to super. Ovšem pokud má být remaster v multiplayeru kompatibilní s původní hrou, je jasné, že ovládání musí zůstat stejné. Takže mě osobně nechává remaster chladným...
@Tyrael (27.03.2017 06:50): Co jsem na to koukal, tak to zvětšuje jen rozlišení (což je jasné), přidává detaily na budovy a jednotky (což kvituji s povděkem) a mění obrázky jednotek. Jen v tom posledním může imho remaster ztratit ono "kouzlo". Nicméně při zběžném pohledu se mi zdá, že 9/10 portrétů vypadá lépe. Jen ten android u terranů (command centre) se mi líbí asi méně.

Mohli ale zapracovat na tom panelu dole ještě. Docela to jde, ale vyšší rozlišení měli vzít jako příležitost, aby roztáhli obrazovku s informacemi a přidali do něj tak další info.

Vypadá to ale celkově za mě lépe než Starcraft 2, kde stále vidím prvky grafiky, v níž Blizzard jede od Warcraftu 3. Temná grafika a atmosféra prvního Starcraftu tak u mě vede.
Nevím, ale asi spíše zůstanu u původní verze hry. Přece jen, upgradem grafiky může ztratit svoje kouzlo
Koupě to bude jasná - a trochu doufám, že remaster bude hodně výdělečný - tak výdělečný, aby vyšel remaster D2 .-)

Vlastně ne (nejen kvůli D2) - doufám, že se tím "inspirují" i další společnosti a vydají remaster ve stejném duchu (tedy, vycházím z toho, že ten remaster bude kvalitní) - protože asi každému je jasné, že do překreslování sprites se nikomu moc nechce (a byl to zpravidla ten největší problém různých remasterů nebo vylepšení starých her). Vyrobit nový 3D model a otexturovat ho je "dětská hra", zatímco překreslit všechny animace je (obvykle) mimo možnosti modderů.

Na druhou stranu, kampaň jako remake pod S2 engine už tu byla...
dělá to čistě blizzard ???? ... no pokud jo, tak to mně už docela štve to neustálý prohlášování...jak nebudou dělat remaky....stejně nejlepší je původní hra....(o tom jsem se přesvědčil už předělávky pro map editor dvojky)
Vypadá to solidně. Jen... Jak to bude s distribucí? Imho jako "nová hra" je to neprodejné. Za mě by bylo nejlepší, kdyby se to zadarmo dostalo ke stávajícím vlastníkům původní hry.
no jasně, po jedný to nemá efekt. já to hrál dycky následovně: terrani, zergové, a do protosu se mi moc nechtělo, nakonce to byl nejoblíbenější tým. hodně ofenzivní na rozdíl od lidí.
@vodkasesemtexem (12.02.2016 22:59): řekl bych, že Terani mají nej-intuitivnější ovládání - zkrátka dělostřelectvo, pěchota, vzdušná obrana .... pojetí dalších ras není klasické a myslím si, že jejich zvládnutí je obtížnější.

Celkově však platí, že každý kdo zvládne využívat speciální jednotky a každou jejich výhodu/schopnost, je opravdu nebezpečnej.

já sem si myslel, že psionická bouře je naprd, dokud jich na mě nepřistálo pět naráz :D
je neuvěřitelně vyvážená, prej jsou ale nejsilnější Terrani, což si nemyslím, i když počítač, kterej kombinuje několik jednotek zároven, vám dokáže s nima neskutečně zavařit. kdysi jsem taky za Protossy používal letectvo - 12 Carrieru, sonda a Arbiter. ted jsem vzdušný síly omezil jen na Scouty; ve větších množstvích neuvěřitelně efektivní jednotka, zvlášt na vybojování vzdnušné převahy, ale osvědčily se i jako bitevníky. nicméně utok jsem vedl převážně po zemi s tajnou zbraní - Reaverama. nic složitýho na ovládání, spíš zábava, nesměj zustat osamocený. se skupinkou Zealotu postupujou celkem rychle do nepřátelského teritoria! občas přišel ke slovu i Templář, ale nebylo to nic pravidelnýho, spíš obrana.
@Crash (18.01.2016 07:56): Jsem rád, že se ti můj komentář líbil. Někdy mi to dá hroznou práci něco sepsat, ale včera po dohrání se mi to psalo samo.

@Walome (18.01.2016 07:50): Hrál jsem dvojku, takže mě to mohlo napadnout už dřív, že to tam bude. Přece jen bych se nebál říct, že ve dvojce je to hlavní nosná linie (nejdřív pomsta Mengskovi, pak záchrana Sarah). Ale prostě jsem to nečekal a zapůsobilo to na mě. Těším se, jaké dějové kličky přinese Broodwar. Aby mi z toho nepraskla hlava :)
@Kwoky (17.01.2016 22:52): A náhodou uvedené minimální nároky - P 90 MHZ sedí. :) Akorát je třeba si uvědomit, že dřív byly minimální nároky opravdu minimum k rozjetí hry, hrálo se třeba na 10-15 fps a dříve nám to nevadilo. Dnes jsou hráči zhýčkaní a jakmile to na vteřinku skočí pod 30, už mají pindy. :)
A pro zajímavost vem si třeba, že oficiální minimální nároky na Quake III byly P-II 233 MHZ a 8 MB grafika. To byl takový extrém, že je to asi jediná hra, u které jsem v komentáři nadsadil a dal aspoň 300 MHZ, protože na 233 MHZ v kombinaci s 8 MB grafikou si nezahraješ snad nad 5-10 fps :)
[neexistující komentář]: Ach, velká nostalgie při čtení komentáře, přes deset let jsem to nepustil, a začaly mě svrbět prsty. :)
[neexistující komentář]: docel s podivem, že se za 18 let k Tobě nedostal zvrat s Kerriganobou :) kterej, souhlasím, je parádní a nečekanej, hlavně u strategie.
Uff. Dnes dohrána kampaň. Celkem mi to vzalo asi 35-40 hodin. Skvěle strávených hodin.
ale zase na druhou stranu nejde ve starcraftovi jset kolečkem tak aby jsi viděl vojákům do obličeje jako to je ve warcraftovi 3
@JAG (19.10.2014 14:42): hmmm asi mám taky o něco radši starcraft, hlavně proto že ve starcraftu došlo poprvé k hlubší diferenciaci jednotlivých stran. Také, že takto blízká budoucnost obsahuje témata a prvky, velice blízké naší době.

Nadruhou stranu warcrafty jsou stále top fantasy klasika. První dva díly sice nepřinesly do herních prvku, nic převratného, i tak si ale tu hru člověk užil. Trojka, ta už nabídla ultimátní zábavu.

Sečteno podtrženo, vede starcraft, protože se od něj dočkáme dalších pokračování formou strategie. Od warcraftu už jen těžko.
Jde o úhel pohledu, já mám starcraft rád, ale nejmilejší mi asi vždycky bude warcraft 2 :)
Přijde mi, že si Blizzard u svých her drží zhruba podobnou (akorátní) obtížnost- Warcraft 2/Warcraft 3/Starcraft a datadisky vždy o trochu těžší. Snad jen datadisk k Warcraftu 2 byl občas celkem slušné peklo:).
@Bodkin (14.05.2014 13:59): Jsem na tom úplně stejně. Koncové mise a datadisk byly o něco těžší, ale myslím, že právě tak akorát, aby představovaly výzvu, ale přitom nebyly vyloženě frustrující.
A volba obtížnosti tam snad ani není. (A pokud jo, tak jsem hrál na normal.)
Nepamatuji si, na jakou obtížnost jsem BW hrál (a jestli vůbec volbu obtížnosti měl), ale pamatuji si, že mi (zase - tak jako u originálu) dělali potíže jen koncové mise u kampaní.

Ale třeba jsem to jen hrál na easy.