Dnes jsem to rozjel a ta atmosféra tu je naprosto perfektní. Za poslední dobu nejlíp utracené herní 1,5€!
Diskuze
@MickTheMage (13.06.2014 13:21): Tesla Bratislava :))
Co mi pripomina - tu je par screenshotikov z toho cuda, na ktorom (v septembri to bude rok?!) robim. Koniec v nedohladne :((
@valcik (13.06.2014 11:43): Uz mam erekciu!
Dufam ze je to 100% pravda, na vianoce by to mohli vydat idealne. Kazdy rok plnohodnotnu DLC kampan az do skonania sveta.
Dufam ze je to 100% pravda, na vianoce by to mohli vydat idealne. Kazdy rok plnohodnotnu DLC kampan az do skonania sveta.
Pár dní dozadu oznámili Harebrained Schemes cez tweet, že naberajú skúsených pisálkov so znalosťou lore a editora Shadowrun Returns. Žeby kutili nový add-on? ^^
@MickTheMage (18.05.2014 21:54): jo v tom brotherhood jak tam je uprostřed souboje rozhovor, tak po něm zamrzne interface a můžu tak leda zoomovat, a ALT+F4. Zkoušel. Ale už jsem si zkouknul konec na youtube a děj si přečetl, považuju to za dohraný. Mě ten gameplay nějak extra hodně nebavil, takže ani nemám chuť to řešit.
Ale atmosféru a dialogy to mělo dobrý.
Ale atmosféru a dialogy to mělo dobrý.
@Paul (18.05.2014 21:18): Wut? Gamebreaking bug? A skusil si reload misie?
Nic nepotěší tolik jako gamebreaking bug v 70% hry. No nic, jdu si to dočíst jak to dopadne.
@Ebb (26.03.2014 11:48): moc pěkné a proč je nemáš vybarvené?
Mimochodom, naša hra spred roka cca s McLarenom2005 :)
http://postimg.org/image/skjong777/
http://postimg.org/image/skjong777/
@Mount (26.03.2014 03:31): K tomu čo som hral, ešte pred 15 rokmi som bol na turnaji v Battletechu, čo organizoval Altar v Olomouci v rámci akcie Gamecon. Odvtedy som sledoval a hrával ako Battletech tak Shadowrun s občasnými prestávkami. Jediné čo som nehral bol Battletech RPG (Mechwarrior).
@Ebb (26.03.2014 02:30): byl bych radši kdyby jsi psal komentáře a ne poloanglické sračky a sračky i obsahově, jasný <>? -
Máš tu dost slovenských přátel na to, aby jsi se mohl něco od nich přiučit.
edit: to tvoje machrování z wiki mi přijde vážně velmi vtipné :D
Jordan Weisman možno nie je najznámejším RPG dizajnérom, svoje si ale odslúžil pri príprave pôvodného Shadowrun z 80tich rokov, či Battletechu RPG
Bylo by fajn kdyby jsi si toho shadowruna a battletech zahrál a nepřejímal rozumy a názory jiných lidí z netu <> ;-)
Máš tu dost slovenských přátel na to, aby jsi se mohl něco od nich přiučit.
edit: to tvoje machrování z wiki mi přijde vážně velmi vtipné :D
Jordan Weisman možno nie je najznámejším RPG dizajnérom, svoje si ale odslúžil pri príprave pôvodného Shadowrun z 80tich rokov, či Battletechu RPG
Bylo by fajn kdyby jsi si toho shadowruna a battletech zahrál a nepřejímal rozumy a názory jiných lidí z netu <> ;-)
@Mount (26.03.2014 00:10): Odbav sa na mínusku a drž už <>u.
@Ebb (komentář): aha takže jediná hra s atmosférou je PT? Už to prosím nehul. -
@Bodkin (08.03.2014 00:11): Díky, rozumná volba (nějak jsem pozapomněl, že HB rozhazují i klíče).
@7c (07.03.2014 23:40): Tak jdi na HB store, zrovna je to tam v akci a dostaneš jak steam key tak drmfree.
Škoda jen, že u toho není i android verze :(
Škoda jen, že u toho není i android verze :(
Jak to je s "DRM free" verzí vs Steam? Je možné ji přidat do Steamu (a využívat - pochybných/případných - výhod Steamworks) nebo to není možné?
Na jednu stranu mi systém Steam (všechny hry v jednom) vyhovuje, na druhou stranu je Steam design a UI totální hnus, takže "standalone" verze by byla nejspíš příjemnější (nehledě na to, že bez radikální slevy je Steam dražší).
Na jednu stranu mi systém Steam (všechny hry v jednom) vyhovuje, na druhou stranu je Steam design a UI totální hnus, takže "standalone" verze by byla nejspíš příjemnější (nehledě na to, že bez radikální slevy je Steam dražší).
@Phoenix (30.01.2014 08:01): Čili pro mě velmi dobré zprávy! :)))
@Sinister (30.01.2014 01:02): jj, původně se DLC mělo jmenovat přímo Berlin.
@mazar1234 (29.01.2014 23:01): To je to DLC z Berlína?
Yes yes yes yes yes yes.... yes yes yes yes yes yes yes.
Steam nahodil pre-order na Shadowrun: Dragonfall.
Save Anywhere: You can save your progress at any time during the game. (This expanded save functionality is also available in Patch 1.2 for Shadowrun Returns.)
Takze jedna dobra sprava za druhou!
Steam nahodil pre-order na Shadowrun: Dragonfall.
Save Anywhere: You can save your progress at any time during the game. (This expanded save functionality is also available in Patch 1.2 for Shadowrun Returns.)
Takze jedna dobra sprava za druhou!
@vapiscz (komentář): Co mi taky chybělo u moderní hry je vtažení do příběhu třeba pomocí ingame videa, nebo alespoň dabingu zásadních rozhovorů.
A mně se třeba tohle moc líbilo. Dabing nepotřebuju a ingame videa mě iritují nemálo, imho často jen zbytečná zdržovací taktika k natažení herní doby.
A mně se třeba tohle moc líbilo. Dabing nepotřebuju a ingame videa mě iritují nemálo, imho často jen zbytečná zdržovací taktika k natažení herní doby.
@Phoenix (27.12.2013 15:30): A nehledě na to, že texty se lépe odklikávají XD "4th pillar my a**, Bioware".
@valcik (27.12.2013 14:34): Asi tak. Nehledě na to, že člověk čte většinou výrazně rychleji, než se NPC daří se vymáčnout.
@orromis (27.12.2013 13:22): Dabing (resp. voice acting) považujem v moderných hrách za pohromu! Často opakované hlášky, ktoré sa zobrazujú formou textu, dokáže človek pokojne ignorovať. So zvukom je to ale horšie, ten sa ignoruje dosť blbo a preto sa niektoré výroky herných postáv stávajú po čase otravné. Dobrým príkladom je okrídlená hláška o nukleárnej zime vo FNV, alebo slávny bethesďácky šíp v kolene. ^^
edit: Výborne je to vyriešené napríklad v Planescape Torment. Postavy majú nahovorený jeden alebo dva riadky, aby si človek podľa tónu a farby hlasu dokreslil charakter postavy a zvyšok textu je nemý.
edit: Výborne je to vyriešené napríklad v Planescape Torment. Postavy majú nahovorený jeden alebo dva riadky, aby si človek podľa tónu a farby hlasu dokreslil charakter postavy a zvyšok textu je nemý.
@vapiscz (komentář): "Co mi taky chybělo u moderní hry je vtažení do příběhu třeba pomocí ingame videa" - Hra není film.
S dabingem je to to samé. Například Arcanum také není dabované (kromě hlavních postav). Podstatou je snad kvalita rozhovorů (která je, pokud vím, na velice vysoké úrovni). Navíc dabing je určitě i finančně náročný (hra byla financovaná kickstarterem a na dabing se tedy asi nevybrali peníze).
Jinak jsem teda zvědavý jestli je ta linearita takový problém. Koncem ledna snad budu Shadowrun kupovat a strašně se na to těším :)
S dabingem je to to samé. Například Arcanum také není dabované (kromě hlavních postav). Podstatou je snad kvalita rozhovorů (která je, pokud vím, na velice vysoké úrovni). Navíc dabing je určitě i finančně náročný (hra byla financovaná kickstarterem a na dabing se tedy asi nevybrali peníze).
Jinak jsem teda zvědavý jestli je ta linearita takový problém. Koncem ledna snad budu Shadowrun kupovat a strašně se na to těším :)
Momentálně se slevou na Steamu, až do 3. ledna tuším.
Dohráno. Bylo to krátké a lineární, ale stálo to za to. Hlavně co se týče dialogů a atmosféry.
Feelingem mi to připomínalo filmy z 80. let, kde bývá hrdina tvrďák drsnější než šmirglpapír, má všechno u prdele, a náhodou se připlete k něčemu velkému. :-D
Feelingem mi to připomínalo filmy z 80. let, kde bývá hrdina tvrďák drsnější než šmirglpapír, má všechno u prdele, a náhodou se připlete k něčemu velkému. :-D
@valcik (09.10.2013 22:16): neprelozil, s tymto sa trochu potykam, zatial pouzivam relativne normalnu mluvu :( Preto je to alpha, a preto som aj chcel nejaky feedback, mozno od skusenych shadowrunnerov, ktori by vedeli poradit ako dat nejake specificke vyrazi do slovenciny (okrem ineho).
Edit: Ale aby som odpovedal na tvoju otazku, tak zrejme by som to prelozil dost priamociaro - pojebane hovno ;)
Edit: Ale aby som odpovedal na tvoju otazku, tak zrejme by som to prelozil dost priamociaro - pojebane hovno ;)
@MickTheMage (09.10.2013 20:20): Ako si preložil fraggin' drek do slovenčiny? Na to sa teda kuknem. o:-)
Pred casom som neplanovane vypustil na verejnost testovaciu alpha verziu 0.2 Shadows over Bratislava. A tu su popisane nejake tie zmeny a ine drobnosti.
@Sinister (09.09.2013 15:33): Jop, na prehrabávanie prázdneho labáku v súbojovom režime si spomínam. Aspoň že tá súbojová muzika bola celkom fajn. ^^
@Sinister (09.09.2013 19:49): Já jsem wanabe kritik, hnidopich a nevděčník, takže si vždycky něco najdu. PS:T v současné podobě by pro mě byl asi zcela ultimátní playbook (což možná někomu přijde divné, ale whatever :D)
Ale podle prožívání bych na 100 hodnotil asi první Homeworld.
@USER47 (09.09.2013 19:56): To je, ale tak rozumíme si ne? :)
Ale podle prožívání bych na 100 hodnotil asi první Homeworld.
@USER47 (09.09.2013 19:56): To je, ale tak rozumíme si ne? :)
@orromis (09.09.2013 19:46): Slovní spojení "objektivní názor" je nesmysl:).
@orromis (09.09.2013 19:46): Nevěřím na objektivitu. Hru prožíváš. Takže objektivita posuzování tohoto neexistuje :)
@Sinister (09.09.2013 19:39): Kdyby byl boj v PS:T lepší, tak to 100 má (otázkou je, zda je to osobní preference, nebo objektivní názor no... já tam prostě chci mít něco strategičtějšího na tahy a ne real-time/pause hybrid)... uvidíme jak dopadne pokračování :)
@Longin (09.09.2013 19:45): Lol, takovej twist :D
@Longin (09.09.2013 19:45): Lol, takovej twist :D
mno po dvou hodinách vystřízlivění musím říct, že si s tím mohli vyhrát líp no :D
@orromis (09.09.2013 19:37): Planescape: Torment. A diskusi nepřipouštím :P :D
@Longin (09.09.2013 17:30): Pochybuji, že některá hra bude tak ultimátní a zcela bezchybná, aby si 100 zasloužila :) Ale ten pocit, když mě ta hra kurevsky baví a budu se k ní určitě vracet zná asi každý :)
Každopádně mě štve jak tu o Shadowrunu každý básní a já to ještě nemám a asi tak měsíc mít nebudu. Grr :D
Každopádně mě štve jak tu o Shadowrunu každý básní a já to ještě nemám a asi tak měsíc mít nebudu. Grr :D
@valcik (09.09.2013 15:07): Tam je imho problem s tym ako je to naprogramovane. Su tam veci, ze by to teoreticky malo ist (teda ked sa hrabes v editore), ale v praxi mi to nikdy nefungovalo. Ale mozne je, ze som to len ja robil blbo :)
@Longin (09.09.2013 17:30): Takovy pocit jsem zazil jen parkrat a nebylo to tak, ze by hra byla na 100%. Ale i u tech nejoblibenejsich her to u me vetsinou trvalo dele. Asi tak dlouho, nez si na 100% zvyknu na ovladani a nektere mechaniky hry.
@Longin (09.09.2013 17:30): Áno, mal som taký pocit pri hraní Far Cry 3, ale potom som hodnotenie znížil na 90%
@Longin (09.09.2013 17:30): Ne, protože pak bývám zklamán.
Znáte takovej ten pocit, když hrajete teprve hodinu nějakou novou hru a nějak tušíte, že to bude na 100%? :D
Dosť ma štvalo aj to, keď som v súbojovom režime obetoval jeden ťah aby som presunul pankáča za prekážku, ale po ceste k nej sa spustil naskriptovaný dialóg so záporákom a zablokoval mi pandrláka v polovici pohybu. Žeby daň za tesnú deadline na Kickstarteri? Takéto drobnosti si predsa pri betatestoch museli všimnúť.
Ale zato som raz najal trollského samuraja, ktorý sa do boja zapojil úplne nahatý. Pobehoval tam iba s ružovou plynovou maskou na rypáku a to sa ráta! :D
Ale zato som raz najal trollského samuraja, ktorý sa do boja zapojil úplne nahatý. Pobehoval tam iba s ružovou plynovou maskou na rypáku a to sa ráta! :D
@valcik (09.09.2013 15:07): Mně se hlavně soubojový systém někdy k začátku lokace aktivoval a vypnul se až teprve, když jsem změnil lokaci. Než jsem tedy opět natrefil na soupeře. Některé části tak byly dosti úmorné :(
@Sadako (09.09.2013 13:23): To jsme dva! Konečně zase jednou někdo udělal tahovou a taktickou hru i pro lidi, kterým se militantní realističnofilští magoři neříká :)
@Sadako (09.09.2013 13:23): To jsme dva! Konečně zase jednou někdo udělal tahovou a taktickou hru i pro lidi, kterým se militantní realističnofilští magoři neříká :)
Bohužel se to přepíná jen automaticky...léčení a přebíjení mezi bitvama je díky tomu poněkud krkolomný, imho by hře hodně prospělo, kdyby se obojí dělo při přechodu do nebojovýho režimu samo od sebe.
Dá sa nejakou klávesou zapínať/vypínať súbojový režim? Často mi po zlikvidovaní posledného súpera zostalo v zásobníku len pár nábojov, ale než som stihol nabiť zbraň, súbojový režim sa automaticky ukončil a do ďalšieho súboja som kvôli tomu nastupoval s prázdnou flintou.
Hra je dobrá, ale oproti starej klasike je to furt iba moderný polotovar.
Hra je dobrá, ale oproti starej klasike je to furt iba moderný polotovar.
@Ebb (09.09.2013 11:57): Neposoudím, Jagged Alliance jsem hrála akorát dvojku a to jen chvíli, neb mě to dosti nebavilo.