@
Cobot (17.06.2014 10:01): @
bartas (17.06.2014 10:14): Mně, co se týče výtky o vybavení, vůbec nešlo o vytvoření si naddimenzionálního tanka. Spíš mi jde o to, že zcela nesmyslně jsou určité druhy zbraní pro některé třídy nedostupné - tzn., že např. nevidím důvod, proč by snajperku prvního stupně (MK MOD 0) nemohli používat útočníci a inženýři.
Rovněž mi nedochází, proč po padlém nemůžu sebrat nabité RPG a omezit to třeba jednou ranou - hra by byla daleko flexibilnější a organičtější namísto mechanického masomlýnku.
Tohle podle mě vede k hovadinám, že výbušniny mají malý nebo žádný efekt na lehčí vozidla.
Co se týká odemykání - to mi vůbec nevadí, naopak to strašně moc vítám jako skvělý nápad. Jenže zase - pro drtivou většinu zbraní máš jeden typ puškohledu, který by se měl lišit v přizpůsobení vlastnostem zbraně a drážkami, které se ale dají obměňovat. A ty si to tady musíš úplně pitomě vystřílet na každou zbraň znovu a znovu.
Co se týče customizace - ta přece není povinná. To je pro každého hráče možnost. Defaultní modely přece nezmizí. Jen je mi strašně nesympatický souboj klonů.
@
Bodkin (17.06.2014 10:09): 2) 3) 4) = stejné jádro stejného problému a tedy zfušovaná práce, podle mého.
Já jsem teda v komentáři nicméně chtěl, aby vyznělo, že to všechno je více méně subjektivní a i s tímto vším považuju hru za relativně zábavnou. Ale právě onen neexistující autobalanc je kat.