Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Say (06.11.2014 10:43): Ano zkusil jsem i tweaky, našel jsem na netu návody ze změnami cfg. apod. ale nic prostě nepomohlo.... hovno pomohlo.. Nastavení GPU myslíš co přesně?
@Cobot (06.11.2014 11:09): Flashpoint na plnej snad nejde, aby tam byly všechny ty terénní nerovnosti apod., to je fakt. Škoda. Hráli jsme to s kámošem před pár lety přes net a divil jsem se taky.
Já mám (měl) jsem stejnej problém s první flashpointem. Ať jsem to zkoušel na čemkoliv sekalo se to pořád. Nikdy jsem nenašel komp, kde by vše šlo na maximum. Ovšem u enginu z Bohemky se není čemu divit. Oni vyrábí zabugované polotovary už víc jak jednu dekádu.

Ale Crysis mi na mé sestavě jel naposled snad skoro vše na ultra v 1920x1200 velmi slušně.
@Danny (06.11.2014 08:57): Kušuj:-), i7 procák co mám jede na 3,6 každý jádro, v tom to není.. Všichni jsme na netu viděli videa s nastavením na ultra detaily s plynulým chodem a framerate a strašně rád bych věděl, na čem to ty lidi tehdy hráli. Já měl tehdy 2x 8800GT ve SLI a bylo mi to tak akorát na high + osekaný některý efekty.. Ale jak říkám, proč to dnešní mašina nerozjede plynule s ultra nastavením? Dokonce i na high se to stále seká.. Plynule to běží jen když čumím hlavní do země a nekoukám okolo, to je framerate kolem 40-50, ale jinak klesá na 15-10.. prostě nechápu...
@fak (06.11.2014 08:45): No pokud si pamatuju tak pro více jáder byla dělaná až dvojka. Jednička byla ještě vyvíjená pro jednojádrové mašiny a abys to rozjel pořádně musel jsi mít procák někde kolem 3 GHz. Což je problém vzhledem k tomu, že mementálně se většina více jádrových procáků pohybuje někde nad 2GHz.
@Walome (03.11.2014 17:58): No já mám z toho pocit, že ten engine je prostě úplně na houby a ne strašně skvělej jak se tvrdí.. Když to nedokážu plně rozjet na asi 4x rychlejším stroji, (s 4x vyšší RAM na grafice i PC, 4 jádra procesoru místo jednoho atd..) než tehdy, tak to je do nebe volající..
@fak (03.11.2014 17:43): Ne nadarmo se první Crysis dodnes používá jako zátěžový test pro grafiky. To víš, jednička byla pro high tech PC, dvojka už je "optimalizovaná" pro tehdejší next-gen, čili to jelo na každé kalkulačce.
Je fakt obdivuhodný (ve špatným smyslu slova), že to na svým nynějším stroji nedokážu rozjet alespoň na HIGH bez škubání. Když jsem to tehdy hrál po vydání a nemoch vytáhnout detaily vysoko jednoduše kvůli HW, kterej na to vlastně ještě neexistoval, tak jsem to aji bral že to nejde.. ale teď... Vyzkoušel jsem všemožné CCC a bůchvíjaký Packy a nic nepomohlo...
Ten konec byl sice super, ale i tak sem čekal alespoň ještě jednu nebo dvě mise na tom ostrově. Vlastně mi ten úplnej konec přišel i trochu debilní. :/ :D
@koudy_cz (03.06.2014 04:46): Díky tomu, že jsem to už jednou hrál, jsem se na stav beztíže psychicky připravoval celou hru, páč poprvé to byl teror. Nakonec v poho a docela mě to bavilo. Emzáci taky v poho. Nechtěl jsem do komentu spoilerovat ;)
"To že jsi ty využití nenasel, neznamená, že ostatní jej taky nenašli ne?"
Yep.

Dvojku plánuju... někdy... časem. A já zklamanej nebyl, naopak jsem se dobře bavil.
Tak o tom, jestli ty schopnosti budeš využívat nebo ne, to záleží jen na tobě... To že jsi ty využití nenasel, neznamená, že ostatní jej taky nenašli ne?
A mmch co ty a emzaci? Pamatuji si, že dost lidi na ne tehdy nadávalo, stejně jako na stav bez tíže nebo co to bylo. Dvojku plánuješ? To budeš zklamaný asi ještě víc.
@Walome (komentář): ano neviditelnost na nejvyšší obtížnost výrazně pomáhá. síla díky které přeskočíte zed a dostanete se do bezpečí z bezvýchodné situace...nebo aby jste se dostali do výhodnějšího místa pro vplížení, nastřechu pro přepadení... to není fail, ale vychytávka
@Walome (31.05.2014 11:50): Ten měl, jen ho jaksi neměl na hlavě :-)

jj, Mafia a poslední souboj typu "panáček v saku a klobouku přežije deset granátů". Ten taky přímo ztělesňoval to, jak to nemá vypadat.

Závěrečný souboj v Crysis nebyl těžký, ale právě jak říkáš spíš dlouhý a úmorný.
@Phoenix (31.05.2014 11:41): Chápu, ale on měl nějakej ten uber suit, ne? Bohužel bossfighty se svého času dotýkaly i her, kde neměly co dělat (Mafie), což naštěstí dnes mizí.

A Crysis závěrečnej nebyl zrovna extra těžkej, ale úmorně dlouhej a nudnej.
@Walome (31.05.2014 10:04): Mně ani tolik nevadí boj, který je těžký. Jen musí být logický (v rámci daného světa, teď nejde o to, že po Tobě někdo třeba mrská firebally) a fér. Borec s naprosto nekrytou hlavou, do které mu vysypu deset zásobníků bez viditelného efektu je krystalicky čistý příklad toho, jak boss fighty nemají vypadat.
@koudy_cz (31.05.2014 02:10): Protože jsou dlouhý, těžký a blbý. Navíc Crysis mi graficky blbnul před 4 lety i teď, s novou grafárnou, takže tam je něco špatně.

Ale tohle by ještě šlo... nejhorší pro mě bylo asi Call of Juarez, IGI nebo XIII.
@Walome (31.05.2014 00:44): tak proč jsi je chtěl zakázat?

@Phoenix (31.05.2014 00:41): jo, tak ten byl dobrej kdyby měl oblek juggernauta, dalo by se to chvíli pochopit, jenže on měl obyc uniformu pokud se dobře pamatuji a vystřílet do jeho hlavy bez helmy nespočet zásobníků nebyl vůbec žádný problém, akorát to bylo trochu divný :-D
@Phoenix (31.05.2014 00:41): Toho taky, ale ten byl rychle tuhej, myslel jsem hlavně ten úplnej závěr, kdy zabiješ asi 150 robotů, pak mega robota, pak mega mega robota, ale předtím ještě musíš vytrpět tunu keců o ničem.

Ale ke Crysis se ten bossfight aspoň hodil. Líbí se mi dnešní trend, kde bossfighty pomalu mizej z her, kde nemaj co dělat.
Já bych ty boss fighty zakázala! A cutscény taky, v téhle hře teda tuplem! Jinak dobrý... určitě víc, než těch 40%, ale kolik, to si ještě rozmyslim :)
@koudy_cz (19.05.2014 20:36): Já GTA IV kupoval na steamu někdy v akci s tím, že si to konečně zahraju... no a mohl jsem si to zahrát asi až za 2 roky, když jsem si pořídil fakt high-end notebook s HD 7970M GK a i7 3720QM CPU a stejně jsem nemohl dát plné detaily a hrát na stabilním frameratu... ale vím že jednomu kamarádovi to šlo se slabší sestavou relativně bez problémů (na cca medium-high detaily).. :D

Každopádně co se Crysis týče tak asi nejhorší bylo, když se bugl zvuk padajícího plechu (to mi vždycky urvalo uši...).
@Bodkin (19.05.2014 19:42): :D

@orromis (19.05.2014 20:00): Ale jo, teď už to cca po 5letém čekání konečně můžu hrát na téměř max. detaily :D, hlavně že jsem to koupil v den vydání na Steamu a pak tak dlouho čekal.
No jako krom toho závěru si taky nemyslím, že bych tam měl nějak moc chyb, spíš jsem se zasekl třeba někde s jeepem, ptz jsem tam třeba ani neměl jezdit atp.
@koudy_cz (19.05.2014 17:06): GTA IV nepojede ani na počítačích v NASA ;)

Jinak teda jestli jsem byl s něčím spokojen u Crysis tak to byla technická stránka. Až na pár srandovních problémů s fyzikálním enginem si nepamatuji na jediný bug (a to jsem to dohrál asi 4x nebo 5x).

Jinak +1 za černou díru :D
@Walome (19.05.2014 11:40): Jo taky jsme měl zabugovanej závěr, na určitých místech jsem se v tom závěrečným bossfightu propadal texturama, než jsem to dohrál tak už jsem přesně věděl kam nesmím na tý palubě šlápnout... trochu podivný způsob zvýšení obtížnosti.
No to jsou nic neříkající údaje :) (já měl 6let starý, ale na něm nejelo ani GTA4 řádně, takže jsem ani Crysis nezkoušel, to bych si fakt nevychutnal).
Až teď na i3+HD7770.
@Walome (19.05.2014 15:43): :D šiš jak já nadával, a pořád zdechal na jedom místě, jak je ten vchod na můstek, nějak jsem tam byl zaseklej a ta mimozemska loď nešla prostě zničit, ač jsem si myslel, že to dělám správně, zkoušel jsem to tak dlouho, než jsem to udělal.
Až zas po delší době jsem hrál Crysis 2, ale tam jsem to taky někde v 1/3 na dlouho odložil, snad od vánoc tak do března, pak jsem to dojel, nevím, nějak mně to moc netáhlo, ale jako jo, pokoukání pěkné :)
@koudy_cz (19.05.2014 15:35): To je fakt. Vědět tenkrát, že jsme v tom spolu, možná bych byl nasranej míň. Ale pravdou je, že mi to ani nevadilo, páč tenkrát mě to celý moc nebavilo... ale teď je to fajn.