Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@CrisBenton (03.11.2019 15:12): Já tím myslel po dohrání. Po dohrání člověka zajímá "coby kdyby", ale zejména u Telltale nemá smysl kvůli tomu hrát znovu a zkoušet různé varianty - zcela postačí mrknou na YouTube.
Jediná výjimka je konec téhle sezóny. V "tom" vypjatém momentu ses rozhodl nějak. Ale když se rozhodneš jinak, následuje ještě hratelný obsah. (Ač ty sis tedy vybral tu příběhově lepší variantu.) A ten obsah stojí za to hrát, ne se na něj podívat na YouTube.
@CrisBenton (komentář): U konce poslední epizody bude rozhodnutí, které opravdu ovlivní děj, ne jen naoko, jak jsme zvyklí.
Po dohrání se nedívej na YouTube, jak by vypadala jiná možnost, ale zahraj si ji sám.
Ak nepocitam DLC tak toto je najslabsia epizoda vo Walking Dead vobec. Sice ma potesilo, ze som sa zbavil Sarah, isla mi neskutocne na nervy, ale zasa polhodinu pocuvat vycitky preco sme ju tam nechali, sme vsetci na vine a blaaaa blaaa blaaaa, to bolo snad otravnejsie ako samotna Sarah a celkovo bola tato epizoda nuda k posraniu. Zbytocne sceny, zbytocne rozhovory, natahovanie hracieho casu hracimi chodiacimi pasazami atd.
Odsýpalo to fajn, ale vlastně se vůbec nic nestalo.
Aby na konci přišel největší cliffhanger od scény v holičství v komiksu. Jako rozjet masakrální přestřelku, kde není vítězů krom samotného přežití, je odvážný krok.

@Hitman_47 (23.07.2014 00:43): Když po Bece nestřelíš, tak to udělá bez zaváhání Kenny.

@účet smazán (23.07.2014 05:07): Odchod Sarity. Je to stejné od první epizody. Na rozhodnutích hráče záleží jen v několika případech. Celá hra není o směřování příběhu, ale formování postavy.

DLC je od toho, aby přidalo nějaký obsah navíc. Splnilo svůj účel a není třeba, aby se nuceně tlačilo do druhé sezóny.

Nevím, proč i ve druhé sezóně ještě někdo očekává, že může rozhodovat o ději. První sezóna jasně ukázala, že tahle hra je o formování postavy, ale scénaristé si nenechají narušit příběh rozhodnutími hráče. Jak by asi vypadaly ty nejlepší filmy, kdyby se postavy rozhodovaly logicky? Jako Ulice.

Téma léky tu pár lidí nakouslo, ale nijak zvlášť neřešilo: Dá se čekat, že encounter vypadá úplně stejně bez ohledu, zda léky vezmeme. Když mu je necháme, tak jsme stejně obviněni z krádeže, což Clementine pochopí jako krádež revolveru. Ale ve skutečnostri Arvo ukradl léky své skupině. Pokud jsme mu je nechali, tak tu krádež shodí na nás. Zaútočili na nás kvůli krádeži. Z toho setkání to vychází, že Arvo řekl skupině, že jsme my ukradli ty léky. Arvo se také pokoušel léky schovat do odpadkového koše - to není normální chování.

A ještě něco. Kenny je skvělej!
@mazar1234 (05.09.2014 22:19): K hraní Funny Girls naštěstí stačila jedna klávesa na klávesnici, takže žádný. Při Decathlon, Track and Field jich padlo několik, ale měl jsem zásobárnu od bratrance z Německa, takže mě to ani moc netrápilo.
@M.a.t.t. (05.09.2014 23:17): V prvej serii to bola pre mna akceptovatelna a vlastne aj oblubena postava, ale ta mutacia do absurdnej mega-terminatorky (11r. holcicka WTF) sposobila ze sa z nej stala vlastne neakceptovatelna az smiesna postava. Ze to ludom nevadi je druha vec no.
Uznavam ze "najzaujímavejšia" ne= "uveriteľná a realistická ", ale ta absurdna mutacia z + do - to proste zabila.
S tymto sa 100% stotoznujem s komentarom GodOfTheSick.

@mazar1234 (05.09.2014 22:19): Keď už reaguješ na starší príspevok, poriadne si prečítaj, čo je tam napísané. Napísal som, že ide najzaujímavejšiu postavu celej série, čo je čisto môj subjektívny dojem, ale zároveň je vidieť, že nie som zďaleka jediný, kto si to myslí. To nie je to isté, ako uveriteľná a realistická postava. Pozri si seriál, tam takmer všetky trochu vytrénované postavy pravidelne dávajú headshoty a predpokladám, že podobne je to aj v komikse. Skrátka realizmus odtiaľ potiaľ. Na druhú stranu, ten vývoj jej postavy je citeľný a v rámci žánru uveriteľný, jej charakter pritom dotvára sám hráč. Ale nič si z toho nerob, ja tiež často nesúhlasím s tým, čo napíšeš ty, akurát sa snažím poriadne prečítať na čo reagujem :D
@GodOfTheSick (27.07.2014 15:10): Cisto informacne, kolko joystickov si zlomil pri sukani na C64? Ja som za cely zivot zlomil jeden jediny pri Decathlone.

@M.a.t.t. (28.07.2014 21:14): Takze 11 rocna terminatorka s 10 DAN escrima axe, ktora bez vahania dokaze urcovat "target to eliminate" roznych ludi a bez okolkov mavat zbranou na vyrazne starsich ludi v doprovode hustych reci tak to hej, velmi realisticka a uveritelna postava. EHM
Husty, ten svet je fakt zk... myslim, ze bych si uzil chvili nejakeho toho budovani civilizace a ne jen rozhodovat, jetsli umre ten nebo ten.
Narozeni ditete bylo jakoby najednou vyslo slunicko :), normalni zazrak. Akorat se to melo nejak oslavit.
Tenhle díl mě připadal zatím nejzajímavější a jinak mělo by to nějaký vliv kdybych se přidal na stranu Luka a řekl že byjsme měli počkat než bude Rebece líp?
Taky jste okradly toho kluka o léky? Chci se zeptat, kdybych mu je vratil, jak by to končilo, pustili by nás jít dál?

Jinak já nechal tam dole tu malou holku, hnědovlasou a brejlatou umřít, jelikož nechtěla jít, tak ještě mě zajíma, kdybych si jí vzal s sebou, umřela by pak stejně?
Starší Clem v třetí sérii je dobrý nápad, ale zahrál bych si zas za někoho jiného. Buď někoho nového, nebo třeba Jane nebo Luka.
@ugraugra (27.07.2014 13:34): S tou Saritou souhlas. Příště se na amputaci vyseru, fakt že jo. Pro dobrou na žebrotu. :D V dalším playthrough si vezmu jednonohýho Peta. Sice se ho TTG zbaví stejnou šablonou jako u Nicka. Ale nu což.

@ugraugra (27.07.2014 15:13): Nic vidět nešlo. To se nepočítá. (: Ale zase, aby se o 106 kopulovalo tak často jako v seriálu, né díky. To tam nepotřebuju.

@GodOfTheSick (27.07.2014 15:17): Holy Mother of God!. xD

Von se vztah rýsoval i v první sérce, Lee a Carley, kdyby ji TTG nepopravili, mohlo bejt veselo. If you know what i mean. :D
Jako ještě mají čas na ty postavy z 400 days v 5. epizodě, ale není to jisté, že tam budou, to by bylo pěkně stupidní, dělat s nima DLC a pak se zaměřit jen na jednu z těch pěti postav. Jinak se sympatiema k postavám, to mám v druhé sérii dobré. Jane, Luke, Kenny a samozřejmě Klem jsou zajímavý dost. Každopádně ty rozhodnutí tady nemají zas tak velký dopad, jak by se mohlo nejdříve zdát. Kdyby to do příští hry, nebo série vylepšili, že se třeba ty děje budou vyvíjet úplně jinak, a více adventurních prvků (ale zas ne moc, někdy na ty logické hádanky tež nemám nervy), mohlo by z toho být luxusní hra.
Tak těžko se asi všem hráčům budou líbit všechny postavy. Se všema ve třídě jste se asi taky nebavili, protože někteří byli prostě nezajímavý...? Mě teda nejvíc vadí, že vzhledem k rozvíjejícím se vztahům ve hře úplně chybí šukačky. Přitom se to samo nabízí a pro QTE je to ideální. Dát tam třeba pořádného úchyla, který vyjede po Clementine :-)
@účet smazán (27.07.2014 12:41): V prvej sérii šlo hlavne o niečo nové a už sa to jemne opakuje. Chcelo by to nejaký väčší , aspoň čiastkový, cieľ, za ktorým by tie postavy išli. Takto sa len bezcieľne presúvajú z miesta na miesto - ale komiks a serial sú na tom podobne, takže asi by som chcel veľa.

Druhá séria sa rozbehla výborne, ale pri poslednom dieli som sa pristihol, že ma ďalší vývoj pomaly prestáva zaujímať - až na samotnú Clem. Prvá séria mala viacero zaujímavých postáv (Carley,Lilly, Molly, Kenny) ale hlavne mala niečo, čo pokračovanie nemá - uveriteľný a adekvátne rozvíjaný vzťah medzi Leem a Clementine a to na ploche všetkých dielov. Ako si k nej Lee postupne vytvára puto, učí ju prežívať v tomto svete atď...

A inak, osobne mi až tak nevadí osekanie adventúrnych prvkov na minimum, pokiaľ je zaujímavý dej (aj keď taký Monkey Island a dokonca aj výrazne jednoduchší Back to The Future na tom boli ešte z tohoto hľadiska dobre), ale naozaj nechápem, na čo je k dispozícii inventár, keď je prakticky nevyužívaný. Potom by to chcelo aspoň viac QTE, alebo nelinearity. Tiež nerozumiem, prečo musím každú chvílu čitať že postava si zapamäta to, alebo niečo iné, keď to často na vývoj deja nemá absolútne žiadny dopad. (v prvej sérii to malo aspoň aký taký význam z hľadiska konca štvrtého dielu a začiatku piateho) To je pre nich tak ťažké vytvárať ilúziu vývoja vzťahov medzi postavami? A keď už je možnosť nejakú postavu zachrániť, očakaval by som, že jej dokážu vytvoriť väčší priestor a nie že sa jej budú chcieť čím skôr zbaviť a jej účasť minimalizovať. Mass Effect niečo podobné zvládal na jednotku, Telltale to jemne flákajú. A áno, 400days bolo fajn, ale v konečnom dôsledku je k ničomu.
@účet smazán (27.07.2014 12:41): V season 1 byl snad zajímavý ansábl? Já už si vzpomínám jen na partu Lee, Clem, Kenny, Duck, Omid, ti ostatní mi vypadli, anžto nebyli asi moc zajímaví ;)

400 days přineslo jen další řadu zbytečných rozhodnutí, které ve finále vedly max ke změně jednoho řádku v dialogu, stejně jako většina rozhodnutí v TWD sérii, aneb useknutí / neuseknutí ruky - Kennyho stará umře bud přímo mezi zombíkama, nebo až u Kennyho ve stanu o 5 minut později. Přičemž ten dialog s Kennym je v podstatě stejný - akorát Kenny buď drží v ruce pistoli, nebo svojí starou. Čekal jsem víc.
To zase u mňa presný opak a asi najmenej zaujímavá epizóda série. Wolf Among Us mi príde zaujímavejší.
Pro mě zatím nejlepší epizoda druhé série. Konečně jsem se mohl zbavit dvou nejvíc otravných lidí od dob Ducka.

U Sarah jsem nakonec měl i trochu výčitky, když jsem viděl jak tam zůstala sedět a zombíci na ní začali hodovat :D A Rebecca zase překvapila - věděl jsem, že vývojáři nebudou mít koule zabít těhulku, ale nenapadlo mě, že jakmile bude hotovo, tak se jí zbaví. Aspon si ted bude mít Kenny s čím hrát :D
Dějově mi tenhle díl přišel nejpovedenější. Akorát mě trochu mrzí, že jsem zachránil Jane, ale ona hned potom odešla.
@Jack_Dark (22.07.2014 23:12): nn, Sarah jsem nechala chcípnout, jak se propadla, snad ještě neschopnější než Ben. Já jen, že se na takováhle individua plýtvá scénama.

@Hitman_47 (23.07.2014 00:43): Chápu-li správně, Becca natáhla ráfy, headshot musel být (nezaváhala jsem), dítě v ohrožení. Mně přišlo, že se opět na konci přehánělo, pro WOW efekt.

Mohli si též dát záležet na odchodu Sarity. K čemu volba useknutí haksny? Když se stejnak ve výsledku stane hambáčem? :D

Ještě by mě zajímalo, zda-li, když Arva okradu, jestli to Becce nějak prodlouží život.
Jelikož, dle statistik, většina nečmajzla léky tomu ubelhanému rusákovi, tka bych se rád zeptal, jak ten závěrečný encounter vlastně dopadl ... jo a taky otázka na ty, kteří na konci nevystřelili, co se pak stane ?l
Geez, ten konec mě nasral! Už jsou s těmi klišé trapný. Normálně už seru na to být paragon. (: Zase se mi to vymstilo. Ale opět záhul na psychiku, TTG umí. :D

Doufám, že se Jane vrátí. Sympatických osob se TTG zbavuje o 106, a niemandský nechává (Sarah, Kenny mi rovněž leze na nervy). Nick se taky na obrazovce moc neohřál. ):