Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Týjo, ten Hind ale vydržel Stingerů. Nechápu jak to mohli Rusáci v tom Afgánu prosrat.
@Paul (13.08.2014 23:49): ty nemáš ani HD kolekci? PW je sice původně z PSP ale i tak se vyrovná velkým dílům, k pochopení 5tky je to stěžejní díl, 3jka není zas tak důležitá. PW by byla škoda minout, kor na konzoli díky ovládání je to už i pohodlné.

@ViRus (14.08.2014 00:03): teĎ jsem už aniti hráč poslední 2 měsíce :D
ale fůůůůj tak škodolibý přeci nejsem...4ka vyšla na x360?

btw balónky byly i v seriálu Alias jako extrakce :)
Akakolvek "forced exclusivity" je len mimonska hlupost publishera.

Preco sa oberat o jachty/tryskace/bentley v tom nie je ziadna logika/inteligencia.
@Fg (13.08.2014 22:42): Nebylo to náhodou poprvé :-P, ale vážně nechápu co tě sere, teď si konzolista ps3, by jsi pcčkář. A už dřív si naznačil, jak to že vydali 4 díl i na xbox360, ta série v žádném případě není exklusivitkou sony, jak ti bylo vysvětleno. Tebe sere jediné, že když by sis pořídil PS4, tak se nemůžeš škodolibě smát ostatním, nic jiného v tom není.

Jak napsal Paul, když to bude vynikající konverze a potažmo hra, tak to bude skvělé i na pc (Alan Wake), pokud to zbabrají nadávky si zaslouží a také mnoha miliónový steam je kurňa kupní síla.

Jo balónky byly již dříve a má to reálný základ.
@Fg (13.08.2014 23:31): Tak pokud chceš aby se hry víc prodávaly, tak vydávat je na všechny tři platformy, obzvlášť PC kde jen blbej Steam má 80 milionů aktivních uživatelů, mi přijde rozumnější než to syslit na jedný nebo dvou platformách, když k tomu není důvod.
A inovací je spousta, ale dějí se právě hlavně na PC, třeba takový Alien Isolation v kombinaci s Oculus Rift, to bude next gen jak si ho představuju já. Snad to vydaj příští rok.

"navíc čím víc se hra bude otevírat novému publiku, tím víc to ztrácí svého ducha, svuj šarm a kouzlo a to je u MGS strašlivá škoda. Stejně jako zaklínač 3, taky to může hrát bez předchozí znalostí a zkušeností, což jen vše zobecní, zpřístupní a to je špatně. "

s tímhle samozřejmě nesouhlasím, to že má třeba ten Witcher 3 standalone příběh neznamená že si ho hráči a čtenáři stejně neužijí mnohem víc, protože znají tu historii a dokonce si můžou importovat saves a vidět následky rozhodnutí z předchozí hry

Já jsem třeba rád že W3 je na všech třech platformách, ikdyž bych mohl sobecky chtít aby byl jen na PC jako jednička a první rok dvojka. Ale proč bych měl? ty další dvě platformy tomu neublíží (třeba controller support vyžaduju v PC verzi stejně) a aspoň CDP prodá víc kopií a bude moci rozšířit team a dělat víc her naráz (a nebo si koupěj jachty a ferarri, ale i to jim přeju).

@Fatality (13.08.2014 23:32): To jsem taky nevěděl, MGS3 jsem hrál jen začátek kde to nebylo, a Peace Walker jsem nehrál, PSP nemám. Pokud to tam bylo tak to asi smysl dává, ale stejně se mi to nelíbí :)
@Paul (13.08.2014 23:25): Jakto? Já třeba nevěděl, že se to objevilo už v MGS 3 a Peace Walker (čili v dílech s Naked Snake), takže využití v další hře s touto postavou se to jeví jako logické. Možná to vypadá trošku divně z tohohle pohledu, ale to jenom do doby, než člověk zjistí, že je to reálná věc, která fungovala (funguje).
@Paul (13.08.2014 23:25): ještě jsem tam něco dopsal...

jde mi jen o to, aby se hry víc prodávaly, naivně totiž doufám, že by to mohlo vést k investici do rizikových a na druhou stranu originálních projektů, protože si myslím, že ti core hráči mají už dost těch her pro masy, které jsou jak přes kopírák. Kde je kruciprdel nějaká inovace? Několik let jsem nic nezaznamenal. Hlavně next gen je největší fail, krom daleko lepší grafiky měly přinést hlavně HW/periferní inovace, takhle sme se nikam neposunuli a dalších 6 let to bude to samé. Posunout HW specifikace o krůček dál, který se projeví jen v lepších texturách není přece cesta. Je to smutné kam ten byz vlastně ani nikam nesměřuje.
@Fatality (13.08.2014 23:14): zajímavý, ale stejně mi to přijde z hlediska gameplay hloupý :/

@Fg (13.08.2014 23:18): tolik žvástů co čtu denodenně od konzolistů, otravní blbci jsou na všech platformách, to mě ale neodradí hry hrát nebo chtít aby byly na všech platformách co je zvládnou.
A pokud Konami PC verzi pomrví, tak si za nadávky můžou sami, žejo. Existuje milión PC her co jsou provedeny skvěle a nikdo nenadává, protože není důvod.
@Paul (13.08.2014 22:54): tak nejsem zvědavý, jak zase budou všichni říkat, že je to konzolová zhovadilost/konzolovka, debilní konverze, poté co zjistí, že cutscény/hraní je 50:50 tak zase budou plkat o tom, že je to interaktivní film, že herní doba je bez toho poloviční, jelikož to přeskakují, protože příběh je překombinová slátanina, pak špatná optimalizace, díky konzolím grafika není taková, jak by mohla být, pojebané konzolové ovládání, není čeština, je to moc japonské, přitažené za vlasy, úchylné, fps lock,.....na co jsem ještě pozapoměl???

nemám opravdu náladu zase všude poslouchat/číst plačící a naříkající děti(PCčkáři), jak je to nahovno ve spoustě ohledů, raděj by měli držet hubu. Těch podstivých a normálních 5% nepočítám, to je statisticky nepodstatná výjimka. Tohle ovlivní dost odbyt, první 3 roky generečního cyklu by měli tlačit, aby bylo vše jen na konzole, ať to podpoří prodeje HW. Časem se to projeví samozřejmě na SW. PC konverze být může, rozhodně je ale nešťastné to hned ohlašovat a vydávat. Nejlépe o tom držet hubu a vydat to tak za 2 roky, ale serou si do vlastního hnízda.

navíc čím víc se hra bude otevírat novému publiku, tím víc to ztrácí svého ducha, svuj šarm a kouzlo a to je u MGS strašlivá škoda. Stejně jako zaklínač 3, taky to může hrát bez předchozí znalostí a zkušeností, což jen vše zobecní, zpřístupní a to je špatně.

btw balony byly už v PW, na jednu stranu kravina, na druhou who cares, není to reálný simulátor a hlavně je to z Japonska, což vysvětluje mnohé/evropský hráč musí dost odpouštět, dělat ústupky. Hrál jsi ale asi dost dílů, tak víš o čem mluvím...na druhou stranu výstavba základny v PW byla skvělá zábava. Takže proč si nenaverbovat krom armády i techniku, fuck that :).
@mazar1234 (06.08.2014 17:42): No je, az na zabery kdy leze napr po zebriku. Ale to je jedno, me jde o ty nabehy kamery, tady kamera nelita z ruznych uhlu nebo postavu s mapou nezobrazuje zvrchu a nemusim se ji prizpusobovat, tady jdu jednoduse furt svym primym smerem.
@mazar1234 (06.08.2014 17:02): Third person-napr vidis postave kterou ovladas hlavu nebo ji cumis pres rameno(vetsina stealth,napr Chameleon) ale mas plnej 3D pohled kolem sebe ve smeru pohledu postavy. Ale tady v MGS je to proste divny, kamera jde vselijak, nic pro me.
Pribeh a postavy vubec nevadi, to naopak, pokud je to zajimavy dejove, tak tim lip. ale cekal jsem ze to bude hra v klasickym tps pohledu, ze uvidim vyhradne smerem kterym postava jde, tak jak to je v jinych stealth(napr taky staroba Project IGI), ale jak se mi to zacalo zobrazovat zvrchu a neprimou kamerou z ruznych stran a ja nevim jak jeste, tak jsem to vzdal. Ted mam Project IGI 2 a pohoda.
Pokud tě neodradí příběh a postavy, tak je to potom super. U dvojky je už tohle pro mě nezkousnutelné.
Zkusil jsem tuhle stealth hru a vydrzel jsem se v tom stourat 20 minut. Vadil mi ten pohled, myslel jsem ze je to klasicka stealth tps.
Docela mě překvapuje, jak ta hra vede člověka za ručičku. Tady někde jsou zabetonovaný zdi, odpal je C4, Ocelot Revolvera střílej, když nabíjí... možná proto je to tak oblíbený, protože už tenkrát použili dnešní trend :)

Docela jsem zvědavý, jak se rozjede příběh, protože zatím jen nějaká nukleární hrozba a černoch, co je ve vězeňský cele v košili a kravatě a u sebe má přístupovou kartu k polovině dveří na základně :D

Mimochodem papírová krabice mi připomněla stealth keř v Giants :)
@ViRus (25.07.2014 14:27): oficiálně ano, ale pro mne a snad i pro trochu logicky a srdečně uvažující fanoušky to stojí úplně mimo.

A SW budou další fraška, jakožto SW fan to už neberu raděj jako pokračování(leaknul už i děj-wtf???) a kdo ví, zda vůbec půjdu do kina...(zničit EU byla kravina)
@Fg (25.07.2014 14:18): Jasně, ale to že to je takové jaké je nic nemění na faktu, že do universa patří. To máš stejné s každým dílem v nějaké sérii, třeba Silent Hill a jsem zvědavý co provede se Star Wars Disney atd.
@ViRus (25.07.2014 13:39): tak promiň ale ty postavy, příběh, to je totální odpad, klasický japan trash, za tohle se stydím, že to má mít společné universum, původní MGS: Rising mezi 2 a 4 by byl super pod vedením Kojimi, ale tohle byla hra na drogách...každý, kdo dohrál mgs4 by nechtěl cokoliv dalšího, příběh se hezky uzavřel a rýpat se v tom již neměli...

navíc Jack odvyprávěl svůj příběh a není ani logika a motivace proto, znovu naskočit do cyborg kůže, když už byl přetvořen na "člověka" a měl rodinu a svůj život, který do značné míry věnoval Snakovi a jeho odkaz by logicky nepošpinil, prostě nelogičnost, zhovadilost a zvěrstvo!
jestli to berete, že to má něco společného, tak je mi vás líto :/ njn true MGS fans...

jako samostatná hra ok, jako něco, co by mělo následovat po MGS 4? k zblití!
Hm, tak po letech házení mincí a jiných předmětů, hvízdání, broukání a mluvení k odlákání stráží klepu na zeď a přijde mi to jako nejinteligentnější řešení. Systém krytí, nebo spíše putování kolem zdi je na rok vydání hodně cool.

Největší problém asi bude u mě ovládání. Analogové páčky jsou ze hry, ale snažím se. Zatím to na mě působí trošku jak pampuch, s tím radarem.

Hodně mě těší nutnost navolit frekvenci pro komunikaci s parťáky - ty souřadnice jsem v klidu přehlédl až pak mi došlo, že je to jediná cesty k uložení pozice :D a hudbu si pamatuju dodnes, a to jsem hrál demo naposledy v době vydání.

So cool.