Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Kwoky (02.12.2017 23:24): Jop, sory. Blbě jsem to přečetl :-) Teď už jsem tě pochopil naprosto přesně. Ta výzva mě opravdu nenechává v klidu a jsem pevně rozhodnutý hru dohrát. Ale zase ona samotná není tak těžká, akorát ti bossové dají člověku zabrat a nehodlám se vzdávat, takže hned po noční jsem nešel spát až do chvíle, než se mi to povedlo. Říkal jsem si už, že bych to měl smazat, ale pak jsem si řekl, že se nevzdám, že bych měl ze sebe špatný pocit. A rozhodně bych nepoužil cheaty, protože to bych si zkazil celou hru.

Ale final boss prý už tolik zabrat nedá.

Jinak ten Prey půjdu do krabičky, ale cena jinak pěkná. Škoda, že stojí 1000 Kč, ale celkově mě to bude bavit, tak to přežiju.
@Kwoky (02.12.2017 23:11): Tak těch her je více a třeba Evil Within 2 nebo Wolfenstein II jsem hodnotil 80%, což je u mě hodně vysoko. Ale Lichdom u mě vyvolal o hodně silnější emoce, takže v tomhle vede.

Co se týče výzvy, tak už to nějak ignoruji, protože se necítím na to, abych hrál něco s nejmenším hodnocením, ale slovenskou hru si ještě dám. I když přiznávám, že to není výzvou, ale prostě tím, že jsem to chtěl hrát :-)
Jedná se o Vikings: Wolves of Midgard.

Ale z další výplaty pak jdu ještě do Prey a AC: Origins.
Tak celkem mě to i baví a připadám si, že opravdu hraji za nějakého bojového mága. Žádné lahvičky a kontrola many, ale pořádně tvrdý zmrd, co to valí jednoho za druhým a má přehled na bojišti. Takže ta luxusní převaha se mi líbí a navíc ke konci už jde i lépe kombinovat kouzla a člověk se v tom pak více vyžívá. Celkově je hra jednoduchá a žádné těžké momenty, ale s těmi bossy a nerovnoměrně navrženými checkpointy prostě dokáže naštvat. Ale je to jen pár momentů, takže nakonec to asi odpustím a vrátím se zpět ke svém myšlence, že si hra zaslouží 70%. I když uznávám, že je to dost stereotypní a časem to člověka začne nudit, tak si vždy musí dát pauzu.
@MIGtheDRAGON (02.12.2017 07:56): Tak nakonec jsem toho bosse dal a chtělo to jen správnou taktiku. Ale pořád tu ta nevyváženost je, když celá hra je hodně lehká a pak jsou úseky, které jsou najednou příliš obtížné. Je jich málo, ale člověka to zarazí. Ale největší problém tady vidím v umístění checkpointu.

Proč dají checkpoint 5 minut před hlavním bossem, abych procházel zdlouhavé pobíjení příšer, které dám levou zadní, ale ztratím přitom hromadu času a musím to pokaždé opakovat? Není to zábavné a dost to štve a fakt je to hodně zdlouhavé a nudné. A pak si vždy ještě musím vyposlechnout hovor dvou dementů, jak se tam nějaký čaroděj s čarodějkou mají hrozně moc rádi a co plánují. Poprvé to člověku přijde jako klišé, které překousne. Podruhé už ho to štve. Potřetí už se vzteká a nadává tvůrcům hry do hovad.

Takže největší problém byl v umístění checkpointu a otravném probojovávání se a poslouchání dokola jednoho a toho samého hovoru, který nejde vynechat a je to o nervy.

Konečně je to ale za mnou.
@MIGtheDRAGON (01.12.2017 20:19): Zrovna dnes jsem se v práci bavil s jedním a říkal, že jel na playstationu Dark Souls, tak mě hned napadlo, že asi naráží na ten můj problém :-D

Ale jakože tahle hra není těžká a je stupidně lehká, ale pak najednou boss a nějaké maso. Dark Souls bude maso asi po celou dobu hraní, ale tam je to RPG, takže by to podle mě šlo s trochou štěstí projít. Ale tadytohle beru jako akční hru s pár RPG prvky, tak mě to více štve.
Buzeranti museli hodně dlouho vymýšlet rozvrhnutí checkpointů. Dát checkpoint před bossem tak, abych se ještě k němu musel 5 minut probojovávat a následně mě sundal asi tak za jednu minutu. Taktiku jsem nevysledoval ani na netu, jelikož ten týpek má lepší skilly a uhýbá jeho útokům takovým způsobem, který já nemůžu zvolit, protože to vždy schytám.

Když se mu pokusím přerušit útok, tak to ten zmrd stejně v 50% stihne a ještě mi tím ubere 3/4 zdraví a já do něho musím naprat asi 1000 fireballů, takže chytrý matematik si spočítá, že tomu teploušovi zbývá asi tak 99% zdraví v době, kdy já jdu k zemi.

Čekal jsem od toho příjemnou zábavu na odreagování, ne že přijdu o nervy a mám vražedné sklony předtím než mám jít noční, kde budu jezdit s vysokozdvižným vozíkem, který se dá dobře využít jako zbraň.

Takže kdybych náhodou zabil pár lidí v práci a skončil ve zprávách, tak za to můžou ti zmrdi, co vytvořili Lichdom!!!

P.S.: Ani se mi nesnažte říkat, že bych neměl být sprostý nebo mi nějak odporovat, protože nechci být ještě víc nasraný, až se vrátím z noční. Teda pokud mě fakt nezavřou za to, že tam někoho zmasakruju. Tu hru fakt vytvořili retardovaní teplouši.
Tak graficky je to kurevsky pěkné. Jen škoda, že s těmi kouzly to nepromakali trochu více, že by bylo potřebné je více kombinovat. Takhle mi přijde, že to střídání kouzel akorát spíše více zdržuje, než že by pomáhalo, takže 98% hry procházím fireballama, kde občas použíju ohnivý štít nebo plošný ohnivý útok na více nepřátel, ale nějaká potřeba mražení apod. mi přijde nesmyslná, bo mě spíše tak zabijou, když se tím zdržuju. Nepřátelé totiž rychle ožijí a jejich kumpání mě stihnout stejně často dojebat dříve, než někoho z nich stihnu zmrazit.

Ale jako baví mě to a i s těmi firebally je to docela zábava.

@Bodkin (29.11.2017 10:10): To mě ani nenapadlo :-) Ale zatím jsem tam nikoho neolízal ani nikomu nevylízal. Akorát je pálím těmi firebally.
Call of Duty s magií :-) Celkem chytlavá záležitost, je to jednoduché akční a také docela chytlavé na odreagování.

Líbí se mi, že to není o žádném velkém taktizování, kde máte omezenou moc, takže by vás to nutilo nějak extrémně taktizovat, nakupovat lahvičky a případně vás to nutilo do stealthu nebo jste měli strach, že nebudete mít dostatek zásob na bosse.

Tady je to prostě čistě o akci. Ale i tak se tu najde místo pro nějaké to taktizování, když to na vás nacpe spoustu parchantů se šípy, tak je třeba mít přehled na bojišti a vědět, kdy utéct a schovat se nebo použít zmražení a pak zaútočit fireballem. Ale přesto je to více takové to akční Call of Duty s magií.

Je to součástí časopisu Score, takže kdyby to někoho lákalo a chtěl si i něco počíst, tak může vyzkoušet.

EDIT: Jinak pěkná grafika a totální koridor, takže ta koridorovost je další společný znak se sérii Call of Duty.
Magicka Ty to vážně neznáš? :D
Taky tam kombinuješ různé kouzelné elementy a tvoříš z toho kouzla
@Maximus (02.09.2014 19:36): možná, někdy v budoucnu bude nějaký MP, ale primárně je to koridorová linearita. Je to škoda, tenhle systém kouzel a kouzlení bych chtěl vidět v nějakém moderním open world RPG.
Graficky pekne, je to sice tunel, ale kuzla a ich kombinacie vypadaju byt bohate. No, uvidime.
Toš komu z vás se poštěstilo uzmout si cd-klíč na jejich facebook stránce ?:-D