Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Mirus (07.11.2014 22:02): jo, tak to mně taky pěkně se*e, že se to neukazuje na té ikoně, to podelali. No náhodou jsem otevřel steam a koukám co stahuje (jak je v tom spodním "pruhu" 1 of 1 download nebo tak něco).
To mi chceš říct, že 430MB update odebere některé songy? Ty z odkazu? Tak je čas vytáhnout DVD verzi, omg, aspoň budou fungovat mody.
@Fatality (27.10.2014 14:53): Aha, no xbox jde úplně mimo mne, tak je to asi jak píšeš :) uvidíme no.
BTW já konečně dnes po asi půl roce dohrál baladu geje tonyho, uff. (přestal jsem před asi 4 měsíci a zjistil jsem, že 3 mise před koncem :D)
@koudy_cz (27.10.2014 14:32): Však jsem to psal ke konci, že to klidně může být jako aktualizace. A nevím, proč by to mělo být 10 eur, když na xboxu, kde ceny bývají vyšší, to stojí 3,7 euro, ale necháme se překvapit :)
@Fatality (27.10.2014 13:25): A nebude to spíš jako s AoEHD edition? Že to bude samostatná hra, která se musí koupit? A troufnu si tipnout, že cena bude vyšší, tak 10-15€ minimálně, jak znám cenovou politiku.
@rikuhahl (27.10.2014 13:14): To asi ne, i když to nikdo neví zatím. Já si myslím, že ti normálně hra zůstane v knihovně, podobně jako ostatní hry, které ze Steamu zmizí (např. Mafia), mně taky v knihovně San Andreas zůstalo a můžu ho stáhnout. Ta HD verze na xboxu 360 stojí 3,7 euro (nebo tak nějak), čili kolem 100 Kč, tak můj tip je, že se tahle cena objeví i na Steamu a bude to mít samostatný spouštěč (jako Company of Heroes). Ve hře je ale samozřejmě i ta aktualizace podobně jako Director's Cut pro Deus Ex 3.
San Andreas bylo staženo ze Steamu a zřejmě vyjde k 10. výročí nová verze, vycházející z iOS. Zde video z Xbox 360, máme se na co těšit :)
@Fatality (23.09.2014 06:34): CLEO skripty umožňují do hy přidávat řadu rozsáhlých funkcí, objektů a tak, aniž by to bylo nějak složité na spuštění a hráč musel hru hrát od začátku. Výborná věc. V podstatě hlavní způsob na rozsáhlé modifikování a upravování hry k obrazu tvému. Akorát to občas nemusí jít dohromady s funkčním gameplayem. Já byl ale časem z neustálého zapínání FPS Limiteru otráven, tudíž jsem uvítal tu další variantu stejné věci.
@PavelU (22.09.2014 23:09): Ani jsem tak nemluvil o modech, jako spíš o řešení pro lidi, kterým Steam verze bez zapnutého Frame Limit blbne jako mně :) CLEO skripty vůbec nevím, o co jde, zatím mi jako nejlepší způsob přijde přes ten prográmek.
@Fatality (22.09.2014 22:58): Steam verze není na mody uzpůsobená. Ale někde tu je v nástěnce downgrader. Tebou zmíněný prográmek jsem používal, fungoval dobře. Je ještě jedna možnost, a to přes CLEO skripty, kde ti to pojede 60 FPS i bez neustálého zapínání toho Frame Limiteru. Nedoporučuji hru ale příliš modovat, totálně to rozbije gameplay, že pak nejde GTA: SA třeba ani dohrát, jako se to stalo mně.
Možná už to tu bylo, nevím. Mám Steam verzi (3.00) a Windows 7. Bez zapnutého Frame Limit mi auta automaticky brzdí, což je na prd, se zapnutým Frame Limit je to na 25 FPS (nehratelné). Třeba to má někdo také tak.

Hledal jsem na netu a našel jsem Frame Limiter. Tím se dá vlastně nastavit Frame Limit na vyšší hodnotu, než je standardních 25. Zde ale nastává první problém. Při pokusu o aplikaci to vypíše hlášku, že aplikace "gta_sa.exe" nebyla nalezena. To je problém Steam verze, která používá bůhvíproč aplikaci s názvem "gta-sa.exe". Zkusil jsem přejmenovat "gta-sa.exe" na "gta_sa.exe" a hra se normálně zapnula, nastavil jsem i vyšší FPS, fungovalo menu. Ve hře však nikoliv, spadla.

Řešením celé této situace je spouštěcí soubor z Hoodlum verze (warez). Stačí smazat původní "gta-sa.exe" a nahradit ho "gta_sa.exe" z této verze. Hra je pak stále ve verzi 3.00, avšak vše mi jde v pořádku se zapnutým Frame Limit (samozřejmě se pořád musí zapínat ten program výše, Frame Limiter). Jediné menší mínus je, že se mi nezobrazuje na Steamu, že ji mám zapnutou (tady ani nevím, jestli by to šlo pořešit). Ale pro GTA:SA žádné achievementy nejsou, ani žádné jiné statistiky, takže to nijak zvlášť nevadí. Snad to někomu pomůže.
Takova technicka otazecka - v jakem dilu GTA se poprve objevila moznost, ze po zasahu jedne kulky do viditelneho vika od nadrze vybuchlo cele auto? Tusim, ze prvne byla tato moznost v San Andreas, ne?
@themacs (09.07.2014 16:43): já tak jen narychlo zkusil stáhnout ty tvé savy a nahodil je do Steam verze (která se mi hned napoprvé nechtěla spustit, musel jsem dát: "Verify integrity of game cache", pak to jelo). No, zkusil jsem ten save č.6 (čili ten kde jsi nejdál) a spustila se úplně nová hra, tak nevím, pak už jsem musel jít tak jsem víc nezkoušel.
@koudy_cz (09.07.2014 14:52): Mrkni do zpráv.

@PavelU (09.07.2014 16:15): Já to zkusil taky, odstranil pryč většinu modíků, nechal tam jen FPS limiter, mouse fix, widescreen a fullhd fix ... ostatní jsem odstranil ...

Našel jsem trošku starší save, kdy mi to ještě funguje, tak to zkouším hrát. Ale jak říkám, mám podezření na ten bar, páč na mapě je zaseklá jeho ikona a u toho baru je kruh, do kterého nejde vstoupit ...

Tak modík na auta nebo upravování aut a tak mě nebere, ale šak uvidíš, zkus ;)
@themacs (09.07.2014 13:30): Dneska jsem to přeinstaloval, odstranil těch pár věcí, co mělo inovovat okolí několika míst a nechal tam jen ty grafické a jiné technické záležitosti. Pojedu to od nové hry, stejně si už Los Santos nepamatuji, a staré savy tam už nemám. Na začátku zatím vše OK, ale jisté to asi není. Ještě mě láká tohle, jestli to nějak rozjedu.
Jinak s tím problémem, že nejdou vidět ikony na mapě, asi už jsem přišel na to, co to způsobuje.

Měl jsem od PavlaU modík na nějaký bar na pláží Verona v LS. Ten modík však na mapu přidává ikonku kostky a u toho baru je přímo červený kruh (aktivační), který však nefunguje. Po smazání tohoto modíku však ikona ani kruh nezmizí, takže je možné, že to dělá ty blbosti ... asi nikdo neví jak se toho zbavit co? :D
@themacs (09.07.2014 07:37): Hoshi, je to Honda NSX '91, a mně se náhodou líbí, navíc vůbe nejede špatně! Oproti mému oblíbenému Buffalu, které smykuje jak může :D

@themacs (09.07.2014 07:19): Tak temnější atmosféra k Liberty City tak nějak patří, nebo podle tebe je NewYork porosluněné a zařící město? Ani bych neřekl :)
A proč vrátili design v SA a IV zpět? No protože se odehrávají v období mezi a po III, podle mně je to logické. Ale je asi zbytečné tady polemizovat nad tím, jak udělali vozidla, to beru jen jako detail, každý má to své oblíbené a to je hlavní :)
@Fatality (09.07.2014 07:30): Hudba je ve Vice City super, Michael Jackson a Vidiák ryl by rejhy do spár best ;-) Naprostej souhlas :D A ještě Japanese Boy !!! :D

Jinak máš pravdu no, je to podle období, ale taky nemuseli z Banshee udělat Corvettu, hlavního rivala Vipera :D Ale kdo ví, možná proto to udělali ...

A ten Infernus :D Ať si vychází z čeho chce, tak je to hnus :D



@themacs (09.07.2014 07:19): Tak Banshee kopíruje Dodge Viper, a ten se začal vyrábět až 1992, takže v 80. letech opravdu nemohl vypadat jako on, ale mohli si teda vymyslet jiný název.

Infernus se jim taky hrubě nepovedl v San Andreas, to je pravda :-D EDIT: Ještě koukám na toho Infernuse a podle GTA Wiki je to opět z důvodu časového období, kdy se hra odehrává. Tedy v 80. letech Infernus vychází z Lamborghini Countach a v 90. letech San Andreas z Cizeta-Moroder V16T (což je duchovní předchůdce Lamborgini Diablo). Nejsem autoguru, tak jsem to googloval :-)

Hudba je ve Vice City super, Michael Jackson a Vidiák ryl by rejhy do spár best ;-)
No, mě se zase nelíbilo, co udělali v San Andreas z Infernuse ... naprostý hnus :D Ve Vice City to bylo nádherné Lamborghinyněco a teď? :D Hnus ...

Každopádně mě se třeba temné prostředí na GTA nelíbí, já mám rád prosluněné jako bylo Vice City (mimochodem ta hudba, jak zde zmiňuje koudy_cz je parádní ... a to jsem až ročník 91 ...) nebo se mi hrozně líbí Los Santos z GTA V ... Nevím, prostě ve 3jce a 4ce mi chyběla ta pohodová prosluněná atmosféra (ve IV ještě i nějaký ten venkov a hlavně letadla ... ) Ale to už jsem odbočil od tématu :D

(Ale s tím Banshee souhlasím, to se jim ve VC hrubě nepovedlo a když už ho teda chtěli změnit, tak proč do SAčka a IVčka vrátili zpět design z trojky :D )
@koudy_cz (08.07.2014 21:35): Víš, jaké to bylo zklamání, když jsem sedl do auta a ono neslo stejný název jako nejlepší bourák z GTA 3 a přitom vypadalo proti němu úplně hrozně? (samozřejmě se jedná o minoritní problém) :-D TBoGT je taky jakoby růžovoučké, ale odehrává se to v temném Liberty City; mně ke GTA vždy šlo chmurné prostředí, temná zákoutí apod. Vice City bylo dobré (taky jsem mu dal 90 % a moc se mi líbí i hudba a tak), ale je to prostě trochu jiné oproti ostatním GTA. Auta vypadají jinak, přestože se jmenujou stejně, všude jsou pláže, sluníčko, havajské košile a tak. Je to jiné, ne horší. (EDIT: resp. horší o pár jednotek procent, v rámci her jsou pro mě všechny GTA jedny z nej her)
@Fatality (08.07.2014 19:10): ruzovoucke je i TBOGT, ovšem chápu že 80. léta nemusí sednout každému, já je třeba úplně žeru, pac jsem v období těsně po něm vyrůstal, k tomu ta hudba, prostředí atp. A proč by mělo banshee v 80. letech vypadat jako viper?