@90210 (07.04.2020 13:17): chápu co píšeš. Já s hrami začínal někde před čtvrtstoletím na žlutých kazetkách od ťamanů, což bylo v podstatě pirátské Nintendo. Jedna hra byla za 200, což bylo prakticky celé kapesné, takže jsem holt hrál a trénoval, dokud jsem hru nedohrál. Až na nějaké výjimky jsem dohrál všechny a že jsem těch her měl. Taky mě do určité míry baví trénink a zlepšování se, přijít na to jak to projít. Baví mě to v krátkých pasážích, kde vím že se po smrti vrátím a začnu znovu třeba 5-10 obrazovek zpátky. Na tomhle je třeba postavený Another World, Heart of Darkness, z těch "novějších" Limbo nebo i Abe's Oddysee.
Problém je, že některé hry potřebují postřeh, vnímání, soustředění a reflexy na úrovni, na kterou prostě nemám. Resp. už nemám, prostě reflexy a vše kolem se věkem zpomalují. Už si přesně nepamatuji, jak to bylo v Raymanovi, ale v okamžiku, kdy po mě hra chce projít třeba 15 kol na 2-3 životy, tak to není v mých silách a žádný trénink na tom nic nezmění.
Teď hraju druhý díl Abeho, kde přidali autoři možnost quicksave, ale zvýšili obtížnost jednotlivých obrazovek a úkolů. A mě to vyhovuje - vyřešit a projít nějaký problém bez stresu že ztratím všechny životy a musím začínat x levelů zpět, nebo od začátku.
Problém je, že některé hry potřebují postřeh, vnímání, soustředění a reflexy na úrovni, na kterou prostě nemám. Resp. už nemám, prostě reflexy a vše kolem se věkem zpomalují. Už si přesně nepamatuji, jak to bylo v Raymanovi, ale v okamžiku, kdy po mě hra chce projít třeba 15 kol na 2-3 životy, tak to není v mých silách a žádný trénink na tom nic nezmění.
Teď hraju druhý díl Abeho, kde přidali autoři možnost quicksave, ale zvýšili obtížnost jednotlivých obrazovek a úkolů. A mě to vyhovuje - vyřešit a projít nějaký problém bez stresu že ztratím všechny životy a musím začínat x levelů zpět, nebo od začátku.