Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak nevím jestli je to hrou nebo mám něco s PC, ale mám neskutečné fps propady, kdy jednu chvíli to třeba 10 sekund jede stabilně na daném fps a pak to třeba na 2 sekundy úplně zamrzne. Nejhorší je, když otočím kamerou, to způsobí obrovský propad fps v daný moment. A je úplně jedno, jestli mám nastavené ultra nastavení nebo nejnižší, dělá to tak na všem. Ještě jsem se s takovým problémem v žádné jiné hře nesetkal.
Zkoušel jsem vypnout vsync a nastavit adaptivní přes nvidia ovládácí panel, ale ani to nepomohlo. V danou chvíli je pro mě teda hra nehratelná.
Middle-earth: Shadow of Mordor vyhráva ocenenia ako hra roka právom. Rozhodne sa jedná o veľké prekvapenie a tak kvalitnú vec som ja osobne vôbec nečakal. Súboje sú zábavné celú hru a systém armády orkov je spracovaný zaujímavo. Odporúčam každému, kto má rád dobre spracované akčné hry.
Tuhle hru jsem od ohlášení v duchu hejtoval. I po vydání mi to přišlo jako ohromná pitomost. Teď.. po 30h jsem splnil na PS4 svou první platinu. A to v Mordoru. A stále bych ještě chvilku aspoň hrál. Od hejtu k platině... :D pokud někdo váhá rozhodně doporučuji. Komentář psát nebudu. Na hry co vyhrávají ocenění jako TOP3 hra roku to nemá cenu- každý už ví jaké to je. Zajímavé jak jsem se trochu spálil u Lords of the Fallen na který jsem se jako fanoušek DS těšil a jsem naprosto unešený z Mordoru i když mám problém dohrát do konce jakýkoliv díl AC a batmany jsem taky žádné nedohrál až do konce.
Imho je to ošetřené tak, aby to negenerovalo úplně identické orky (tak bych to aspoň udělal já), jinak random, takže by ses snažil pěknou řádku týdnů...

EDIT: Aha, já jsem bral skin orka jen jako další proměnnou - pokud jsi myslel jen vizuálně stejné, to už jsem tam určitě několik dvojčat potkal Ostatně jeden quest se toho dokonce týká :-D
Áno, sú generovaní čisto náhodne, mňa len zaujímalo či systém vytvára neustale nových. Aj keď teoreticky je to možné, stačí na skin orka nalepiť iné meno, dať mu iné sily a slabiny...
Jsou uplně random, jenom ty weakness a strengths jsou ošetřený tak, aby to dávalo aspoň trochu smysl.
Tak ma napadá - systém Nemesis je založený na tom, že zlikvidovaných orkov v hierarchii okamžite nahradia ďalší a unikátni nepriatelia. Osobne však pochybujem, že ich je neobmedzené množstvo. Skúšal ich niekto likvidovať, či sa po čase začnú opakovať tí ístí, alebo to má systém nejak ošetrené?
Tak to je pěkný, tak to dopadá, když si toho nezjistzim víc dopředu než něco koupim. No každopádně díky za odpovědi.
@mischan (30.10.2014 18:22): Bohužel ji zbytečně mít zřejmě budeš. Ke spuštění potřebuješ grafickou kartu, co podporuje directx 11, to HD 4650 není. Takže máš tři možnosti - nový notebook, novou grafickou kartu v hodnotě nového notebooku nebo počkat, jestli se neuvolní někdy dx 9 (nebo 10) patch, což je spíš nepravděpodobné.
Nebylo něco čim bych jenom vylepšil ten můj stávající? Ať tu hru nemám zbytečně :-(
Ahoj, bohužel už jsem bezradný. Neustále se mi ukazuje známá věta Installed video device does not support directx 11 feature. Aktualizoval jsem co jsem mohl. Mám Notebook HP Pavilion DV6 1440ec, Ati Radeon HD 4650, 4GB RAM, Intel Core 2Duo 2,2 Hgz. Je mi jasný, že to nerozchodim na plný detaily. Koukal jsem na různý fóra i přímo na steamu, ale moc chytrej z toho nejsem. Nedokázal by někdo poradit co s tim? Popřípadě co kde stáhnout? Díky
AC je lehký- tohle zas tak moc ne. Člověk nestíhá občas odklikávat blokování. Mě tam spíš štvou ty vosy a fláky masa a explodující ohniště- takové cheap. :D
Z pohľadu dnešného mainstreamového hráča naopak hra nie je až tak ľahká. Súvisí to aj s tým, že v niektorých prípadoch je proste nutné utekať a počkať si na výhodnejšiu príležitosť, na čo dnes hráči nie sú až tak zvyknutí.
@Borghal (29.10.2014 03:40): No jo, ale když se jich pak tolik vyrojí kolem tebe, tak stačí buď odsprintovat pryč (ještě když máš ten shadow sprint), nebo vyšplhat na nějakou věž a seš zase v klidu. V tý hře je v zásadě těžký umřít, což mi přijde u hry, která je zaměřená 100% na combat, docela fail.
@Barbar Conan (28.10.2014 18:49): Metafory pěkné, ale radši brzdi, protože jinak bys přišel o počítač. Mordor totiž jen reflektuje dnešní mainstream žánru, hry tam nemíří, ony už takové delší dobu jsou. Ne nadarmo jej přirovnávají v každé recenzi k letitým sériím jako AC a Batman.

Jinak tady se hlásí jeden veleúchyl, který tady splnil tak 80% vedlejších misí, i když v AC, GTA, Saints Row apod. je vesměs ignoroval bo nudaaaaa. Vykašlal jsem se akorát na sbírání kytiček a lov ne-orků. Tady totiž v hlavních misích zabíjíš orky a ve vedlejších misích zabíjíš orky. Je to dobrá zábava v obou případech... :-) Ale teda musím dodat, že jsem si hodně přál, aby šla nějak zvýšit obtížnost, po první cca třetině už to bylo dost jednoduché včetně těch warchiefů, problém jsem měl akorát když se orků narojilo tak 20 a do toho blokující/střílející apod.
@M.a.t.t. (28.10.2014 17:26): Sorry, ale ta hra je opravdu extrémně jednoduchá (stejně jako ašašíni), vedlejší mise jsem samozřejmě nedělal, stejně jako v AC je totiž může plnit jen naprostý sadomasochistický veleúchyl. Dělal jsem jen ty zlaté mise a jestli tě to uspokojí, tak to nebylo 7 hodin, ale 7 hodin a 42 minut.

Jinak souboje s warchiefy byly opravdu fraška, občas jsem měl namále, ale to pak stači odsprintovat pryč a sebrat kytičku :-). Nejvíc jsem umíral (3x) při prvním setkání s těma pejskama v jeskyni, kam mě zavedl glum.

Při Crommovi, jestli se hry budou ubírat tímhle směrem, tak pošlu svůj počítáč čertovým análním průduchem zpátky do pekla odkud přišel.
@Borghal (28.10.2014 18:13): Určite je to možné, časom možno niekto spraví speedrun aj za výrazne kratšiu dobu, ale pochybujem, že sa dá hra takým spôsobom užiť. Nehovoriac o tom, že plnením istých nepovinných misií, či hľadaním relikvií sa môžu odomykať nové schopnosti, ktoré výrazne uľahčujú postup hrou. Likvidovať niektorých vysokopostavených orkov totiž nie je vôbec sranda, pokiaľ majú okolo seba 3 ďalších bodyguardov :)
Za 7 hodín hru prejde na prvýkrat iba úplný macher, alebo niekto, kto používa cheaty :)
Původně jsem tomu chtěl dát 65%, ale po tom finálním "fightu" to prostě nešlo, tohle teda ne, takhle mě ojebat! Jinak dohráno za 7 hodin.

Jsem rád, že jsem do toho i přes ten desítkový hype nic neinvestoval, to bych si teď asi trhal vlasy.
@Borghal (17.10.2014 00:49): Talion presvedčil Celebrimbora, aby zostal a pomohol mu ukončiť Sauronovu vládu a k tomu by mu malo pomôcť vytvorenie nového prsteňa sily

Príbeh ma ako celok nevzal, aj keď mal svoje momenty, ale gameplay ako taký je naozaj zábavný. Spočiatku mi pripadal ťažký, ale akonáhle hráč pristúpi na pravidlá a zistí, že pri likvidácii nepriateľov je výhodné využívať naplno ich slabé stránky, razom je to o niečom inom. Pochváliť musím aj optimalizáciu, za čo má Monolith špeciálne v dnešnej dobe veľké plus.
Může se někdo věci znalý se mnou podělit o své názory ohledně konce?
Až do posledních chvil jsem si říkal že docela pěkně vyplnili mezeru mezi hobitem a trilogií, ale to, že Talion dál funguje, plus závěrečné "It's time for another ring"... jak by něco takového případně mohlo pokračovat? O.o

A jinak jsem měl pocit, že je to hrozně krátké a jednoduché... dohrál jsem většinu weapon legends a rescues, artefakty ani puzzle jsem nesbíral, ale to by na délce asi moc nepřidalo. Chyběla mi možnost nastavit obtížnost výše, kapitány jsem po prvních pár hodinách měl jako jednohubky a warchiefs dali víc práce jen proto, že je bylo nutno vylákat, a i tak jsem umíral málo, ani orkové se dost nečinili mezi sebou. Potenciál Nemesis sytému tak zůstal trochu nevyužit, protože když už jsem chcípl, bylo to nějakou pitmostí, jako že jsme se podíval mimo komp v boji, a stejný ork tak prakticky neměl šanci mě zabít víc než jednou. A při zabití dekapitací či explozí hlavy, což se dělo většinou, ani neměli šanci se vrátit po porážce.

Jo a s tou délkou souvisí, že jak Ratbag tak Torvin podle mne rozhodně měli dostat o dost víc prostoru. Ten způsob one sidekick at a time - Hirgon, Ratbag, Torvin, Lithariel - se mi moc nelíbil, když s každým se člověk potkal akorát ve čtyřech misích... :-)

Nějaké staty vytažené ze hry (spoiler jen pro zkrácení):
Procento dokončení: 65
Smrtí: 27
Počet zabitých celkem, z toho orků: 2571, 1971
Intel: 50
Epické runy: 4
Celkem XP: 104095
Vidím tlačítka... jsou dvě. Píše to i dole nápověda jak mi najede kombo metr. A ať dělám co dělám nic se nestane. Nevím v jaké kombinaci je zmáčknout.. :D no jdu to pořádně prozkoušet.. :D
@SilentWolf (16.10.2014 07:30): To myslíš když je někdo na zemi, nebo kombo popravu? To první je na PC Shift+LMyš, tedy vlastně stealth+útok. Oponent musí být na zemi omráčený (létají kolem něj takové hvězdičky). To druhé je F a musíš mít nabité kombo (8 úderů za sebou) takže na PS4 nemám tucha. Na konzoli si ani nemůžeš v menu prohlédnout mapování tlačítek? lol Přišlo mi že tahle hra to má všechno pěkně vysvětlené, dokonce si lze tutoriály prohlédnout zpětně v tom deníku...
Jak se dělají zakončovací údery během boje? Mám sice PS4 - jen tahle stránka u mě funguje jako ideální zákysník :D a bude to určitě stejné, zmáčknout dvě klávesy.. ale jak? Na PS4 to píše trojúhelník a kolečko. Zmáčknu je najednou a nic, zmáčknu je rychle po sobě a nic, držím trojúhelník a zmáčknu kolečko a nic. Přitom dole furt ten frustrující nápis - pro provedení zmáčkněte...

Zatím to není tak hardcore abych to potřeboval ale časem asi půjde někdo zranit jen tím.
Hmm, tak vcera som presiel pribeh a dnes uz mam pocit, ze mi ta hra chyba. Asi splnim hru na 100% :)
[neexistující příspěvek]: a to je ten problem..prve 3-4 hodiny sa to len rozbieha...ano sice to uz nieje gothic tak uplne ako ho pozname...ale stale je tam dobra hratelnost od pirani so vsetkym co k tomu patri :)
Prejdene. Nahral som tam 20 hodin a splnil hru na 76%. Suboje celu dobu velmi zabavne, system Sauronovej armady zaujimavo spracovany, pribeh tiez nie je uplne najhorsi a dobre sa na to pozera. Jedina vyhrada k prostrediu, ktore je po vacsine casu dost identicke a k niektorym bocnym misiam ktore sa opakuju.

Inak velka spokojnosť.
Špatné to není, ale trochu lituji investice ... co se týče letošního roku, tak zatím nadprůměr, ale nic, na co by si člověk za pár dnů/týdnů vzpomenul nebo se k tomu vrátil. Dohraju a prodám ... :)
Kdo se pořád nemůže rozhodnout a není si jistý, tak bych spíš počkal na nějakou slevu .. Miluju batmanovské hry ( assasina naopak ne ) a tohle má prostě od každého něco ... a jako celek to funguje dobře, ale očekával jsem od toho bohužel víc.
Systému, který je v Mordoru a Batmanovi se nazývá "Free flow" nebo tak nějak. Batman byl snad první kdo ho zpracoval a od té doby se o to pokouší každá druhá bojovka.


@Tommy (08.10.2014 16:43): Pro mě osobně ne. Raději dynamický a jednoduchý combat. Zapamatování všech těch komb v PoP by mi s moji pamětí dělalo problémy :D
No i tak to vypadá celkem dobře, a i se to dobře hraje, přijde mi to spíš jako princ z persie, tam šlo také myslím lozit po zdech a ten kombat systém byl podobný :) ve Fablovy myslím taky.
@Tommy (07.10.2014 07:10): Ja už to na HD nemám, a uznaj, že toto demo som chcel vidieť na vlastné oči:

Odporúčaná konfigurácia
OS: 64-bit: Win 7, Win 8
Procesor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz nebo AMD FX-8350, 4.0 GHz
Operační paměť: 8 GB RAM
Grafická karta: DirectX 11 kompatibilní NVIDIA či AMD s minimálně 6GB paměti
Volné místo na pevném disku: 40 GB

Že Two Worlds II zo Stredozeme. :D
Vám sa to páči? Ako hra teda. Ja som to stiahol ako "najúžasnejšiu hru, ktorá je najväčším HW žrútom" proste aka benchmark. Preklikať sa začiatkom bolo o držku, ženu som mal teda peknú. HD textúry som nesťahoval, nastavil som všetko na naj /vypnuté tie serepetičky, čo RPG hráči nemusia/ takže textúry ultra, a padla mi sánka ako to teda ide, mám CRT monitor, čo zvládne ako naj 1280x1024 na 85 as preto, ale za optimalizáciu majú u mňa +. Hra ako taká je u mňa na pogrc, +10 majú za optimalizáciu. GTAIV som hral na jednocoráku a XP bez SP3 /postup ako to rozchodiť mám uložený/. Takže mažem a kua, kde je ten Zaklínač! Moja zostava: Geforce 560 1GB, Athlon II X3 460, 8 GB RAM. PS: Za to ako mi padla sánka to sťahovanie 23 GB stálo ... PS: Aj zloženie toho zmätku do okna a opätovné nahodenie nerobí problém, bodaj by aj Zaklínač bol takto optimalizovaný.