Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Red (02.12.2014 15:55): No to si piš, že tam většinu nechám. Nemám neomezeně času honit se za každou ikonkou. Proto jsem se taky ptal. Jelikož ty 2 byly tak krátký a o ničem, zbytek prostě odignoruju.

Stejně tak většinu challenges... Líbí se mi otevřený svět, ale základní designová filosofie UbiSoftu mi úplně nesedí s jejich plevelením funkcí a aktivit jedna na druhou.

V RPG mám rád splněné všechny questy. Ale honění ikonek po mapě mě nechává chladným, splním si, na co mám chuť a čas.
Ať už baví nebo nebaví, stejně si nedovedu představit že by někdo ty žebrající výkřičníky na mapě nechal.
Stojí nějaký nepovinný mise (modrý vykřičník) ze základní hry vůbe za to? Zatím jsem dělal 2 a bylo to krátké a o ničem.
Kdyby se pak nekdo chtel nachomytnout na coop tak bych se nezlobil. Zjistil sem ze takle po letech uz to nehrajou snad ani rusaci protoze me to nenajde zadnej match.
@ViRus (27.11.2014 12:56): Že jo:). Mám to stejně. Musím říct, že fakt návykové - obhled základny a adrenalin, zda se podaří jí celou vyhladit bez toho, aniž by o mě někdo věděl asi jen tak neomrzí. A vysmažení nic netušící patroly zápalnými šípy už vůbec ne... Muhehehe:)
Nevedel som, že na úspešné prejdenie Far Cry 3 treba vedieť hrať poker. Ja som dal okamžite dvakrát all in vyhral som, pretože mi to súperi vzdali :D
Tak jsem se včera naplno ponořil do tajů Rook Islandu a zatím mám velmi kladné pocity, příroda je fakt nádhera, volnost, plavání, hajzlík Varan a jiná havěť, příběh mě zatím moc nebere, i když bych Vaasovi nejraději utrhl koule a narval mu je do krku :-D a ten doktor je služná smažka...

Jen na můj vkus poněkud chaotické úkony s inventářem, výrobou, stromem dovedností, ale zas dobrá myšlenka s tou výrobou a zlepšování baťožiny, to zas jo. Mno uvidíme jak dál, ale jedno se musí říct pro plničky jako já to bude hodně dlouhý strávený čas, než všecko najdu 8-)
@Walome (26.11.2014 08:32): Poker neumím a sralo me i to povinné málo, které jsem jen tak odklikal. Ono celkově tyhle aktivity na vydelavani tam zbytečně zjednodušovaly ekonomickou stránku. Proto jsem si asi 2x zastřílel na kačeny za 1000 a Stačilo.
Dostal jsem geniální nápad pro Ubi - další díl Far Cry nebo jenom zábavné DLC ala Blood Dragon...

Jedu si takhle otevřeným džípem, po pobřeží tropického ostrova a pak mě to trklo, co by Far Cry potřebovalo: DINOSAURY!

Boj s nebezpečnými zvířaty už tu je, všechno to plížení vysokým porostem, pomalý postup s nataženým lukem, když slyšíte za rohem tygra... tak proč to nenakopnout o level výš:).
Tak dohráno podruhé. Nejtěžší obtížnost + Ziggy's 1.3 Regular. I tak to není nikterak chutný survival zážitek. Nejobtížnější bylo paradoxně zdrhání před Vassem hned na začátku hry. No a zatímco poprvé jsem to dorazil za 17 hodin, teď mi 17 hodin trval jen první ostrov.

Deluxe edition není nic extra, první DLC přidává dvě lineární a naprosto zbytečné mise a druhé DLC s Hurkem je fajn - celkem myslím 5 solidních misí. Hurk by snad měl být i ve čtverce, pokud obrázky nelhaly...
-"I'm building a cross for Grant." ...tak to mi vehnalo slzy do očí. :-)
Ok, nechte si posměšné komentáře, ale zatímco všichni si švitoří o štyrce, já jsem nedávno poprvé rozehrál trojku.

Doporučili byste nějaké zásadnější mody jako bez výhrady vhodné i pro první zahrání? Něco jako Stalker Complete pro Stalkera. Ziggy's mod je evidentně pro veterány.

Nějaké dva větší, které by neměly být tak radikální jako Ziggy, jsou Swartz mod Compilation a Far Cry 3 Rebalanced.

Nebo samozřejmě můžu zvolit jednotlivé součásti těchto modů, jako třeba zjednodušení HUDu, (údajné) vylepšení/zrealističnění zbraní, Immersive sounds atd...

Co byste doporučili?
taxem to rozjel znova na mistra se Ziggyho modem, sem zvědavej, jak daleko se dostanu. fakt je, že díky tlumiči, který si můžu koupit hned na začátku, je to trochu lehčí, ale zase jsem mrtvej dřív, než řeknu a kurva.
@Garret (06.07.2014 19:22): Pro mě bylo odměnou už to, že se ty relikvie nacházely na fakt supr místech. FC mě pohltil, je to jediná hra, kde jsem podobný kraviny s oblibou hledal a bavilo mě to.
@Walome (komentář): "Taky zde můžete sbírat sošky, dopisy a paměťové karty, ale nemusíte - za to vše dostanete jen XP (a sem tam něco navíc) a i když nasbíráte všech 120 relikvií, nestane se nic, škoda"

Za ty relikvie opravdu není žádná spešl zbraň nebo dovednost? V tom případě si mě ušetřil čas za zbytečné hledání, za ty relikvie a dopisy jsem fakt (naivně) čekal něco velkého :-)
Popravdě nechápu, proč tahle hra má všude takovej úspěch ...
Poprvé jsem ji hrál asi před půl rokem, ale po 2 hodinách ? mě to přestalo bavit ... v neděli jsem tomu dal ještě šanci a bohužel hru asi ani nedohraju ... jsem přibližně v 30/36 tzn skoro na konci a hra mě začíná víc a víc nudit ...
Co mě vadí ? AI je velice špatná i na nejvyšší úroveň ... kam se hrabe na první far cry ...
Grafika ... řekl bych, že první polovinu vesměs povedené, ale pak se člověk začne dostávat do hodně škaredých míst jako jsou doky atd, kde to vypadá opravdu až "odporně " ... a celé to působí dost odflákle ... ( asi vývojářům došel dech ) .. mise se celkem opakuji a ty neustále nálety nepřátel ( kde se berou ? ) a přestřelky s nima jsou čím dál větší nuda ... a bohužel je hra i dost casual a celou dobu vás vesměs vodí za ručičky, což je další věc, které převládá skoro u každé ubi hry ...
Začátek je fajn, ale pak se hra vyloženě omrzí a začne dost nudit ...
Zajímavý interview s Yvesem, dokonce i odpověděl na otázku sdílení gameplay prvků:

What about the risk of IPs losing identity because features are being shared? We've seen a lot of feature bleed between Far Cry, Assassin's, Watch Dogs etc...

Yves: We see that criticism and we're going to make sure we diversify the activities in our tentpole games enough. But, if those activities are very attractive to gamers, maybe giving it to other games is a good thing. It works, but we have to make sure that there's enough diversity between games, we'll be careful with that.

A VR:

As an early adopter of new tech, what about VR? Is the risk-reward ratio too great to jump in early?

Yves: We will have something on those machines, we're working on it. We will be there.

http://www.gamesindustry.biz/articles/20 ... ally-polarise-people
@Walome (10.06.2014 17:41): V žádném případě to neobhajuji, jen se snažím poukázat na jiný pohled. Způsob jakým se to použije a začlení je pak dobrý nebo špatný.

Mě by se líbilo mimo boj sbírat kompletně pouhým přejitím, ale v boji obírat nepřítele držením. Načež ti všichni řeknou, že je to blbost, musí to být přes celou hru stejné, jinak to bude hráče mást a nenapadne je rozdíl a budou na to nadávat... Takže se to zruší a držení se (kvůli zdržování v boji) použije skrze celou hru. Wuala.

Nerad bych úplně kecal, ale mi máme pro sběr pouhé zmáčknutí, žádné držení. A to se ti otevře inventory info, kde si pobereš jen to co chceš (takže to ve finále trvá ještě déle než nějaké držení E) :P
@Bodkin (10.06.2014 17:14): Jo, tak mě to "hold E" strašně vysírá, mám nahráno něco přes 20 hodin ve FC3 a je to asi jediná fakt velká věc, co mě na té hře strašně sere, především u lootování mrtvol. Zlatý stisknutí :D Hlavně to nemá opodstatnění, protože hromada věcí jde sebrat jenom tím, že přes ně klasicky přejdu (náboje, granáty, lékárničky).
@Walome (10.06.2014 16:58): Řekl bych, že se jim to zalíbilo proto, že je to přerušitelné, kdežto prostě zmáčknout E není. Navíc ta činnost v podstatě stojí čas, tudíž člověk musí víc uvažovat a riskovat - prohledávat mrtvolu uprostřed přestřelky.