Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Agent má navíc skvělou posádku. Na takovou bandu magorů se nikdo jinej nehrabe. U většiny z nich jsem dosud nepochopil, jak se mi vlastně vnutili na loď:-D.

btw: Shadow blesky nemá, Assassin jo:). Lehká zbroj je v pohodě, ale člověk si musí dávat bacha, aby udržel nahoře stacky obrannejch buffů.
Ty má i ten shadow tank. Hra za něj je opravdu asi největší zábava co se týče soubojů. S naboostovanými blesky "dostřelí" na třicet metrů, má i boost rychlosti - což se vždy hodí, a má neviditelnost, takže můžeš některé heroic questy dělat bez party. Nevýhodou je jen lehká zbroj, takže dostává občas dost zabrat ve flashpointech.

Co se týče celkového "feelu", tak mi nejlepší přijde rep. trooper, neb má i dobrou posádku. Všechny můžeš sladit i do podobných zbrojí, neb mají všichni heavy armor.

A co se týče příběhu, tak Imperial Agent. Ten je napsán imho hodně dobře. Intriky, svádění, dějové zvraty. Určitě to nejlepší, co ve hře je.
Eru: Ty jo máš pravdu, že si to pamatuju trochu blbě - nicméně nebyl to lvl 37, ale první bodůk jsi mohl dát už na 35. A ten emergency medpac u medika byl už na lvl30. Teď je obojí 41:/.

Jsem si to zrovna zkusil naklikat na torhead:).

Malignus: Tak pokud fakt neplánuješ skupinový hraní, tak nejrychleji budeš postupovat s DPS charakterem. Levelování s healerem/tankem je při sólovým hraní trochu pomalejší, naopak snáz najdeš grupu na flashpointy.

Asi bych začal Knightem, se kterým i přes značnou repetitivnost jeho vlastního příběhu a nezábavnou samotnou postavu získáš nejlepší představu o tom zastřešujícím příběhu. Pak bych hodil něco z impéria, příběhově je možná nejvýznamější warrior, ale je to zrcadlová třída, takže bych zkusil něco herně trochu odlišnýho a zahrál si za agenta:). Vyber si takový subclassy, jejichž herní styl tě láká.

Malej přehled:

Jedi Knight je klasickej melee fighter
- Jedi Sentinel používá dva lightsabry, nosí střední zbroj a je čistě DPS (všechny jeho tři skill trees jsou zaměřený na damage, nemůže dělat nic jinýho
- Jedi Guardian používá jeden lightsaber, nosí těžkou zbroj a může se specnout i jako tank (dva stromy DPS, jeden tank).

Jedi Consular má dvě ještě odlišnější mutace
- Jedi Sage - klasickej mág, lehká zbroj, lightsaber má, ale prakticky k ničemu nepoužívá, může specnout buď jako healer nebo jako ranged DPS
- Jedi Shadow - má double bladed saber, oproti sagovi ho využívá a je převážně melee. Rovněž nosí lehkou zbroj, má neviditelnost a může se specnout jako tank - velmi zábavná třída z hlediska gameplaye imho

Smuggler
- Scoundrel - neviditelnost, útočí zezadu a zblízka, pohyblivej. Podobnej jako shadow, ale místo coby tank se může specnout coby healer
- Gunslinger - sedí v krytu v maximální dálce a pálí blasterem. V podstatě sniper. Nemá neviditelnost, všechny jeho stromy jsou DPS

Trooper
- Vanguard - těžká zbroj, jeden strom má tankovací (asi nejuniverzálnější a nejsnazší tank), dva DPS
- Commando - jeden strom healovací, dva DPS. V DPS verzi něco podobnýho jako gunslinger, akorát nevyužívá kryt. Celkem jednoduchý rotace, dobrej přehled na bojišti.

Imperiální třídy jsou to samý, akorát Guardian=Juggernaut, Sentinel=Marauder, Sage=Sorcerer, Shadow=Assassin, Scoundrel=Operative, Gunslinger=Sniper, Vanguard=Powertech, Commando=Mercenary.
@Malignus (26.12.2014 00:45): Stejně nakonec budeš běhat flashpointy v grupě. :-) Dějově to btw není špatné. Pokud si chceš ušetřit ten multiplayerový nános, tak zkus na youtube třebas videa od fluffyninjallama, pro jednotlivé class story. Jinak standardní questy a heroic mise jsou pěkná otrava...

@Eru (26.12.2014 00:55): Wait, dps sorc už nehealuje? To by byla celkem škoda... :)
@USER47 (25.12.2014 22:26): Ještě dodám: Shadow Tank používá méně Force Breach a více Whirling Blow, jinak se jeho rotace nezměnila. Combat Sentinel je jednodušší (ubyly dva aktivní skilly a čekání na náhody), Rotace s Dirty Fighting Gunslingerem je úplně stejná jako předtím. Immortal Juggernaut má rozhozenou úvodní rotaci. DPS Sorcerer hybrid mi zmizel úplně.

@Malignus (26.12.2014 00:45): Pokud studuješ nebo pracuješ tak 8 postav za rok nedáš.
Chystám se během příštího roku projít hru se všema postavama jako singl. Nemám to s kým hrát a popravdě řečeno mi jde jen o příběh (ano, nejlepší by byl KotOR 3). Máte nějaký tipy z vlastní zkušenosti (kterou class/sublass, skilly apod.)?
Tak jsem si teď pár dní ošahával změny ve skill systému na trooperovi a smugglerovi a musím říct, že si nejsem jistej smysluplností výsledku úpravy.

Záměrem bylo zavedení smysluplný rotace co nejdřív, aby pak člověk nemusel měnit návyky na level capu. Nicméně za každej skill posunutej o deset levelů dolu je tam aspoň jeden další posunutej o deset či víc levelů nahoru. Například ve starým systému už měl můj trooper (gunnery commando) na lvl 30 celkem smysluplnou rotaci, kdy mi grav round ukončovala cooldown na full auto. Po změně jsem na ten passive s ukončováním cooldownu musel čekat do levelu 41, takže 90% času jsem jen spamoval grav round a čuměl na desítky sekund zbejvajícího CD na jakejchkoli ostatních smysluplnejch abilitách. To samý scoundrel, kterýmu takhle posunuli emergency medpac (jedinej instantní heal bez CD), takže jsem až do lvl41 byl dost k ničemu v PvP se všema těma interuptama a stunama.:/

Přijde mi, že změny jsou možná fajn pro levely 10-25, ale pak to funguje spíš opačným směrem.

Taky jsem buď zblbnul, nebo se nějak zkomplikovalo dost rotací a přibyla spousta proc efektů u hodně tříd a obvykle aspoň jeden aktivní skill do pravidelný rotace. A to jsem ještě neměl odvahu začít zkoumat svýho shadow tanka, ten už měl dost práce předtím.
Trooper má asi nejlepší posádku (jen Vette mi chyběla a možná i Guss či Kira) a ta vojenskost mi hodně vyhovovala. Bylo to zase trochu něco jiného. Krom toho tankovat hejno sithů byla vždy zábava.

Příběh dost ztrácí ve druhé kapitole. Ale ve třetí je tam zase jeden bezvadný moment. Krom toho ten střídmý postup v hodnostech je smysluplnější a asi zábavnější. Byl jsem docela rád, že se přes majora nemůžu dostat. Vanguard tank je holt stále můj main.
Ohledně Jedi Consulara jsem si ještě vzpomněl na jednu věc. Společníky. První je blázen, druhý je debil, třetího člověk získá až ve druhé kapitole, čtvrtý je nevýrazný. "Úžasná" kombinace.
@Eru (16.12.2014 01:08): Consular ako jediné povolanie snáď nedáva zmysel ani pri svetlej strane sily. Pretože jeho liečivá schopnosť, ktorú pri hraní za ňu používa, mu odčerpáva sily a postava napriek tomu klasicky leveluje, zlepšuje sa a nie je to nijak vidieť :) Niektoré povolania to majú skrátka ošetrené lepšie ako iné.
@Hrdlodus (15.12.2014 20:44): Chci tím říct, že za zdmi mého domu si určuji, co ve SW platí za "kánon" to, co se líbí mě. Nějakej Disney mi tak může políbit prdel i s celou další trilogií. Už mám dost debilů typu "Já mám prachy, tak držte hubu". Nechápu, proč se ostatní fanoušci nezaříděj zrovna tak. Vlastně nevím, jestli se ještě počítám jako SW fan. Asi už radši ne.
Je fakt, že jsem zatím všechny postavy jel light side, takže jsem u Consulara nenatrefil na žádný velký problémy. Je pravda, že planetární a třídní linie jsou občas mírně duplicitní, ale nikdy mi to nepřišlo moc výrazný. Naopak mě třeba u zmiňovanýho consulara příjemně potěšilo cameo chudinky Lachris, kterou předtím přefikli všichni moji imperiálové.:-D
Jedi Consular vůbec nedává smysl při hře za "temnou stranu". Bez ohledu na to kolik špatností jsem za hru napáchal si nikdo nikdy nestěžoval a pouze mě oslavovali jako hrdinu. Např. když jsem na konci první kapitoly zabil bosse první kapitoly, stovky jediů zemřely s ním. Místo aby mě někdo seřval, proč jsem je nezachránil, tak mě povýšili na mistra. Rovněž jsem ve druhé a třetí kapitole zažíval věčný pocit déjà vu. Dějová linie na Balmořre kopíruje republikovou planetární linii, linie na Hothu kopíruje imperiální planetární linii, linie na Belsavisu kopíruje imperiální planetární linii, linie na Corelii kopíruje republikovou planetární linii.
To je presne ono, niektoré príbehy stoja trochu mimo. Nerátam príbehové misie za republiku, impérium, či flashpointy. Kdežto Jedi Knight sa priamo dotýka toho najpodstatnejšieho, bez ohľadu na to, že to spracuváva relatívne fádne. U Troopera musíš brať do úvahy, že nie som príliš zástanca military stuff, i tak mi príbeh až do konca prvej kapitoly prišiel slušný. Zvyšok už nie. Ale to je všetko o individuálnych preferenciách, napríklad aj tebou kritizovaný Bounty Hunter je za mňa v pohode (aj keď za trojicou Imperiálny agent a oba sithské povolania zaostáva vcelku značne)
Consular je podle mě v pohodě, sice úplně neovlivňuje ten "big picture", ale aspoň celkem dává smysl a drží pohromadě. Oproti tomu bounty hunter je od začátku do konce děsná p*čovina.

Troopera jsem zatím projel jen první kapitolu a nijak mě to ještě neznechutilo.
Ale v podstate to zmysel dáva, nakoľko aj v KOTORoch si hral za Jedi Knighta. To nemá nič spoločné s tým, že jeho príbeh je skutočne slabší (ale úprimne, Consular a hlavne Trooper, ktorého radím na úplne dno, mi prídu horší)
Jasně, Rebels už jsou pod dozorem Disney a všechny ostatní nový věci už by taky měly spadat pod oficiální kontinuitu.

Jinak bych neřekl, že hlavní příběh TOR je Jedi Knight, spíš bych to formuloval tak, že každá ze tříd je článek mozaiky zastřešujícího příběhu, kterej zahrnuje jak oněch 8 class story, tak i flashpointy v průběhu + expanze. Jedi Knight má imho dokonce dost slabej a repetitivní příběh ve srovnání s některejma jinejma třídama.
@USER47 (15.12.2014 23:49): Nezabúdaj na druhý seriál - Star Wars Rebels. Časom sa kánon určite rozrastie aj o staršie veci, ktoré nebudú kolidovať s disneyho víziou. Aspoň tomu chcem veriť.

@Red (15.12.2014 11:41): Tiež som do toho šiel s tým, ale kooperácia s hračmi ma začala postupne baviť. Hlavný príbeh sa skutočne dá dohrať aj sólo, ale niektoré sú ťažšie ako iné, pričom závisí aj na voľbe povolania. Inak za úplne hlavný príbeh sa viacmenej považuje povolanie Jedi Knight, ktorý je akoby duchovným nástupcom oboch KOTORov. Imperiálne príbehy sú však z toho, čo som videl a čo o nich viem jednoznačne lepšie ako celok. U mňa vedie imperiálny agent, z ktorého som mal pocit, že sa mu venovali asi najviac a najzábavnejší z kladnej strany mi príde pašerák.
@Hrdlodus (15.12.2014 18:21): Před tím, než vládu nad univerzem převzal Disney,byl s oficiální story děsnej zmatek. Lucas nechal knihy, komixy apod. psát každýho šmatláka, takže se expanded universe rozrostlo do hroznejch rozměrů a jednotlivý příběhy měly dost kolísavou kvalitu.

Disney udělal radikální (a hodně diskutovanej) řez, a coby oficiální kánon nechal šest filmů plus clone wars seriál. Všechny ostatní starší počiny, tedy knihy, komixy, hry apod. Disney přesunul pod škatulku "legends", tedy přihrádku, ze který občas může něco vytáhnout do oficiální kontinuity, nicméně zatím je všechno v ní na úrovni lepší fan fiction.

Ani se tomu nedivím, protože spousta materiálů pokrejvá každej myslitelnej moment SW univerza a pokud si chce Disney uchovat trochu volnou ruku na nový filmy, tak mu nezbejvá, než spoustu předchozích knih odsunout do neoficiální sféry...

btw: jinak jak už zmínil blackhand, Kyle Katarn žil několik tisíc let po událostech SW:TOR, rozhodně ho tam nepotkáš:).
@Hrdlodus (15.12.2014 18:21): Tohle se odehrává cca 4000 let před epizodou I., takže spojitost budeš hledat těžko. Hra je propojená se sérií Knights of The Old Republic, ale stejně je zařazena do Legends, tedy mimo kanon, stejně jako všechny ostatní hry, komiksy a knihy. (nepočítám ty nové z letošního roku)
Jsou příběhy a reálie v SW:TOR plně kompatibilní s filmy, komiksy, seriály, hrami?
Byla někde ve hře zmínka o mé neoblíbenější postavě - Kyle Katarn?
Bez připojení to hrát nejde a ostatní hráče ve světě uvidíš, nicméně class story questy jsou všechny balancovaný pro jednoho hráče a většina z nich je instancovaná, tak ostatní hráči v tomhle ohledu nijak nepřekážej.
Asi teď ze sebe udělám trotla: nejde to hrát offline? Docela rád bych zkusil zahrát příběh bez připojení a ostatních hráčů.
Na Manaanu je navíc zatarasenej jeden vchod a když se trochu nasuneš do zdi a zavergluješ kamerou, za zdí je vidět hangár s miniponorkou. Působí to, jako by to tam bylo připravený coby transport do podvodní oblasti s nějakejma daily questama, možná si to tam nechávaj pro budoucí potřeby. Osobně jsem se domníval, že to udělaj už v rámci expanze...

Jinak ten nedostatek jakejchkoli smysluplnejch odměn na lvl55 mě taky štve. Rozhodl jsem se tedy vyhnat nahoru pár posledních levelujících postav, smuggler medika mám kolem čtyřicítky a gunnery commando kolem třicítky. Zbytek budu hrát až když koupím datadisk.
Pokojne aj Dalies pre level 60 s tým, nech niektoré dailies pre level 55 prenesú ďalej. Napríklad taký Oricon, ktorý je beztak najnáročnejší z 55tiek. Zaujíma ma to aj preto, pretože zatiaľ existencia planéty nedáva logiku. Vendor mohol existovať aj na flotile a pre flashpoint ju vytvárať nemuseli, tak ako nevytvárali mnohé iné.
Jo, dailies by dávaly smysl. Na druhou stranu těch dailies pro lvl 55 už je dost. A pro lvl 60 bylo potřeba dodělat další obsah v novém patchi. Asi tuhle planetu trochu obětovali. To zmizení Oriconian gearu nesu dost nelibě. Není se už o co snažit. Leda zase koupit další datadisk a nasypat chechtáky EA...
Mňa by zaujímalo, či plánujú rozšíriť Manaan. Defakto sa tam odohráva len jeden flashpoint a je tam jeden špeciálny vendor. Je fajn, že vyzerá presne ako v prvom KOTORe a hrá tam identická hudba, ale dávalo by zmysel, keby tam bolo aspoň zopár Dailies.
Jsem jen chvilku pobíhal po fleetu, ale přišlo mi to v poho. Možná je to jen vyšším počtem lidí, který se po patchi nahrnul. Dalších pět úrovní logicky vyvolá zájem.

Btw já se zatím asi nevracím. Nějak se mi do toho nechce. Snažím se teď dotáhnout Dragon Age (už zbývá akorát do aliance získat trpaslíky) a mám trochu těch Bioware her po krk. Byť TOR je co do příběhu i hratelnosti citelně lepší, než Dragon Age.
Jsem teď koukal, že oni úplně zrušili planetary comms a od začátku rozdávaj basic.:-o Takhle se člověk může asi dost snadno předzásobit v rámci levelování a pak se plně vybavit základním endgame gearem hned po dosažení capu. Já mám teď na pár postavách třeba 1600 basic comms a nevím co s nima.:-D

Asi si je budu šetřit do doby než koupím datadisk, ten 168/180 gear by pro veškerej lvl55 obsah měl bejt zatím dostatečnej.
Main postavu jsem ještě celou neměl v 180 itemech. A ty jsou najednou až od lvl 60. Což mě dost štve. Je ale pravda, že mám teď mraky basic comms (tuším přes 400) a není tak problém dokoupit výbavu v novém max pro lvl 55 (což je 174 tuším - taky to jde). Zatím ale nákup dalšího datadisku neplánuji. Snad až bude také zdarma k měsíčnímu subování...
Asi časem koupím, až budu mít víc času na hraní. Vím, že v případě předchozí expanze bylo výhodnější subnout, protože jsi dostal za podobnou cenu datadisk zdarma plus výhody subů. Když coby prefered koupím jen datadisk, tak se můj status nezmění:).
Jsem z těch změn v 3.0 patchi poněkud zmatený. Poslední dva měsíce jsem hrál jen velmi sporadicky, protože jsem neměl čas, a když jsem dneska nahlídnul do hry, dost těžko jsem se rozkoukával. Je fajn, že buff/debuff bary jsou konečně zvláštní položka v interface editoru, ale ten novej skill systém se mi moc nelíbí. A vypadá to, že nějak překopali rotaci sniperovi:/.

btw: jak je to vlastně s tím datadiskem? Pokud bych teď na měsíc či dva subnul, tak ho stejně asi zdarma nedostanu, co?
No ale jde o to že na torheadu toho dost chybí, všechno tam prostě nezjistím.
Krystaly jsou max ty z lvl 50. Veškerou nejlepší výbavu můžeš vidět u obchodníků na fleetu a v GTN. Fakt nechápu, proč se ptáš na každou volovinu, když seznamy předmětů jsou třebas na Torhead..