Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Koncept.. :D že to Y v názvu znamená volby a následky. Ve světě upírů.. mě to stačí! :D
Bído, netušíte někdo jak vypnout odporný bolehlav - chromatic aberration?
@Isair (01.02.2015 20:40): Povedal by som, že Life is Strange má gameplayom oveľa bližšie k Fanhreheitu, akurát bez QTE scén, ktoré nahradil systém prevíjania času. Interakcie je tu ďaleko viac ako u Telltale hier, aj keď herné úkony sú stále pomerne jednoduché. Ale to nie je negatívum. Takto nejak si predstavujem modernú adventúru, Telltale by sa mohli inšpirovať.
Zmínili někde, jak cca rychle plánují vydávat jednotlivé epizody? Také bych si to zahrál raději až jako komplet, byť tedy mám čím dal větší nutkání si to pořídit už nyní :) (a přitom interaktivním filmům jinak neholduji a Telltale hry mě příliš nelákají).
Užasne to bolo. Nadherné, atmosférické, hudba, príbeh, ovládanie času a množstvo odkazov na popkulturu. Prvá epizóda skvelá a veľmi ma to bavilo. Strašne mi to sadlo, ale viem aj pochopiť ludí, ktorým to nesadne vôbec (je to pomalé, čakajú niečo iné atď.)

Za mňa lepšie ako hociktorá epizóda od telltale (a to ich mám rád).
Teda vy mě namlsáváte, ale chci si počkat, dokud to nebude komplet :)
Prvé dojmy skvelé. Minimálne o triedu lepšie ako posledné hry od Telltale, alebo Dreamfall Chapters. Hra s časom bola zábavná už v Remember me, ale tu je dovedená takmer do dokonalosti. Fakt paráda.
No zatiaľ musím povedať, že je to príjemne svieže a graficky veľmi pekné. Oproti Telltale hrám, ktoré už sú si podobné ako vajce vajcu je to konečne niečo iné v epizodických adventúrach.
Tak určite pre študentky nebude najlepším sci-fi filmom Vesmírna odysea, ale skôr niečo ako FF: SW :)
@účet smazán (31.01.2015 20:22): Ty dodatečné sběratelské fotky zůstávají, ale nejsou nijak dějově důležité - dokonce můžeš spustit jednotlivé lokace kde ty fotky jsou (dokonce jsou ty lokace i takto označené) v "collectible mode", kde tvé akce nijak nemění tvůj průchod, ale můžeš nafotit ty fotky...
@Thorar (31.01.2015 18:13): Jo taak. A nebude z toho pak důkaz slídičství, který nám později David vmete do ksichtu?

Při druhém projití si chci dát za cíl vyfotit, co se dá (prý někde u sedící Kate je veverka a na parkovišti na špinavym autě "I'm so dirty" hláška :D). By mě zajímalo, jestli mi zůstane fotka Victorie, když jí vyblejsknu po tom pranku s barvou a pak reversnu čas. Jestli mi v albu zůstane. Poněvadž ve scéně se skaterem to šlo, nejdřív si trikem ztloukl gule, načež "cheese", reverse a druhý trik bez následků. Fotka zůstala.

Anyway, Life is Strange reverse mechanismus je übercool, vítaná změna oproti stresovému, mně už nezábavnému QTE. Nějak se nemůžu dokopat k tomu dohrát poslední EPku Clem či pustit se do GoTu. :/ Ten wow efekt z QTE je pryč. Help?
@Marcusss (31.01.2015 19:32): No jo, GamerGate, na to jsem už úplně zapomněl, přehánění a trapnost na obou stranách, doufal jsem že to už vyprachalo, evidetně ne. Tak to pak už chápu a nedivim se.
@Thorar (31.01.2015 18:42): To je tím, že pořád dobíhá ta absurdní aféra GamerGate...:/ Obě strany se chovají jako uječení idioti, že už je od sebe člověk ani pořádně nerozezná...
Prostě stačí aby hra měla silné ženské postavy, trochu hipsterské prostředí a i naprosto povrchní ukázky existence emocí a citů... a hromada uřvaných zamindrákovaných paniců/bigotů hned řve pohoršením... přidej tomu ty lehké náznaky environmentální agitky (global warming!) a "zlé muže" (fetující boháček, opilecký ředitel, nacistický nevlastní otec)...
Dost na to aby zaslepení anti-feministé přestali sledovat o čem ta hra vlastně je a soustředili se jen na pár, dobře zvládnutých, prvků...

Upřímně současná vlna "fašistických feministek" a znuděných "social justice warriors" se moc neliší od jejich "opozice". Obě "strany" jen hulákaj a každá automaticky považuje cokoli co druhá strana vyprodukuje za špatné bez nezaujatého přezkoumání....:/
Podle diskuzí na forech steamu a pod recenzema v zahraničí je hra odporně feministická a propaguje politickou korektnost, levičáctví. Nevim, jako někdo kdo by ze sympatií k takovým názorům nemohl být nikdy obviněn musím říct, že tu hysterii nějak nechápu a ve hře jsem to nevnímal. Po prvním díle kdy nevíme kam to vše bude směřovat mi to přijde dost hloupé.
@účet smazán (31.01.2015 17:37): Troufám si tvrdit, že ty papíry nejsou klíčem k nalezení hesla a že nejde nalézt. Aspoň co jsem si dělal průzkum internetu, taky mě to zajímalo a hledal jsem ho. Složka spadne, ty ji prohrabeš a můžeš vrátit čas jako by se nic nestalo. Nebo to nechat jako já na zemi, jen abych vyvolal napětí a konflikt :-)
@Thorar (31.01.2015 17:29): No ty papíry jsou jediná možnost na to heslo do laptopu vedle, ne? (možná jsou tam i nějaký perv fotky, kterými třeba Davida pozdějc usvědčíme). Jenomže když se sundaj, sletí z police a namočí se do oleje. Tak právě potřebuju, jestli to olejový voko nejde přikrejt něčim, nebo utřít. Nic nenacházim. Později u majáku se Chloe o tom zmíní, a já musim dát odpověď, že jsem se dovnitř nepodívala. To, že je barák oblezlý kamerama jsem vykecala, to šlo, to je v pohodě, ale ty dokumenty nejdou sundat bez té nehody. Musim reverse.

Jestli je to vůbec uskutečnitelný, nebo ne.

Pochybuju, že se v druhé epizodě do Chloeina bytu vrátíme.
@GodOfTheSick (31.01.2015 16:57): Pravda, však se také vrací jaké fénix s Obductionem, který nastaví nové standardy pro žánr :).

Právě, že se liší. LiS má blíže k němu, Crimes & Punishments, než k TT (kde však o hratelnosti ale asi nejde ani mluvit - žádná není :).
@Drolin (31.01.2015 16:24): A jak to můžeš vědět, když jsi poslední série TT nehrál...? Jsi měl hratelnost rozvést, protože pojetí Sherlocka a TT se dosti liší a v jedné větě to působí zavádějícím dojmem. Jinak Bůh pochopitelně nemůže zemřít. V podobě Dontrod však získal nového apoštola!
@GodOfTheSick (31.01.2015 14:53): Jsou lépe zpracovány než u posledních sérii Telltale, což je myslím všeříkající. Interaktivních míst je podstatně více a ovládání je stejně tak přesnější a herní čínnosti jsou tak intuitivnější. K "Král je mrtev, ať žije král" u tebe musí tak jistě dojít, a pomalu můžeš vymýšlet, jak tetování z levé páaže "Telltale 4ever" zaměníš za "Dontnod rules" :).
@Thorar (31.01.2015 15:17): Protože tohle spousta lidí chápe naprosto špatně - ty výsledky těch rozhodnutí v TWD (a částečně i v tomhle) nejsou a nikdy neměly být o tom, k čemu povedou, ale o těch otázkách samotných. Jsou to primárně otázky na hráče, ne na postavu - co bys udělal v téhle situaci? Jak si ospravedlníš toto rozhodnutí? Jaký jsi člověk?
Spousta lidí to bohužel špatně chápe a myslí si, že to jako má být nějaké výrazné větvení příběhu.

V případě Life is Strange to vypadá, že to bude trochu víc o následcích, ale dějová linka tím může zůstat v zásadě stejná - jen narazíš na jiné formy překážek způsobených dopady jednotlivých rozhodnutí...
@Drekt (31.01.2015 14:49): Ano, ale nevím jak moc důležité bude. Stejně jako v TWD kde ses strašně důležitě rozhodoval jestli zachránit A nebo B, aby stejně v další epizodě zachráněný chcípnul a ve výsledku nemělo rozhodnutí vliv.
@jones1240 (31.01.2015 09:26): Tady je skvele hlavne to, ze kdyz udelas nejake rozhodnuti a vidis jak postava reaguje, tak si muzes hned dat rewind a zkusit zvolit jinou moznost, se kterou budes treba vice spokojeny. Urcite zde vidim v budoucnu vetsi dopad nez napr. bude u Dreamfall Chapters.
Zdravím, dá se tady ovlivňovat děj nebo je to stejně nesmyslný jako u Telltale ?
@Drekt (30.01.2015 20:34): Abych mohl předmět použít, musím na něj najet pohybem hlavy, objeví se kolečko a já musim pohnout myší do určitého směru. To je fakt strašně intuitivní :-)

S ovladačem se mi to hrálo bezvadně. Po dvou hodinách dohráno, akorát mě trošku naštvalo že episoda 2 má být až v březnu.
Přidám se výjevem který míval jeden dost zhulený spolužák na střední.
"Neasýýýýý!!" :D

Na tohle se hodně těším.