Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Je to když tak v takové té rokli, nad kterou byli v G1 ruiny kláštera s ohniskem. Od té cedule musíš jít doleva...
A mrtvoly jsou tam až když se má nějaká postava příběhově přemístit do Khorinisu. Např. Diego, Gorn a Milten na konci druhé kapitoly, Cor Angar myslím na konci čtvrté a tak.
Je za skřetí palisádou něco zajímavého? Nebo Mighty alien dwarf psal pravdu?
@Greg (06.03.2015 16:14): Ved okolo toho hradu, myslim ze 2 kapitola kazdopadne niektora dalsia nie prva, tam je tak do kruhu roztahany obliehaci tabor kde je dohromady peknych par desiatok roznych druhov orkov + nejake vlky myslim este k tomu.

G1 teda nie, to som nikdy nehral.

@Jumas (06.03.2015 16:13): ono to bol vlastne priestor pred tou kladou po ktorej sa islo hore do hradu, tam bola neviditelna stena cez ktoru ich to nepustilo.
@Jumas (06.03.2015 15:36): Presne moja taktika :-). Ja som vsetko problematicke co sa dalo daval kusou a nemal som v nej skoro ziadne body naupgradovane takze tych sipov som vystrielal tisice.

Najvacsi masaker bol aj tak vystrielanie kompletneho tabora orkov v druhej kapitole (tusim druha to bola). Kde som niekolkokrat musel kupit tisicku sipov. Je tam totiz exploitove miesto, ciara na zemi za ktoru nevedia ist a tak som ich tam proste nalakal aj 30-50 naraz a potom som tu masu odstreloval, ked padli zase som vybehol, urobil som kolecko po tabore aby sa na mna nalepilo co najviac prenasledovatelov, zabehol som za ciaru a odstreloval.
Já většinu větších příšer na začátku řešil lukem nebo kuší. Vždycky jsem si vylezl na nějaké místo, kam oni nemohli a z toho jsem je třeba 100 šípy zabil. Za Korinisem u majáku jsem takhle zabil stínovou šelmu, vystřílel jsem i skřety a skřetí psy před hradem (vždy z nějakého kůlu od stanu) i dračí chňapavce a podobnou havěť šlo většinou postřílet z nějaké skalky. Důležité bylo, mít s sebou hodně (tak 1000) šípů či šipek. Nejvíc mě pak vždycky pobavilo, jak se na hradu vždy bály té hordy skřetů před branami a už tam žádní nebyli. Spoiler se týká úkolu pro Torlofa Pak také to, když kvůli Torlofovi pustíte skřety, kteří už tam dávno nejsou do hradu :) Prostě sranda.
Docela záhul jsou taky skřeti kolem hradu. Lákat je po jednom moc dobře nejde a celá ta skupinka je pro menší level smrtící.

Taky mívám ve třetí kapitole trochu trable s pátrači. Ono strašně záleží jak se to hraje. Pokud už se např. v první kapitole vypracuju na 20. level a díky skřetům v kolonii pak jdu do třetí kapitole s třicítkou, nejsou problém. Ale při regulérním hraní jsou ze začátku dost OP.

Myslím samozřejmě ve hře s datadiskem. Základní hra je lehoučká až hamba.
Já hrál NOTR před nedávnem a celkově jsem musel přehodnotit tu obtížnost, se kterou jsem měl hru odjakživa spojenou. Taktikou úskoků se dá 1v1 zabít úplně všechno a to už od začátku hry. Větší problém nastává, pokud na vás zaútočí skupina nepřátel, z čehož mi úplně nejhůř vycházela skupina skřetích psů. Většinou se ale i ti dali nějakým způsobem vylákat po jednom :)
V Gothic jde tímhle uhýbacím způsobem umlátit skoro jakékoliv zvíře. Tady třeba někdo nahrál 9 videí, jak si dává s levelem 0 na pěsti různá monstra.
@Lario (05.03.2015 20:40): Áha. Škoda to, byl můj oblíbenej.
Vážně si jistý vlastně nejsem. Znějí dost podobně. Ale stejně bych řekl, že patří dvoum odlišným týpkům. Aspoň v to doufám, mám teď strach si to vyhledat. :D
Pritom zrovna v tejto hre je teoreticky mozne - ked sa brutalne sustredi a ma zvladnute ovladanie - dat na lvl 1 aj velkeho Orca.

.. nie ze by to bol moj pripad, ale su taki magori.
@Lario (18.02.2015 20:24): jojo presneji:
Starý Gothic 2 dostal díky agilitě nadšence nový DirectX 11 renderer, takže s ním hra nyní podporuje dynamické stínování, hezčí odlesky vodní hladiny, moderní efekty atd.
Podle komentářů je ten mod nějak zabugovaný. A navíc je to mód na G2A.

Jinak mě ten mód celkem zaujal. Upravuje hru víc na předchozí díl. Bohužel nemění nic na klišé příběhu a nedělá svět (hlavně město) víc středověkým.
Koupil jsem si Gothica II na gogu, ale hra po instalaci jakékoliv češtiny nefunguje. Nevíte co s tím?

Jinak budu hrát v originále, ale češtinu bych uvítal...
Řekne hrdinovi něco v tom smyslu, že je blázen, a jestli tam prý připlaval, že si ho stráže nevšimly.
Nevíte, co vám Lares řekne? Taky jsem to párkrát přelezl, ale jít hned potom za ním mě nenapadlo.
Fíha, to je ale úroda. Kolik nezaujatých komentářů, umhm=)
K té zajímavosti - pokud někdo chce ještě trochu zkušeností, tak ať ve městě nemluví s nikým kromě Larese, vyplíží se pryč, a pak může jít do města jednou z dalších cest (úplatek, farmářské oblečení) za další zkušenosti.
@Abel (09.08.2013 13:22): Přídavné jméno (též adjektivum, z latinského nomen adiectivum < adiectum „to, co leží vedle“)
Ale přídavná jména to nejsou, to je pravda. Podcenil jsem hráčskou komunitu.
@Syndrom (komentář): Gothic 2 mám rád, ale vážně nechápu, kdes tam vzal "skvěle koncipovaný příběh (dějově tak dobrý, až vás zamrzí, že nemá literární ambice)".

Příběh mi zrovna přijde jako jedna z nejslabších stránek G2. Klišé o dracích a hrdinovi, který jediný je může zastavit.
No, na gogu jsem nikdy nic nekupoval, ale ze zkušenosti vím, že češtiny z gothicz.net fungují všude (ono těch verzí hry zase tolik není, a kdyby něco, tak ti na gothicz poradí).

Hele ale nekupoval bych to. Ta cena je přemrštěná. To už na xzonu mají ságu (G1 +G2A) za nějakých 270 kaček.