Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Thorar (27.03.2015 07:07): Najlepší bude aj tak monk, ten dokáže priamo v boji premeniť utrpené poškodenie na útočný bonus. Koncept opisoval Tim Cain ešte počas vývoja:
http://forums.obsidian.net/topic/63765-update-52-monk/
An unencumbered monk can be a terror on the battlefield, a nightmare that just won't seem to die, no matter how hard he gets hit. Blows that seem like they should kill him only serve to make him stronger.
Kua měl jsem to v plánu až to bude někde v akci, ale to jsem měl i s Wasteland 2 a evidentně to dopadne úplně stejně - tak mě na to navnadíte, že si to snad koupím hned... :-)
většina rogue skillů by měla fungovat s range weapon.. takže zatím orlan rogue da lučišník
Inak tie kresby ktoré rozprávajú dej a ukazujú interakciu s okolím sú super.
Ale hudbu teda budem musieť poriadne stlmiť, lebo sa zatiaľ opakuje stále tá istá pri bitke a už ma to otravuje. -__-
Prvé čo musím pochváliť je neustála možnosť nastavovania rýchlosti presunu hrdinov. Pomalé, stredné a rýchle (čo už vypadá ako staré francúzske komédie) a oproti pomalému presunu v Divinity: Original Sin je to balzam na dušu. Podobne aj zoom out, ktorý bol v Divinity veľmi biedny, tu je to presne tak, ako to má byť a nenahneval by som sa, keby bol ešte o niečo vačší :)
Vypadá to... jako Baldurs Gate předělané na lepší engine (ale s ošklivějšími 3D monstry) a s vylepšeným interface. Takže dobrý :))
No, som zvedavý - ako backerovi mi kľúč už prišiel, no zatiaľ dohrávam BG:EE, tak až po nej niekedy príde čas aj na Pillars :)
Z recenzí to vypadá, že kromě menších problému s AI, to zabugované moc není. Navíc pokud hru během recenzování stihli dohrát, tak už ji nějaký pátek dopředu mají a hra by dnes už mohla vyjít opravená. Já jsem optimista. Vypadá to hodně dobře.
Dejte mi pak někdo vědět, jak to jede na integrovaných grafikách... Ideálně HD3000. Thx.
"zbytek recenze za tyden lolololol" - EG.cz

nejhorsi ze na jednu stranu jsem nateseny, na druhou stranu nemam rad Baldurs Gate :D
Tak krabička nic moc, ta polština mi tam tahá oči:-) Wasteland měl rozhodně lepší. Uvidíme jak je na tom hra.
Eurogamer ignoruju, ale Jirka Sládek je opravdu kvalitní autor. Tak snad se mu povede.
@Bodkin (26.03.2015 12:59): Jop, MCA je oproti inXiláckemu Colinovi McCombovi&co. predsa len dospelácka liga. A na súbojovom systéme pracoval aj On, ó sám Timothy Cain, ktorý vlastnoručne navrhoval najmenej jeden class - monka. To sú mocné tromfy, ktoré Fargo naozaj z rukávu nevytrasie, aj keby chcel. :)
Včera to už vyzeralo, že som sa rozhodol a dnes zasa neviem či hej či nie :)
Já se pořád nemůžu rozhodnout, jestli chci další baldůrovku nebo nechci.
Recenzie zatiaľ nikde. A to som videl UNIho zo sectoru.sk ako to už týždeň hrá. Hmm.