Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@MickTheMage (28.03.2015 01:37): Zeby bola chyba preskocit tutorial? Alebo kto uz by dnes cital manualy. Dik za tip.

@AlieN (28.03.2015 09:21): Tak, myslim si, ze deviza hry je nieco ine ako neustale sledovanie kazdych 5g zataze v malickom inventary (Realms of Arkania). Mne vskutku celkom vyhovuje ze sa nemusim kazdych 10 sekund pizlat s presuvanim medzi postavami. Aj ked zrovna inventar mi u Infinitiek nikdy nevadil.
@orromis (28.03.2015 08:18): "soubojům se dá vyhnout? případně je soubojový systém zásadní jiný v porovnání s Baldur's Gate "
Ne.

@pipboy (28.03.2015 04:36): Dáš si nižší obtížnost, a detaily soubojů neřešíš, to je snad v každé komplexnější hře...
Inventáři jsem se taky divil, než mi došlo že sdílená truhla je vlastně jako bezedný batoh z BG, jen přehlednější a přístupný už od začátku. A k tomu menší osobní inventář každé postavy. Kompromis mezi tím co dává realisticky smysl a tím co funguje (a hra nutně potřebuje, předmětů jsou tam mraky, a šachování s předměty mezi postavami byla otrava už v BG), takže no budiž.
A filtry jsou docela nahovno, wtz, jen zvýraznění předmětů podle druhů.

Mě spíš mrzí že venkovní lokace jsou tak malé, chybí tomu ten pocit prozkoumávání nepřátelské divočiny.
Nikdy mě nebavilo Baldur's gate a podobné hry (vadí mi real-time pauzovací souboje). Užil jsem si akorát Planescape a Arcanum. Má cenu pro mě jít do Pillars? :) (tzn je tam zajímavý děj, svět a hodně textů s tím, že soubojům se dá vyhnout? případně je soubojový systém zásadní jiný v porovnání s Baldur's Gate apod...?)
No, po dvou dnech hrani musim rict, ze cokoliv neni dialog nebo quest (bo mimo PS:T nevim ze bych hral neco lepe napsaneho... aspon pro zatim) me zacina nejak srat.

Soubojovy system - desim se ze se eventuelne budu muset naucit vsechny ty inflict statusy. Tri prdele parametru. Pro jistotu zadny/prejmenovany HP/mana/stamina bo to by asi kurva bylo moc mainstream a jednoduche na pochopeni. Kouzla - dve magicky postavy v parte, kazda ma v podstate od zacatku k dispozici pomalu vic kouzel, nez kolik jsem zvykly mit jinde za celou hru, dalsi kvanta mam k dispozici pri level-upu a vetsina tech kouzel jen inflictuje nejakej podelanej status, cili na prvni pohled vsechny cca stejne (ne)uzitecny, akorat kazdy jinym zpusobem.
Enchantovat/vyrabet neni problem kdykoliv cokoliv pokud ma clovek suroviny.
Inventar - mam nekonecnou truhlu (tam uz fakt chybi jen cudlik na ktery pretahnu vec a automaticky dostanu prachy) vzdycky po ruce, ale stejne ma kazdy panak vlasnich 20 policek a filtry jsou tak blby ze si ani nejsem jisty jestli jsou to fakt filtry.
na to mě fakt naštvalo vyjdu ven z jeskyně - moje dva společníky na které jsem si zvykl zabije nějaký výbuch - to vážně nejdou nijak zachránit?
@Thorar (27.03.2015 21:43): Cize v principe sa to da hrat ako BG, ze si urobis 5 postav a 6. slot tocis postupne in-game postavy a plnis ich osobne questy,
Ale nejdem to tak hrat, cisto len informacne som to nakusol.
Fuha, takze ak som to spravne pochopil, tak v tom hostinci si vlastne moze hrac vytvorit komplet druzinu vlastnych postav hej?

Zatial som si pridal jednu, Human-Monk-Female ale rozmyslam ci si nedat aj nejakeho Cleric-type.
@MiDlo (27.03.2015 17:19): To je peklo :)

btw, fungují vám steam ačívy? Vždycky mě to hodí po kliknutí na ně do profilu. A hru mám sice v knihovně, ale v profilu ve hrách ji nemám. Podle steam diskuze s tím má problém víc lidí, heh :)
závěrečný boj v první oblasti jsem dal až na několikátý pokus - asi jim tam nefunguje vypnout auto útočení - protože když chci před nepřáteli utéct tak se ta postava stejně zastaví a otočí k útoku - když na ní nepřátele doráží zezadu;
-a taky se tam vůbec nezaobírali s municí - stačí sehnat luk a šípy řešit se nemusí
Je pravda, že tam zazní i "You must gather your party before venturing forth"?:)

Je ten hlas aspoň stejnej:)?
@valcik (27.03.2015 12:44): Minimální požadavky to splňuje :D (kromě OS...ten mám XPčka)
Očividně tam jsou aktivní blbosti jako HDR bloom, dynamický osvětlování, nějaký FSAA apod. ALe možnost to někde nastavit nebo vypnout? Nikde.
Jede mi to 10-20 fps

Jde mi trochu i to, že vývojáři prohlásili, že to bude hratelné i na starších sestavách, ale jaksi to nejde :D Holt si počkám na novej stroj a asi i na češtinu
@mazar1234 (27.03.2015 10:49): Já to na zkoušku rozehrál za nature-godlike druida (a na Hard obtížnost).
Ale nepatlal jsem se s tím, pár minut a hotovo, chci si nejdřív rychle osahat svět a herní systém.

Zatím každopádně hodně velké nadšení, ten příběh a interakce s npc mi silně připomínají dokonce i Planescape. A hrozně se mi líbí herní vylepšení oproti Baldurs Gate, které se tam daly snadno zneužívat, jako vylákávání nepřátel ze stínu po jednom, nebo jednoduché léčení odpočíváním, takže je teď hra smysluplnější a těžší.
Ale jinak to je opravdu hodně stejné, dokonce i klasická kouzla zůstala.

Pravda zklamalo mě že tu není "syndrom prvního vlka" - ten první kterého hráč ve hře potká je chcípák, nebezpečný až ve skupince, a smrtelný je tu tak až první medvěd :D
Na mým kompu to jede na hraně :/
V nastavení nejsou žádné možnosti a mezi soubory POE není žádný zajímavý ini soubor.
Já se vidím na human paladin, takovej klasickej dobrák... :-). Ale ještě uvidim, hru ještě ani nemam... :-)
Dnes som naištaluval piráta, vytvoril postavu, zomrel pri prepade, a hneď som si objednal krabicu. Mál som pocit, že som mal aj slzičky v očiach keď som sa prechádzal večer po mapke.
PS: Je tam niekde nastavenie, aby sa mapka posúvala pomocou kurzoru a nie šípkami? Som slepý alebo čo ...
Human Rogue.
Kazdopade zatim super, mnohem lepsi nez jsem cekal. Na souboje jsem si jeste uplne nezvyk a diky bohu ze (aspon zatim) nemusim fakticky resit ty tri prdele inflict statusu, ale napsany je to zatim smakozne.
@Maximus (27.03.2015 06:59): Elfí lotr, do budoucna zákeřný assassin :D

Obtížnost zatím Hard, ale dá se to kdykoliv změnit, tak je to pohoda. Zatím mi to přijde tak akorát, musím se snažit, ale není to vyloženě sebevražedný. Uvidíme, jak to bude dál :)

Zatial zhrnutie co viem:

Mazar - Dwarf Fighter
Maximus - Human Fighter
Mick - Elf Wizard
Ronik - Dwarf Barbarian
MidLo - Orlan Rogue
Thorar - neiste, asi restart a Aumaua Paladin
RXQ79rudax - unknown Barbarian


Videl som hrat aj Fingona ale neviem co si dal.
Obtiaznost? Normal, ale srabacky uvazujem o tom, ze by som presiel na easy, pretoze jednoducho neznasam tento druh real-time subojov :) Ale uvidim ako ma to bude srat a podla toho sa zariadim. Menit sa to da kedykolvek - ak som sa dobre pozrel :)

Inak ja som tiez vytvaral postavu pomerne dlho, aj do pol hodinky. Ten system ide trochu proti zazitym konvenciam, takze... som musel dlho uvazovat, ktore body kam dam. :-)
@pipboy (26.03.2015 20:05): Hodina? Nespustil si si omylom Wizardry 7?

@GodOfTheSick (27.03.2015 09:29): Zvazoval som Hard, ale nakoniec som dal srabacky Medium. Dodatkove Ironman etc. chujoviny som ani nezvazoval.

@valcik (27.03.2015 09:15): No dost dlho som nad nim vahal, ale nakoniec zvitazila tuzba nosit full-plate zbroj a dal som si Fightera (Dwarf). Z Monka bude urcite velmi husto-kruta postava ako je obecne zvykom.

@Bodkin (27.03.2015 00:49): No ved, trojka by aj mala byt lepsia.
@Victor (27.03.2015 09:31): a výčitky svedomia máš prečo? máš ženu a hladné deti doma? nevenuješ sa im kvôli hrám? lebo po práci si zahrať hru na ktorú máš chuť a budeš sa pri hraní cítiť príjemne je predsa normálna vec. Prejdeš hru ktorú chceš a potom robíš zasa iné veci nie? ide predsa o príjemné chvíle a či už sú to hodiny pri hraní alebo pri futbale vonku je jedno.
já jsem se k hraní dostal až dneska ráno - rozhodl jsem se hrát za barbara jako Icewind Dale 2 - a na tu skoro nejtěžší obtížnost (cesta zatraceného + expert mode) a uvidím jak daleko se dostanu.
- zkoušel jsem několikrát mačkat na portréty postavy ale vypadá to že tam nejsou žádné skryté hlášky jako v ID 2 nebo PT.
kéž by mi bylo 13 let a moh bych tohle pařit 8 hodin denně bez výčitek svědomí :)