@MiDlo (28.03.2015 19:40): Corrode by mal byt acid-like dmg.
Diskuze
Plní se bestiář detailnějšími informacemi s narůstajícím počtem zabitých potvor? A co je corrode damage type? Jinak koukejte do bestiáře, řekne vám to něco o tom čím na ně (ne)útočit. Čím nižší číslo podtypu DR, tím lépe tou dmg útočit. :)
@Bodkin (28.03.2015 18:22): Aha, takže se jedná o kickstarterovou úlitbu nejtěžším backerům, ve smyslu náš zákazník, náš pán, kteří si tam navrhli tyto kokotiny?
Jsou tam ještě nějaké další vnější zásahy?
Jsou tam ještě nějaké další vnější zásahy?
@Bodkin (28.03.2015 18:22): A já si říkal, co ty duše mají být. Prvních pár jsem přečetl, ale pak už je to nuda.
Edit: Ono je to vůbec celé takové hodně tradiční.
@MiDlo (28.03.2015 18:17): Je to celkem škoda. Zvlášť když popis rasy naznačuje, že by nějaké spešl reakce být mohly. Ono jich teda asi pár bude, ale ne moc.
Edit: Ono je to vůbec celé takové hodně tradiční.
@MiDlo (28.03.2015 18:17): Je to celkem škoda. Zvlášť když popis rasy naznačuje, že by nějaké spešl reakce být mohly. Ono jich teda asi pár bude, ale ne moc.
A jak to vypadá s příběhem? Stereotypní fantasy, nebo originální pojetí, které chytne a nepustí? Četl jsem si různé recenze, ale tohle se tam nikde nehodnotilo.
Rogue mi příjde zatím hrozně tradiční... Měl jsem raději prubnout Cyphera nebo Chantera.
Jo a ty duše kickstarterových NPC (jak o nich mluvil Adieu) nečtu, a nejraději bych je vypnul úplně.
Jo a ty duše kickstarterových NPC (jak o nich mluvil Adieu) nečtu, a nejraději bych je vypnul úplně.
Dík za odpovede. Aspoň mám zase o niečo väčší prehľad.
to psali na tiscali že ohnivá hlava nikoho nevrzušuje. To jo, s chanterem asi bude zábava
Zatím žádná narážka na to, že jsem death godlike. Čekal jsem, že tahle konkrétní rasa by mít vliv mohla.
Už mám partu na 3. levelu a procházím okolí Gilded vale. Chanter je zajímavé povolání, baví mě skládat ty chanty a v bojích si přivolávám fantoma, který vyřeší prakticky vše. Jinak mám mága a bojovníka, kteří se dali najít v GV.
btw. je vtipné, jak jsou kouzla téměř totožné s těmi v BG/IWD, jenom jinak pojmenované.
Už mám partu na 3. levelu a procházím okolí Gilded vale. Chanter je zajímavé povolání, baví mě skládat ty chanty a v bojích si přivolávám fantoma, který vyřeší prakticky vše. Jinak mám mága a bojovníka, kteří se dali najít v GV.
btw. je vtipné, jak jsou kouzla téměř totožné s těmi v BG/IWD, jenom jinak pojmenované.
@M.a.t.t. (28.03.2015 16:55): Nemůžu si pomoci, ale stále mi příjde nejblíže co se soubojového systému příjde IWD2. Tohle není AD&D v žádném případě (díky bohu).
Moje parta je momentálně Avataří paladin, trpasličí barbarka, human fighter, Fire Godlike monk, Human priest, Wood elf Wizard, parta lvl 5/6.
Hraju na normal, Act 1 dokončený, jedinej souboj jsem opakoval vícekrat a to finále s Lordem Raedricem.
Hrozně mě baví vylepšovat si svůj Stronghold, je to super věc :-)
Hraju na normal, Act 1 dokončený, jedinej souboj jsem opakoval vícekrat a to finále s Lordem Raedricem.
Hrozně mě baví vylepšovat si svůj Stronghold, je to super věc :-)
Fingon. Tank bude ani nemrkneš :-)
Můj playstyle - poslat ho dopředu, ostatní útočí na dálku. Jakmile to všechno nabere na sebe, tak se tam dá opatrně poslat rogue s dýkama. A priestem buffovat. I debuffovat. Taky se dají tankem (warriorem) zatarasit dveře - super věc. A v nejtěžším souboji, když je nabufovanej, jsem na to jklubko s ním uprostřed házel plošný kouzla a nechal jsem ho ať se healuje (našel jsem tam někde rukavice co dají 2x za vyspání heal + o něco slabší self heal mám za Slacker backer. Jo a výhoda zloděje - v katakombách de první, ostatní za ním jako špageta, a hledá pasti
Můj playstyle - poslat ho dopředu, ostatní útočí na dálku. Jakmile to všechno nabere na sebe, tak se tam dá opatrně poslat rogue s dýkama. A priestem buffovat. I debuffovat. Taky se dají tankem (warriorem) zatarasit dveře - super věc. A v nejtěžším souboji, když je nabufovanej, jsem na to jklubko s ním uprostřed házel plošný kouzla a nechal jsem ho ať se healuje (našel jsem tam někde rukavice co dají 2x za vyspání heal + o něco slabší self heal mám za Slacker backer. Jo a výhoda zloděje - v katakombách de první, ostatní za ním jako špageta, a hledá pasti
@Fingon (28.03.2015 16:35): V Gilded nabereš 2 postavy a v hospodě si můžeš najmout/vytvořit další.
@MiDlo (28.03.2015 16:55): Tak cisto teoreticky ked chytis retaz "lucky dices" a padne ti 5 criticalov po sebe tak to das aj s Wizardom na 100 loadingov, ale to teda nebol zamer autorov nie?
Treba to hrat aspon trosku realisticky rozumne.
@M.a.t.t. (28.03.2015 16:55): Podla mna urcite BG/IWD style. Ale osobne nevidim zase az taky galakticky rozdiel medzi PT a ostatnym Infinity combatom.
Treba to hrat aspon trosku realisticky rozumne.
@M.a.t.t. (28.03.2015 16:55): Podla mna urcite BG/IWD style. Ale osobne nevidim zase az taky galakticky rozdiel medzi PT a ostatnym Infinity combatom.
@mazar1234 (28.03.2015 16:54): Zkoušel jsem a rogue to nedá. S paladinem možná .. na easy.. :)
Inak k tomu súbojovému systému - má bližšie k štýlu Baldur´s Gate alebo Planescape Torment?
@RXQ79rudax (28.03.2015 16:52): A vy si myslite ze toho medveda mate zabit ako sam postava?
Zaverecneho bossa asi tiez bude najlepsie zabijat sam.
Lebo hra evidentne neumoznuje travel back.
Zaverecneho bossa asi tiez bude najlepsie zabijat sam.
Lebo hra evidentne neumoznuje travel back.
Je ťažké byť hrdinom :D
@Fingon (28.03.2015 16:35): jsem na tom podobně se svým barbarem - v té oblasti jsem zabil samostatného vlaka, banditku, ještěra - pak trojici ještěrů díky tomu že jsem je vylákal na úzký brod takže na mě mohl max. dva; a ten medvěd respektive na se na mě vrhli tři medvědi - jen co ke mě přiběhly tak mě během vteřiny dorazili.
@MiDlo (28.03.2015 16:42): Ja na Normal, a Buffy pouzivam, debuffy uz ani nie.
Ale samohracie to teda vobec nie je, a bez loadingu by som ten chram pod dedinou nikdy nevycistil.
Ale principialne je to akoze Infinity combat " prostě kliknu na nepřítele, postava útočí, a sem tam použiju nějaké kouzlo" - pricom "sem tam použiju nějaké kouzlo" moze v skutocnosti znamenat ze aktivne pouzivas kuzla Priest/Wizard.
Ale samohracie to teda vobec nie je, a bez loadingu by som ten chram pod dedinou nikdy nevycistil.
Ale principialne je to akoze Infinity combat " prostě kliknu na nepřítele, postava útočí, a sem tam použiju nějaké kouzlo" - pricom "sem tam použiju nějaké kouzlo" moze v skutocnosti znamenat ze aktivne pouzivas kuzla Priest/Wizard.
@mazar1234 (28.03.2015 16:07): A jakou hraješ obtížnost? Na hard je to chvílemi challenging, což znamená, že se při většině soubojů nesmí opomenout healování a většinou jsou zapotřebí buffy i debuffy, úhybné manévry, občas i flakónky a svitky. Pasti střádám do zásoby.. Tady máte screenshoty mý party po vyčíštění Raedricova sídla. Jako bez loadů bych to nedal, bylo třeba taktizovat. Možná to ale bylo tím že jsem šel s neúplnou partou do obtížnější oblasti.
Mno, dokud jsem mel ty dve postavy v zacatku, tak v klidu, ale ted si s mym chcipackym magem ani neskrtnu. Doplazil jsem se do toho Gilded/Glided Vale a zoufale doufam, ze co nejdriv naberu nejakeho tanka...
Soucasne skore: Fingon vs. (NeoXwart): 0:1
Fingon vs. Young wolf: 0:1
Fingon vs. dva banditi: 0:1
Fingon vs. nasrani vesnicane: 0:1 (ale jednoho ze tri jsem semul)
Fingon vs. medved: 0:1
Doufam, ze co nejdriv najdu nejakou (Neo-Imoen)...
Soucasne skore: Fingon vs. (NeoXwart): 0:1
Fingon vs. Young wolf: 0:1
Fingon vs. dva banditi: 0:1
Fingon vs. nasrani vesnicane: 0:1 (ale jednoho ze tri jsem semul)
Fingon vs. medved: 0:1
Doufam, ze co nejdriv najdu nejakou (Neo-Imoen)...
@Zero (28.03.2015 15:24): "Souboje zatím nic moc, prostě kliknu na nepřítele, postava útočí, a sem tam použiju nějaké kouzlo. Stejně jako v BG/IWD."
A to ako nebolo kazdemu jasne 2 roky pred vydanim hry?
REALLY?
A to ako nebolo kazdemu jasne 2 roky pred vydanim hry?
REALLY?
@účet smazán (28.03.2015 12:08): nevypnul sis HUD? ctrl+h
První dojmy jsou dost kladné. Co se hraní týče, je to opravdu jako Baldur's Gate, ale příběh působí zatím temněji, spíš blíže Tormentu.
Rozhovory jsou dobře napsané, a super jsou taky takové ty dialogové interakce s okolím. Souboje zatím nic moc, prostě kliknu na nepřítele, postava útočí, a sem tam použiju nějaké kouzlo. Stejně jako v BG/IWD.
Rozhovory jsou dobře napsané, a super jsou taky takové ty dialogové interakce s okolím. Souboje zatím nic moc, prostě kliknu na nepřítele, postava útočí, a sem tam použiju nějaké kouzlo. Stejně jako v BG/IWD.
@Hydr0gen (27.03.2015 17:51): Jo je to tam, trochu jinak ..You must gather your party before venturing forth...
@M.a.t.t. (28.03.2015 14:28): Nie, suboje v Planescape boli uplne na hovno :)
@7c (28.03.2015 14:06): Vôbec nie, to je subjektívny pohľad na vec. Oni sú prepracované dosť, ale mám s tým podobný problém ako pipboy, plus tento štýl mi nikdy 100% nesedel.
[neexistující příspěvek]: Boje byly řekl bych nejslabší část P:T, takže jestli tě bavily víc než ty v PoE, tak to bude nejspíš dost zlé :-/
Je tam vlastne nejaky respawn, napr. ako bol v Badlurs Gate? Zatial som toho vela nepresiel, ale nikde som nevidel ze by sa po spanku nieco obnovilo.
Po snížení rozlišení na 1366x768 mi to jede vcelku hratelně. Dokonce i líp než Dead State, byť úplně plynulé to není.
Vytvořil jsem si death godlike chantera a jdu do toho.
Vytvořil jsem si death godlike chantera a jdu do toho.
@mazar1234 (28.03.2015 12:36): Ano, nebylo by v tom případě lepší, kdyby tam ten mechanismus vůbec nebyl? Začínám se trochu obávat nového Tormentu.
Ještě jedna nepodstatnost, kterou vytáhnu jen proto, že to lidi srovnávaj s Planescape: Torment. Menší spoiler. Někomu tam čtu v dušičce, kterak byl součástí družiny paladinů. Velitel skupiny dá rozkaz se zastavit, protože cítí, že se blíží nepřítel. A pak zavelí loose formation?!... Nejsem si jist, jestli kvalitu textů zvyšuje jejich kvantita + planescapovský popis, myslím, že záleží i na obsahu.
Nicméně brzy soudit.
Ještě jedna nepodstatnost, kterou vytáhnu jen proto, že to lidi srovnávaj s Planescape: Torment. Menší spoiler. Někomu tam čtu v dušičce, kterak byl součástí družiny paladinů. Velitel skupiny dá rozkaz se zastavit, protože cítí, že se blíží nepřítel. A pak zavelí loose formation?!... Nejsem si jist, jestli kvalitu textů zvyšuje jejich kvantita + planescapovský popis, myslím, že záleží i na obsahu.
Nicméně brzy soudit.
Dabing môže byť drahá položka, ale zase také kvantum plnohodnotných postáv tam nie je. Hlavný hrdina môže ostať pokojne nenadabovaný, s čím nemám problém. O dabing ostatných sa môže podeliť pokojne len pár hercov, ktorí len budú meniť intonáciu hlasu. Problém by som nevidel ani v tom, ak by napríklad isté NPC, ako predavačov, dabovala tá istá osoba, celkovo by to k tomu nostalgickému tónu sedelo.
Ten subojovy system sice nie je ziadny najlepsi na svete, ale vobec mi nepride ze by bol vyslovene zly a nebavil by ma. Nastastie pre mna, takze si hru o to viac uzijem a zabavim sa lepsie.
To take debilne QTE klikacky to je teprve nieco.
@Adieu (28.03.2015 12:18): A občas se tedy musím usmát u toho, které možnosti považují autoři za "rational" či "clever" - no tak to budes mat vzdy a vsade. Vyplyva to z rozdielnosti ludi, takze co je pre niekoho super skvele inemu pripada ako debilina atd.... neexistuje ziadne univerzalne "clever" a "rational" - vid. myslenie ludi Konzervativny/Liberalny (na zaklade rovnakych udajov dojdu k presne opacnemu zaveru).
To take debilne QTE klikacky to je teprve nieco.
@Adieu (28.03.2015 12:18): A občas se tedy musím usmát u toho, které možnosti považují autoři za "rational" či "clever" - no tak to budes mat vzdy a vsade. Vyplyva to z rozdielnosti ludi, takze co je pre niekoho super skvele inemu pripada ako debilina atd.... neexistuje ziadne univerzalne "clever" a "rational" - vid. myslenie ludi Konzervativny/Liberalny (na zaklade rovnakych udajov dojdu k presne opacnemu zaveru).
Taky jsem z toho zatím poněkud rozpačitý, ale jsem teprve v Gilded Vale. Poněkud mě zaráží, jak často nefunguje přesvědčivě větvení dialogů, to je snad krok za BGII. A moc se mi nedaří roleplayovat postavu, kterou jsem měl v úmyslu hrát, a že to byla vcelku archetypální postava. Což je dáno třeba tím, že mě hra nutí plkat, když chci mlčet...
(příklad: dojdu do Gilded Vale, spatřím strom, na kterém visí oběšenci jak hrušky, přichází týpek, který mi poskytuje informaci, že je to kvůli kletbě, přičemž mě hra nutí ihned vyzvonit, že si připadám nějak zvláštně, protože jsem se cestou stal svědkem rituálu... DAFUQ?! Takhle kdybychom s kamarády hráli naše papírová RPG, byli bychom znásilněni a zabiti do týdne)
A občas se tedy musím usmát u toho, které možnosti považují autoři za "rational" či "clever".
(příklad: dojdu do Gilded Vale, spatřím strom, na kterém visí oběšenci jak hrušky, přichází týpek, který mi poskytuje informaci, že je to kvůli kletbě, přičemž mě hra nutí ihned vyzvonit, že si připadám nějak zvláštně, protože jsem se cestou stal svědkem rituálu... DAFUQ?! Takhle kdybychom s kamarády hráli naše papírová RPG, byli bychom znásilněni a zabiti do týdne)
A občas se tedy musím usmát u toho, které možnosti považují autoři za "rational" či "clever".
@Richmond (28.03.2015 11:42): Tak. Dabing je stran vnímání strašně pomalý, vždycky mám text přečtený 3x, než se namluvená postava vykecá. A animace mají být dvě, na začátku na navnadění a na konci za odměnu, všechno ostatní zbytečně ruší od hraní.
@GodOfTheSick (28.03.2015 11:36): Hlavne je dabing jednou z najdrahsich poloziek pri tvorbe hry, takze pre mna osobne dobre, ze je ho tam malo.
@Say (28.03.2015 11:52): mě to s vypnutým MSAAčkem pak jede plynule/hratelně. Akorát to musím vypínat po každem vstupu/loadu do lokace. Na fórech vývojáři psali, že v příštím patchi přidají konečně něco na snížení grafických nároků v menu. Mě akorát trápí jinej bug: asi po 6 hodinách hraní mi zmizejí herní menu. Když pak PoE spustím, tak vidím jenom tu pohybující hlavní obrazovku s hudbou v pozadí ale menu nikde. Když naslepo kliknu na pokračování v pozici, tak mi to načte hru, ale opět herní menu nikde. Pomůže jenom reinstalace, která trvá na mým kompu tak půlhodiny... Podle toho, co jsem dočetl na fórech, tak to vypadá, že to bude problém lidí, co mají XPčka :( Takže pochybuju, že tomu vývojáři dají nějakou prioritu, spíš se na to vyserou uplně... Linuxová verze taky není nic moc...mým problémem je podpora grafických ovladačů v posledních kernelech, takže jsem docela v prdeli :D
Tak od Divinity: Original Sin už lepšie súboje nemôže mať nič :) to je proste fakt
Prosím, zkuste někdo napsat do konzole (přes tilde) "msaa 0". Opravdu to vypne vyhlazování a zvýší FPS?
Mňa ten súbojový systém nijak zvlášť nebaví, popravde som mal chuť zabaliť to v úvode, ale nakoniec som aj rád, že som sa prekonal. Tá hra má svoje nepopierateľné klady, aj keď mi tam vadí viacero vecí.
@GodOfTheSick (28.03.2015 11:36): Problém je v tom, že peniaze, ktoré dostali navyše, radšej vrazili do ďalšieho obsahu, ako napríklad ten nepovinný dungeon. Nejaké to úvodné intro by fakt mohlo byť, veď aj podobné staršie hry ho mali a pritom s dabingom to bolo podobne. (Alebo aspoň viac obrázkov, ako píšeš) Ale kompletný dabing by mal byť dnes samozrejmosťou, takto sú niektoré postavy nahovorené, iné nie. Dokonca aj spoločníci nemajú nadabované všetko, tak neviem, či je chyba v hre... Pritom nie že by bol ten dabing nejak výnimočný, práve naopak, ale i tak pomáha budovať atmosféru. Že to niektorým hráčom, ktorí pri tom cítia závany nostalgie nevadí, beriem, ale čo tí ostatní?
@GodOfTheSick (28.03.2015 11:36): Problém je v tom, že peniaze, ktoré dostali navyše, radšej vrazili do ďalšieho obsahu, ako napríklad ten nepovinný dungeon. Nejaké to úvodné intro by fakt mohlo byť, veď aj podobné staršie hry ho mali a pritom s dabingom to bolo podobne. (Alebo aspoň viac obrázkov, ako píšeš) Ale kompletný dabing by mal byť dnes samozrejmosťou, takto sú niektoré postavy nahovorené, iné nie. Dokonca aj spoločníci nemajú nadabované všetko, tak neviem, či je chyba v hre... Pritom nie že by bol ten dabing nejak výnimočný, práve naopak, ale i tak pomáha budovať atmosféru. Že to niektorým hráčom, ktorí pri tom cítia závany nostalgie nevadí, beriem, ale čo tí ostatní?
@GodOfTheSick (28.03.2015 11:36): Očividně jdou starou cestou. Já to jenom vítám. Mít kulervoucí 3D intro a pak přepnout do isometric pohledu mi přijde samoúčelné.
@GodOfTheSick (28.03.2015 11:36): Já třeba preferuju absenci dabingu a videí :)
Mě hlavně zaráží, jak špatnou prezentaci hra má. Prachů měli plnej pytel, ale intro vypadá hůř než u Legend of Grimrock, kteří měli v kapse pár pětek. Přitom krátká videa měla izo RPG už před dvaceti lety. Pillars of Eternity má jeden obrázek. OK. Když nebyli schopni dát dohromady video, proč se obrázků během prologu nevystřídá aspoň pět? Plný dabing bych už dnes bral jako samozřejmost. Mluveného slova je tu sice dost, ale jakmile postava oněmí a následuje jenom text, tak jde dojem hned dolů. Hlavně mi to vadí u příběhových předělů na zažloutlém papíře. S nadabovaným vypravěčem by byl herní zážitek úplně o něčem jiném.
Po 8 hodinach je to zatial vyborne, i ked k boju by som povedal nieco podobne ako pipboy. Inac inventar mi tiez nerobi problemy.
Takovejch prachů za dobropu zbraň. Si pořádně rozmyslím než si nějakou koupím. V gilded vale zatím, jdu pořešit na hard ve 4 toho jejich starostu. ..ve 3 to nebylo "ono" :-)
Bez názorové plurality by sme byli co? Banda pohůnků :-)
Ja si práve myslím, že práve u takýchto mnohými nekriticky prijímaných hier sa hodí aj trochu iný názor na vec ;)
Vždyť jo, já mám taky právo reagovat, když se mi něco nelíbí. Tak jako pip. S Wizard kouzlem Ray of fire se dobře vodí nepřátelé za nos jako vláček a přitom jim ubývají životy .)
Tak miesto hrania Pillars včera do neskorej noci som si pospal 11 hodín po dlhooom čase :D