Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak sa mi to práve sťahuje na Steame a idem dohnať jeden veľký rest. Kandidát do Herní výzvy bod 3 alebo 9. Tak mi držte palce :)

s jednotkou už počkám na remake
No to teda. Dneska stálo za to vstát do práce...

"Look at you, hacker: a pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?"
Well fuck me sideways. D:

Nebudu se tesit prilis predcasne, historie nekolikrat ukazala, ze ti stejni lide nemusi nutne byt stejne schopni, kor po tolika letech. Ale rozhodne HYPE!
@HolyMeatball (08.12.2015 15:03): Otherside sú vlastne zmŕtvychvstalí Looking Glass - vedie ich Paul Neurath - zakladateľ Blue Sky, neskôr premenovaných na LG.

A mnohí ex-LG programátori sú tam, nečudoval by som sa (ale to je len špekulácia z mojej strany), ak by mali zajednaného aj Kena Levina, podľa posledných správ, čo o ňom mám, je na voľlnej nohe (bez projektu) :)
http://games.tiscali.cz/oznameni/nove-st ... ystem-shock-3-269541

Proč zrovna Otherside Entertainment má mít zájem o System Shock 3? Šéf a zakladatel studia Paul Neurath byl ve své době spoluzakladatelem studia Looking Glass, které má první dva System Shocky na svědomí. Společně s Neurathem pracuje v Otherside celá řada dalších bývalých členů Looking Glass, kteří se k jedné ze svých nejuznávanějších značek evidentně chtějí vrátit.
Hm. A Otherside je kdo? Co uz maji na svedomi? Krom toho rozpracovaneho rebootu Ultimy?

Da se jim verit, ze to nebude shit?
Holy shit!!!

Co to je za studio? Co je to za ldi? Ať to neposerou, ať to máj gád neposerou...
kdo je Marie? kombat is more vanila on lowest difficulty setting and more advancet on highest - to zní dobře.
je fakt, že jako malej facehugger jsem jim nevěnoval žádnou pozornost, protože byly málo akční, vošklivé a takové neovladatelné! podle mě se nejdřív musíš otrkat v těch FPSkách, abys vyrostl do fáze dospělýho vetřelce, a tam si myslim, už dlouho sem, abych poznal odpad, i kdybych hrál jenom demo - třeba to srovnání s DE, a ty hry jsou si žánrově velice podobné - alespon podle ohlasu, SS nesnese! na druhou stranu neříkám, že SS2 je špatná hra, říkám, že budí přehnanej zájem, což se odráží i na jejím hodnocení, a to i ten DE má svý mouchy a jejich dost! a k těm škatulkám a herním principum si troufám tvrdit, že budou pro každého RPG hráče celkem podstatný... pokud je to spíš Dungeon Crawler, vyved postavičku ven (mám hodně načteno), není co řešit. osobně si tady rád poznamenám své pocity, kdybych někdy změnil názor a pokoušel se z toho bludiště dostat!

taky si myslim, že kdyby neexistovaly jednodušší hry typu Kváka, byla by ta komunita kolem SS (a spol.) mnohem bohatší a dohrál bych ji v minulosti už dvakrát, a že zároven někteří FPSkaři prostě nikdy nevyrostou a dostupnost titulu MW přilákala k počítačum i uplný hovada, který naštěstí nejsou s to napsat ani jeden řádek, takže o nich tady alespon neuslyšíme!
@Cobot (06.04.2015 01:39): Jak kdy.

1) Ty voe, *škatulka* hry hrají jenom naprostí tupci, to fajnšmekři hrají jen *škatulka*! - Tady nejsou.
2) Chtěl bych si zahrát něco jako *škatulka*, protože tenkrát se mi to fakt líbilo. - Tady jsou docela užitečné.
@vodkasesemtexem (05.04.2015 16:49): v žánru RPG neznám lepší hru než System Shock 2. Tahle hra je totální bomba se kterou věru nemůže soupeřit mnoho her.
Ano, hra je obtížná ale s tak úžasnou atmosférou a možnostmi, že stojí za to ji hrát znovu a znovu. V mých očích je Deus Ex až ten druhý :)
@vodkasesemtexem (05.04.2015 16:49): Do některých her je zkrátka třeba postupně dozrát (zrovna Deus Ex jsem třebas též plně nedocenil hned napoprvé), třebas si je časem také oblíbíš. A nebo to zkrátka není tvoje krevní skupina (ss a deus ex zrovna nejsou ty pravé hry pro hráče čistých FPSek). SS série imo zdaleka není tak hypovaná, jak by si možná zasloužila, to už spíše ten Deus Ex (který je však taky moc fajn).

Z podobných her je třebas Bioshock, který je však mnohem přístupnější. Možná by pro tebe mohl být na začátek mnohem lepší volbou...
přesně tak jsem k tomu přistupoval já. mám to v kompu od minulých Velikonoc a zátím mě to nenadchlo. podle mě značně přehypovaná kra, která musí omrzet i v případě, že se nějaký boom časem dostaví. podle mě za to muže malá konkurence podobných her, napadá mě snad jen Deus Ex, který mě tím ruznorodým postupem vpřed přeci jenom zaujal a i přes tu mizernou grafiku a divný pohyby, kterými tyhle hry trpí všechny, ho snad časem dohraju!
@účet smazán (03.04.2015 20:52), @mazar1234 (03.04.2015 21:07): Souhlas co se týče popisu změn, jen bych to celkově nehodnotil tak příkře (byť jsem také měl výhrady). Ale je to samozřejmě otázka osobních preferencí.

Pravda je, že mod celkem dost nutí vylepšovat vícero zbraní (a na konci hry je bezpodmínečně nutné mít minimálně jednu útočnou psionickou schopnost). Ale zase to není tak tvrdé, že by musel mít člověk všechno na maximu. Je to víceméně trochu opačný extrém vzhledem k původní hře, kde stačilo používat celou dobu útočnou pušku, která byla dost overpowered. Ideální by asi bylo něco mezi. Zase se mi ale třeba principielně líbí nemožnost zasáhnout psionické nepřátele jinak než psionicky, z evolučního hlediska by po dosažení finálního stavu asi neměli být hmotní (čistá energie viz cyklus Heechee, ale to odbíhám).

S těmi časovými dírami to není IMHO úplně totéž jako v Bioshocku, byť je to samozřejmě trojkou dost inspirováno. Podle mého klade mod stran příběhu větší důraz na neustálé opakování klíčové situace (boj proti Shodan) než že by šlo o paralelizmus. Velmi důležité je rozhodování u každého rigu (tělesné schránky "bývalých" Gogglesů) vytěžit/nevytěžit. Já jsem se rozhodl nevytěžit ani jednou a mod jsem si zkomplikoval až až (i jeden z autorů pak psal, že ani příliš nepočítali s tím, že by člověk nevytěžil ani jeden rig). Když vytěžíš, dostaneš dost cybermodules (desítky).

Další věc je pomoc sidekicka (v závislosti na naučení se některým novým psionickým dovednostem).


V poslední verzi (kterou jsem zatím nehrál) je také znovu virtuálka, která se mi strašně líbila v jedničce a ve dvojce mi dost chyběla. Nemluvě o tom, že v modu jsou některé nové mapy a krom jiného změněné finále a další nové situace v původních mapách.

EDIT: V nejnovější verzi modu by to mělo fungovat tak, že resistance u nepřátel se projeví až od obtížnosti Hard. Na Normal by dle vývojářů neměla být likvidace nepřátel problém ani se základní laserovou pistolí. To mi přijde jako velmi rozumný kompromis.
@účet smazán (03.04.2015 20:52): Je to tak sanca 50/50, bud to po chvili vymazes ako blbost alebo to prejdes jednym dychom ako totalnu pecku.

Moj dojem:
Skusal som to, po necelych 2 hodinach som sa na to vykaslal a zmazal som to, nebavilo ma to hrat.
Toci sa to okolo casovych dier a skokov a zmeny buducnosti v minulosti (preto Infinite po vzore Bioshocku Infinite) a podobnych chujovin, takze pre mna nezaujimave.

Kto ma takuto dejovu napln rad, moze Infinite skusit, inac ruky prec od toho.

Uplne zmeneny system poskodenia zbranami, kde zrusili povodny system Normal/Armor piercing/Anti personel/Energy municiu a nahradili to dost blbym systemom DMG, ktory ta skratna nuti upgradovat kazdy druh DMG pretoze prisery/kamery su vzdy zranitelne len niektorym druhom DMG takze napriklad ak je tam kamera zranitelna len psionic utokom tak ju nikdy neznicis nijakou inou zbranou a podobne. Mne sa to vobec nepacilo.

Prakticky nejaka volba buildu postavy tam vobec nie je, pretoze hra si nasilne vynucuje maximalny upgrade uplne vsetkeho inac nemas sancu.

@Zx Atari 500 (03.04.2015 20:22): BTW ze ho to este bavi.....
Ztratit se v demu, kde je jedno krátký podlaží, to už chce hodně talentu.
trochu bludiště, nemyslíte? ale asi je to schválně, abych se orientoval v mapě! u takovýdle hry si hned vzpomenete na Kváka a jeho geniální, snadno zapamatovatelný level design. příšery měl taky lepčí - 100% to opravdu nezaslouží, možná tomu na konec, jesli nedohraju ani to prokletý demo, nedám ani 50%!
Musím si odpočinout.Nějak se mi ty příšery začínají zajídat.Nikdo nemluví, jen chrčej a útočí.Žáden nedává úkoly,ale mlátit do mě, to by jim šlo. // plive ohnivé sliny//
A spousta jinejch nepříjemných věcí..
Máš tam mapu, úkoly s popisem, šipky na zdi a podobně. Ty levely nejsou nijak velký, zaseknout se tam skoro nejde.
Musím vylít poslední toxin do mrazícího boxu, aby to prošlo šachtou,avšak, chladící box nenacházím po 2-3 hodinách bloudění.Nějaké rady ? :D
Ne. A ty chemikálie s sebou fakt netahej, beztak se ti všechny do inventáře nevejdou a budeš je muset někde vyhodit. Od toho jsou tam ty seznamy, sklady jsou obvykle kousek od výtahu, takže není až takovej opruz se vracet.
V každým skladu chemikálií, kterej potkáš, si vezmi datapad se seznamem a v případě potřeby si pak vždycky vyhledáš, na kterým patře daná chemikálie je a vrátíš se pro ni. Nikdy se nesnaž s sebou tahat všechno, stejně bys to musel pak někde vyházet a už bys to nenašel.