@ugraugra (13.01.2017 17:04): To ses teda ostuda!
Diskuze
@Garion (13.01.2017 16:56): Hrál, ale vždy jsem jen došel do města a skončil :)
@ugraugra (13.01.2017 16:53): Pockej, tys to jeste nehral?
Les Dryád byl teda neuvěřitelnej vopruz, bylo tam opravdu přehnaně moc nepřátel a souboje byly kvůli jejich zdrhání strašně zdlouhavé. Skřetí jeskyně mě bavily hodně, ale zatím to má sestupnou tendenci. Doufám, že se to zase zlepší.
Tak som sa konecne dokopal nieco napisat o knizke Brany Skeldalu... ak by to niekoho zaujimalo :)
Dnes vysel treti dil Brány Skeldalu: 7 mágů
Trojka se objevila na Greenlightu
@ugraugra (28.12.2015 17:38): Undercroft :) Já v podstatě nemůžu ani hrát nic na konzoli,. měl jsem GBA SP, máme doma Wii, ale kromě sportů s rodinkou mě absolutně nic tam neláká. To samé hraní na mobilu/tabletu. Nějaké logické blbinky jo, ale nic "vážnýho". Fakt to nejde, vždy radši uteku k počítači nebo nic.
@Richmond (28.12.2015 16:50): Musíš to hrát večer na gauči / v posteli s pořádným tabletem (žádnej android :D). Taky je otázka co si hrál, protože já moc kvalitních dungeonů nenašel.
@ugraugra (28.12.2015 16:38): Kdepak, zkoušel jsem na tabletu několik dungeonů, ale prostě tyhle zařízení mi neevokují to správnou atmosféru jako kompl. Nevím, čím to je.
@Richmond (28.12.2015 16:11): Je na čase koupit si iPad. Krokovací dungeony se na tom hrajou skvěle.
@Bedivere (28.12.2015 12:53): Bohužel. mobilní verzi nechci a PC bude taková jen domatlávka, jak naznačil Rohlík.
@Bedivere (28.12.2015 12:53): Mobilní verze stačí ;) Těším se...
Tak třetí díl má datum vydání, i když zatím jen mobilní verze
@Bedivere (07.04.2015 12:40): Vypada to o dost hur, nez prvni dil...
@Richmond (10.04.2015 18:31): Vůbec netuším, mé znalosti prvních pěti Wizardry jsou nulové, trochu znám šestku a až sedmičku s osmičkou jsem dohrál do konce.
@Phoenix (10.04.2015 17:25): No ale mám pocit, že i v prvních Wizardry dílech byly hádanky a puzzly, ne? Ale to je fakt děsná historie.
@Phoenix (10.04.2015 17:25): úplně nejvíc hudba v soubojích (která se asi dá vypnout) - nemám rád ty japonské zběsilé tempovky. Pak přesně jak píšeš, přišly mi ty levely tak nějak pořád stejné, sterilní a prázdné. Prostě jen jdeš, pak souboj, jdeš a hádanky nikde. Samozřejmě nekoukal jsem moc dlouho, takže můj dojem je čistě povrchní, ale prostě mě to vůbec nezaujalo a japonské Wizardry si mě také nezískaly :)
@Richmond (10.04.2015 16:38): Čím přesně? Generičnost levelů? Mně se v prvé řadě nelíbilo právě to, že se jedná o náhodně generované úrovně, ve kterých prakticky kolem bojů nic moc není (když pominu zdi a dveře :-) ). Žádné klíče, výklenky, hádanky, používání předmětů ...
Zase ale chápu, že je to něco hodně ovlivněného prvními PC dungeony (první Wizardry, Akalabeth a podobně), opravdové orgie typu Dungeon Master, EOB a další i na PC přišly až později.
Zase ale chápu, že je to něco hodně ovlivněného prvními PC dungeony (první Wizardry, Akalabeth a podobně), opravdové orgie typu Dungeon Master, EOB a další i na PC přišly až později.
@Phoenix (10.04.2015 12:20): já si pustil gameplay (Elminage Gothic) a naprosto mě to odradilo.
@mazar1234 (10.04.2015 12:02): jj, nemluvil jsem o změně povolání, ale o běžném level-upu. Jednom jsem dohrál Wizadry VII s měněním povolání a jednou bez.
Japonci jsou do Wizadry-like věcí zamilovaní až na půdu, Wizardry: Tales of the Forsaken Land na PS2, Wizardry: Labyrinth of Lost Souls na PSN, Wizardry: Story of Llylgamyn na SNES, Wizardry: Llylgamyn Saga na PSX/Windows/Saturn (teď čučím jak puk že existuje i EN verze, byť překlad je samozřejmě na Windows neoficiální), Wizardry: New Age of Llylgamyn PSX/Windows (opět existuje i EN verze) a asi třicet dalších spin-off. Shrnutí na Hardcoregaming101
Takže jsem Elminage Gothic sledoval s velkým zaujetím, ale po přečtení pár recenzí jsem se na to vybodl.
Japonci jsou do Wizadry-like věcí zamilovaní až na půdu, Wizardry: Tales of the Forsaken Land na PS2, Wizardry: Labyrinth of Lost Souls na PSN, Wizardry: Story of Llylgamyn na SNES, Wizardry: Llylgamyn Saga na PSX/Windows/Saturn (teď čučím jak puk že existuje i EN verze, byť překlad je samozřejmě na Windows neoficiální), Wizardry: New Age of Llylgamyn PSX/Windows (opět existuje i EN verze) a asi třicet dalších spin-off. Shrnutí na Hardcoregaming101
Takže jsem Elminage Gothic sledoval s velkým zaujetím, ale po přečtení pár recenzí jsem se na to vybodl.
@Phoenix (10.04.2015 11:37): Zase pozor, atributy vo Wizardry 7 (STR, DEX, INT...) pri zmene povolania ti spadli na minimalne hodnoty pre dane povolanie takze zmenou povolani si si boostoval iba skilly ale nie atributy.
Nicmenej tam diki vysokemu alebo ziadnemu levelcapu vysoko vylevelujes aj pri normalnom hrani, takze po urcitom case uz maju posatvy viac-menej vsetko na 18.
Ale Elminage - co som cital v diskusiach o hre tak mi to prislo zbytocne prepalene viacerimi mechanikami a nemal som vobec chut do toho ist.
Nicmenej tam diki vysokemu alebo ziadnemu levelcapu vysoko vylevelujes aj pri normalnom hrani, takze po urcitom case uz maju posatvy viac-menej vsetko na 18.
Ale Elminage - co som cital v diskusiach o hre tak mi to prislo zbytocne prepalene viacerimi mechanikami a nemal som vobec chut do toho ist.
@Bodkin (10.04.2015 10:30): Sledoval jsem jej a docela mě odradily komentáře na Steamu. Že je automapa v randomizovaných (a celkem chudých) dungeonech přístupná až použitím kouzla nebo že se dá levelovat až ve městě bych ještě překousl (ono to dost kopíruje prvních pár Wizardry), ale totálně mě odradilo "Leveling up stats randomization don't work ie. stats increase and decrease randomly". Ve Wizardry VII: Crusaders of the Dark Savant stoupaly atributy také náhodně, ale díky častým změnám povolání to nebyl zase takový problém. Nicméně klesání atributů při level-upu? Come on ... A Celkem dost stížností bylo i na UI.
A co třeba takový Elminage Gothic?
@Isair (10.04.2015 01:39): Coldfire Keep jsem hrál a dohrál a rozhodně bych jej nehodnotil tak přísně jako většina. Spíše jako takový příjemný průměr až lehoučký nadprůměr.
@Isair (10.04.2015 00:24): Potom udelaji KickStarter na port na PC :D
@Bedivere (10.04.2015 01:30): Hmm, v těch FAQ mají zatím pouze toto:
"Poslední otázka: Na čem si budu moci Sedm mágů zahrát?
Napoleon Games: Hru vyvíjíme primárně pro mobilní platformy s iOS a Android. Vyvíjíme ale na enginu Unity 3D, takže pozdější konverze nevylučujeme."
... tak uvidíme, ale už ono "vyvíjíme primárně pro mobilní platformy" nevěstí nic dobrého... aby z toho nebyl takový český Coldfire Keep.
"Poslední otázka: Na čem si budu moci Sedm mágů zahrát?
Napoleon Games: Hru vyvíjíme primárně pro mobilní platformy s iOS a Android. Vyvíjíme ale na enginu Unity 3D, takže pozdější konverze nevylučujeme."
... tak uvidíme, ale už ono "vyvíjíme primárně pro mobilní platformy" nevěstí nic dobrého... aby z toho nebyl takový český Coldfire Keep.
@Isair (10.04.2015 00:24): Někde jsem četl, že je v plánu i PC verze. Ta však vyjde až později
"Už brzy na vašich smartphonech a tabletech.", čili si asi nemám dělat naděje, že to vyjde i na PC, což?
Jinak to vypadá jako takový low endový Grimrock, taky bych byl raději, kdyby se drželi stylizace prvního dílu (i co se level designu týká... ty překážky ve videu taky jako kdyby Grimrocku z oka vypadly).
Jinak to vypadá jako takový low endový Grimrock, taky bych byl raději, kdyby se drželi stylizace prvního dílu (i co se level designu týká... ty překážky ve videu taky jako kdyby Grimrocku z oka vypadly).
Prezentace je hezká, co se mi velice líbí, je zachování tahového systému soubojů.
@Bedivere (07.04.2015 12:40): Jo, vypada to hrozne :( Nevim, proc se nedrzeli toho rucne kresleneho designu, pokud to 3D, co ted prezentuji, poradne nevysperkuji (aby to vypadalo alespon jako Grimrock 2), bude to fail.
Dneska byla oznámena trojka Bran Skeldalu. Tady odkaz na stránky hry.
On Rohlik nebyl ani nijak zvlast extrovni autor, kdyz jeste psal do Score. BTW link na "aktualni" rozhovor s Rohlikem :)
http://www.oldgames.sk/mag/score-22/page/8/
http://www.oldgames.sk/mag/score-22/page/9/
http://www.oldgames.sk/mag/score-22/page/8/
http://www.oldgames.sk/mag/score-22/page/9/
@Jab (31.10.2014 09:32): No taky mám ten pocit. Ten western je utahanej, nudnej ale hlavně zcela spolu nekorespnduje styl psaní (takovej uloudanej) s tím, že hlavním hrdinou je kickass bijec jak z šestákovýho románu.
V momentě, kdy bitka trvá tři stránky, přičemž autor stihne popsat barvu trávy v okolí je něco špatně.
V momentě, kdy bitka trvá tři stránky, přičemž autor stihne popsat barvu trávy v okolí je něco špatně.
Byly to hezké vánoční prázdniny, když jsem dostal a dohrál Brány Skeldalu (stály tenkrát 999 korun). Ale Rohlík by si neměl dělat naděje, že umí psát. Příběh hry byl příšerný, ale zároveň dobře pasující. A to stejné dialogy. Prostě naivní pohádka v hezké kreslené grafice.
@MickTheMage (31.10.2014 09:00): Jo jako hádat se nebudu, možný to je :) ale na konci je ukázka románu, co se vyloženě snad bude jmenovat Brány Skeldalu.
@Walome (31.10.2014 08:45): Pokial viem, tak Zemne bez zakona sa odohrava vo svete Bran Skeldalu. :)
Jindra Rohlík teď napsal jeden fantasy western. Za mě bohužel slabota. Ale chystá i román ze světa Bran Skeldalu.
@OndraBS (14.10.2014 22:59): Já jsem to nikdy nezkoušel, ale podle informací to lze, avšak až po získání všeho potřebného a zdolání Bílé věže.
Lze to opravdu dohrát jen s třemi postavami? Jestli se nemýlím, tak když nepřijdu s Graltem za Bardem, nedostanu posvátný kříž. :(
Neznáte prosím někdo cheat pro vypnutí hlady a žízně u WIN verze? Prosím zaslat na mail, cinicini@seznam.cz, ať to nezveřejňujeme. :)
Když se podívám na vlastnosti (parametry) bojovníka, k čemu je číslo úrovně? Má nějaký význam, nebo je jen informativní?
@OndraBS (08.10.2014 07:57): Já mám rád dva silný opancéřovaný bojovníky na blízko, dva střelce a dva mágy. :-) Ze začátku ti stačej dva bojovníci a mág, protože střelce a mága dostaneš během hry. ;-)
Jaké zbraně používáte nejraději? Já si vykouzlím ohnivé meče. Čím silnější vykouzlení, tím silnější útok meče. Dva meče útok nepřidají. Ohnivý meč je účinný i na duchy a má i něco málo obrany. Nic to nestojí a není náročný na parametry postavy, jen to chce magii alespoň 40. Takže nemusím tolik utrácet za upgrade postavy a zbraně můžu vesele prodávat. Jen se domnívám, že v určitých případech asi nebudou meče účinné, třeba v sopce nebo na draky. :) Poté co jsem prošel skřetí jeskyně a prodal skřetí poklad, měl jsem dost peněz na to abych vycvičil 5 členů družiny na magii 30 a následně na vyšší magii, která již umí ten ohnivý meč.
Jestli ti dobře rozumím, tak ano, musíš je spouštět zvlášť, a ano, nějak si můžeš přenést postavy. ;)
Da se nejak kombinovat to dobrodruzství ? A nebo musim kazdy spoustet zvlast?
Dvojka pro mě byla těžkým zklamáním. Adventurní začátek ještě pohoda, ale potom "meh-eh" boj s hady a následně po pár políčkách na té první "mapce" odinstalace...
Mobilní verze už je na Google Play / AppStore.
Google Play link:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.napoleongames.branyskeldalu
Google Play link:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.napoleongames.branyskeldalu