Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Eru (23.07.2015 17:22): Inac som si pri hrani tohto DLC neustale v celej tej prvej faze hovoril, ze ako do pekla sa toto moze dat prejst s bojovnickou pripadne skoro nemagickou druzinou.
Ja som mal Paladina + 3 cisto magicke postavy a bolo pomerne narocne (tento bossfight teda).

Ak nemas postavu co ma to kuzlo ktore dava ochranu proti zmateni tak neviem ci mas moc sancu.
jak jste zabili Perrena v žaláři? Ten zmetek mi dává pěknou čočku :/
nejhorší je když na čarodějku zakouzlí zmatení - pak sem totálně v háji když nemůže čarovat :/ (a lektvary na odstranění zmatení tam nevedou)
Jak se prosímvás dostanu do dungeonu Zapomnění ? Zřejmě mi chybí nějaký předmět..:/
@HolyMeatball (13.07.2015 09:55): A to pozor na to, ze su tam aj miesta (snad tusim 2) ktore maju vstup naviazany na povysovaci quest pre urcite povolanie.
Napr. je tam normalna jaskyna, ale ked nemas v druzine postavu s danym povolanim a aktivny povysovaci quet tak sa do nej neda vojst.
Ja som si vtedy myslel ze je tam zabugovana jaskyna, ale potom som zistil ze je to podmienene questom.

Je to zmena oproti MM 6-7-8, tak sa dali splnit vsetky povysovacie questy pre povolanie, ktore neboli v druzine a ziskat EXP tu je to zamknute.
@HolyMeatball (13.07.2015 09:55): jednou to byl ještě nezískaný úkol a pak povětšinou ty, které ani splnit nemůžu. Nevím proč to neudělali tak, že by ten úkol šel splnit pro kohokoliv a jako odměna by se dostalo buď povýšení nebo jen třeba finanční odměna nebo nějaký předmět. Takto se cítím ošizena :D
@Eru (14.06.2015 22:43),@Thorar (14.06.2015 21:27): tak už jsem na levelu 27 takže jsem snad už za půlkou :)

jinak nevím jak jste to dělali ale když prozkoumávám mapu a narazím na nějaký dungeon tak do něj rovnou jdu a nekoukám na to zda tam mám nějaký úkol...ale už se mi nejednou stalo že jsem to tam vybila a v podstatě zbytečně jelikož jsem ten daný úkol ještě nedostala a budu se tam muset vrátit...tohle se mi zdá takové nedomyšlené.
@Laurona (06.06.2015 18:24): Ten kdo dá potvoře poslední úder, získá nějaké expy navíc.

Edit: U questů mi to dává u všech stejně, ale jsem teprv na začátku hry, tak nevím, jestli se to později nezmění.

Musím to hrát s tím retro rozpixelováním, protože jinak se mi to seká. :-D
Moje parta: Člověk křižák, elfí druidka, lidská čarodějka, trpasličí zvěd (nebo jak je scout přeložený do češtiny).
Tak mám další dotaz :P jak je to se získáváním zkušeností u postav? příjde mi nefér že kouzelník získá méně zkušeností než bojovník. Je to tím že třeba sesílám jen obranná kouzla? (někdy to jinak nejde - třeba když bojuji se silným soupeřem)
@StriderCZ (31.05.2015 20:53): vím jak to myslíš, mně nevadí že jsou místa rozdělena dle úrovní ale spíš že není tak jednoduché se dostat dál - vracet se na místa která jsi předtím nedal abys zjistil že je stále nemůžeš dát - tím člověk ztratí dost drahocenného času kterým se moc ve hře nevyplácí plýtvat..
@Laurona (31.05.2015 20:41): Ze začátku jsou omezené zásoby docela vopruz, ale později (jak už to tak bývá) se jich dá koupit dostatečná zásoba. Celkově mně hra velice bavila- přesně tím- tak tady do tohodle dungeonu až za pět úrovní, nebo probojoval jsem se do dalšího města- a hned zítra ho prolezu skrz na skrz.
Prostě klasika typu: prolezl jsem každé políčko ve hře, nebo jak sakra by mohla znít správná odpověď na danou hádanku...a vůbec...
Moje družina byla barbar, trpaslík/kněz, driud a mág. V podstatě: Barbar Conan- srdcová záležitost, i když jeho přínos byl velice sporný. Trpaslík byl dobrý jen v tom, že měl spoustu životů a uměl oživovat mrtvé členy v partě. Driud- překvapivě nejsilnější postava jak co se týče léčení, tak útočné magie (otrávený oblak), a čaroděj - magie vzduchu (útočný blesk)
Řekl bych lehce nestandartní družina, dohráno na těžší úroveň.
Hrát za čistě nemagickou družinu- no potěš...do toho bych asi nešel.
Jinak lektvary..zas až tak moc jsem jich nekupoval....
@mazar1234 (31.05.2015 18:37): mám právě dva válečníky - potom něco mezi kouzelníkem a lučištníkem (snažím se teď už body dávat do many) a jednoho kouzelníka (je to ta přednastavená skupina)...a taky sem začala zjišťovat že ty válečníci jsou mi v mnoha případech k ničemu...ale zkusím to nějak dohrát...snad se mi povede prokousat se dál
@StriderCZ (31.05.2015 18:12): No je fakt, ze po urcitom bode som uz len tocil dokola kuzelne kombo Master/Grandmaster spellov a vsetko islo do prdele bez sance. Hlavne je ziskanie kuziel ako Implosion a podobne. To uplne obrati dovtedy nerealne suboje na tvoju stranu.

No skor vidim problem ak ides cisto Fighter/Melee druzinu, kedze snad vacsina nepriatelov ma skilly typu "evade&block" kdezto proti kuzlam su v prdeli a nic nezmozu, mozu mat sice resistancie ale ak mas vhodne povolania co maju "Magic reinforcement" az do maxima tak ignorujes resistenciu nepriatelov a zvysujes critical sancu a pri troche stastia dokazes brutalne znicit cele grupy.

Este je dobre pouzivat kuzlo "poison cloud" ktorym prinutis strelcov/casterov aby prisli k tebe resp. odstranis im moznost zosielat/strielat v smere kam zosles kuzlo. To som vyuzival neustale.

Zaklad je neustale pit lektvary na manu a stale pustat najsilnejsie kuzla co mas. Nikdy nesmies urobit taku hlupost ze budes rozmyslat nad setrenim lektvarov. Stale drink, drink, drink mana a kuzlit, kuzlit, kuzlit a vsade kupovat mana potiony maximalne kolko sa da.

Nikdy nesetrit a stale pit to je uplny zaklad. A kupovat a kupovat.... velmi vyhodne je zobrat tu NPC alchymistku od ktorej sa daju neustale kupovat vsetky druhy potionov donekonecna.
Je to tak, s vyplazeným jazykem a na pokraji smrti jsem se ploužil krajinou a hledal adekvátní soupeře. Nicméně, pokud máš dobře rozjetý strom dovedností, tak časem získáš převahu, a většina soubojů už bude "hračka".
@Laurona (31.05.2015 11:58): To je proste leveldizajn, hra nema ziadny levelscaling ale poctivo rucne umiestnenych nepriatelov. Vzdy niekde dokazes najst cestu kade sa dokazes dostat, ale do urcitych oblasti sa skratka nedokazes dostat na nizsom leveli.

Celkom vyhodne je tahat so sebou NPC co pridava % na skusenosti, su tam v hre 2, pricom jeden je docasny ale ked nesplnis jeho quest tak ho mozes mat dokedy chces. Ten sa da ziskat vcelku skoro (Edwin v Seahaven), druhy je az neskor dalej v dalsom meste (Karthal Slums myslim).

Skratka skusaj niekam ist a bud ta rozsekaju na sracku (a hned vies ze tadial nie) alebo prejdes. Vzdy ked ziskas par levelov zistis ze uz dokazes prejst aj niekam kde to pred tym neslo.

Dost zasadny a velmi velky rozdiel dokaze urobit prachsproste ziskanie nejakeho Master kuzla alebo tak. To ti strasne dokaze zvysit DMG output. Nikdy som nehral za bojovnicku melee partu takze tam netusim aky je progress, ale moj dojem z hry je ze kuzelnici su ovela lepsi. V tom DLC ...Unicorns... si ani neviem predstavit ako sa moze dat prva cast prejst s cisto bojovnikmi.
Nevím co dělám špatně ale přijde mi že ve hře postupuji hrozně pomalu...pořád narážím na místa kde jsou silní nepřátelé tak se pořád vracím a už skoro nemám kde nabírat zkušenosti...už mě to pěkně štve. Například kovárna živlů - podařilo se mi získat akorát úlomek země a přes elementály vzduchu se prostě nedostanu :/ měl někdo podobný problém?
Mám limitovanou edici. Limitovaná edice je limitovaná především tím, že v ní není 16:10 rozlišení? Jako vážně. Rok 2014.
...i když možná jen sýčkuju. Třeba mi ono vytoužené aspect ratio přinese onen téměř 10GB update. Který mi uPlay vytrvale už dvě hodiny z nějakého důvodu nestahuje.

Od Ubisoftu chci jedinou věc (dvě, když počítám jeho zánik, amputaci končetin vedení společnosti a omluvu vyškemranou zatímco se budou opírat o tyto pahýly) - Might & Magic a ani to nedokážou udělat dobře?
to je k vzteku...po dlouhé instalaci ještě tři hodiny stahování aktualizací :/ já se té hry snad nedočkám.
@Eru (09.05.2014 01:28): m'áno, jednou dvakrát jsem podlehl pokušení. Avšak nic to nemění na tom, že přinejmenším ty nejmenší louže bych mohl být schopný přejít bez jakýhokoliv požehnání. Nebo tam tvůrci měli udělat díru. >_>
@HolyMeatball (komentář): Cituji: Člověk dojde do jeskyně, pročistí jedno podlaží, vleze do dalšího podlaží, rovněž ho pročistí, v malém tunelu na zemi menší kaluž, na druhém konci tunelu nablýskaná truhla, člověk k ní chce jít - "K přechodu po této kyklopově slině budete potřebovat požehnání Shalassy"

---> Kdybys heslo do druhého podlaží nehledal na internetu, dozvěděl by ses ho (z rozhovoru s NPC) až ve fázi, kdy už bys to požehnání měl.
@Say (07.05.2014 14:59): Dostrel sa zvysuje s urovnou skillu, GM striela aj na 7 policok.

Ale oproti klasickej MM 6-7-8 kde bola strelba zakladny must-have prezitia je tu v MM 10 naopak zameranie na strelbu vyslovene chybou.
To teda, v minulých dílech byla povinnost mít luk u každé postavy. Tady se nevyplatí skoro u nikoho. Elfí ranger s ním nebyl zas tak špatný, ale musel jsem rvát do luku hodně bodů, aby to za něco stálo.
@Eru (06.05.2014 00:28): Jj, teda ne, že bych to měl v plánu nějak aktivně hrát, ale aspoň družinu vytvořit můžu. Právě jsem si všiml, že Mág umí i temnotu i světlo, tak mě to trochu zmátlo, ale při pročtení tabulek vidím to grand mastery... Takže není žádný skill, který by výrazně usnadnil postup, nebo naopak něco, do čeho se nevyplatí investovat?
Určitě doporučuju magii země (třeba jen jediný stupeň) pro všechny postavy, kdo se ji můžou naučit. Regenerační kouzlo se hodí vždycky.