Togruta bude v úterním patchi.
Diskuze
Mimochodem, spoiler ke kotfe:
https://twitter.com/iamwillgriggs/status/619971117487251456
https://twitter.com/iamwillgriggs/status/619971117487251456
Zase byl cantina event, takže pro novýho mounta a náhodnej předmět můžete klikat zde:
http://www.swtor.com/user/ce/10w8fq
http://www.swtor.com/user/ce/10w8fq
@M.a.t.t. (19.06.2015 18:29): Nebo ještě zkus nainstalovat/reinstalovat tyto tři skupiny programů.
@USER47 (19.06.2015 12:47): V tom nie je problém. Ale veľmi rád by som vedel kde je.
@M.a.t.t. (19.06.2015 13:38): Některé hry nemají rády, pokud jsou ve složce (může se jednat i o některou z nadřazených složek) v jejímž názvu jsou háčky nebo čárky. Není to třeba i tvůj případ?
Zmazať bitraider adresár som skúšal medzi prvými. Opravná ulitita na launcher nič nerobí. Skúšal som sa pohrať aj s launcher.settings a v adresári retailclient aj s client_defaults.ini a pustiť to prípade v okne. Nič z toho nefunguje, po spustení hra skrátka nenabehne vôbec a ini súbor sa prepíše na pôvodný. A keď spustím swtor.exe nie launcher, vypíše mi 0xc000007b error.
Co smazání bitraider adresáře? Nebo nějaká ta opravná utilita:
http://cdn-patch.swtor.com/patch/LauncherRepairUtilityP1.78.3a.exe
edit: zkoušel jsi všechno odtud?
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=419492
http://cdn-patch.swtor.com/patch/LauncherRepairUtilityP1.78.3a.exe
edit: zkoušel jsi všechno odtud?
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=419492
@Eru (19.06.2015 10:31): Pochopiteľne nie ;)
@M.a.t.t. (19.06.2015 10:25): A oba systémy máš na jednom PC?
Myslíš opraviť launcher, alebo skusiť nainštalovať odznova? Podotýkam, že ide o novú zostavu, takže v nej by nemal byť problém.
Mám win 8.1 a vše v pohodě. Zkus opravu instalace.
Tak som narazil na zaujímavý a zdá sa pomerne častý problém. Kým vo Windowse 7 mi hra beží, v 8.1 sa pre zmenu ani nespustí. :) Zapnem launcher, spustím play a nestane sa vôbec nič. Skúšal som aj pár rád z fór, ale zatiaľ nič nepomohlo. Nepotýkal sa niekto s podobným problémom?
Tak ono už teď je levelování tak rychlý díky těm 12x story boostům, KDY, levnýmu gearování apod, že tohle až tak velká změna nebude. Pochybuju, že tý koupě bude využívat až tak moc novejch hráčů, přece jenom by tím člověk přišel o 95% veškerýho obsahu...
Osobně bych tyhle boosty řešil tak, že bych je navázal na legacy level. Třeba 12x XP na class story jako ultimátní unlock pro maximální lvl 50 legacy, protože tam už se dá předpokládat, že hráč už nagrindoval víc než dost sidequestů. Případně dražší koupě lvl 60 characteru za CC s totožným požadavkem.
Osobně bych tyhle boosty řešil tak, že bych je navázal na legacy level. Třeba 12x XP na class story jako ultimátní unlock pro maximální lvl 50 legacy, protože tam už se dá předpokládat, že hráč už nagrindoval víc než dost sidequestů. Případně dražší koupě lvl 60 characteru za CC s totožným požadavkem.
Prý subům dají jeden postup na lvl 60 zdarma (pro nový charakter) a půjde to kupovat aj přes Cartel Market. http://dulfy.net/2015/06/17/swtor-starting-at-level-60-for-kotfe/
Tak se ruinuje online hra. :-)
Tak se ruinuje online hra. :-)
Nemyslím, to je právě nějaká nová civilizace:).
Imho emperor je ten dědek z tý animačky. :-/
Podle mě to Vitiate není, ten se nejspíš slušně najedl a teď si dává siestu, aby ho Bioware mohli později vytáhnout v rámci nějakýho dramatickýho deus ex machina momentu.
Mě by spíš zajímalo, jestli je Valkorian Vitiate, a pokud ne, tak kde sakra vězí a co s ním bude. Zvlášť po Ziostu :)
Jo, škoda že zmizela ta možnost zabít některý companiony, co byla v betě:/.
Broonmark, Andronikos a Tanno Vik si asi taky budou muset sbalit raneček a vyrazit do světa. A Qyzen možná taky.
Broonmark, Andronikos a Tanno Vik si asi taky budou muset sbalit raneček a vyrazit do světa. A Qyzen možná taky.
Heh, u mňa by bol Skadge prvý na rane. Ak by sa mi niekto snažil dostať na loď s vyhrážkou "odletím buď s tebou, alebo bez teba", tak by so mu bez milosti odstrelil tekvicu a nie ho zobral ako spoločnika :)
Uvidíme, ono to půjde nějak okecat. Společníky při startu storylajny na lvl 60 klidně zrušit můžou s tím, že je prostě v rámci nějakýho questu poskládáš znova a třeba i jinak. Nejspíš bude větší výběr a na některý se půjde vykašlat. Konečně se tak budu moct zbavit Ruska či Skadge:-D. Pro charaktery na nižších levelech se asi nic nezmění, fleet předpokládám zůstane asi stejná s nějakým vysvětlujícím okecem apod.
Ono to koneckonců funguje podobně i teď. Příběhově jsou class story rozprostřený na nějaký tři roky a na dalších pár let ten zbytek (Makeb, SoR apod), přesto se tam i coby lvl 60 potkáváš s čerstvejma padawanama, co zrovna vypadli z Tythonu a blouděj po fleetu, ačkoli jejich svět je nějakejch 5 let pozadu:). Předpokládám, že nějak takhle to bude fungovat, zase bych od Bioware neočekával, že to celý nějak překopou.
Ono to koneckonců funguje podobně i teď. Příběhově jsou class story rozprostřený na nějaký tři roky a na dalších pár let ten zbytek (Makeb, SoR apod), přesto se tam i coby lvl 60 potkáváš s čerstvejma padawanama, co zrovna vypadli z Tythonu a blouděj po fleetu, ačkoli jejich svět je nějakejch 5 let pozadu:). Předpokládám, že nějak takhle to bude fungovat, zase bych od Bioware neočekával, že to celý nějak překopou.
@USER47 (15.06.2015 23:38): Potom mi nie je úplne jasné, ako to chcú vyriešiť, obzvlášť ak to má byť tak, ako si napísal ty. Nemôžu predsa úplne zrušiť známu galaktickú mapu, spoločníkov a ísť na to odznova.... alebo áno? :D
@USER47 (15.06.2015 23:38): Pěkné, ten trailer se jim povedl.
IGN ukázalo ve streamu plnej trailer a je tam nějaký info...
Hráč na začátku týhle story bude zmraženej a probudí se o mnoho let později, kdy republika a impérium jsou v troskách po invazi tý podivný třetí frakce...hráč musí znova sesbírat companiony, a nějak se postavit novýmu nepříteli. Zní to zajímavě.
Něco jsem četl i o zvýšení level capu na 65 a předělání nějakejch starších operací na level 60...
edit: trailer
https://www.youtube.com/watch?v=Nzq9epS2b1A
Hráč na začátku týhle story bude zmraženej a probudí se o mnoho let později, kdy republika a impérium jsou v troskách po invazi tý podivný třetí frakce...hráč musí znova sesbírat companiony, a nějak se postavit novýmu nepříteli. Zní to zajímavě.
Něco jsem četl i o zvýšení level capu na 65 a předělání nějakejch starších operací na level 60...
edit: trailer
https://www.youtube.com/watch?v=Nzq9epS2b1A
Ok. Takže další čekání. :)
Výtah z FAQ k expanzi:
1. What is the launch date for Knights of the Fallen Empire?
The official launch date for Knights of the Fallen Empire is October 27, 2015.
5. Can I still get Knights of the Fallen Empire if I don’t have Rise of the Hutt Cartel or Shadow of Revan?
All subscribers will receive access to Rise of the Hutt Cartel and Shadow of Revan starting on October 27, 2015.
6. How do I pre-order Knights of the Fallen Empire?
Knights of the Fallen Empire is not available for pre-order as it is free to all active subscribers . You must be an active subscriber to receive the expansion.
7. When will Chapters be released?
Knights of the Fallen Empire will launch with the first 9 episodic Chapters of the story. The remaining chapters will be released monthly starting in early 2016.
9. What if I unsubscribe from Star Wars: The Old Republic after October?
If you unsubscribe after October 27, 2015, you will keep the first 9 Chapters of Knights of the Fallen Empire, but will not receive any additional Chapters when they are released.
10. What if I don’t subscribe until all the Chapters are released?
If you subscribe after the launch of Knights of the Fallen Empire, you will receive all the content that has been released up to that date.
1. What is the launch date for Knights of the Fallen Empire?
The official launch date for Knights of the Fallen Empire is October 27, 2015.
5. Can I still get Knights of the Fallen Empire if I don’t have Rise of the Hutt Cartel or Shadow of Revan?
All subscribers will receive access to Rise of the Hutt Cartel and Shadow of Revan starting on October 27, 2015.
6. How do I pre-order Knights of the Fallen Empire?
Knights of the Fallen Empire is not available for pre-order as it is free to all active subscribers . You must be an active subscriber to receive the expansion.
7. When will Chapters be released?
Knights of the Fallen Empire will launch with the first 9 episodic Chapters of the story. The remaining chapters will be released monthly starting in early 2016.
9. What if I unsubscribe from Star Wars: The Old Republic after October?
If you unsubscribe after October 27, 2015, you will keep the first 9 Chapters of Knights of the Fallen Empire, but will not receive any additional Chapters when they are released.
10. What if I don’t subscribe until all the Chapters are released?
If you subscribe after the launch of Knights of the Fallen Empire, you will receive all the content that has been released up to that date.
Asi ne, vypadá to jako něco novýho. Na ofiko webu se krátce objevilo tohle než to smázli:
https://i.imgur.com/IKXHx2d.png
https://i.imgur.com/IKXHx2d.png
Jestli to jsou zase klony imperátora nebo Revana...
Nová expanze se bude jmenovat Knights of the Fallen Empire.
http://news.ea.com/press-release/company ... t-live-june-15-eacom
"The largest story-driven expansion to date, Knights of the Fallen Empire, marks a renewed focus on cinematic storytelling in Star Wars: The Old Republic. The expansion will deliver on the hallmarks of what makes a great BioWare™ game: new worlds to explore, new companions to recruit, and a dynamic story that players will be able to shape based on the choices they make."
A vypadá to, že to berou celkem vážně, když našli v prasátku korunky na CGI trailer, jakej nevydali od samotnýho launche hry. Zatím jen pár screenů, asi to ukážou na EA konferenci na E3.
https://pbs.twimg.com/media/CHVZimvUEAIUU3r.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/CHaLI4vWgAA-zhV.jpg:large
http://news.ea.com/press-release/company ... t-live-june-15-eacom
"The largest story-driven expansion to date, Knights of the Fallen Empire, marks a renewed focus on cinematic storytelling in Star Wars: The Old Republic. The expansion will deliver on the hallmarks of what makes a great BioWare™ game: new worlds to explore, new companions to recruit, and a dynamic story that players will be able to shape based on the choices they make."
A vypadá to, že to berou celkem vážně, když našli v prasátku korunky na CGI trailer, jakej nevydali od samotnýho launche hry. Zatím jen pár screenů, asi to ukážou na EA konferenci na E3.
https://pbs.twimg.com/media/CHVZimvUEAIUU3r.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/CHaLI4vWgAA-zhV.jpg:large
Jen dodám, že nafarmení gree reputace v průběhu eventu je jedinej způsob, jak získat přístup k legacy bound offhandům. Ty se hoděj například k přesouvání offhand hiltů/barrels/armorings mezi postavama apod.
Navíc gree reputation vendoři maj i velmi pěkný kosmetický předměty, mounty, dekorace a podobně. Osobně se mi například dost líbí reputační lightsaber.
Navíc gree reputation vendoři maj i velmi pěkný kosmetický předměty, mounty, dekorace a podobně. Osobně se mi například dost líbí reputační lightsaber.
Gree event, který dnes začal, bude prodloužen o jeden týden.
Nechce někdo dát večer nějakou operaci (Red Eclipse)? Pokud bychom dali dohromady takový 4 lidi, mohli bychom proběhnout nějaký lvl50 story mody pro rychlý a snadný elite/ultimate comms (a případně speeder quest)...
@ledman (06.05.2015 14:51): Samozrejme, že som si to prečítal, akurát ma proste mrzí, že do tých lokácii sa už hráč nemôže vrátiť, nakoľko mi prišli zaujímavé a odlišné od zvyšku. Ďaleko viac ma mrzí, že sa čakalo na ukončenie príbehu a ono nič.
@M.a.t.t. (05.05.2015 16:37): ten terminál tě při klikání jasně varuje, že dojde k nevratným změnám. Naopak je fajn, že hra reflektuje, co se na planetě stalo. Asi to nestálo za to čekání na SW Day, ale co už…
Takže hráč čaká na ukončenie línie s imperátorom a miesto toho sa dočká komplet uzavretia všetkých predošlých lokácii (do ktorých sa proste fakt už nie je možné pozrieť) a ďalších dailies. No.... niežeby to bolo hrozné, aj keď je to spravené formou GSI a výsledná lokácia je TOTÁLNE prázdna, tak je to viacmenej v pohode.
Ale hráč čaká na zmysluplné ukočenie dejovej línie a miesto toho sa dočká tohoto? "Dúfam", že si imperátora šetria na ďalšie platené DLC. Ehm.
Ale hráč čaká na zmysluplné ukočenie dejovej línie a miesto toho sa dočká tohoto? "Dúfam", že si imperátora šetria na ďalšie platené DLC. Ehm.
@USER47 (01.05.2015 21:10): Ne všechny části gearu mají alacrity atp. Musíš to holt vybalancovat. Samozřejmě takové enhancementy zahodím (a později vyměním) a to byť jsou třebas 180 (v posledku za jiné 180 enhancementy).
Ono u tanka je to hlavně celý složitější kvůli tomu, že neexistuje ideální build pro všechny situace. Ideální build je u každýho bossfightu jinej, podle toho, kterej boss dává typ dmg proti kterýmu funguje defense, absorb nebo vůbec nic - v posledním případě se hodí hromada endurance.
Nicméně u DPS nebo healera je to výrazně jednodušší a dá se to velmi snadno sledovat pomocí combat loggingu a tréninkový figuríny. Commendation gear + questový odměny tam za operation gearem dost zaostávaj.
btw: pokud si pamatuju, commendation gear pro tanka na sobě vždycky míval nesmysly typu alacrity a accuracy, a i lepší enhancementy mívaly dost málo absorb ratingu...
Nicméně u DPS nebo healera je to výrazně jednodušší a dá se to velmi snadno sledovat pomocí combat loggingu a tréninkový figuríny. Commendation gear + questový odměny tam za operation gearem dost zaostávaj.
btw: pokud si pamatuju, commendation gear pro tanka na sobě vždycky míval nesmysly typu alacrity a accuracy, a i lepší enhancementy mívaly dost málo absorb ratingu...
Augmenty s endurance nope. Nicméně přijde mi úplně jedno, jestli ti z ideálních procent 40%, 40%, 20% uteče u tanka něco do endurance. A rozhodně jsem nikdy nepozoroval, že by jich bylo (s určitou tolerancí) těžké dosáhnout s jakýmkoliv lvl 50+ gearem.
Operace nehraji. V HM flashpointech jsem neměl nikdy problém se žádným ze svých tanků. Byť assassin tomu má nejblíže, když zbytek party nedělá co má (on vyžaduje speciální pozornost i od healu či občas dps - party defenzivní ability se hodí).
Operace nehraji. V HM flashpointech jsem neměl nikdy problém se žádným ze svých tanků. Byť assassin tomu má nejblíže, když zbytek party nedělá co má (on vyžaduje speciální pozornost i od healu či občas dps - party defenzivní ability se hodí).
Hele, jako angry teenager teď zní někdo jinej:). B mody jsou (u tanka) v pohodě a taky je u tanků používám, nicméně enhancementy na commendation gearu stály za hovno vždycky a už před 3.0 byl opruz gearovat tanka, pokud člověk nedělal operace.
Vzhledem k tomu, že mám několik lvl 55 healerů, mám celkem představu o tom, jakou výdrž maj endurance heavy tanci a věř mi, že není sranda někoho takovýho léčit, především tehdy, pokud to vezme i přes endurance augmenty.
I coby DPS/healer jsem pozoroval velkej skok mezi commendation 168 gearem a low endurance 172 rishi modama. HP mi slezlo o několik tisíc, ale damage vylezl výrazně díky mnohem vyšší power na enhancementech.
O exploitu se ví asi dva dny, což je taky doba, kdy se do toho připletli.
Vzhledem k tomu, že mám několik lvl 55 healerů, mám celkem představu o tom, jakou výdrž maj endurance heavy tanci a věř mi, že není sranda někoho takovýho léčit, především tehdy, pokud to vezme i přes endurance augmenty.
I coby DPS/healer jsem pozoroval velkej skok mezi commendation 168 gearem a low endurance 172 rishi modama. HP mi slezlo o několik tisíc, ale damage vylezl výrazně díky mnohem vyšší power na enhancementech.
O exploitu se ví asi dva dny, což je taky doba, kdy se do toho připletli.
Mě jenom fascinuje, že všichni tihle géniové herního nebe mají třeba u tanka endurance za zbytečný údaj. Hráli to vůbec někdy za tanka? Jsou opravdu třebas dvě procenta u absorption, defense atp. tak extrémně důležité? Chápou, že se shoulder cannonem atp. získávám procenta ze svého maxima hit pointů? Tlupa angry teenagerů jako vždy. Mimochodem dobře jim tak za ten ban. Že je to exploit už se ví nějakou dobu. A najdi si jinou gildu. Ta tvoje je evidentně plná idiotů. ;-)
P. S. Mimochodem z návodu z Vanguard a Powertech tanka na dulfy,net: "Mods: B mods = best mods. You’re trading mitigation stat for endurance at a 1:1 rate. Again you don’t need aim".
P. S. Mimochodem z návodu z Vanguard a Powertech tanka na dulfy,net: "Mods: B mods = best mods. You’re trading mitigation stat for endurance at a 1:1 rate. Again you don’t need aim".
Říkal to týpek z guildy, kterej celkem ví, o čem mluví. 186 gear myslíš asi commendation kusy, ty samy o sobě taky za moc nestojej. Commendation gear a odměny za questy maj často vysokej rating, ale jejich stat balance není dobrá. Často maj hodně endurance, málo důležitejch sekundárních statistik a nebo i statistiky úplně k ničemu.
Kvalitní gear jsou dropy z operací, ty maj slušnější enhancementy a mody. Nehledě na set bonus, kterej samozřejmě dělá hodně. Kupříkladu vybalancovanej 186 tokenovej gear je lepší než 192 za elite comms apod. Koneckonců i lvl 55 Dread Forged (180) je velmi slušnej, pokud ho vybalancuješ.
Moje juggernautka má právě převážně augmentovanej Dread Forged s několika málo 172 kusama, a stává se mi, že když se dostanu do tactical flashpointu s lvl60 hráčema ve 186-192 commendation gearu, tak i o pět levelů níž držím aggro na bossech jako nic (coby DPS).
Jinak jsem testoval nejnovější patch a změny v GF totálně posrali situaci pro lvl55 hráče. Lvl 60 totiž nemůžou vlézt do GF společně s nižšíma levelama, a díky ultimate comms odměnám teď všichni chtěj dělat i lvl55 operace právě přes GF. Leda pro hard mody se nic nezměnilo, ale teď radši všichni dělaj rychlý story mody kvůli odměnám a lvl55-59 hráči maj v podobnejch grupách smůlu.
Kvalitní gear jsou dropy z operací, ty maj slušnější enhancementy a mody. Nehledě na set bonus, kterej samozřejmě dělá hodně. Kupříkladu vybalancovanej 186 tokenovej gear je lepší než 192 za elite comms apod. Koneckonců i lvl 55 Dread Forged (180) je velmi slušnej, pokud ho vybalancuješ.
Moje juggernautka má právě převážně augmentovanej Dread Forged s několika málo 172 kusama, a stává se mi, že když se dostanu do tactical flashpointu s lvl60 hráčema ve 186-192 commendation gearu, tak i o pět levelů níž držím aggro na bossech jako nic (coby DPS).
Jinak jsem testoval nejnovější patch a změny v GF totálně posrali situaci pro lvl55 hráče. Lvl 60 totiž nemůžou vlézt do GF společně s nižšíma levelama, a díky ultimate comms odměnám teď všichni chtěj dělat i lvl55 operace právě přes GF. Leda pro hard mody se nic nezměnilo, ale teď radši všichni dělaj rychlý story mody kvůli odměnám a lvl55-59 hráči maj v podobnejch grupách smůlu.
@USER47 (01.05.2015 17:33): To máš odkiaľ? Samozrejme, že je použiteľný a štatistiky má vyššie, ako napríklad 186 gear. A keby to bolo málo, zakúpiť lepší si môžeš aj u Ziost Vendora.
To bude asi preto, že Ziost nie je ukončený. :D
To bude asi preto, že Ziost nie je ukončený. :D
Ten 190 gear prej stojí dost za hovno, takže asi nemá cenu se jím moc zabejvat:).
Moje guilda je teď dost ochromená, protože většina vedení dostala dočasnej ban:-D. Přidali se na fleetu do skupiny na Ziost world bosse, nechali se summonovat na místo pomocí guild ship, zabili bosse...a až pak zjistili, že se tam ta původní guilda dostala pomocí exploitu a všichni, kdo toho bosse zabili, dostanou na 3 dny ban:-D.
Moje guilda je teď dost ochromená, protože většina vedení dostala dočasnej ban:-D. Přidali se na fleetu do skupiny na Ziost world bosse, nechali se summonovat na místo pomocí guild ship, zabili bosse...a až pak zjistili, že se tam ta původní guilda dostala pomocí exploitu a všichni, kdo toho bosse zabili, dostanou na 3 dny ban:-D.
Ziost nie je vôbec zlý, to prostredie zdevastovaného imperiálneho mesta je fajn. Je to trochu menšia lokácia, rozdelená na 4 časti, medzi ktorými sa nemožno ľubovoľne presúvať, ale to nevadí. Príbeh ako epilóg Shadow of Revan tak nejak ok.
Ale už to nie je žiadna výzva. Sentinela mi zabili len raz aj to preto, že na mňa pri boji s minibossom zaútočili aj zvyšné postavy v miestnosti a ani tak som sa veľmi nesnažil. Champion Walkera som zabil sólo, akurát bonusový champion protivník sa mi zdal byť ťažší. Ale inak sú misie krátke, achievementy sú skoro za všetko a odmeny prehnané (obrovské množstvo kreditov za nič a 190 gear) :)
Ale už to nie je žiadna výzva. Sentinela mi zabili len raz aj to preto, že na mňa pri boji s minibossom zaútočili aj zvyšné postavy v miestnosti a ani tak som sa veľmi nesnažil. Champion Walkera som zabil sólo, akurát bonusový champion protivník sa mi zdal byť ťažší. Ale inak sú misie krátke, achievementy sú skoro za všetko a odmeny prehnané (obrovské množstvo kreditov za nič a 190 gear) :)
Outfit designer je podrobně vysvětlenej třeba tady:
http://dulfy.net/2015/03/20/swtor-outfit-designer-guide/
V podstatě je tam jeden gear slot, ze kterýho se počítaj staty, a několik gear slotů, ze kterejch se vezme vzhled. Takže pokud se ti líbí třeba nějakej nemodovatelnej lvl 25 zelenej set, tak si ho můžeš nacpat do kosmetickýho slotu a staty se budou počítat z tvýho lvl 60 raidovýho gearu, kterej budeš mít v tom funkčním slotu:).
Co se zrychlení a zjednodušení týče, tak je pravda, že těch comms je všude strašná spousta už teď a moc nerozumím, proč jich začali rozdávat ještě víc - snad kromě 12x XP to nedává moc smysl. Nicméně ono je to ve výsledku asi celkem jedno, protože opravdu dobrej gear se za commendation furt koupit nedá.
Snížení cooldownu na quick travel či improved mounting podle mě ničemu nevadí. Stejně tak rychlejší levelování na Ziostu. Ono těch pět levelů člověk nakopne kdekoli celkem rychle a endgame hráči asi nehledaj challenge zrovna v tom, že budou někde grindovat hromadu questů jen proto, aby se mohli dostat k novejm operacím. V týhle fázi je rychlý levelování užitečný a taky podle mě ničemu nevadí.
Jinak co se týče překopávání tříd, který jsem tu už před časem zmiňoval, naštěstí prozatím ustoupili od těch změn consumption pro sorc/sage třídy, respektive změny budou, ale trochu jiný a míň šílený. Snad to nějak bude fungovat.
Watchman sentinel/annihilation marauder bude mít cauterize/rupture s 6s duration jako před 3.0 updatem, takže to konečně půjde synchronizovat s merciles slash. Výborná změna, akorát to opět úplně nedomysleli a pokud zásadně nepřekopou focus cenu jednotlivejch abilit, tak bude mít watchman velkej problém s generováním focusu. Ale aspoň se to někam pohlo.
Mimochodem, další celkem příjemná změna je to, že adaptivní už nejsou jen nový mounti z cartel marketu, nýbrž i ty starý speedery od vendorů.
http://dulfy.net/2015/03/20/swtor-outfit-designer-guide/
V podstatě je tam jeden gear slot, ze kterýho se počítaj staty, a několik gear slotů, ze kterejch se vezme vzhled. Takže pokud se ti líbí třeba nějakej nemodovatelnej lvl 25 zelenej set, tak si ho můžeš nacpat do kosmetickýho slotu a staty se budou počítat z tvýho lvl 60 raidovýho gearu, kterej budeš mít v tom funkčním slotu:).
Co se zrychlení a zjednodušení týče, tak je pravda, že těch comms je všude strašná spousta už teď a moc nerozumím, proč jich začali rozdávat ještě víc - snad kromě 12x XP to nedává moc smysl. Nicméně ono je to ve výsledku asi celkem jedno, protože opravdu dobrej gear se za commendation furt koupit nedá.
Snížení cooldownu na quick travel či improved mounting podle mě ničemu nevadí. Stejně tak rychlejší levelování na Ziostu. Ono těch pět levelů člověk nakopne kdekoli celkem rychle a endgame hráči asi nehledaj challenge zrovna v tom, že budou někde grindovat hromadu questů jen proto, aby se mohli dostat k novejm operacím. V týhle fázi je rychlý levelování užitečný a taky podle mě ničemu nevadí.
Jinak co se týče překopávání tříd, který jsem tu už před časem zmiňoval, naštěstí prozatím ustoupili od těch změn consumption pro sorc/sage třídy, respektive změny budou, ale trochu jiný a míň šílený. Snad to nějak bude fungovat.
Watchman sentinel/annihilation marauder bude mít cauterize/rupture s 6s duration jako před 3.0 updatem, takže to konečně půjde synchronizovat s merciles slash. Výborná změna, akorát to opět úplně nedomysleli a pokud zásadně nepřekopou focus cenu jednotlivejch abilit, tak bude mít watchman velkej problém s generováním focusu. Ale aspoň se to někam pohlo.
Mimochodem, další celkem příjemná změna je to, že adaptivní už nejsou jen nový mounti z cartel marketu, nýbrž i ty starý speedery od vendorů.
@Eru (29.04.2015 19:56): Toto som si všimol a neviem, čo si mám o tom myslieť. Neberiem to ako vyložené negatívum, ale ani ako pozitívum, proste mi to príde... asi zbytočne urýchlené a nahustené.
Inak teda stále poriadne nechápem toho Outfit designera, ale na druhú stranu, som ho ani neskúmal do hlbky :)
Inak teda stále poriadne nechápem toho Outfit designera, ale na druhú stranu, som ho ani neskúmal do hlbky :)
Nj. Asi si zase pár měsíců střihnu pauzu. Úplně mi poslední měsíce berou radost z hraní.
@M.a.t.t. (29.04.2015 18:38): Ne? Nevšiml sis jak se vše zrychluje a čas pořízení gearu zkracuje?
- byl a opět bude 12xp class missions boost
- nedávno byly dva double xp eventy
- cooldowny se zkrátily na nulu (teoreticky)
- jsou štědřejší odměny commendací
- gear u planetary commendations vendorů je levnější
- na Yavinu 4 a Rishi je možno získat 192 rating gear pro společníky
- nákup dovedností u trenérů nic nestojí
- outfit designer znamená, že změna gearu bude levnější
- levelování v SoR bylo rychlejší než ve zbytku hry
- brzy bude další Gree event, který obyčejně má dlouhé pauzy
- improved mounting
.
.
.
- byl a opět bude 12xp class missions boost
- nedávno byly dva double xp eventy
- cooldowny se zkrátily na nulu (teoreticky)
- jsou štědřejší odměny commendací
- gear u planetary commendations vendorů je levnější
- na Yavinu 4 a Rishi je možno získat 192 rating gear pro společníky
- nákup dovedností u trenérů nic nestojí
- outfit designer znamená, že změna gearu bude levnější
- levelování v SoR bylo rychlejší než ve zbytku hry
- brzy bude další Gree event, který obyčejně má dlouhé pauzy
- improved mounting
.
.
.