Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hraju to podobně, jen místo útočných znamení mám spíš Yrden a Axie. Ale trochu lituju poté co jsem potvoru z kontraktu usmažil 1bodem vylepšeným Ignim, stačilo aplikovat 3x a bylo po problému :D Možná koupím lektvar a oželím to plivání co umí Yrden. Protože Igni se asi hodně hodí. Není zrovna pravé ořechové když mi někde seberou zbraně kutálet se dokola a doufat že budu mít čas vykouzlit Yrden na zem (ten co střílí trvá hodně dlouho).

A lepší zbroj asi ne, spíš si na 15lvl vylepšíš tu gryfí.
@SilentWolf (23.06.2015 20:35): Body do skillů dostáváš za místa moci + když máš v jedné ze 4 větví skilly stejného typu podpořené stejným typem mutagenu, násobí se určitý efekt.

Mám teď např. ultimátní build, kdy mají moje znamení +85% účinek, protože mám v jedné větvi 3 skilly ze znamení (2x Quen, 1x Aard) + modrý mutagen + Gryfí zbroj, která sama o sobě přidává sílu znamení. K tomu přidej runy do mečů, elixíry na ještě větší zvýšení síly znamení a na 13 levelu si chodíš, jak pán, protože Quen prostě nikdo neprobije=D Se akorát bojím, že dlouho nenajdu lepší zbroj pro můj build (+ skill na přidání kritické šance za každý kus středně těžké zbroje). I když na kočičí vylepšenou zbroj jsem zvědavý.

@BINGMAN (23.06.2015 21:08): Předpokládám, že hraješ na nízkou obtížnost.
@Paul (23.06.2015 21:35): Tak já sám jsem Mafiu dohrál hodněkrát, ale na desítku to podle mě není. Dost věcí mě tam sralo. Třeba takový první Witcher je imo o něco lepší a viděl bych ho na místě Mafie mnohem radši.
@Kruppe (23.06.2015 21:29): Mafia je vynikající, jedna z mála desítkových her. Jestli bude první Mafia, Fallout 2, Torment nebo Witcher 3 je vcelku jedno, všechno jsou to fantastický hry co si první místo zaslouží.
Zaklínač adórován tím snad největším způsobem jak to jde, jsem zvědavej jak na tom bude, až bude ohodnocen tak 1000 uživateli, jako ostatní hry.
@BINGMAN (23.06.2015 21:08): To já taky moc ne, no. Protože zatímco třeba v jedničce a dvojce se musely schopnosti typu větší damage a víc zdraví kupovat, tady rostou samy, jak leveluješ. Moc mi to nesedlo.
Já se přiznám, že jsem ten strom moc nepoužíval. Pár bodů v alchemy a v combatu pro větší dmg a zpřístuponění 2. modu Queenu a Igni. Na konci jsem měl 16 nevyužitých bodů.
Mě hlavně vadí, že pokud chci plně vylepšený Quen například, tak jakýkoliv bodík, kamkoliv jinde, je nepřípustný. Nemůžu si jen tak fláknout někde do alchymie tři body, protože o to později bych pak mohl mít ten skill. Je to až moc extrémní to omezení. 1bod za level - 18 bodů nutných k odemčení 3skillu, 28 k odemčení4 !? Ba co víc, ty skilly co si kupuje jen proto, aby mu rostl ten počet investovaných bodů, ani použít nejdou, protože ještě to omezili na to, že si musíme vybrat které chceme používat.

To se mi nelíbí.
@Hydr0gen (23.06.2015 20:14): Já taky moc ten systém nepobírám, připadá mi zbytečně překombinovaný. Na jednu stranu si máš vybírat ze skillů, co chceš použít, na druhou stranu se odemykají postupně jako u klasického stromu, kde ti zůstanou všechny schopnosti naráz, takže smysl mi trošku uniká.

Jsou tam podobné věci, ale strašně jednoduché.
@Kruppe (23.06.2015 15:34): Přemýšlím o tom... I první playthrough dvojky jsem relativně rychle zmodoval. Tady mě celkem dost točí ten RPG systém (proč o něm lidi říkají, že je super?) a ten balance mod řeší, to co mě štve nejvíc (zamčený strom, zamčené sloty pro aktivní skilly, takže musím levelovat něco, co mě nezajímá, level up o hovně...).


@Kruppe (23.06.2015 19:23): A je tady aspoň něco jako The Operator ve dvojce?

Edit: Sorry za double post. Jsem si ale téměř jistý, že jsem dával upravit poslední...
@Barbar Conan (23.06.2015 17:26): Přemýšlím o tom... I první playthrough dvojky jsem relativně rychle zmodoval. Tady mě celkem dost točí ten RPG systém (proč o něm lidi říkají, že je super?) a ten balance mod řeší, to co mě štve nejvíc (zamčený strom, zamčené sloty pro aktivní skilly, takže musím levelovat něco, co mě nezajímá, level up o hovně...).



@Kruppe (23.06.2015 19:23): A je tady aspoň něco jako The Operator ve dvojce?
@Say (23.06.2015 13:29): Mně spíš jde čistě o tu návaznost na rozhodnutí z dvojky než o chyby. To pak nevím, jestli to hodnotit jako samostatnou hru, přijde mi nefér nehodnotit to vůbec jako sequel. Je to složité. Nepřesnosti z knížek přehlížím, to je jasné, že se v něčem sekli v návaznosti na knížky, ale třeba lidi, co si vybrali Iorwetha, musí být slušně nasraní :D
Já jsem si vybral Rocheho, protože je to logičtější, tak bych ani tak nasraný být neměl, ale jde mi spíš o princip.
@Kruppe (23.06.2015 13:23): Nech si druhé hraní ne EE edici s rozšířením, DLC a vůbec XY patchi, které vychytají kde jaké mouchy. Na rozhodnutích to asi nepřidá, ale zkus si třeba neimportovat postavu a vytvořit během dialogu při prvním holení jiné rozhodnutí. Tam to imo bude klíčové.

Já si třeba importoval pozici ze druhého dohrání W2 a to jsem měl už importované třetího dohrání W1. Vesměs jsem se snažil nezabíjet koho šlo a řešit všechno diplomaticky (a neutrálně). Když všechny v minulých dílech všechny povraždíš, nějaký ten content asi ubude. Např. Letha bych asi nepotkal, kdybych se při druhé dohrání nerozhodl ho nechat jít na konci W2.
Tak konečně sfouknuto. Na třetí obtížnost 65 hodin a úroveň 34. Celkem 136 splněných úkolů a 32 zakázek. Gwint jsem sice vůbec nehrál, ale nepřijde mi, že by tam bylo obsahu na 100 a více hodin.
Jak tak při druhém hraní zjišťuju, co můžu a nemůžu ovlivnit svými rozhodnutími, nutí mě to stáhnout hodnocení a ještě to celé promyslet... :-(
Ruce má jak obluda z resident evilu. :D Nedokázal jsem vnímat nic jiného když byl na něj záběr.
K osobě kterou zmínil Say.

Letho byl i ve dvojce tak trochu ohořelý?. Ty ruce hlavně?
Podle mě nejde ani tak o složitost jako o to, že bylo správně odhadnuto, že 90% českejch hráčů to bude hrát v kombu angličtina + český titulky. Takže je docela logický (i když ne ideální), že se rozhodli přeložit to tak, aby to co nejvíc korsepondovalo s tím, co postavy říkaj v angličtině a ne v originálu.
Já radši přetrpím nějaký mírný úchylky od polskýho originálu, než aby Geralt říkal něco jinýho než co je v titulkách...
Heh, setkání s Lethem celkem nečekané=) A příjezd do Novigradu parádní. Dlouho se mi nestalo, že bych se městem jen tak flákal a nešel cíleně za úkoly.

[neexistující příspěvek]: Je. Chápu, že vůči jiným jazykům bylo asi jednoduší shánět překladatele z angličtiny, než z polštiny, ale v případě češtiny si to mohli odpustit.
Dá se po dokončení hry ještě plnit další vedlejší questy nebo je konec a šmitec?
Tak "Fuck-off Vampire" uz je v kremikovom nebi.

Ked sa daju u kovaca odstranit runy zo zbrane tak sa vyparia, alebo to je nejaky bug ze mi zmizli uplne.
Hm, tak český překlad by potřeboval dotáhnout. Když pominu to nesmyslné překládání nastavení post-procesů (vinětaci překládat jako "paprsky" -wtf a chromatickou vadu jako "lom světelných paprsků"), tak pierog opravdu není "knedlík"=D
@Say (22.06.2015 17:54): Nevím jak polština, ale čeština je na vulgarismy celkem chudá, myslím. Navíc zaměření se od toho polského trochu liší (jinak moje oblíbená polská nadávka je "cholera"). Naopak anglické vulgarismy dle mě tvoří poměrně rozsáhlou a zajímavou oblast jazyka, němčina taktéž. To je ale jen odbočka od tématu, nemluvím v kontextu jazykových variant W3.

Zajímavý text na toto téma třeba zde.
@Say (22.06.2015 18:00): Jak kontext? Kontext je akorát takový, že Kalkstein chtěl Radovida aspoň setřít nějakou nadávkou, a "Radovid je stará kurva" teda Radovida moc nerozsekalo :D
@Say (22.06.2015 17:54): To já vím a sám jsem tu psal, že angličtina je chudá na vulgarismy. Ale bohužel "Radovid je stará kurva" je strašně chabé a nevtipné, na rozdíl od "Radovid kouří povadlý čuráky".
@Kruppe (22.06.2015 17:13): Čeština/polština je na vulgarismy snad jeden z nejbohatších jazyků. A všechny díly Zaklínače s tím pracují naprosto bravurně, ne samoúčelně jak české komedie. Jenže když je český překlad dělaný z angličtiny logicky se nabízí volnější překladatelská interpretace. A nebo taky ne... Když se to doslovně překládá z "omezeného" anglického slovníku.