Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Toť pravda.. od Oblivionu s puškami toho moc čekat nejde.

Ale asi si fakt udělám slabou lemru s nemocí motýlích křídel, co neunese víc než jeden zásobník, abych mohl dávat headshoty na potkání a nepřátele se ani nedostali k výstřelu, díky mé obratnosti a všechny oslním nějakým groteskně vlezdozadkovským dialogem. :D Uvidím jak to půjde.

V tomhle hře vůbec nevěřím. Asi jediná hra letos kterou koupím jen proto.. protože prostě proto.. :D
@SilentWolf (23.10.2015 08:17): Ve Falloutech bylo dost vtipné snížit třeba inteligenci na 1-3. Dialogy pak byly velmi vtipné. Hra sice o dost těžší, ale když je člověk blbec, tak to má i v životě těžký. Naopak vysoká inteligence modifikovala dialogy opačně. Charisma bylo také důležité. Štěstí jsem nastavoval vždycky na 6 kvůly perku "better criticals". Ale mělo i vliv na nacházení lokací v pustině a obecně kritické zásahy (možná i další věci).

Obávám se, že v Oblivionu s puškama je volba skilů jako inteligence, charisma a štěstí naprosto zbytečná věc. Tedy aspoň co jsem viděl ve F3. FNV jsme zatím nezkoušel. Ty normální skily jako síla, obratnost, vnímání a odolnost maj vliv na boj a předpokládám, že to bude se starýmí Fallouty podobné.
Je nějaký S.P.E.C.I.A.L. který jste vždy snížili téměř na minimum? Já se té volby vždycky bojím, ale vlastně funguje to tak v reálném životě. Vždycky jsem si dělal inteligentního a charismatického pistolníka. (Ať žije Roland Deschain!!) Ale nikdy nebyl úplně dokonalý, protože jsem se bál snížit sílu, odolnost nebo třeba štěstí.

Přitom teď si zpětně říkám, že to asi klidně fláknu na hodnoty 1-3.

Troufli jste si někdy nějakou vlastnost ignorovat?

Já se na to trochu těším kvůli atmosféře/prozkoumávání, tohle Bethesda prostě umí a FO3 i Skyrim jsem si díky tomu užil. Ale bylo by dost záhodno aby to bylo už konečně i slušně napsané a svět konzistentně navržený, ale pochybuju že se tohle Bethesdě povedlo. To by musela design hodit na Obsidian.
Taky váhám, záleží jak moc to bude jako zprasený Fallout 3. A vlastně i New Vegas, který má sice dobré texty, postavy a i průzkum mě tím pádem baví víc, ale ta Bethesďácká část (tzn. hlavně engine, pipboy, VATS apod) je stejně špatná jak ve trojce.

Asi to prubnu, taky uvidím co na to modeři (první must have mod bude určitě na psa :D)
@LIUWIL (30.09.2015 20:25): YOLO faktor, díky.. už ty moje pocity taky dokážu pojmenovat. Aso 5 her které určitě musím mít ve sbírce a chci je hrát vs hra o které si myslím že bude propadák, ale pravděpodobně ji koupím hned jak vyjde.. protože YOLO. :D
Docela by mě zajímalo, jaký inteligent to už teď může nazvat hra roku ...
Combat vypadá naprosto tuctově a "old genově" nicméně neříkám, že je to úplný průser. O grafice zatím nevím, co si mám myslet ... některé pasáže vypadají solidně a jiné naopak otřesně. ( Ty zpomalené záběry vypadají hrozně amatérsky )
Jako neznalec série jsem byl na F4 docela zvědavý, ale vše upadlo, když jsem viděl první gameplay video, které mě dost zklamalo. Očekával jsem "next gen" v celé své kráse a že konečně taky k tomu F alespoň přičichnu ...
Pokud tahle hra nebude mít geniální příběh, tak to ani nebudu zkoušet ...

Dá se říct, že jsem od toho očekával něco ve stylu Deus Ex: Human Revolution vs mankind divided, kde je přechod na next gen znatelný ve všech směrech.
Pořád nevím, jestli to chňapnu hned po vydání, nebo jestli počkám na ohlasy. Rozhodne můj nevyspitatelný YOLO faktor, který prostě někdy naskočí a jindy zase ne.
Asi mě bude lákat vždy všechno kde jde střílet s revolverů a hrát si na Rolanda Deschaina. To mi tu hru prostě prodá, takže mě na tom dost láká to video kde upravovali zbraně.

No uvidím. Právě mě trochu překvapují reakce lidí, kteří už dopředu tvrdí že to bude hra roku apod..
@SilentWolf (30.09.2015 19:44): Pořád je to bethesda, tj bude to relativně slušná a zábavná hra s mizerným psaním a nějakýma Falloutíma trademarkama, se kterýma nebudou umět vůbec pracovat.

Doufám, že zlepší tu akční složku hry, která byla ve F3 naprosto tristní, na to že byla základním stavebním prvkem. :/
Tak co... jaká jsou vaše očekávání panstvo? Pořád zvažuju, na jednu stranu je mi tak trochu jasné že pravděpodobně neodolám a objednám to ještě než to vyjde. Ale kurnik... dobrou hru z toho necítím.
Graficky to práveže nevyzerá zle, až na tie tváre postáv. Vo Falloute 3 a New Vegas som to akceptoval, ale na tomto by naozaj mali popracovať. Otázka je či sú toho schopní. Tie zábery chvíľami pôsobia ako z multiplayeru, ale zatiaľ až také obavy nemám.
@kuler91 (26.07.2015 23:39): Tak ono celkově to video dost vypovídá o Bethesďácké představě Falloutu - ještě v době, kdy chodíš ve Vault obleku, si oblečeš power armor s rotačákem a jdeš rozmrdat celé město včetně obřího deathclawa na sračky...
Zrovna ta grafika mi po čase příjde celkem dobrá (na open world hru), spíš mě tam iritují nesmyslně nadesignované zbraně - všechno je moc velké, nepraktické a debilně vypadající... Prostě je to zase takové komiksové a to mi k Falloutu vůbec nesedí.
@kuler91 (26.07.2015 23:39): Tak ono se to drží v Bethesďáckým standardu = žádná technická špička to nebude. Stačí mrknout na ty animace, který jsou pořád stejně prkenný jako před lety :) Co se grafiky, a vlastně i třeba toho VATS systému, týče, tak o to strach nemám, to všechno dodělá a doupraví komunita.

To je na jejich hrách skvělý, člověk prosviští vanillou, pár desítek hodin se zabaví. No a pak se dalších pár let do hry rád vrací, když vyjde na Nexusu nějaký zajímavý mod nebo zlepšovák. A pak se jen diví, jak je možný, že v tom nechal stovky hodin :D

Já se těším a jsem zvědavý, jak si poradí s tím vším, co do hry chtějí zakomponovat navíc, oproti minulým dílům. Doufám, že to nebude úplný maglajz jako od pejska a kočičky.
@kuler91 (26.07.2015 23:39): "Nehrál jsem jedinou hru ze série"

Já hrál všechny, některé vícekrát (F1, F2) a na F4 jsem velmi natěšen. Asi nikdo soudný nezpochybní, že čtyřka je největší kandidát na letošní GOTY, snad jen že by to totálně zesrali např. jako BW svého času podělali DA 2. Ano, Witcher 3 je asi lepší hra než bude další Fallout, ale F4 je v popularitě svého universa někde jinde.
Mě to prostě nedá, ale hra vypadá hrozně divně ...

https://www.youtube.com/watch?v=0lWNdcbq3EU

Z tý předdefinovaný postavy mi je zase skoro až nablití. Ten chlápek vypadá jako z noční můry v kombinaci s tím hlasem klidným hlasem. 1:32 - 2:00
Souboje ve fallout jsou o tom vzít pistole a běžet střemhlav proti nepříteli + čumět na ty hnusný zpomalený záběry ?
4:00 - 4:40 tohle mi připomíná před rokem vydaného Ramba :D

Nehrál jsem jedinou hru ze série a moc bych chtěl, aby se mi to jako nováčkovi líbilo, ale tohle je přeci naprosto otřesné ...
Ještě k tomu to celé vypadá hrozně moc světle a vesele :) Mě to pořád připadá jako špatný vtip a jakožto nováčka netuším, jak by mě na něco takového chtěli nalákat. Věřím tomu, že kdyby tohle vyšlo v roce 2009 - 2010, tak by to mohla být pecka, ale pánové trochu zaspali dobu. Co mi asi nejvíc vadí, jsou ty jejich PR kecy, že F4 nebude o grafice a další nesmysli.
Tohle zatím vypadá jako solidní průser a nechápu ten "hype".
Kdyby tohle nemělo jmenovku "fallout" tak po tom neštěkne ani pes

@mazar1234 (22.07.2015 13:08): Dík, to si přečtu, bylo by milé překvapení, kdybych zjistil, že Bethesda je schopná vymyslet i komplikovanější zápletku než něco, co bych očekával v Muzikálu ze střední. Přiznám se, že jsem začínal až s Morrowindem, takže Daggerfall jsem nehrál.
@HolyMeatball (22.07.2015 11:58): No GTA byl vždycky spíš můj osobní problém, že mě to nebavilo, to je pravda. Ale u TES a F3 se většinou s lidma shodnu, že to je vlastně nudná blbost :-D. S Minecraftem bych to uplně neporovnával, i když je pravda, že F4 se blíží víc Minecraftu než Falloutu. Možná je to tím, že mám od žánru RPG jiný očekávání než od budovatelskejch sandboxů jako je Minecraft (ten mě bavil), nevim :-D
@Barbar Conan (22.07.2015 11:53):

"If you’re going to hold us up to any other game and compare us side by side then it had better be a game that does all the same things," states Pete. "If you can deconstruct and reconstruct the world in real time, in the game, and you can pick up every single item and it’s not just a texture then we can talk. Otherwise, well then it’s a bit apples and oranges"."

Trochu defenzivni, ni Peto?

Co se tve otazky tyce, je to velice proste. Kvanta lidi proste bavi mit velky svet a v nem si blbnout, a to dele nez par hodin. Takovy Minecraft by mohl vypravet. :)

A s tim GTA tedy pardon, ale minimalne Vice City bylo po strance postav a pribehu luxusni.
http://www.gamesradar.com/fallout-4-grap ... 6cbab24dfe0d6a64e359

Takovýhle věci člověka nutí k zamyšlení; hry od bethesdy nenabízejí dobrou grafiku (čest výjimkám), nenabízejí dobrý scénař, dobré postavy, dobrý příběh, dobrou optimalizaci...tak co vlastně nabízejí? Úspěch Bethesdy je pro mě stejná záhada jako bermundskej trojúhelník nebo úspěch GTA, na pár hodin blbnutí OK, ale na opravdové hraní? Nechápu.

EDIT: ajajaj, sorry, odeslal jsem to 2x
Todd vyrába klumprtné hry. A teraz vymyslel štvortlačítkový dialóg a zrušené skilly do Fallouta, že ho hanba nefackuje.
@Korbitch (06.07.2015 00:28): To o tom potomkovi je věc kterou Bethesda řádně zmínila, já předpokládám že tato volba tam bude mít v příběhu nějaký vliv, jelikož jinak by tuto vlastnost vůbec nezmiňovali a proto jsem to tam zapsal.

Nevím také kde bych jako podle tebe měl získat nějaké další informace o příběhu, když v den kdy jsem to přidával (den ohlášení) bylo známo pouze to co řekli na oné konferenci, a mám pocit že ani dnes není známo více. Pokud Ti momentálně nestačí informace že děj začíná těsně před válkou v momentě kdy hrdina či hrdinka žijí relativně poklidný rodinný život na předměstí Bostonu a chvíli na to se vše zvrtne tak zajímavým způsobem že se "probere" o 200 let později po válce, no tak s tím nemohu nic dělat. Ne dokud nebude známo více ohledně děje, což může být klidně až do vydání samotné hry.

Jinak samotná informační hodnota popisku mohla být větší, měl jsem zapsáno mnohem více poznatků, avšak popisek má být stručný, tudíž jsem jej zkrátil. Opět, může to být zeditováno, nicméně já osobně s editováním počkám na dobu až budou ony informace co nejvíce ověřeny.
Tak podle obsah zatím vím velký kulový. Víceméně to, co už jsem věděl z konference Bethesdy. To o tom potomkovi je naprostý facepalm, netuším, kde to autor vyčetl. Nicméně z obsahu jsem se chtěl dozvědět víc o příběhu. Tohle je jako jít do cukrárny a dát si lízátko.
@HEX (02.07.2015 16:49): Těším se na to, až se mi udělají do mozku jako uvšech jejich her a pak budu zas jen nasranej a hejtovat to kudy chodit, oni prostě vědí co dělají. Lidi to mají rádi.
Bude to klasicka Bethesda mrdka. Hledáš svojí ženu a mimino a když je najdeš, tak zjistíš, že si android. MindFuckinBlown!!!
@silon (02.07.2015 12:37): To si nemyslím, protože kdyby to byl syn nebo dcera, ten hlavní hrdina, tak by se nejspíš nepodivoval nad uběhnutím 200 let od doby války (jak je vidět ve videu).

@Walome (02.07.2015 13:37): Jo přesně, něco takového mě také napadlo. Třeba toho haranta někdo vyvedl z vaultu dřív (hrdina hry byl patrně v nějaké stázi takže to mohl sotva ovlivnit) a když se pak hráč vydá do pustiny, narazí na něj někde na toulkách krajinou.
Podle mě toho potomka potkáš, protože jinak by se nechlubili tím, že se vygeneruje z rodičů - na miminu se prd pozná, leda tak barva :D
@Marcusss (02.07.2015 12:00): Hrát se bude velmi pravděpodobně za jednoho z rodičů, ostatně nikde jsem tam nenapsal že by to bylo jinak.

@special_plan (02.07.2015 12:11): Ta poslední věta se měla rozvést trochu to uznávám, ale vzhledem k tomu že tuto "funkci" na E3 Bethesda zmínila napsal jsem jí tam, ostatně předpokládám že tam tuto vlastnost nedali jen jako zajímavost ale mají s tím ještě nějaké plány. Tak uvidíme po vydání.
Kde se bere info o tom "potomkovi"? Já z těch videí pochopil, že hraješ za jednoho z těch rodičů, který ale byl v nějaké formě stáze. Koneckonců ten robot po opuštění Vaultu reaguje na protagonistu jako na svého starého majitele.