Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dotaz ohledně příběhové linky ve Skellige. Po questu s oživením mrtvoly v té Freyině zahradě mi Yennefer řekne, že bych měl zajít za Emhyrem, já jsem ji odpověděl, že s ním nechci mít nic společného. Zrušil jsem tímto quest, který by mě zavedl k Emhyrovi, popřípadě můžu se tam stavit i tak ?
A když už jsem začal s tím stěžováním, tak si postěžuju ještě na otazníky; není to tak hrozný jako v assassin's creed, ale i tak mi nějak uniká význam opuštěných osad, zbojnických táborů, hnízd monster atd. To by tam podle mě vůbec nemělo bejt taková zbytečná vata, buď zakázka/quest, nebo GTFO...navíc proč by to Geralt dělal zadarmo? Jasně, "můžu" si otazníky vypnout, ale ve skutečnosti si to nemůžu na death march kvůli místům moci a itemům dovolit.
@Barbar Conan (22.07.2015 17:12): Je to nejspíš bug, ale prostě to nefunguje správně a neustále se ten systém kouše. Jednou tam trpajzlik i ostatní kovaři mlátí celou noc, jindy tam nejsou a nepřijdou ani ráno = musíš si posunout čas.
To stejný děcka a defakto všechny NPC. Tohle pro mě bylo taky velký zklamání.
To je jen občas ... :) Nefunguje to tak špatně, jak říkáš, ale je to asi trochu "buglé",
Btw, přijde mi trochu smutný, když hra v roce 2015 nemá ani základní denní cykly pro postavy, takže např. trpasličí kovář ve 2 ráno mlátí do kovadliny na celou vesnici, děti si v témže čase hrají ve světnici...leda by to teda byl bug, pak bych to chápal.
Lze nejak zjistit cistou hraci dobu kdyz jsem hru spoustel pres zastupce a ne pres GOG galaxy? (v tomto pripade ze cas nezapocitaval)
@Say (22.07.2015 13:04): No právě že epická hudba už na mě má uplně opačnej účinek, jedinou emoci, kterou ve mě vzbuzuje je takový subtilní znechucení. Stejně jako mě v posilovně nenamotivuje řvoucí černej bubák, co utekl ze zoo a snaží se přijit na sto a jeden rým na slovo negr. Hudba v Zaklínači 3 není epická, takže nevím, čím si protiřečím podle tebe :-D
"Naopak už jsem alergickej na ty "epický" OST ala Two steps from hell, který jsou teda hlavně ve filmech, ale i v Mass Effectu a jinejch hrách (a hlavně u každýho druhýho youtube videa)"

Ámen..
Mně teda přijde soundtrack uplně luxusní...má to grády hlavně, jak do toho ta ženská řve při soubojích, tak mi to vždycky pumpuje adrenalin do žil :-D Asi mi to připomíná cimeřanskou hudbu :-D Naopak už jsem alergickej na ty "epický" OST ala Two steps from hell, který jsou teda hlavně ve filmech, ale i v Mass Effectu a jinejch hrách (a hlavně u každýho druhýho youtube videa)
Provedl jsem menší DG z 970, kterou jsem na vánoce kupoval vesměs pouze kvůli witcherovi a aktuálně frčím na 960 a musím říct, že super ... jede to opravdu skvěle .. :) Nečekal bych, že na max nastavení ( pouzena high - viditelnost,stíny,textury + low HW) a frčí to většinu času 40-50 fps. Klobouk dolů
Já před patchem měl čerstvě nasazenou Kočičí zbroj (vyžadován level 14, mám 16). Po patchi je na stejnou zbroj požadován level 17, na zbraně 19, přesto je mám stále na sobě. Vylepšenou gryfí si také nenasadím, protože jsou podobné požadované levely. Tzn. pokud Kočičí zbroj teď sundám, už ji zpět nedám a budu chodit nahej, protože nemám jinou, kterou bych zrovna teď nosit mohl=D
Patch je fajn, ale zmrvil mi dva side questy. Už s těmi lidmi nejde promluvit. A jeden úplně zmizel ze seznamu takže jsem na něj zapomněl. Ale už byl stejně konec. A co měla znamenat příšera na lvl 47 kterou jsem udolal celkem v poho ač sám lvl 34? No je po všem a nastává čekání na rozšíření.
@Neelixx (21.07.2015 15:25): Naopak, 1.07 FPS docela zvýší, hlavně kvůli vylazení hairworks, ale i bez hairworks mám tak o 5-10 FPS víc (grafika kepler).

@Blackhand47 (21.07.2015 14:23): No jo, ale většina těhle openworld her má ty lokace aspoň orientačně rozdělený do sub-lokací s určitým levelovým rozpětím, takže tak nějak víš, že kolem toho města už questy plnit můžeš a kolem támhletoho zase ne. Nejčastěji tě těma sublokacema provedou příběhový questy, že jo. V zaklínačovi je to všechno vedle sebe na hromadě, doslova na pár metrech.
Věřím, že se to rychle zlepší no, ale musím přiznat, že už občas používám i fast travel, páč běhám furt z jednoho konce mapy na druhej.
Jinak zatím nejlepší quest, ač krátkej, byl ten s All-godem :-DD, to se mi fakt líbilo, i když to byl vlastně jeden rozhovor...

@mazar1234 (21.07.2015 15:51): Stačí držet space jakmile seš už ve vzduchu a při dopadu Geralt udělá pěknej parkour kotoul..
@HolyMeatball (21.07.2015 15:43): Ja som patchoval rucne cez externy download patchu (teda nie cez Galaxy) a vsetko ide uplne OK.

Ako som teraz v Skellige tak som zistil že ma najviac asi serie príšerne úbohá Witcherova neodolnosť voči pádom z (malej) výšky. Ten debil sa snáď pomaly z pol metra zabije, úplný opruz.
A ztovna sa mi tak debilne uložil autosave, kde sa to uložilo v momente ako som začal padať zhora pred vchod do jaskyne takže po loade som sa instazabil, ale nejako sa i to podarilo odrbať zbesilým mačkaním jumpu a keď sa to zmačkne v správny moment pred dopadom tak sa eliminuje damage ale je to aj tak celé na prd.
Taky se vam po nainstalovani patche pri zapnuti hry nejdriv ukaze error s jakymsi otaznikovym zaklinadlem? GOG verze. Hra se i tak zapne, ale ...je to weird.
@Barbar Conan (21.07.2015 13:51): To je na téhle hře a např. na Gothicu super, do určitých oblastí můžeš až když máš dost vysoký level nebo až budeš dostatečně troufalý to zkusit na nižším. Přírodní bariéry tak působí mnohem reálněji než třeba MMO systém, kde se ti lokace zpřístupňují podle tvého levelu. Běhej si kam chceš, ale na vlastní nebezpečí. :D
@Barbar Conan (21.07.2015 13:51): To mě se tam právě líbilo jak zpočátku to docela i chtělo ten svět hodně procházet a najít si ty nepřátele, které v pohodě dáš. Zase díky rychlosti koně se dá hodně rychle přesouvat po mapě a je to asi první hra, kde mě vážně jízda na koni hodně bavila, takže jsem byl za to rád.

Jinak qwent byl super. Vlastně jedna z prvních věcí, které jsem vždy při vstupu do nové vesničky udělal, byla hledání lidí na partičku qwentu :D.
No dobře, Oblivion samozřejmě nebyl dobrej příklad :-D Ale tak prostě teďka pobíhám po Velenu na levelu 7 a všechny nestvůry jsou kolem 10 - 12, tak jako nevim co mám dělat :-D. Na hlavním questu mě zase owní Wraithové, ti jsou strašně OP. Takže hraju po městech gwent a sbírám karty... :-D
@Barbar Conan (21.07.2015 10:44): Level scaling ala Oblivion je asi nejhorší řešení obtížnosti hry, jaké jsem kdy v jakémkoli RPG viděl. Díky němu je možné dohrát hru s rezavým mečem a na prvním levelu (a v podstatě jednodušeji, než když postava leveluje průběžně). Oblivion byl díky tomu jediné RPG, kde jsem záměrně neleveloval, což znamená, že jde principielně proti jednomu ze stěžejních vlastností RPG.

Pokud vývojáři neumějí "jen tak" vyvážit obtížnost hry, tak je level scaling součástí problému, nikoli součástí řešení.
Hm, možná se mí víc líbil lineární zaklínač, než open world zaklínač :-/. Na death marchi jsou levely docela znát, a proto mě trochu (víc) sere, když při plnění questu pro level 6 bojuju se skupinama ghůlů a dalších monster na levelu 10...nehledě k tomu, že je divný, že seberu quest pro level 4 a hned vedle je quest pro level 30. Skoro bych radši level scalling ala oblivion, kterej by se třeba vztahoval na všechno až na bosse, kteří by se scalovali jen směrem nahoru...
Za chvíli vyrážím směr Skellige. V Novigradu jsem plnil téměř jenom hlavní questy, vedlejší většinou jenom pro staré známé - Dijkstra, Marigold, Zoltan, Triss, Roche, Lambert, popřípadě co mě hnedka něčím zaujaly. Sice i zakázky a nepodstatné questy jsou tady na hodně vysoké úrovni, ale hlavní příběh mě žene dopředu víc než cokoliv jiného.

Jsem zvědavý, jak to bude pokračovat. Už jsem udělal pár rozhodnutí, které by mohly mít vliv do budoucna. Našel jsem Talara pro Dijkstru s Rochem, Radovidovi jsem řekl, že Filippa zemřela, s Triss jsem se rozloučil jenom jako s přítelkyní, Letha a Keiru poslal na Kaer Morhen...
Ale vypadá to, že mě toho ještě hodně čeká, ta hra je fakt hodně rozsáhlá, na můj vkus až moc.

PS: Zatím jeden z nejlepších okamžiků byl tenhle song.

@Say (19.07.2015 23:46): Odstraňuje to tu setrvačnost Geralta, na kterou si hodně lidí stěžovalo. Je jedno jestli gamepad či klávesnice. Já to včera pár minut testoval a je to lepší (klávesnice).

@Neelixx (19.07.2015 22:58): Problém je v tom, že se dá strašně rychle vylevelovat nad obtížnost hry, tj. level současných i budoucích questů.
Jestli jsi na ostrově mlh, tak ti zbývá relativně hodně času - záleží na tom, jak to budeš hrát. Hlavní questy by odhadem mohly zabrat takových 10 hodin, možná víc. Nejsem si úplně jistý.