Wut? Však na Tythonu poskočíš o level snad pokaždý, co zabiješ pár chudáků flesh raiderů:).
Diskuze
@Usermator (27.07.2015 10:25): http://www.game-debate.com/gpu/index.php ... n-vs-geforce-gt-750m
Edit: Tak jsem po třech dnech poctivého hraní na Lvl 1 - Jedi Knight. :-)
Edit: Tak jsem po třech dnech poctivého hraní na Lvl 1 - Jedi Knight. :-)
Já hraju na notebooku s GT 750M DDR3 a kombinací středních a vysokých nastavení a jede mi to v pohodě na 60 FPS, jediný, kde mě to klesá jsou některý Warzones a Flashpointy.
Jj, já vím. A teď si představ, že na tom táta dohrál Call of Pripyat na střední detaily. Asi si tenhle týden objednám 270X od ASUS a bude to. Rád bych byl, abych pak rozjel na maximum Tomb Raider a Dragon Age 3 :-D
Já mám tuhletu starší kartu a jede to na ní v pohodě:
http://www.czc.cz/sapphire-hd-7790-dual-x-oc-1gb-gddr5/125213/produkt
Netuším, jak je na tom výkonově ta tvoje, ale ještě bych se přesvědčil, že ji hra opravdu využívá. Pokud máš desku s integrovanou grafikou, klidně se může stát, že hra defaultně využívá tu. SWTOR není kdovíjak náročná hra, aspoň trochu moderní karty by s tím neměly mít problém.
edit: tak ono je to možná normální, teď jsem si vygooglil test tý karty, a asi fakt nemůžeš očekávat, že si budeš moct dovolit ve hrách ultra settings.:-D
http://pctuning.tyden.cz/hardware/grafic ... o-dvou-tisic?start=7
Když to má 10fps ve Far Cry 3, tak můžeš bejt asi ještě rád za ty plynulý střední detaily v SWTOR.
http://www.czc.cz/sapphire-hd-7790-dual-x-oc-1gb-gddr5/125213/produkt
Netuším, jak je na tom výkonově ta tvoje, ale ještě bych se přesvědčil, že ji hra opravdu využívá. Pokud máš desku s integrovanou grafikou, klidně se může stát, že hra defaultně využívá tu. SWTOR není kdovíjak náročná hra, aspoň trochu moderní karty by s tím neměly mít problém.
edit: tak ono je to možná normální, teď jsem si vygooglil test tý karty, a asi fakt nemůžeš očekávat, že si budeš moct dovolit ve hrách ultra settings.:-D
http://pctuning.tyden.cz/hardware/grafic ... o-dvou-tisic?start=7
Když to má 10fps ve Far Cry 3, tak můžeš bejt asi ještě rád za ty plynulý střední detaily v SWTOR.
Po zásahu bleskem jsem musel vyměnit zdroj, základní desku a grafiku a právě na grafiku mi už nezbyly peníze, tak jsem koupil jen Radeon R7 240 1GB GDDR5 s tím, že někdy zase koupím 270X...
To je divný, máš nějakou integrovanou grafiku či tak něco? Zkus shodit kvalitu stínů.
Tak jsem si to nainstaloval, abych viděl, jak je na tom má grafika a ta mrcha se mi na Ultra seká a plouží jak zpomalenej film a plynule to jede jen na střední. :-( :´(
Poslední dobou na rep straně většinou hraju s postavama Urubar, Yxel, Laiira, tak se můžeš ozvat, kdybys měl s něčím problémy. Nicméně používání healer compa asi s většinou z nich pomůže.
@USER47 (25.07.2015 23:58): Ajo vlastně, začínal jsem někdy minulý léto, ale skončil jsem na lvl 20, protože při škole jsem neměl čas na to hrát něco tak časově náročnýho :) Letos právě pokračuju, ale nejsem si jistej, jestli jsem si tě neodstranil, protože jsem zapoměl, kdo to je (jsem si 100% jistej že jsem to udělal :D)
Jinak, nechcete někdo Street Slicer coat? Mam jich asi 10 :D
@Eru (26.07.2015 00:08): Jojo, snažim se to používat. To s threat jem nevěděl, ale tak nějak jsem už zkoušel trošku čekat. O vlastnostech Force Camouflage jsem nevěděl, používal jsem to do teď jen když jsem potřeboval proběhnout nějakym místem tak, abych nemusel půl hodiny řezat nějakýho šaška a jeho milion poskoků.
Jinak, nechcete někdo Street Slicer coat? Mam jich asi 10 :D
@Eru (26.07.2015 00:08): Jojo, snažim se to používat. To s threat jem nevěděl, ale tak nějak jsem už zkoušel trošku čekat. O vlastnostech Force Camouflage jsem nevěděl, používal jsem to do teď jen když jsem potřeboval proběhnout nějakym místem tak, abych nemusel půl hodiny řezat nějakýho šaška a jeho milion poskoků.
@Usermator (25.07.2015 23:31): Jo jo. Tady bude zakopaný pes:
1) Interrupt. Některé schopnosti nepřátel se neaktivují okamžitě, ale až třeba po třech vteřinách nebo tě během několika vteřin zraňují. (Ty máš např. Master Strike, který během tří vteřin nepřítele zasáhne třikrát.) Ideální je je sledovat, protože zpravidla hodně bolí. Např. Terminate, Ravage nebo Spinning Strikes. Nicméně problém je, že v defaultním nastavení rozhraní je "řádek", ve kterém je tyto schopnosti možné sledovat, umístěn hodně blbě. Proto by sis měl otevřít Interface Editor (např. přes Esc / Interface Editor), najít "Target Castbar" a posunout ho někam, kam koukáš v žáru boje. Až se ho naučíš sledovat a nejspíše pomocí metody pokusu a omylu zjistíš, které schopnosti se vyplatí předčasně zastavit a které ne, tak použij Force Kick, ale pokud bude mít zrovna cooldown, tak Force Stasis nebo Awe (ten ne na droidy). Rozhodně se toto nauč, protože někteří závěreční bossové třetích kapitol mají schonosti, které tě zabijí na jednu ránu, ať už máš životů kolik chceš.
2) Skupina nepřátel. Děláš to skoro dobře, jenom přesně naopak. Nejdříve Kiru pošli na toho nejsilnějšího, počkej pár vteřin, skoč "tam", použij nějaký plošný útok, vyřiď slabé/normální nepřátele a až pak pomož Kiře.
3) Boss. Nevím jak to chodí ve WoW, ale zde je důležitý tzv. threat (výše hrozby). Každým bodem způsobeného poškození (nebo vyléčení) se výše "hrozby" zraňovaného nepřítele zvýší o jeden bod (tanci mají bonusy, healeři srážky). Takže by ses měl snažit aby Kira měla vždy více a pokud to budeš zrovna ty, tak zapnout nějakou obrannou schopnost. V praxi: Pošleš Kiru, počkáš pár vteřin, zaútočíš, až se boss obrátí proti tobě zapneš schopnost "Rebuke", která takto může vydržet až 30 vteřin. Pokud skončí dřív nebo ti i přesto klesnou životy někam k 50%, použij schopnost "Force Camouflage", která ti threat srazí extrémně. Tudíž se boss znovu zaměří na Kiru. Pak už ho musíš dát.
Některé souboje začnou hned po animaci. Pokud je v nich hodně nepřátel, použij hned "Heroic Moment: Call on the Force" a pokud je tam nějaký silný řízek, tak "Saber Ward". Neměl bys zapomínat i na "Guarded by the Force" a "Pacify", které ti také můžou zachánit život. Ten první můžeš použít i místo interruptu. Pacify jak kdy.
Pokud potkáš hodně droidů. Vyplatí se použít schopnost "Disable Droid", která jednoho na jednu minutu vyřadí z boje. V tom případě ale současně vypni plošné útoky Kiry.
1) Interrupt. Některé schopnosti nepřátel se neaktivují okamžitě, ale až třeba po třech vteřinách nebo tě během několika vteřin zraňují. (Ty máš např. Master Strike, který během tří vteřin nepřítele zasáhne třikrát.) Ideální je je sledovat, protože zpravidla hodně bolí. Např. Terminate, Ravage nebo Spinning Strikes. Nicméně problém je, že v defaultním nastavení rozhraní je "řádek", ve kterém je tyto schopnosti možné sledovat, umístěn hodně blbě. Proto by sis měl otevřít Interface Editor (např. přes Esc / Interface Editor), najít "Target Castbar" a posunout ho někam, kam koukáš v žáru boje. Až se ho naučíš sledovat a nejspíše pomocí metody pokusu a omylu zjistíš, které schopnosti se vyplatí předčasně zastavit a které ne, tak použij Force Kick, ale pokud bude mít zrovna cooldown, tak Force Stasis nebo Awe (ten ne na droidy). Rozhodně se toto nauč, protože někteří závěreční bossové třetích kapitol mají schonosti, které tě zabijí na jednu ránu, ať už máš životů kolik chceš.
2) Skupina nepřátel. Děláš to skoro dobře, jenom přesně naopak. Nejdříve Kiru pošli na toho nejsilnějšího, počkej pár vteřin, skoč "tam", použij nějaký plošný útok, vyřiď slabé/normální nepřátele a až pak pomož Kiře.
3) Boss. Nevím jak to chodí ve WoW, ale zde je důležitý tzv. threat (výše hrozby). Každým bodem způsobeného poškození (nebo vyléčení) se výše "hrozby" zraňovaného nepřítele zvýší o jeden bod (tanci mají bonusy, healeři srážky). Takže by ses měl snažit aby Kira měla vždy více a pokud to budeš zrovna ty, tak zapnout nějakou obrannou schopnost. V praxi: Pošleš Kiru, počkáš pár vteřin, zaútočíš, až se boss obrátí proti tobě zapneš schopnost "Rebuke", která takto může vydržet až 30 vteřin. Pokud skončí dřív nebo ti i přesto klesnou životy někam k 50%, použij schopnost "Force Camouflage", která ti threat srazí extrémně. Tudíž se boss znovu zaměří na Kiru. Pak už ho musíš dát.
Některé souboje začnou hned po animaci. Pokud je v nich hodně nepřátel, použij hned "Heroic Moment: Call on the Force" a pokud je tam nějaký silný řízek, tak "Saber Ward". Neměl bys zapomínat i na "Guarded by the Force" a "Pacify", které ti také můžou zachánit život. Ten první můžeš použít i místo interruptu. Pacify jak kdy.
Pokud potkáš hodně droidů. Vyplatí se použít schopnost "Disable Droid", která jednoho na jednu minutu vyřadí z boje. V tom případě ale současně vypni plošné útoky Kiry.
Určitě je dost skillů, který v rámci rotace nevyužiješ, ale to záleží na specializaci, jakou máš. Jo, hraju na Red Eclipse, dokonce tě mám myslím v přátelích z doby, kdy jsi začínal:).
Já bych to rád vysvětlil nějak srozumitelněji, ale nevím jak:). Mluvil jsem o těch "lightsaber forms", nějakou z nich bys měl mít permanentně zapnutou, protože ti poskytuje určitý výhody. Konkrétní forma se liší právě podle tvý specializace.
Combat je burst spec - tedy přímej damage, rotace je rozdělená do precision oken, kdy odpálíš precision a následně několik silnejch přímejch útoků pro maximální damage v krátkým čase. Pro tuhle spec je nejlepší Ataru
Watchman je DoT spec - damage over time. Aplikuješ několik útoků, který nemaj silnej přímej damage, ale aplikujou třeba XX dmg v průběhu šesti sekund či více. Dobrý pro boje, kde se musíš trochu hejbat, protože to odzkává i v době, kdy nemůžeš bejt u bosse, ale pitomý v případě slabších nepřátel (chybí ten rychlej dávkovej dmg, co má combat sent). Pro watchmana je nejlepší juyo, dává ti boost na burn útoky a tvoje DoT tě zároveň léčej.
Concentration - netuším, divná spec, kdysi především na levelování a pvp, ale nějak to překopali, tak by se to asi dalo použít i jinde. Základ je tuším burst aoe. Pro tuhle spec je důležitej Shi-cho stance.
Taky se koukni, co dělá Zen a Inspiration. Efekt Zenu se liší právě v návaznosti na zvolenou lightsaber form, tak aby boostoval silný stránky jednotlivejch specializací. Hodně důležitá věc pro sentinela, měl bys to používat často.
Combat je burst spec - tedy přímej damage, rotace je rozdělená do precision oken, kdy odpálíš precision a následně několik silnejch přímejch útoků pro maximální damage v krátkým čase. Pro tuhle spec je nejlepší Ataru
Watchman je DoT spec - damage over time. Aplikuješ několik útoků, který nemaj silnej přímej damage, ale aplikujou třeba XX dmg v průběhu šesti sekund či více. Dobrý pro boje, kde se musíš trochu hejbat, protože to odzkává i v době, kdy nemůžeš bejt u bosse, ale pitomý v případě slabších nepřátel (chybí ten rychlej dávkovej dmg, co má combat sent). Pro watchmana je nejlepší juyo, dává ti boost na burn útoky a tvoje DoT tě zároveň léčej.
Concentration - netuším, divná spec, kdysi především na levelování a pvp, ale nějak to překopali, tak by se to asi dalo použít i jinde. Základ je tuším burst aoe. Pro tuhle spec je důležitej Shi-cho stance.
Taky se koukni, co dělá Zen a Inspiration. Efekt Zenu se liší právě v návaznosti na zvolenou lightsaber form, tak aby boostoval silný stránky jednotlivejch specializací. Hodně důležitá věc pro sentinela, měl bys to používat často.
@USER47 (25.07.2015 23:45): Všechno znám a snažim se používat. Spíš nevim, jestli jso nějaký skilly, který nepotřebuju, protože asi všechno jsem zatim použil, snad kromě toho, co zruší cooldown na saber ward, protože na to nikdy nevzpomenu.
Jinak, kde hraješ, na Red Eclipse?
Jinak, kde hraješ, na Red Eclipse?
@Usermator (25.07.2015 23:40): Používej rebuke, tvůj nejdůležitější obrannej cooldown.
Pomůže i transcendence (defense + speed boost), 15s trvání, 30s cooldown, takže dostupná prakticky 50% času.
Když jde do tuhýho, tak saber ward, guarded by the force nebo force camouflage. Všechno si to vyzkoušej:).
A nezapomeň na pacify, taky celkem užitečná věc. Rovněž máš cc na droidy (slice droid), který se může hodit.
Pomůže i transcendence (defense + speed boost), 15s trvání, 30s cooldown, takže dostupná prakticky 50% času.
Když jde do tuhýho, tak saber ward, guarded by the force nebo force camouflage. Všechno si to vyzkoušej:).
A nezapomeň na pacify, taky celkem užitečná věc. Rovněž máš cc na droidy (slice droid), který se může hodit.
@Usermator (25.07.2015 23:42): V tomto mi pripomínaš mňa :D ja by som tiež absolútne nerozumel o čom User hovorí. Tiež som si prvýkrát vybral sentinela a trápil som sa dosť, kope vecí som vôbec nerozumel. A to ani nehovorím o tom, koľko vecí som tým pádom logicky robil zle :D
@USER47 (25.07.2015 23:38): Čemu jsi nerozuměl na tom, že se ve hře plácám? Česky prosím :D :D
@M.a.t.t. (25.07.2015 23:36): On sentinel má pár velmi dobrejch defenzivních cooldownů, například guarded by the force. Pokud si člověk dává bacha a umí používat správný cooldowny v příhodný momenty, je to celkem v pohodě. Ovšem oproti třeba DPS guardianovi je rozdíl ve výdrži propastnej...
@M.a.t.t. (25.07.2015 23:36): No já si řikám, že vedle mě běží guardian se zelenym gearem a v klidu si píská, zatímco to do něj perou a já se tam s oranžovym maximálně vylepšenym potim, aby už skončil cooldown na medpacu. Jasně, guardian je tank, ale když jeho zelenej heavy armor je horší, než můj medium? Mě ubíraj třeba po desetinách, osminách, ale jemu třeba po padesátinách nebo setinách HP.
Jinak samozřejmě si dej i bacha na takový základní věci jako je správnej postoj - ataru pro combat sentinela, juyo pro watchmana, shi-cho pro concentration. Na levelu 44 asi ještě nemůžeš aplikovat úplně ideální rotace jako na level capu, ale už by se ti měl tak nějak zformovat základ...to znamená u combat senta maximalizace burstu v precision oknech, u watchmana reaplikace několika dot s generováním focusu pomocí výplňovejch útoků apod.
@USER47 (25.07.2015 23:31): Force kick se to jmenuje a jo, tušil jsem, že to bude to, co myslí. S tim pořadím vyřazování nepřátel to dává smysl a taky to tak dělám jenom zkrátka většinou to Kira vyřídí dost rychle.
@Usermator (25.07.2015 23:31): DPS companiona skrátka neprinútiš bossa tankovať, iba ak náhodou môže prepínať svoje roly. A to u Kiry s jej light armor fakt nepôjde. Naopak tankovať môže iný DPS companion - T7 a ver, že ten sa ti s dobrým vybavením fakt môže hodiť. Ale problém je v tom, že sentinel je fakt slabý a s každým ďalśím patchom mi prišiel ešte slabší. Pár ľudí sa ma síce snažilo presviedčať o opaku, ale fakt nič nevydrží a pokiaľ súperov nezlividuješ rýchlo, máš problém. Jedným z riešení je byť jemne nadlevelovaný. Druhým je využívať healera a Doc sa mi v tomto pomerne osvedčil. Alebo kvalitného DPS/Tanka a to T7.
@Eru (25.07.2015 23:11): No, obvykle companiona pošlu na ty normální, začnu fajtit s bossem a až je companion vyřídí (netrvá to obvykle moc dlouho) tak se ke mě připojí. Dál se snažim, aby boss nejdřív vyřídil companiona, ale absolutně neznám žádnej způsob, jak donutit companiona, aby ho tanknul. Když jsem hrával wowko, tak tamy byly spešl tankovací spelly, nevim, jestli jsou tu taky, popřípadě, který to jsou.
Nemam tucha co je interrupt, ale třeba mam, jen nevim, že se tomu tak řiká.
Jinak, nikde jsem nic nezkoumal, ve hře se celkem plácám...
Nemam tucha co je interrupt, ale třeba mam, jen nevim, že se tomu tak řiká.
Jinak, nikde jsem nic nezkoumal, ve hře se celkem plácám...
Eru: Jasně, dá se, taky jsem tak leveloval třeba juggernauta, ale sentinel toho moc nevydrží a navíc přece jenom je to Usermatorova první postava. Já si vzpomínám, jaký problémy jsem občas měl se svým prvním sentem já, když jsem to začínal hrál:). Pravda, tehdy jsem nosil především zelenej gear z dropů a questovejch odměn, ale i tak. Sentinel patří sám o sobě k nejtěžším třídám ve hře a hrát s DPS compem chce buď slušnej gear nebo slušnej skill...
Usermator: Útoč v pořadí nejslabší -> nejsilnější. Čím dřív vyřadíš z boje slabší nepřátele, s tím menším dmg se budeš muset vypořádat. Interupt je u sentinela tuším spinning kick nebo tak nějak se to jmenuje. Je to ta abilita na přerušení nepřátelskýho channelovanýho útoku. Naprosto klíčový ve spoustě příběhovejch bossů, hoď si to na nějakou dobře přístupnou klávesu a sleduj nepřátelskej castbar.
"Tankovací spelly" myslíš asi taunt. Jakožto DPS comp Kira žádnej taunt nemá. T7 a Scourge ano...
Usermator: Útoč v pořadí nejslabší -> nejsilnější. Čím dřív vyřadíš z boje slabší nepřátele, s tím menším dmg se budeš muset vypořádat. Interupt je u sentinela tuším spinning kick nebo tak nějak se to jmenuje. Je to ta abilita na přerušení nepřátelskýho channelovanýho útoku. Naprosto klíčový ve spoustě příběhovejch bossů, hoď si to na nějakou dobře přístupnou klávesu a sleduj nepřátelskej castbar.
"Tankovací spelly" myslíš asi taunt. Jakožto DPS comp Kira žádnej taunt nemá. T7 a Scourge ano...
@USER47 (25.07.2015 22:51): Nesouhlasím. Kombinace DPS hráč + DPS Companion se dá pohodě vylevelovat až do max. 60 levelu.
@Usermator (25.07.2015 22:34): Osobně bych problém viděl ve stylu boje. Řekněme, že vidíš 1 strong/elite nepřítele a 3 normal/weak. Co uděláš? A jak bojuješ s bossy, které zmiňuješ?
Jo a víš co to je tzv. interrupt a kdy ho použít?
@Usermator (25.07.2015 22:34): Osobně bych problém viděl ve stylu boje. Řekněme, že vidíš 1 strong/elite nepřítele a 3 normal/weak. Co uděláš? A jak bojuješ s bossy, které zmiňuješ?
Jo a víš co to je tzv. interrupt a kdy ho použít?
@USER47 (25.07.2015 22:51): Ok, tak díky, zkusim obměnit companiona.
Problém je asi v tom, že používáš Kiru. Kombinace dvou DPS už v týhle fázi hry bude asi celkem obtížná, především se sentinelem, kterej toho až tak moc nevydrží (respektive má pár výbornejch defenzivních cooldownů, ale ani ty netrvaj věčně). Zkus použít Doca, kup mu nějakej cunning/power/alacrity/surge gear a budeš v pohodě. Případně nějakýho tank companiona (T7 nebo Scourge). T7 můžeš nagearovat jako by byl vanguard/powertech tank, Scourge guardian/juggernaut tank.
Co se tvýho gearu týče, s critem to až tak nepřeháněj, nezapomeň na power (konkurujou si na modech a enhancementech). Accuracy trochu vybalancuj se surge, ačkoli děláš dobře, že ji prioritizuješ. Modrý modifikace ze supplies jsou pro levelování víc než dostatečný.
Co se tvýho gearu týče, s critem to až tak nepřeháněj, nezapomeň na power (konkurujou si na modech a enhancementech). Accuracy trochu vybalancuj se surge, ačkoli děláš dobře, že ji prioritizuješ. Modrý modifikace ze supplies jsou pro levelování víc než dostatečný.
@USER47 (25.07.2015 20:04): USER47: Hele, když už se o tom takhle bavíte, můž se přidat? Ty zrovna vypádáš, že v tom jsi docela skilla. Mám dotaz. Mam Jedi Sentinel lvl 44, full oranžovej gear a kdykoliv si jde koupit nějaký vylepšení za Basic Commendations, nakoupím všechno, co můžu (staty: strength, endurance, critical rating a accuracy rating, snad jsem na nic nezapomněl), ale teď už to přestávám dávat. I když dělám příběhový questy, tak mi ty mobové strašně moc ubíraj, většinou to přežiju, ale pak musim klečet a to nemluvim o bossech, ty někdy dělám na poněkolikátý. Mám Kiru jako companiona a mam ji nabůstěnou stejně jako sebe, když mam Commendations, tak jí kupuju vylepšení. Mam na ní uplně stejnej armor jako na sobě, akorát s willpower (adaptive). Zkrátka: Kde mam sehnat lepší gear, popřípadě vylepšení na ten stávající. Mam subs. Dík
Páni! Čekal, jsem jich trochu víc, ale i tak... Ti lidi jsou blázni! Já se prostě musím smát. :-D
Jinak chtěl jsi vidět ty Ahsoky, tenhle pohled se mi naskytl před pár minutama na Nar Shaddaa:)).
http://i.imgur.com/lM9qOJ8.jpg
http://i.imgur.com/lM9qOJ8.jpg
Já si to snad nainstaluju už dnes... :-D
Upgradoval jsem na jakž takž finální vzhled...
http://i.imgur.com/Du3EzjX.png
Tenhle prdelatej bodytype je dobrej, aspoň je na co se při hraní dívat.:-D
http://i.imgur.com/8uIDA58.jpg
Za poslední dva dny jsem vypláznul asi tři mega za server slot, pár unlocků a kosmetickej gear, budu muset začít zas trochu šetřit.
http://i.imgur.com/Du3EzjX.png
Tenhle prdelatej bodytype je dobrej, aspoň je na co se při hraní dívat.:-D
http://i.imgur.com/8uIDA58.jpg
Za poslední dva dny jsem vypláznul asi tři mega za server slot, pár unlocků a kosmetickej gear, budu muset začít zas trochu šetřit.
Tak ono oficiálně to zakázaný je a možná to řešej, když to někdo nahlásí. Ale na Red Eclipse vždycky pobíhalo hodně postav s divnejma jménama a nevšiml jsem si, že by to někdo postihoval. Na roleplay serverech se to asi bere trochu víc vážně.
A to před spuštěním hry na to upozorňovali... :-D
Nemyslím...aspoň ne na Red Eclipse. Netuším, zda to někdo trestá na RP serverech, ale na pve to nikdy nikdo neřešil.
Pěkný, pěkný. Vzhledem k tomu, že je zakázáno mít na postavě jméno postavy již existující nebo jeho deriváty předpokládám, že tam teď pobíhají tisíce togrut, který teď autoři kontrolujou a nevyhovující mažou? :-D
Také jsem neodolal.
Screen z invaze Togrut nemám, nicméně tohle je můj vlastní příspěvek.:-D
http://i.imgur.com/HI0EvIO.png
Aspoň se ale nejmenuje Ahsoka, není to sentinel a ten nádor na hlavě není modrej:).
http://i.imgur.com/HI0EvIO.png
Aspoň se ale nejmenuje Ahsoka, není to sentinel a ten nádor na hlavě není modrej:).
@USER47 (23.07.2015 20:57): Já jen, že mám od 3.8. dovolenou, tak abych se podíval na vlastní oči a zasmál se taky... Nebo sem můžeš postnout screen. :-D
@USER47 (23.07.2015 18:30): Presne toto som čakal :D
Proč by nevydrželo?:) Togruty jsou dlouhodobě populární druh, jsou hezky udělaný, barevný, atraktivní...Nějakou dobu je tam asi ještě vídat budeme:). A 600CC za unlock je směšná cena.
@USER47 (23.07.2015 18:30): By mě zajímalo, jak dlouho jim to vydrží? :-D
Na Tythonu je dost veselo, pobíhá tam asi milion ženskejch Togrut.
Nemluvě o tom, že dost velká část má jména jako Áhssokatano, Ashökka-tano a podobně:-D.
Nemluvě o tom, že dost velká část má jména jako Áhssokatano, Ashökka-tano a podobně:-D.
Togruty zejtra nebudou, asi se jim to nějak jebe:).
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=8327632#edit8327632
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=8327632#edit8327632
Já bych datadisky nekupoval, naleveluj si postavu, uvidíš, zda tě to vůbec chytne.
Až vyjde KoTFE, tak na chvíli subni, dostaneš všechny dosavadní datadisky a první várku KoTFE zdarma (respektive jenom za subnutí).
Na class story či levelovací obsah vůbec nemaj datadisky vliv. Makeb datáč má obsah 50-55, SoR je 55-60. Je pravda, že i na nižších levelech bys mohl dosáhnout zvýšenýho capu v crafting skillech, ale v reálu by k tomu nejspíš stejně nedošlo, navíc je to dost okrajová záležitost.
Až vyjde KoTFE, tak na chvíli subni, dostaneš všechny dosavadní datadisky a první várku KoTFE zdarma (respektive jenom za subnutí).
Na class story či levelovací obsah vůbec nemaj datadisky vliv. Makeb datáč má obsah 50-55, SoR je 55-60. Je pravda, že i na nižších levelech bys mohl dosáhnout zvýšenýho capu v crafting skillech, ale v reálu by k tomu nejspíš stejně nedošlo, navíc je to dost okrajová záležitost.
@Eru (16.07.2015 21:56): Protože jsem hodnotil hry před spaním a TOR mi nějak proklouzl a pak už jsem se tím nezabýval. A navíc je to jediné MMO, které mě skutečně zaujalo, tak jsem to tam už nechal. :-D Ale to já běžně dělám, že třeba ohodnotím hru a pak dám zase status "nehodnoceno". :-D
@Malignus (16.07.2015 21:48): Tak proč jsi to teda hodnotil?
@Eru (16.07.2015 21:36): Mám krabicovku, ale ještě jsem ji nenainstaloval a neaktivoval.
@Malignus (16.07.2015 21:11): Koupením datadisků již teď bys získal dřívější přístup k vyšším levelům crew skillů a preffered status, pokud ho ještě nemáš.
Můžu se zeptat, jestli je lepší si koupit expanze hned po instalaci nebo až narazím na level cap? Mají nějaký vliv na příběh pro začínající hráče? A jakou grafickou kartu byste doporučili, aby utáhla TOR na max detaily se vším všudy?