Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mám rád ten pocit, když je všední den, byt prázdný a já....u Wolfa! ;-)
MYTOLOGIE

Mi tedy hrozně připomněl Heinrichovu zrůdu, co hlídala v RtCW tu dýku? Vzhledem k tomu, že to měla být asi stejná bába (Helga Von Šnuptychl), tak mi to fakt přišlo jako předělávka začátku RtCW s nějakýma dodatkama.
@Cobot (25.09.2015 11:08): Je to nějaká deformovaná zrůda v řetězech z dimenze černého slunce z wolfa 2009. Ve vesnici sis po výbuchu mohl dokonce všimnout azurové aury tryskající z puklin.
@Gordon (25.09.2015 10:57): Jak zapadá? S Heinrichem I . problém nemám . Ten byl tak nějak Němec. Ale tenhle přerostlej ork nebo co to má bejt není zrovna představitel gemánské čísté rasy. Ve Wolfovi 2009 byl tedy ještě debilnější boss....
@Maximus (25.09.2015 10:04): To tam mohli dát kvádr s nápisem "shoot here!!!" a vyšlo by to nastejno,... Boss byl zkrátka tragickej. Navíc fakt logika, že tam do toho začnou nabíhat náckové, který po mě střílej... Navíc ani nezapadá do "mitologie" Wolfa. Prostě blbost.

Stejnak poslední leta považuju bossfighty jen za nutné zlo. Většinou jsou hrozně nudné. Celkově mi vadí.

Jinak mám k datadisku ještě jednu výtku . Všude bylo strašně moc lékáren. Hra tak byla příšerně lehká. Hrál jsme to na "I'm death incarnate" a až na dvě tři místa s prstem v nose. A ne nemyslim si že jsme nějakej Ubersoldat. I když samozřejmě skillu tam je přehršel o tom žádná :D
Inak mne sa ten záverečný boss páčil veľmi. Za prvé ma prekvapil, nič také som nečakal a za druhé sa mi páčilo ako bol spravený :)
@Gordon (24.09.2015 16:24): No právě ty filmečky mi tam chyběly nejvíc. Čtení vzkazů a poznámek mě fakt nevytrhne, to mě bavilo možná v Doom3 nebo Penumbra, ale od té doby už ne. Zvuky zbraní byly stále tak podivně utlumený, to mě trochu mrzelo celkově na wolfovi.
@Cobot (24.09.2015 09:14): Jojo, byly tam samozřejmě tyto scény, bez kterých by to bylo už totálně v háji, ale prostě mi u toho něco strašně chybělo. Ano, samozřejmě jsou zde odkazy na minulé díly, i zombíci byly jakoby odkaz, ale mě to prostě vůbec nesedlo. Paradoxně jak jsem si zamiloval NO. Skuste porovnat moje komentáře, jsou vlastně úplně protichůdné. :-) Ale nepomůžu si, prostě z toho mám tyhle pocity. Budu se těšit na další plnohodnotný díl a doufám, že to bude stejná jízda jako NO. :-)
Lolz, Zombies jsou ve Wolfensteinovi už od Wolfenstein 3D :D

Old Blood je narvaný odkazama na předchozí díly a nijak se to nesnaží schovávat.
@fak (komentář): Souhlas, že datadisk je výrazně slabší než NO. Nicméně dá se tomu pomoct. Pokud člověk čte všechny deníky, poslouchá rozhovory, které jsou stále extrémě vtipné a postupuje pomalejc je to stále dobré. BJ tam je (minimálně v zrcadle ve výtahu), NPC na něj reagují. Jsou tam takové ty blbosti, které tomu hodně pomáhaj jako třeba zavření očí Wesleymu, sednutí do křesla u Pippy, atd..

Jinak zombíci jsou odkaz na Return to Castle Wolfenstein. Jsou tam jen chvilku na konci. Mě to třeba sedlo, právě kvůli změně tempa a grafiky.

Za největší fail ale považuju hlavního bosse. To byla fakt tragédie.
Co máte s těmi skriptovanými poplachy? Jsem v poslední kapitole, kterou dohraju dneska večer a žádné skriptované poplachy tam nejsou. Poplach se spustí jen když v lokaci "vyrušíte" velitele. Je to stejné jako v New Order.

Jinak jo je to slabší než NO, ale i tak dobrá střílečka. Shrnu to pak do komentu.
Včera jsem dohrál, no mám velmi rozpačitý pocity.. Když srovnám s NO tak tohle je sranec jak příběhově, tak herně.
@tomi2k9 (28.07.2015 20:02): Jo ten santa claus byl dobrej... :D(tam ho přece jeho kolega naučil i ten trik s nádechem a výdechem) začátek mě taky pobavil ''hot dog'', Lanovky jak jsi říkal, pasáž s helgou a následný meltdown města (ikdyž ta lupara měla strašnej zvuk), bitva s jaggerem, záchrana jednoho z přátel a samozřejmně závěrečné video navazující na New Order.
@Gordon (28.07.2015 15:25): Asi mám horší paměť... :D Vypiš je do spoileru, mně napadá snad jen lanovka a pak ta místnost s Jagerem a jeho fenkou - odtamtud si pamatuju hlášku: "kdo je špeh? - Claus... Jakej Claus? Santa Claus" :D
Ten datadisk nebyl špatenej. Sice příběhově slabší, ale člověk to stejně hraje hlavně kvůli střílení. Ostatně, je to Wolf. Nicméně při čtení všech těj různých dokumentů to i tak mělo celkem solidní atmosféru :-)
@Chuck (21.07.2015 17:31): Nějak tam postrádám dialogy, jako byly u minulýho dílu, příběh mi přijde hrozně upozadněnej (žádnou pasáž si za půl roku nebudu pamatovat, narozdíl od předchůdce), závěrečnej boss je zoufalost a celkově mě to nějak vůbec nebavilo... Minulej díl jsem dohrál téměř najednou a tady jsem se u hraní musel přemlouvat, že to prostě musím dohrát. Pořád jsem čekal, že to bude lepší - no a najednou byl konec....
Niekedy naozaj pomaha prestavka. Ako som dosiel do finalneho Bossfightu tak na prvy zatah som to asi na 4 loadingy nedal.

Tak som sa na to vysral a teraz som si to len tak po mesiaci spustil a hned na prvy pokus som to v pohode dal.

A to nie je zdaleka nejaky ojedinely pripad, kde mi nieco neslo a po prestavke som to zrazu len tak z prdele dal.
@Jack_Dark (21.07.2015 17:49): Neboj, všechno bude, ještě jsem s hraním nesekl, i když to už tak poněkolikáté vypadalo. ;-) Na podzim si to určitě zahraju a tím pádem bych mohl mít i o něco nižší cenu.
Na jakou obtížnost jste to hráli ? Připadá mi to brutálně těžký a to hraju "jen" na BRING'EM ON! (3/5). U některých pasáží jsem strávil skoro hodinu.
Tak od zaciatku dobry Wolf ako ma byt, ale zaverecna cast so Zombikmi stala za vylizprdel a zaverecny Boss je cisty shit.

Vacsina casu je vyborna, ale ta posledna faza to potom uplne zabila.
@Gordon (11.06.2015 19:42): Já před nedávnem začal s překladem her a musím říct, že to fakt není žádná sranda a jsem nyní k překladům mnohem schovívavější než předtím. :-)
Protože překlad často není ani tak o přeložení, ale o vkusu a citu překladatele. A když má hráč vkus malinko jiný, tak už to vlastně nesouhlasí. :-)