Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Kunick (14.10.2015 13:20): Musíš velice dobře poslouchat co ti řeknou různé postavy. Minimálně ten čáryfuk na střeše ti řekne, že vydat se do hlubin znamená pro normální bytost zaručenou smrt, ale že údajně kdysi dávno Artorias byl schopný se tam nějakým způsobem dostat. Kovář v kostele ti zase řekne, kde najdeš Artoriasův hrob.

Popravdě ale jsem taky nebyl schopný si zapamatovat úplně každý detail a několikrát jsem se musel radit s googlem.

Asi největší psycho mi přijde způsob, kterým se člověk dostává do DLC a ještě k tomu lokace, do kterých se kvůli tomu musí vydat. To už je vyloženě trolling ze strany vývojářů.

Jinak Hydra je v pohodě, akorát musíš načasovat úskok (což není až tak těžké) a pak sekat co můžeš. Nejtěžší část je, když už má jenom jednu hlavu a ta míří někam do háje, kde je těžké ji trefit :D
@Kunick (14.10.2015 15:18): Nie Haveldemona, ale takého dark spirita či čo to bolo, oblečený v Havel brnení s veľkým kyjakom čo zabíja aj silnú postavu na jednu ranu, je úplne dole na dne takej veľkej veže na konci v undead Burgu. Smerom hore sa ide k Taurus Demonovi. Volal sa nejaký Havel-niečo, nie je to regulérny veľký boss (nemá externý health-bar) ale iba semi-boss teda silný nepriateľ bez respawnu.

Ale sú tam zamknuté dvere, ja som ich otvoril Master Key, ktorý som si dal ako starting gift ináč neviem aký kľúč tam ide a kde ho získaš.
@Crash (14.10.2015 14:51): jo to máš pravdu, to říkal ale neuvědomil jsem si to v zápalu hry O:)

@mazar1234 (14.10.2015 13:30): tak později ve hře to jde.. jen musíš objevit jak - což mi přijde jako skvělá věc, že si tuhle schopnost nechali až na později.

když jsi porazil Haveldeamona tak to jsi narazil i na Hydru - ta mi přišla celkem náročná
Tak zatiaľ čo som zabil Bossov tak každého hneď na prvý pokus, boli naozaj ľahučký.
To takých tých väčších čiernych Rytierov v Burgu som zabíjal na podstatne viac pokusov, dával som im oveľa menší DMG ako Bossom (Asylum Demon, Taurus Demon, Gargoyly).
Sranda bol ten fantóm v Havelzbroji s kyjakom, vymýšľanie ochcávok bola zbytočná starta času a akonáhle som nasadil basic-taktiku bolo po ňom. Krúžiť okolo neho nalepený so štítom a postupne po jeho útoku usekať. Niekedy je lepšie nič nevymýšľať a ísť nato osvedčeným spôsobom.

Zatiaľ čo mi príde oproti dvojke ako zbytočná mechanika a veľký opruz je nemožnosť cestovania medzi Bonfire, ako stále behať hore dole ako trtko je fakt zbytočná mechanika, hoci skratky sú tu umiestnené dosť dobre ale aj tak.... zlatý instateleport z dvojky.

@Kunick (14.10.2015 13:20): Nosnosť - Havels ring od fantóma to vyrieši okamžite.
Ale zaplácaš si ring slot no to je fakt.
Ja mám ťažkosti aj s tajnými stenami - illusory wall, tie objavujem len vďaka správam aj keď je tam hafo trollov čo klamú.
Netuším jak bych to hrál bez rad od ostatních hráčů - došel jsem na konec New Lordo ruins, prošel skrz mlhu a nikde nic! Naštěstí mi nějaká dobrá duše poradilo že potřebuju prsten- který jsem měl uplně náhodou. Jak na to lidi vůbec přišlo poprvé když hra vyšla netuším :D

A našel jsem svoje nový nejoblíbenější armor set - vypadám skoro jako nadsmrťák Joe .. jen musím poexpit nosnost :/
@7c (11.10.2015 16:36): Právě že je nejsilnější a docela dlouho bude. Není to end game zbraň, to ne, ale ulehčí to hru na hodně dlouho, což dle mého tak trochu znehodnotí zážitek ze hry.

@Sinister (11.10.2015 15:53): Co řekl @7c (11.10.2015 16:36). Upgradovat štít je dost zbytečné. V průběhu hry stejně nejspíš skončíš se štítem, který ti bude dávat nějaký bonus.
Štít je v mnoha případech velmi užitečný (konkrétně ten pavoučí je úžasný v Blighttown), ale neustále s ním blokovat je spíš špatný zvyk.
@LIUWIL (11.10.2015 08:29): Drake Sword je řekl bych nejsilnější zbraň, kterou může v té fázi hry nováček získat. Samozřejmě to není nějaká "end game" zbraň a moveset je slabý.

@Sinister (11.10.2015 15:53): Zakládat novou postavu myslím nebylo důležité - kolem a kolem je rozdíl pouze v základním vybavení a pokud plánuješ nějaké konkrétní rozložení statistika u levelu 120/125 (např. nemá smysl klerik když neplánuješ vůbec využívat Miracles).

Spider Shield je prima, ale vylepšování štítů není nějak přínosné. Navíc myslím, že každý dříve nebo později stejně skončí s Grass Crest štítem na zádech .-)

Jak jsem psal níže, můj tip na univerzální pve zbraň je BSS (Balder Side Sword) - ano, jak název napovídá, padá z Balder rytířů kolem Gargoyl. Claymore je (nikoliv překvapivě) také parádní, ale má osobní preference je BSS. Jde ale o postavu zaměřenou na DEX (i když "Quality" build pro Claymore je prakticky to samé - 40 DEX).
@LIUWIL (11.10.2015 08:29): No, nakonec se mi za toho banditu hraje lépe než za Wanderera, takže u toho asi zůstanu. Teď jsem si vylepšil ten spider shield, co má hned na začátku na +5, protože je jednoznačně nejlepší, co jsem zatím našel (až po knight shield, který je pořád výrazně horší). Vlítnu na gargoyly, dostanu novou sekeru a tu prostě budu vylepšovat. Podle všeho by měla být silná, ne?

EDIT: Tak ne gargoylí sekeru. Budu si muset najít něco novýho u kováře.
@mazar1234 (10.10.2015 16:41): Bohužel, postavu není možno zresetovat.

@Sinister (10.10.2015 14:59): Najdi si nejprve solidní zbraň. Doporučuji třeba nějaký normální meč, ať už velký či menší. Bastard sword nebo Claymore se dají sehnat hned na začátku (jestli chceš, vyspoileruju ti kde je najdeš). Na Drake Sword kašli, to je pro cažuály a myče oken.
Staty si pak vylepšuj nejprve jen tak, abys danou zbraň mohl vůbec použít. Pokud budeš mít nějakou těžkou zbraň (zweihander je hnedka na začátku hry a je to docela sranda), stačí ti polovina síly, akorát zbraň musíš držet obouruč. Všechny duše hnedka investuj do vylepšení té zbraně. Jakmile vylepšíš zbraň, teprve pak vylepšuj postavu. Na kouzla bych ze začátku taky kašlal. Rozjet čistě magickou postavu je ze začátku hodně náročné a v průběhu hry je to spíše nudné - sám jsem touto cestou chtěl jít já když jsem hru poprvé hrál a zhruba v první třetině jsem se prostě zasekl a musel udělat novou postavu. Pokud chceš hybridní build, budeš na to mít spoustu prostoru později. Na začátku to budou jenom zbytečné body v inteligenci.
A nedávej si absolutně žádné body do resistance, je to stat k ničemu.

Jinak taky doporučuj se učit hrát bez blokování štítem. Klidně ho měj, ale hlavně uskakuj a zvykej si na pohyby nepřátel, tj. nauč se kdy je dobré se držet stranou a kdy máš zaútočit. Hodně ti to pomůže v pokročilejší částech hry, kdy si tím vypěstuješ potřebnou "hurá na ty sráče" mentalitu.
@Sinister (10.10.2015 13:50): no jak to tak vidím tak možná ještě jsi mohl projít lower undead burg. Jsou to ty zamknuté dveře před mostem s Drakem (velké D protože to je velký drak) a klíč k nim jsi mohl získat u té mříže za kancem. Jinak Celkově do zahrady můžeš klidně později. A jestli mě hra něco naučila tak to, že není až tak důležité lvlovat postavu jako spíš [u]vylepšovat zbraň[/u].

a k tvorbě postav.. myslím že vliv na hru je opravdu minimální. stejně vylepšuju vlastnosti podle toho jakou zbraň jsem právě získal a jejích požadavků.



@sxg (10.10.2015 14:02): tak s tím nesouhlasím... ta část mi přijde daleko víc hardcore :D
@sxg (10.10.2015 14:02): Nakonec jsem to vzal radikálně a udělal si banditu (a jediná moje starost bude str, end, vit). 20.000 duší bych rozhodně nenafarmil - respektive by to trvalo dlouho a není to úplně moje představa hry.
Holt první postava byla špatně udělaná. Nestalo se mi to poprvé ani naposledy.
Ale díky :)
Chlapi, na férovku - jsem v Darkroot Garden (ohníček před těma ležícíma obrama), mým scimitarem jim ubírám po deseti, stromečky zabíjím na šest zásahů. Dexterity mám 18, ale vylepšoval jsem třeba i endurance a ostatní, takže vylepšit jednu statistku mi vezme cca 3600 duší. Scimitarem ubírám 126. Rozhodně nechci grindovat a nechci se vracet zpátky a zabíjet nemrtvýho kupce. Zabil jsem zatím tauruse na mostě, vyhnal draka, zabil kance, gargoyly a rytíře pod gargoylama.
Mám si asi vytvořit rovnou novou postavu, co?
@Sinister (10.10.2015 00:25): Buď zabiješ toho obchodníka na hradě, nebo je pak trochu složitější cesta, najít Shivu v Darkrootu, dát se do kovenantu Forest Hunter a pak jí můžeš koupit u Shiva v Blighttownu.
@Can (09.10.2015 22:39): Ale ta se musí vysekat z toho nemrtvýho vendora, ne?

@7c (08.10.2015 21:01): Teď z hlavy nevím, ale myslím, že má dmg asi 165. Plus jsem si pořídil hůlku, trochu vytáhl attunements a int, ale to máš spíš jako zbraň poslední spásy. Zpětně si myslím, že to byla chyba :/
Já z tohoto důvodu měl rád ty větší zbraně s dlouhým dosahem, které ty podřadné nepřátele sejmou na ránu tak jako tak. A když náhodou ne, tak jim to stejně dá takový stunlock, že se probudí až další týden.
Velice jsem si oblíbil Claymore, Man Serpent Greatsword (docela opruz ho dostat), Murakumo a samozřejmě klasiku Zweihander.
@Sinister (08.10.2015 11:58): Abych to rozvedl - (diskutabilně) nejsilnější jsou v DS "normální" zbraně - jdou vylepšit až na +15, škálují s příslušnými vlastnostmi (většinou primárně STR a sekundárně DEX - nebo obráceně). Zhruba až do 40 DEX/STR se efektivně zvyšuje dmg pro tenhle typ zbraní (u MAG to je prakticky až do 50).

Jen pro zajímavost, v případě uchopení obouruč se STR násobí koeficientem 1.5 (tj. pokud má postava 10 síly, u obouruč držení se ve všech ohledech chová, jako by měla 15).

Další varianta jsou speciální zbraně - právě zmíněny Drake Sword nebo elementální zbraně, které mají vysokou základní dmg, ale neškálují s vlastnostmi - takže jsou silné především na začátku nebo v případě, hráč neplánuje investovat tolik to DEX/STR.
@Sinister (08.10.2015 11:58): no já od někud měl ember a šlo tedy vytunit scimitar až na +10. Zároveň jsem vylvloval Dex na cca 30 a dával jsem je na ránu až dvě. Jinak taky když držíš zbraň obouruč tak dáváš větší dmg. ... a teď jsem obětoval duší pavoučí čarodějky (takohé blbé jméno Q a par písmenek) a nechal si ho překovat na planoucí Furysword
@Sinister (08.10.2015 11:58): Scimitar je dobrá (pvp alespoň - resp. jeho ošklivější a o maličko účinnější bratr Falchion) zbraň - spíš to vypadá, že máš nízké vlastnosti (Scimitar závisí primárně na DEX). Pokud je tvoje aktuální "dmg" s touhle zbraní nižší než s Drake Sword (fixní 200 u neupgradované verze), tak bych doporučil spíš ten (než zvedneš vlastnosti, aby se vyplatily normální zbraně). Navíc pokud neplánuješ nějaký hodně specializovaný build, tak ta síla pro Drake Sword se hodí.

Osobně jsem si pro pve s DEX postavou nejvíc oblíbil BSS (takový univerzální). Ještě chci někdy (konečně) dotáhnout postavu zaměřenou čistě na magii (a když říkám čistě na magii, myslím pochopitelně MGS, ehm :).
Pánové, hraju Wanderera a jako zbraň užívám scimitar, co jsem ho dostal na začátku (vylepšený na +4 nebo +5). Nicméně v Darkrootu kácím stromečky poměrně dost slabě (6 seků na jednoho) a ti dva ležící spící jsou úplně bez diskuse (dmg 15-30). Měl bych používat jinou zbraň?
Meč z dračího ocasu nemám a sekeru z gargoyl užívat nemůžu, protože na to nemám sílu. Mám si teda nějakou koupit a vylepšit? Protože tohle je vcelku slabota :/ Moveset rychlých zbraní mi vyhovuje (i když nemá kick), takže bych ho jen nerad měnil.
@LIUWIL (07.10.2015 20:40): taky to tak vidím .. pokud není moc težká tak už jde jen o vzhled ... stejně se snažím většinou odkutálet spíš než přežít úder

a je pravda, že tahle sestava je opravdu parádní!!
@7c (07.10.2015 18:24): proč? co je naní tak super? Já do teď (cca 50 hodin) nosím výchozí armor co máš jako wanderer ... jen v bažině jsem nasadil ninju kvůli rezistu.

Jinak humanity mně nejvíc padala z krys v Depths.
@SilentWolf (07.10.2015 13:05): Hej, já jsem taky nováček. Mám nahráno zhruba deset až jedenáct hodin. Když teda nepočítám spálených pět hodin s postavou, kterou jsem vymazal, protože jsem u kance neměl humanity deset a nedostal předmět. Takže asi tak. Nováčci sobě :)
Radit nováčkovi aby měl 10 humanity před minibossem? :D To jako vážně? Pak to jen znechutí, když člověk umře. :D
@Fatality (07.10.2015 10:49): Tak to je místo, kde teď strávíš pár velice nudných hodin. A pak to bude (teda nejméně do místa, kde jsem já) už jen mnohem, mnohem lepší :) Jo, a než budeš fajtit kance, měj humanity 10 ;)
@Sinister (06.10.2015 22:18): Nejdřív jsi šel po akvaduktu, do jeho útrob, v chodbě jsi zabil krysu a vlezl do pevnosti. Tam vylezl nějaké ty schody, pokud to odpovídá, tak ano - vlez do mlhy :) Ale opatrně! Nejsem si jistý zda už tyto nebo až ty další jsou... jsou... No, však uvidíš ;)
musím říct, že hra překvapuje na každém kroku.. jsem v Katakombách a desing je úžasný! i to že když zabijěš kostlivého mnicha tak se ostatní přestanou respawnovat! ale uplně nejvíc bylo když jsem šel kolem prázdného sarkofágu a najednnou naskočí aktivní tlačítko. Tak ho vyzkouším a nic. ... jen tak ležím. Naštěstí mě vyrušila přítelkyně a najednou cítím jak se gamepad chvěje..a ocitám se v jeskyn,i kde mi hromada klestí navrhuje vstup do Covernantu... to si nechám do zítra projít hlavou.
@Fatality (06.10.2015 20:16): Na ty duchy se fakt raději vyprdni, máš toho na prozkouvání daleko víc než jejich lokaci. Takže raději jdi od základního ohně pořád nahoru a dál kam až to půjde, užiješ si spoustu zábavy :)
A upřímně řečeno, na prdel stejně budeš dostávat všude..
@Fatality (06.10.2015 20:16): No, je potřeba jich zabít trochu víc a není na škodu mít nějaký bonus pro šanci na získání předmětů z nepřátel. Ale s přehledem to pokryje spotřebu.