Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Sinister (30.10.2015 20:17): Ak nema 100% Physical block tak na neho hned zabudni.
Kazdy stit co nema 100% Physical je naprd - okrem extremnych vynimiek ze napr by mal nejaky stit 90-95% Magic resist a tak v suboji s niekym kto ma 100% magic attack by bol lepsi.
Oplati sa teoreticky nechavat si v zalohe stity, ktore maju vyrazne vysoky resist na elementy - Fire, Magic, Lightning (90% alebo tak) a v urcitych Bossfightoch ci specifickych miestach mozu byt vyhodou.

Pripadne skus na tom cintorine pri Firelink Shrine s kostlivcami zobrat velky mec Zweihander, ale je to tam na nizkom leveli docela dost tuhe vybijat.
Oblíknul jsem si ring, co zabraňuje, aby o cokoli se smrtí přišel s tím, že se po smrti nafarmím a počkám na nějaké humanity dropy. Z nějakého důvodu to tentokrát vyšlo. Okamžitě jdu utratit ty duše protože už jich je čtyřiadvacet tisíc. Teď si prostě musím akutně najít zbraň - ne Drakesword - kterou budu používat. Zatím ale drtivá většina, co jsem našel, chce dost obratnosti :/ Mám ještě ten řemdih v inventáři, ale ten má base dmg ještě horší než moje sekera.
Kromě Tail-Axe jsem dostal ještě gargoylí štít a helmu - helmu jsem samozřejmě okamžitě nasadil, protože lepší v tuto chvíli opravdu nemám, ale co se štítem? Je k něčemu nebo ho mám hodit do krabice?
Já to dělám tak, že pokud se stihnu odhlasit než se připojí tak to vybojuju .. přijde mi to nefer přerušit to když už je v mém světě

ale z jiného soudku.. dostal jsem se k super dýce.. Priscilla´s dagger. Na hlavní zbraň to ale uplně není a tak by mě zajímalo nakolik je tu použitelný dual wield příp jaká je jeho filosofie (pref. pohyby apod.).

@Sinister (30.10.2015 19:49): možná zkus prostě lvlovat jen primalně stat co ti přidává dmg. a vylepšit si zbraň - to dělá opravdu HODNĚ
Začínám mít pocit, že je na čase před hrou kapitulovat. Moje druhá rozjetá postava prostě nefunguje a ve finále to nebude ona obtížnost jako taková, jako spíš pro mě neproniknutelný systém buildování, který mé snažení pohřbí.
Moje druhá postava je u Gargoyl, abych si vyvolal Solaira, už jsem obětoval jedenáct humanit a zbývají mi dvě poslední, na střeše u těch sviní je pěkný balíček čtrnácti tisíc duší. Už nemám jedinou firebombu a to bylo prakticky to jediné, čím jsem dával alespoň nějaká zranění. Vlastní silou Battle Axe jsem schopen zranit svini maximálně za 37 bodů. To se dá, když je sama, jak se ale objeví dvě, jsem vyřízenej.
@7c (30.10.2015 18:41): ...po dvou hodinách vysilujícího souboje (a zejména teda umírání) s Gargoylami jsem opravdu nebyl na podobné hovadiny zvědavý. Chtěl jsem si donést duše na ohníček, utratit je a jít spát.
@7c (30.10.2015 16:10): Ja som normálne skapal ako keby ma zabila príšera - prišiel som o duše a ostalo normálne Retrieval zelené svetlo na mieste mojej smrti, stal sa zo mňa Hollow a stratil som humanitu. Čiže úplne štandardná smrť.

Ale teraz som trošku googlil info o PvP a vraj čo sa stane záleží od spôsobu akým invander vstúpi do tvojho sveta. V niektorých prípadoch vraj nestratíš nič a v iných normálna smrť. Čiže by maloo záležať aký covenant ťa invandne, prípadne akým predmetov sa invander presúva (red orb, blue orb.....)

Ináč ale zabitie invandera je tiež výnosný na duše, viac ako pre invandera zabitie obete a to dosť výrazne.
Invander - dostane 10% hodnoty potrebnej pri poslednom level-up obete
Host - dostane 50% hodnoty potrebnej pri poslednom level-up invandera
Invander zabije iného invandera (ešte som nezažil že by ma invadovali 2 rôzni hráči) dostane 25% jeho level-up hodnoty
@Sinister (30.10.2015 15:48): Když tě ale někdo zabije v pvp, tak o nic nepřijdeš - pouze o 1 (aktivní) humanity. Naopak získat se toho dá docela dost (zabíjení hráčů je myslím nejrychlejší způsob jak "farmit" duše).
@mazar1234 (30.10.2015 13:19): Ukončení a nahrání pozice pokud vím neobnoví nepřátele. Hra se myslím pravidelně ukládá (tj. funguje to na podobném principu jako MMO - až na to, že jde o ukládání na klientském PC).
@mazar1234 (30.10.2015 13:19): To se dá mimochodem využít při invadu - alt+f4 ;) Je to cheat, ale já to obhajuju tak, že jsem na to přišel náhodou - po fightu s Gargoylama, když jsem spoustu duší a humanity (kvůli Solairovi), tak na mě někdo nastoupil - jednou ranou mě skoro zabil, takže rage quit byl instinktivní...
@7c (30.10.2015 12:58): Nikdy mi nedošlo, že je tam tá možnosť uložiť hru vypnutím. Vždy som hru vypínal iba tak, že som skrátka prešiel nejaký úsek a potom som to zapichol pri nejakom bonfire, vyrestil som sa aby sa to uložilo (lebo som myslel že len pri fyzickom kliknutí restu sa to ukladá) a vypol som hru.

Ale teraz si spomínam na jeden prípad pri crashnutí hry do windowsu. Konkrétne v tej veľkej hale pred bossfightom Smough & Ornstein, som si vyvolal toho AI NPC Rytiera tam na tom bočnom schodisku a potom som išiel k bielej hmle a tam boli na zemi nejaké ďalšie privolávače od online hráčov a jeden som chcel kliknúť ale hra mi zrazu crashla do windowsu s nejakou error hláškou.

Potom som ju spustil znova, v menu som dal continue a objavil som sa pri tom vyvolávacom signe na bočných schodoch (AI NPC) ale ešte pred vyvolaním fantóma. Taktiež boli ale aj zabití všetci nepriatelia v tej hale, ktorých som pred tým zabil. To si normálne pamätalo, no nebol som presne v tom stave ako v momente crashnutia ale trošku resetnutý.
Takže hra má asi dokonca nejaký ochranný mechanizmus proti fatálnym crashom.
@mazar1234 (30.10.2015 10:21): No, to není "quicksave" - když ukončíš hru, tak po nahrání pozice zůstáváš na stejném místě (jedna z věcí, které působí hodně přirozeně - i v různých MMO je často alespoň změněn pohled postavy do nějakého výchozího směru).
@SilentWolf (30.10.2015 10:13): Ako sa to vezme, ono je to spravidla tak urobene ze je ju relativne tazke zabit (a extra to plati prave v Hollow, mimo tuto mapu som zabil vsetky ktore som videl) a ak sa objavis priamo vedla nej namiesto nutnosti odniekadial za nou bezat tak je to obrovske ulahcenie situacie oproti normalu.

Ale ako nevadi mi to :-D len ma hneva, ze som to zistil iba takto nahodou po XYZ hodinach hrania, ze tam taka moznost je.
@7c (30.10.2015 00:52): Wut? Tam funguje quitsave a potom ked dam z menu continue tak sa objavim normalne na tom mieste kde som quitsavol pricom sa respawnu veci ako keby som restoval pri ohni? To som nevedel, ze je tam takyto exploit mozny. Do prdele, to je vec.
Respawnou se i po tom, co nahraješ hru - takže nejrychlejší způsob je exit/load na místě, kde se některá ještěrka objevuje - žádný návrat k ohništi není třeba.
@7c (29.10.2015 21:01): Ano to vsetko viem, ale co si myslel tym "stat na miste a loadovat hru" akoze loadovat? Ked sa homewardnem na bonfire tak sa respawnu ale idem stale od bonfire tak ako to myslis ze stat na miste.
@mazar1234 (29.10.2015 19:08): Ještěrky mají několik fixních míst, kde se objevují. Každá ještěrka po tom, co tě zahlédne, začne utíkat pryč a po chvíli zmizí. Ale dokud ji nezabiješ, tak se bude pořád objevovat znovu - pokud nahraješ hru nebo aktivuješ ohniště. Tohle platí obecně pro všechny ještěrky ve hře, jen tady je jich opravdu hodně v jedné lokaci.

@LIUWIL (29.10.2015 19:20): Max zbraň? Alespoň tři zbraně a kompletní set brnění B-)
@LIUWIL (29.10.2015 16:36): New Londo Ruins, tam som bol ešte na začiatku, ale boli tam nejaké nezabiteľné spektry či čo (našiel som už zopár kusov predmetu, ktorý má v popise že ich umožňuje dočasne zabíjať) tak túto lokalitu si odkladám dokiaľ to len pôjde.

Great Hollow hej tam je viacero tých jašteriek, ale tam je to tak strašne o život že na to seriem, videl som ich tam snáď 10 ale zabil som tuším len 1. Toho tlstoprda z Asylumu som zabil, ale myslím že ten Titanit som zrovna nešťastne debilne zrušil keď som klikol "feed" u toho hada.
No nič, možno náhodou ešte niekde dropne z lizarda alebo ho získam až pri konci keď pôjdem do Londo Ruins.

Teraz som pri začiatočnom bonfire v Dukes Archives. Potom už neviem kam by sa dalo inde ísť okrem Londo Ruins. Aha vlastne viem, ešte je tam taký lávový level kam sa ide z Blighttownu.
@mazar1234 (29.10.2015 15:34): http://darksouls.wikidot.com/titanite-slab
Buďto půjdeš zabíjet takové ty blikající ještěrky v Great Hollow (malá šance na získání), nebo vyhrneš rukávy a půjdeš farmit Darkwraiths v New Londo Ruins (nevím, jestli tam už jsi). Alternativně si pro to můžeš skočit do DLC, ale musíš první zabít jednoho nasraného draka.
Nebo ti můžu vyspoilerovat (nebo si to ty najdeš na google) jak se dostat zpátky do Undead Asylum, kde to spadne z tamního bosse.
@mazar1234 (29.10.2015 15:34): myslim že mi padl z těch smrtáků v New Lordo Ruines ale chodím s tím prstenem na loot a snažím se mít i nějakou tu humanite.

Tombs su super.. hlavně nečekané nakopnutí :D
já teď pokořil crystal cave - a ten je o dost ( pro mě) hnusnější... od teď budu mít padající sníh o to raději. Nita jsem ještě neporazil - měl jsem tam zlatou bránu když jsem tam byl, ale celkově mi příjde že občas náhodou objevíš slabinu tak je bossfight jen formalita (třeba Seath the Scaleless a nutnost sejmout kus krápníku)

@Sinister (29.10.2015 13:18): já bych je zkusil sejmout.. 17 bodíků bude asi hoodně souls na farmeni
Sakra kde sa dá zohnať Titanite Slab. Mám Zweihander lightning +4 a potrebujem Titanite Slab na +5 ale ani za nič ho nikde neviem zohnať.
Ani som si nevšimol, že by z niečoho dropoval (narozdiel od green, white titanitov, titanite chunk....) alebo že by ho niekto predával.

Zatiaľ najhnusnejší level bol Tomb of Giants, tá úplná tma je hnus najväčší. Ručné svietenie je sračka, mať kúzlo svetlo tu musí byť super vec.
Ale bál som sa, že tunajší Boss (Nito) bude niečo extra vytuhlé a nakoniec to bol asi druhý najľahší Bossfight v hre.
@7c (29.10.2015 13:39): Tu sekeru jsem dostal už u minulé, zesnulésmazané postavy, leč ona snad má céčka u STR a DEX, ne?
Původní plán, kterého bych se asi chtěl držet, by bylo soustředit se právě na ony tři vlastnosti - tedy STR, END a VIT. Přijde mi to jako nejklasičtější z trojlístků, který by mi při ideální konstelaci hvězd mohl dovolit relativně rychlé rollování, protože prostě postava všechny ty věci unese, zároveň dobrou zásobu zdraví, protože se často 'utnu' v timingu (není divu - moje první Souls zkušenost proběhla s mnohem rychlejším Bloodborne :D ) a tu ránu prostě dostanu, no a v neposlední řadě STR, protože bastardi tu ránu prostě ucejtí! :)

...ale že bych přímo plánoval postavu, to se říct nedá. Mě moc nebaví (především proto, že k tomu zkrátka nemám talent - což se datuje až do dob Diabla 1) si vymýšlet a udržovat buildy, protože se v nich zpravidla seknu. Navíc to u mě potlačuje dojem takové té spontánnosti. Takže jo - ten trojlístek dopovat, ale ostatní staty chci asi nechat, jak jsou. Vize postavy v těžkém brnění, co mi vypadlo z rytíře s palcátem pod Gargoylí věží, k tomu tenhle argumentátor (aka usměrňovadlo), to mou představivost poměrně těší :)
@Sinister (29.10.2015 13:18): Jestli plánuješ STR build, tak určitě. Pokud to bereš tak, že používáš co zrovna máš, tak bych radši vyzkoušel ty Gargoyly, třeba z nich vypadne něco užitečného .-)
Dal jsem si delší pauzu od hry, sedl jsem si k ní znovu s čistou hlavou a vzpomněl si, že od Démona na mostě v Undead Burgu mám Demon's Greataxe (prý, že je zbraň rare). Hraju za toho banditu a teď si tak říkám: Abych mohl k té zbrani držet štít, chce to 46STR, na druhé straně, když to chytnu obouruč, stačí 31, což je docela rozdíl. Zdá se, že ta zbraň má i docela solidní blok, což mě láká.
Jsem těsně před soubojem s Gargoylami - mám si nafarmit dost duší, abych si koupil oněch čtrnáct bodíků síly, které mi ještě chybí alespoň na požadavek k dvouručnímu užití?
Obecně jsem postavě vylepšoval jen tři statistiky - VIT (15), END (17) a STR (17). A taky jsem dal ještě jeden bodík do DEX, abych měl kulatých 10.

Co myslíte? Napište mi svůj názor do diskuse (Váš Tomio).
@mazar1234 (25.10.2015 00:25): Snipeři v Anor Londo jsou pěkné kurvy pokud nevíš co s nimi. Musíš jim naběhnout přímo do ksichtu a nezastavovat se. Nejprve zabít toho napravo a pokud se pak chceš vrátit a zabít toho nalevo, klidně můžeš. Jejich šipkám se dá uhnout úskokem vpřed a jakmile se dostaneš až k nim, vytáhnou na tebe meč a fungují stejně jako každý jiný rytíř. Navíc je celkem snadné je z tama shodit.

Když jsem tama procházel poprvé, byl jsem taky nasraný jak hovado. V dalších průchodech jsem se tomu místu hlavně smál při pomyšlení, kolikrát jsem tam tehdy umřel.
@piraten (24.10.2015 23:30): Hej take kombinacie vulgarizmov spojene v jednej dlhociznej vete ako som zo seba chrlil este nikto v historii vesmiru nevyslovil.

Ale mna na tom serie ten nezmysel, ze na prejdenie jedneho kuska levelu som potreboval viac restartov (pokusov) ako na zabitie (dohromady zratanych pokusov) hromady Bossov, to mi nepride ako OK.
Ako fakt pocet pokusov dohromady na zabitie
Asylum Demon
Bell Gargoyle
Capra Demon
Ceaseless Discharge
Chaos Witch Quelaag
Crossbreed Priscilla
Great Grey Wolf Sif
Iron Golem
Moonlight Butterfly
Stray Demon
Taurus Demon
Undead Dragon
je mensi ako pocet pokusov na prejdenie tejto pasaze hry.
Tak bohuzial bez ohladu na buduci vyvoj hry automaticky strhavam 10% za encyklopedicku ukazku toho co je to "dementny leveldizajn".
Zatial prva vyslovena debilina v Anor Lodno, pasaz s 2 OP Lukostrelcami na tenuckej rimse, debilina s nulovou hratelnostou. Nie, takto sa to naozaj nema robit.
@mazar1234 (21.10.2015 10:13): tak to gratulace! jo ono je to hodně o tom to neuspěchat a naučit se rozpoznat kdy udělá kruhový sek

Joo tak snad jsi si nemyslel, že už jsi vše vyřešil ;)
všimnul jsi si co zbylo po firekeeperovi? a prodej není až tak důležitý .. daleko víc se hodí výměna Titanitů
@Kunick (19.10.2015 19:58): Už som Wolfíka včera zabil oknečne, ale nasadil som Pyromancy kúzla a za chvíľu mal 9/10 života preč, potom mi došli kúzla tak som hodil meč a na 3 rany skapal. Ten úvodný Chaos Storm (či ako sa to volá) mu zobral vyše 1/3 života hneď na šupu v prvých sekundách boja. Potom som mu už len skákal medzi nohy a Combustil ho kým sa neminula kapacita kúziel.

Akutát ma skôr serie, že po zazvonení druhého zvona sa to tam nejako celé posralo vo Firelink Shrine. Ale zase už je tam konečne ten obchodník na predaj vecí.

jinak nová nejoblíbenější^^ lokace : Crystal cave! Jo vímm že jde vidět cestu díky padajícím vločkám... ja stejne furt padám - asi jsem pro podlahu neodolatelný, že si mě pokaždé přitáhne :(
@Kunick (19.10.2015 19:58): Ja som si kúpil aj Poison-resist ring za 15000 od toho odpustkára čo sa objaví po prvom zvone vo veži. Je to docela hnus level, nemám rád tieto padacie levely, ale už som dole a vyzbieral som celú bažinu (asi, už nikde nič nevidím svietiť). Zajtra skúsim Bossa čo by mal byť za hmlou.

Tak ja plánujem vlka skúsiť neskôr s viac upgradnutou zbraňou, viem mu dať 3/4 života takže s trochu väčším DMG by som ho dal. Ono je to hlavne zdĺhavý boj, keby som išiel na istotu a poctivo čakal na ideálne okno a sekol iba vtedy tak ho dám, ale nechce sa mi s tým hodinu srať tak prídem silnejší nech vydrží menej zásahov.
@7c (19.10.2015 18:04): tak nejen pro horní patra .. on pohyb v bažině s těmi mouchami taky bez poison rezistu není nic moc..
zkus sehnat spider shield .. myslím, že já ho sehnal v The Depths

a jak píše @Crash (19.10.2015 18:58) padání je nejhorší


@mazar1234 (19.10.2015 14:39): já s vlčkem měl taky potíže, nakonec jsem ho porazil díky homing soulmass spellu :D umlátil se sám. Jinak myslím, že dřív nebo později ho budeš muset stejně udolat, myslím že to je asi duležité pro příběh
@7c (19.10.2015 18:04): No mě to tam ze začátku přišlo i trochu bloudivý, člověk neví kudy a kam se vydat a taky se tam trochu padá, když ti ujede prst, a některý ti nepřátelé byli docela vopruz pro knighta s útokem na blízko (takže ano - luk a šípy) a vůbec se mi to tam vlastně nelíbilo. Ale FPS problémy na PC si nepamatuji že bych tam nějaký měl.
@mazar1234 (19.10.2015 14:39): Jj, inventář je slabý.

Blighttown je v pohodě - nechápu ty negativní informace, asi není od věci pro horní patra nějaká ta resistence vůči jedu, pár předmětů na léčení "Toxic" a standardní luk & šípy. Na druhou stranu při prvním hraní jsem byl jako pyromancer s původním brnění v tomhle ohledu asi dost v pohodě. Je možné, že na konzolích tam byly problémy s FPS - dole pod Blighttownem stále občas jsou, ale není to nic kritického.
@7c (18.10.2015 11:23): Super, už som sa totiž začínal báť že je drop Bossouls závislý od hodu kockou na výške humanity ako bežný loot :-D.

No momentálne som na zlomovom mieste, už mám prejdené všetko kam sa dalo s výnimkou Valley of Drakes, Katakomby za cintorínom a Wolf Sif, ktorého nejako nedávam, mám malý DMG tak skúsim neskôr ak sa mi podarí upgradnúť zbrať (+6 Zweihander zatiaľ).

No a tak mi ostáva už len ten blbý Blighttown, o ktorom som počul len samé negatívne informácie a nikdy nič dobré. Tak uvidím, snáď ma to neodradí a budem v Dark Souls pokračovať, dnes vyskúšam prvý run do Blighttownu, ale vôbec sa na to neteším.

Ešte teoreticky tie katakomby, ale čo som tam nahliadol tak nič moc ale je pravda, že teraz mám o dosť vyšší level ako vtedy.

Ináč ale GUI inventára a obsluha Bottomlesboxu je príšerný humáč, zlatý DS2 tam to bolo oveľa lepšie urobené.
@mazar1234 (18.10.2015 11:12): Boss Souls získáváš jen ze specifických bossů - zpravidla "příběhových" a bonusových (jako je právě Moonlight Butterfly).

Obchodník (hmm, dalo by se to tak říct) na zbavování se předmětů tu je, ale objeví se až později ve Firelink Shrine. Jinak pro úklid inventáře můžeš použít "Bottomless Box" - nebo zahazovat (za většinu věcí stejně získáš tak 50-100 duší).
Ako je to s tymi Boss-souls?
V DS2 padla Bossoul automaticky z kazdeho jedneho Bossa, tu som zabil uz asi 6 bossov a jedina Bosssoul co mam v inventari je Butterfly-soul.

A je tu nejaky obchodnik, ktoremu by sa dali predavat nepotrebne predmety ako je v DS2? Lebo uz ma pomalicky zacina srat dlhy inventar a chcel by som to precistit.
A to nie som v hre velmi daleko takze je mi jasne ze to bude len narastat a narastat.