Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (01.12.2015 17:41): To vůbec neřeš, já tady moc nekontroluju čárky a vždycky si pak připadám jako guma, když to po sobě poté čtu.. :D hlavní je sdělení. Určitě koment napiš. Ono občas stačí dobře napsaná věta nebo myšlenka co se zalíbilo a ten hráč má hned chuť tomu dát další šanci. V podstatě to blbá hra není, já jen nemám momentálně cosi náladu do hrát.. proto předpokládám, že se to zlepší časem a dohraju to, to fakt není hejt.

K trofejím - vyloženě mě serou only MP. Tak rád bych si dal platinu ve svých oblíbených hrách, ale hrát hodiny MP kvůli poslední trofeji fakt nebudu..
Ono to tak je. Plno lidi hraje hry hlavne kvůli trofejim/achivum.Kuprikladu muj kolega z práce, pro nej nejhodnotnejsi je ta hra kde jsou nejsnazsi trofeje, dokonce kupuje nektere hry dvojmo, protože pro PS3 a PS4 jsou trofeje zvlast, takze muze mit třeba 2x ty same trofeje z Diabla 3. Ma dohrane hry jako Hanah Montana, protože easy trofeje:) Obvzlat na konzolich, protože tam mají zebřičky kdo jich ma vic. Na PC k tomu nastesti ještě nedoslo, k tem zebrickum.. Ale jsou hry které pekne odrazeji kompletnost prave přes achievmenty, bohužel jich zas tak moc není. Lze to pak brat jako ukazatel ze clovek dojel hru takzvane na 100%, ale byva to malokdy.
@montana (01.12.2015 21:47): no v době xboxu 360 kdy to MS slavně zavedli a spousta lidí ve scém gamerscore začala vidět smysl života...tak trochu jsem doufal že už tenhle fad nikoho dneska nezajímá :)

(ale jako v zásadě je mi to jedno, ať si každej hraje jak ho to baví, ale mě osobně prostě tahle "featura" přišla vždycky hrozně dementní, jediný užitečný využití vidím v tom že si mohu zjistit např. kolik lidí dohrálo danou hru atd)
Tyvole za tu trofej Benevolent Leader zacinam Bethesdu uprimne nenavidet.
Ona by ani nebyla tak hrozna, kdyby to nebylo tak kurevsky zabugovany a happines se svevolne zasekavalo, klesalo a sem tam teda stoupalo. No moje nervy.
Dotknul tím, že se ti líbí hra která mě ne?

Hmm.. ale v kontextu tvých posledních tvrzení má i tohle asi určitou logiku. Asi je moje chyba že ji nevidím.


Prostě by jen stačilo kdybys konečně napsal, co se ti na hře líbí a ne furt dokola opakoval "jinak by to nešlo". Tady jsou tuny textu co je špatně od mnoha lidí. Od tebe tu není ani věta, co je dobře. Vše jen v duchu "jinak by to nešlo" "konkurenci to nemá" apod.. ale bez jakékoliv rozvedení dané myšlenky. Tak napiš koment a bude.. protože občas to fakt nedává ani smysl ta zaslepenost.

Všechny tři komenty se mi zatím líbily, i ty co daly vysoké hodnocení. Beru to jako názor člověka. Ale prostě ty žádný názor snad ani nemáš, jen vyvrátíš jakoukoliv kritiku mířenou na hru a pak se o tom odmítáš bavit.

Edit: já prostě rád diskutuju o tom, co mě zajímá. To nesmíš brát útočně. Prostě zkus napsat ten komentář, možná to pak bude jasnější. Ale doposud to mělo nulovou vypovídající hodnotu vše, já (nebo i více lidí zde) chceme prostě vědět, co se ti na tom líbí. A nemáme potřebu to vyvracet. Jen to ale stačí napsat. Pak třeba budu mít víc chutě do hraní, popravdě hru si furt nechávám a předpokládám že ve výsledku hodnocení upravím směrem k zelené.. ale doposud mi zbývá mluvit o tom, co mám nahrané, a v té části byly ty problémy, které zde zmiňuji. Nic víc. Docela vítám chvalokomentáře. :D Ale s nějakými důvody.
@Charllize (01.12.2015 10:38): Ale jde to a velmi jednoduše. Stačí když hlavní příběh bude dobře propracovaný a vedlejší úkoly na něj budou napojeny. Fallout 4 v tomto naprosto selhává. Dějová linka má směšných 10 questů a většina vedlejšáků jsou náhodné blbiny - běž a vystřílej lokaci a tam něco seber bez jakéhokoli příběhového pozadí. To se pak nelze divit, že příběh rozbředne.
popř. že se ty přešlapy a pitomé mechanismy (5 minut a jsem šéf frakce) lidem stejně líbí a kdyby to bylo jinak nehráli by to

vs

To ze necemu velis za pet minut je samozrejme prestrelene, ale jak by to teda mělo byt? třicet hodin se morit ukolama pro jednu frakci a pomalinku postupovat by se mozna nekomu libilo ale predpokladam ze hodne velka část hracu by se na to brzy vykaslala.

A

open world hru jen prostě lidé neumí hrát a tak je to jejich chyba, když se jim to nelíbí

vs

Ta velka volnost je mnoha hracum spis ke skode, protože ji neumi nijak smysluplne vyuzit, ve hre se pak ztraceji a prijde jim ze to je ztrata casu.


Podle mě totožné významy jde jen o slovíčkaření (neumí smysluplně využít = neumí hrát).
Spíš prostě ale reaguju na to neustálé používání jako argumentu "znám lidi co..., znám lidi který..." A ty výroky typu "lidi by to stejně...". Jsou přímo zde jedinci kterým se hra líbí/ nelíbí, ale nenapadlo by mě se o ně opírat ve vlastních argumentech. Tak s tím trochu brzdi. Nemůžeš říkat co lidi chtějí, nebo nechtějí.

I kdyby jsi měl jakýkoliv názor tak jde akceptovat, pochopit, tolerovat.. ale prostě ty absolutní výroky typu "jen já mám pravdu jak má hra vypadat" jsou pochopitelně vyvratitelné (protože už to není tvůj názor) a hloupé.

@SilentWolf (01.12.2015 05:46): Ono to ale vazne moc nejde, protoze v open worldu/sandboxu te od pribehu porad neco odvadi, delas desitky jinych veci a pribeh at je sebelepsi se proste rozbredne a jeho konzistence nedrzi tak dobre pri sobe jako jinde. Dobre na to sel Zaklinac 3, jenze tam o nejakem sandboxu nemuze byt rec. Nebo Dragon Age Inquisition, tam celkem chytre pribeh oddelily od toho castecneho open worldu a docela to fungovalo. New Vegas mel moznosti v rozhovorech ale to automaticky neznamena ze pribeh musi byt super, me prisel nudnej, a znam lidi kterym taky. Ona treba Final Fantasy 7 ma jeden z nejlepsich pribehu vubec a zadne moznosti v rozhovorech nema.
Jinak k tomu zbytku co jsi napsal se nema vyznam vyjadrovat, upravil sis to po svem a ja nic takoveho netvrdil, a trochu to zavani tim ze jsme u tebe trefil takzvane do cerneho, nic ve zlem :)
@Charllize (30.11.2015 23:05): Tak ale nepiš, že by to jinak udělat nešlo (fakt nechápu tu logiku, proč by bylo nemožné zkombinovat parádní děj a dialogy s open worldem..když už to navíc dokázal New Vegas) popř. že se ty přešlapy a pitomé mechanismy (5 minut a jsem šéf frakce) lidem stejně líbí a kdyby to bylo jinak nehráli by to. A ještě tvrzení, že open world hru jen prostě lidé neumí hrát a tak je to jejich chyba, když se jim to nelíbí.. :D
@M.a.t.t. (30.11.2015 23:01): Nj, když stravis v jejich hrach tisice hodin tak to zanecha následky a takzvane si te omotají kolem prstu, prijmes jejich pravidla a beres je jako samozrejmost. Chapes ja tam chyby vidim taky, ale tak nejak je beru uz jako soucast Bethesda koloritu, uz jsme si na to zvyknul, proste to tak delaji a tak to proste je..bavi me to pokazdy stejne:)
@Charllize (30.11.2015 22:45): Čítajúc tunajšiu diskusiu som nadobudol dojem, že si buď jedným so zamestnancov Bethesdy, alebo nie, ale Bethesda ti za túto propagáciu platí :) A to píšem ako niekto, kto má rád Fallout 3 a baví ho aj štvorka. New Vegas je aj tak najlepší :)
@LIUWIL (30.11.2015 22:28): To je prave ta věc nazoru. Me pribeh ve vegas prisel jako desna nuda, ona cela ta poust byla krapet nudna (DLC byli fajn) A frakce ve vegas, hmm..prisly mi dost nevyrazne a tak nejak zmatene/nedodelane.
Fakta..jak vis ze to nejsou fakta...jen proto ze si myslis něco jiného? To by pak fakta nemohly byt nic. Ja obecne kaslu na to v diskuzích davat pozor abych nahodou nekomu něco nerekl a on se citil ublizene ze mu vnucuju fakta. Je mi to jedno..fakta..nefakta..koneckonců si muzes myslet co chces. :) Pro me to fakta jsou, tak to tak pisu:)
Ta hra je trochu zamerena na fenomen americky rodiny, potom obecne hodne lidi chce hrat za člověka a ne za terminátora. Pusobilo by to strasne lacine a smerovalo by to spis k low budget hram. jedine ze by bylo na vyber, zacit tak jak hra zacina nebo jako synth na smetaku, to pak jo. Clovek tam proste musí bejt, jinak by to mezi plno lidma proste neproslo.



@montana (30.11.2015 22:05): nj..ono ve svete kde jsou metrovy mouchy, supermutanti, blaznivy vojensky roboti a sjety magori s rotačákem v ruce je to ze nekdo byl 200 let v hybernaci zajimavy asi jako vcerejsi obed. Ja byt tamni domorodec tak mi to je taky u zadku a vůbec by me nezajímalo ze mi o tom chce hlavni postava vypravet. A pak naopak tam muzou bejt lidi který by to zajímalo az moc, a v tom pripade je taky lepsi mlcet. A není to tak uplne pravda, v mnoha rozhovorech se o tom postava zminuje.Třeba když potka onoho vault pracovnika (toho co na zacatku zvoni u dveri) a je z neho ghoul, porad se vyptava jaky to je prezit 200 let, a jak dobře vypadas a da se to trochu rozvest v rozhovoru, A není to jediny pripad kde se o te hybernaci mluvi (Piper o tom napsala clanek atd)
@Charllize (30.11.2015 20:31): Spoustu osobních názorů prezentuješ jako fakta. Já si myslím, že za Fallout verzi terminátora by si lidi zahráli rádi. Úplně se v tom nabízí ten pocit nadřazenosti nad všemi NPC, který je pro Bethesda hry běžný.
A opět protiřečíš tomu, co dokázal New Vegas. Kvalitně napsaný pevný příběh s velkou volností. Mohl ses přidat ke komus chtěl a zároveň ses nemusel přidávat vůbec k nikomu. Kteroukoli frakci si mohl během hry zadupat kdy se ti zachtělo a záleželo jenom na tobě, kdo bude účinkovat v konečné fázi hry. Zároveň tě však žádná frakce neakceptovala jako jejich leadera jenom proto, žes tam přišel a udělal dva questy.
@mazar1234 (30.11.2015 12:54): Jo combat shotgun je bezva, obvzlast s drum zásobníkem. Od chvile co jsme ji nasel a vylepsil je to jednoznacne nejpouzivanejsi zbran.


@LIUWIL (30.11.2015 19:38): za syntha by nikdo nechtel hrat, az na par výjimek, to by neslo aby to bylo takhle. Navíc mam pocit ze bethesde jaksi neslo o to aby si hrac myslel ze ta postava je hracovo alter ego v uplnem slova smyslu jak byva zvykem. Navíc, to ze tobe prislo ze ti na nekom absolutne nezalezi neznamena ze to tak mají všichni. Me třeba při scene na zacatku u mrazaku nebylo zrovna do zpevu, a docela sem se do toho pocitu bezmoci dokazal vcítit. Samozrejme se to pak diky open worldu rozbředne, ale to je holt dan za to ze to je asi nejdokonalejsi provedeni open worldu co někdo ve hre dokazal udelat, takze je jasne ze se tomu budes věnovat místo toho aby jsi sel po pribehu jak v nejake koridor rpg hre kde toho stejne nic moc jiného delat nemuzes. Bethesda hry mají nejake pravidla kterych se drzi uz od pocatku, a jednim z nich je poskytnout hraci co největší volnost, a holt zkombinovat uceleny pribeh a tu volnost (která vyzdycky hrala první housle) nejde. To ze necemu velis za pet minut je samozrejme prestrelene, ale jak by to teda mělo byt? třicet hodin se morit ukolama pro jednu frakci a pomalinku postupovat by se mozna nekomu libilo ale predpokladam ze hodne velka část hracu by se na to brzy vykaslala. Koneckoncu ten cas za jak dlouho necemu budes velet mas v rukou ty, nikdo te prece nenuti udelat všechny ukoly pro nejakou frakci najednou. Muzes udelat dva a pak jit třeba 20 hodin delat něco jiného. Ta velka volnost je mnoha hracum spis ke skode, protože ji neumi nijak smysluplne vyuzit, ve hre se pak ztraceji a prijde jim ze to je ztrata casu. Ono pak není divu ze pomerne velka část her je uzevreny koridor kde je jasne dane co se po hraci chce a nenechava nikoho na pochybách ze mu něco unika.


@montana (30.11.2015 20:30): mam pocit ze v terminálech a pocitacich se toho clovek o te hibernaci dozvi docela dost, me to aspoň stacilo k tomu abych si udelal obrazek o co slo.
@montana (30.11.2015 18:13): Celá hlavní dějová linka je debilně napsaná.
Opět máš jít hledat postavu, na které ti absolutně nezáleží. Opět místo hledaní raději strávíš padesát hodin vybíráním popelnic. Že je Shaun kápem v Institutu jsem tak nějak tušil po prvním střetnutím s Kelogem. Vztahy otce s jeho mnohem starším synem jsou just so fucking weird. Opět někam přijdeš a za pět minut tam tomu velíš. Achjo. A ten konec je absolutně neuspokojivý. Trojka aspoň měla nějaké koule.
Asi by bylo zajímavější, kdybys hrál za nějaký prototyp syntha, kterého hodili na smetiště. Vztahy s Railroad a BoS by tak byly mnohem zajímavější a určitě by tam byl velký potenciál pro lepší zápletku s Institutem, kteří by pak z tebe mohli udělat Coursera.
Ja si ted projizdim posledni cast hry od vstupu do Institutu znovu kvuli trofejkam za BOS a tyvole. Hrani za "zaporaka" je jeste dementneji napsany, nez jsem cekal. Ten hrdina naprosto vzdycky reaguje jako totalni kokot.

A ty dva konce co jsem zatim videl... to takhle odflaknuty bylo vzdycky? Kdyz dohraju za Institut, tak mam byt jeho vudcem, ale presto dostanu trapny obrazkovy "filmecek" o tom jak s pejskem dal cestuju pustinou? WTF?
@Bodkin (30.11.2015 16:47): No jde to osráčovat třeba tak, že postavíš 15 doktorů a pak už jen v dané lokaci spíš. Samozřejmě je k tomu potřeba hodně peněz.
Dobrý způsob, jak vydělávat, je postavit několik velkých čističek vody tak, abys měl velký přebytek. Ve workshopu se ti pak bude ukládat všechna ta přebytečná voda a tu prodáš svým vlastním obchodům >:) Kromě peněz za vodu budeš dostávat peníze od těch obchodů.
@Bodkin (30.11.2015 16:20): Spokojenost ovlivňuje více věcí.
Je potřeba mít obchody, hlavně doktora. Pak samozřejmě musíš postavit směšně vysokou obranu, ujistit se, že všichni mají co na práci (ať už sklizení, prodávání v obchodě, hledání zásob a surovin, nebo postávání na hlídkové barikádě).
Spokojenost pak ovlivňují prkotiny jako dekorace (obrazy, vlajky, koberce, televize, rádia) a hlavně čím víc času trávíš v dané lokaci, tím víc spokojenost poroste. Možná se pletu, ale 100% lze dosáhnout pouze pokud v dané lokaci zrovna jsi. Když odejdeš, spokojenost o něco klesne.
Hmm, spokojenost u settlementu mám na 80 % a neleze už to přestalo stoupat, ani rádio nepomohlo. Nějaký nápad?

Btw - Já bych řek, že Bethesda ví a umí, jen jim to příjde zbytečné předělávat. Viz ten let vertibirdem. To snad nemůže vypadat dobře na ničem a oni to ví a je jim to totálně u prdele... Bethesda má největší koule za rok 2015.
"vazne si myslis ze v bethesde jsou tak blby a neumeli by udelat to co udelal nejakej moder za par hodin" - s tým preceňovaním schopností Bethesdy pozor, ja by som teda za nich ruku do ohňa určite nedal.

Zaujímavé je, že .44 munícia je nejako extrémne vzácna, oproti napr .45, .308, .5xyz, energy atď.
Napr .44 mám snáď ledva 600 kusov a .45 mám vyše 5000 a to som zo žiadnej .44 zbrane nikdy nevystrelil. Teda napr. Brokovnice mám tiež okolo 600, ale tú som istú fázu hry používal neustále (do získania Two-Shot .45 Combat Rifle). V podstate od získania tých Two-shotov som prestal používať všetky ostatné zbrane. Ešte mám takú 0.50 Hunting Rifle.

Hunting Rifle mám s long-scope a Combat Rifle mám so svietiacimi iron-sight a tým pokryjem absolútne každú situáciu.
Brokovnica má síce najväčší 1-shot DMG, ale Two-shot zbrane ju automaticky prekonávajú, čo je aj trošku škoda, lebo tá vyupgradovaná Combat Shotgun ma veľmi bavila, získať tak Two-shot verziu, joj to by bolo super.
"vazne si myslis ze v bethesde jsou tak blby a neumeli by udelat to co udelal nejakej moder za par hodin"

Já mám podezření že v Bethesdě spíš pracují samí Synthové, jakési prvotní verze kde je hromada funkcí nahrazena náhodnými generátory chování.
Doposud to tak vždy fungovalo - modeři do jejich her dodávali to, co jim chybí. A mnohdy daleko kvalitnější obsah než od Betsynťáků.

(Bohužel se mi s tím nikdy nechtělo drbat, protože to zabralo dva dny namódovat k ideálnímu obrazu)
@LIUWIL (29.11.2015 22:15): Na ty textury jsem koukal, nektere vypadaji vazne dobře, ale nektere uplne meni puvodni vizual, coz třeba me dost vadi. Uz jsem tady jednou psal ze nektery textury jsou humus, proc tomu tak je tezko rict. Konzole, lennost, peníze, datum vydani..panbuvi. Mozna je to tim ze F4 byl ve vyvoji moc dlouho a zustalo v nem plno věci které dnesnim standartum moc neodpovidaji.



@Paul (29.11.2015 22:37): tak sorry ze sem něco řekl, priste si dam pozor, aby sem nepospinil tvůj dobry umysl něco ostatním ukazat:)
@LIUWIL (29.11.2015 22:15): Btw tyhle mody existují už od Morrowindu. Třebas to srovnání základních postav a těch třebas z Better Bodies (a to je jen elementární mod dělaný, aby to bylo stejně nebo méně náročné)... Hry od Bethesdy bych ze zásady ve vanille nehrál. To chce vylepšit alespoň pár věcí, aby mě hra nepila vyloženě krev. Viz ti létavci v Morrowindu, kteří bez modu po čase nalétávají každé dva kroky.
@Charllize (29.11.2015 21:02): nesháním žádný důkazy, koneckonců hra mluví za sebe a každej kdo jí hraje to vidí. Prostě jsem na neogafu narazil na zajímavý video a postnul ho, protože by mohlo někoho zajímat. Pokud tebe ne, tak na něj nereaguj. Ale to ty nedokážeš viď.
@Charllize (29.11.2015 20:31): "vazne si myslis ze v bethesde jsou tak blby a neumeli by udelat to co udelal nejakej moder za par hodin"

Existuje texture pack, který má textury s vyšším rozlišením než stockové textury ve hře. Zároveň je taky méně náročný na grafiku. Odpovídá to na tvou otázku?
@Paul (29.11.2015 20:59): fakt ? me zas prijde ze ty porad nekde sháníš to samy dokola, porad nejaky důkazy o tom jak něco dela Bethesda spatne..tak se nediv ze moje odpovedi jsou pak taky podobny :)
@LIUWIL (29.11.2015 19:53): však v poho, když ti to vyhovuje, ja jen ze to tve must have, nemusi byt pro každého must have.
Me ta konverzace vyhovuje tak jak je, prijde mi zajimavejsi. Ono odhadnout co kterej cudlik v ty konverzaci spousti nevyzaduje zrovna inteligenci atomového fyzika, tak proc si tam srat ještě napovedu.

Jinak ty souboje jsou jednou nahore jednou dole, zabiju plno nepratel jednou ranou, a pak jsou situace kdy se na me vyroji 2x legendarni Milerurk a k tomu zelenej ghoul, na strese dva supermutanti co hazej granaty a pak sem rad ze sou trosku blby protože to je docela zahul. Granaty mi hazej většinou presne pod nohy, malokdy se mi stalo ze by ho někdo hodil mimo.
Veslo do interface, no nevim, vazne si myslis ze v bethesde jsou tak blby a neumeli by udelat to co udelal nejakej moder za par hodin aby ty odpovedi byli cely? Spis ne, spis to bude kvůli tomu dabingu.
Ale ono to je u mne taky trochu tim ze obdobim modifikovani bethesda her jsem si uz prosel u Morrowindu a Oblivionu, a po zkouseni stovek modifikaci jsem dospel k zaveru ze většina stoji za starou belu a ze me vlastne spis zajima jak to udelala bethesda nez nejakej cernoch z bronxu:) Obcas pouzivam vizualni/graficke modifikace když hra prilis zestarla, ale tam to je taky problém, málokdo se drzi designu co udelala bethesda, pak dochazi k vecem jako ze trava je jinak zelena, textury v dungeonech sou do hneda, když puvodne byli do seda, atd. Protože udelat/nafotit stejny textury je samozrejme obrovskej problém pro takového prumernyho modera, takze tam ansere co ho napadne, ale hlavne ze to ma uber rozliseni.
@Charllize (29.11.2015 17:23): To jako zkoušíš hrát jednou rukou? Já někam přijdu, během max. dvaceti sekund sejmu všechny raidery v místnosti co nejsou v zákrytu a zbytek už je potom hračka, protože jich moc nezbylo. Schválně jsem si taky zvýšil damage AI na čtyřnásobek, ale i tak ty boje byly strašně jednoduché.
Takhle se ta AI chová aspoň trochu reálně a přestřelky jsou mnohem zajímavější.
Nevím, na kterou Hard obtížnost hraješ, ale ke mě vždycky na Survival během celé přestřelky přiletěly tak maximálně tři granáty (nepočítám-li nějaký speciální výjimky, jako třeba neozbrojený mutant co stojí na stromě a akorát háže granáty dolů) a většina letí někam úplně mimo.

A ten mod konverzací že je cheat? :D To si ze mě, kámo, děláš prdel, ne? Ty možnosti jsou zkrácené z jediného důvodu - aby se jim to vešlo do toho interface. Když za nějakou postavu hraješ a máš za ni dělat rozhodnutí v dialozích, tak bys měl taky vědět, co kterou možností vlastně spustíš. Chceš challenge? Házej si čtyř-stěnkou a podle toho se rozhoduj kterou možnost zvolíš.

Na Mass Effect v tomto směru nemá vůbec smysl odkazovat. Ten jednak umožňoval více než čtyři možnosti na obrazovce a hlavně dialogy byly úplně jinak konstruované a pokud jsi měl udělat nějaké rozhodnutí, nebo něco plácnout, bylo tam zcela zřetelné, co si vlastně vybíráš.
@montana (29.11.2015 18:06): co to je ,,wut,,? A jinak pokud je postava nadabovana, tak se ten pocit ze jsem to ja moc nevtira, navíc hraju za zenskou, takze tim vic ne. Myslim ze třeba nejakej dil Mass Effectu to mel podobne. Myslim ze ten jednoduchy vyber odpovedi je tam cilene, prave kvůli dabingu hlavni postavy.



@Paul (29.11.2015 18:12): opakovani matka moudrosti :)
@Charllize (29.11.2015 18:05): no reagovat je ok, ale když reaguješ tím stejným čím jsi reagoval už asi dvacetkrát, tak mi to přijde zbytečné. Kdybys tam řekl něco zajímavého co jsem od tebe ještě neslyšel, neměl bych problém. Vajíčka bych si ale dal, míchaný pokud možno :)

@montana (29.11.2015 18:06): není potřeba, nehraješ sebe, hraješ přece lone survivora! :D
@Charllize (29.11.2015 17:48): nikdo neříká že se tím objevuje amerika. Nevím proč na to vůbec reaguješ když je ti to všechno už dávno jasný. A ano, je to dobrá hra a špatnej Fallout zároveň.
@Paul (29.11.2015 17:31): To zase někdo objevil ameriku, jejich hry jsou vždycky takove, na robustni roleplay podle mustru DaD tady mame jiné hry. No ono je to zase porad o tom jestli to je dobra hra nebo spatnej fallout..porad dokola:)