Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Říkám si, je vůbec možné, že ta hra má už v téhle fázi vývoje tak skvělou atmosféru? Dnes jsem vylezl na louku, kousek od toho, kde už končí alfa a jsou ty ohradníky a zadíval jsem se na to opatství za zvuků jedné skladby, co ve hře hraje. A cítil jsem se skvěle. Strašně mě mrzí, že takhle nepůsobil i druhý a třetí Zaklínač a že se tak trošku zřekli slovanské kultury. Ale teď už věřím, že KC:D mi to vynahradí. Když už alfa obsahuje tak skvělou atmosféru, jak teprve bude vypadat finální hra...
@orromis (29.12.2015 21:30): neboli na texturách, u dynamického světla to už asi problém bude s výpočty obzvlášť při ztmavování (den a noc), taky dynamické modely s tím mohou mít problém když se na ně bude počítat odrážení světla na okolní textury, ale to je dle mě už zanedbatelný luxus kterého si stejně nikdo nevšimne...
No při výpočtu normálního přímýho osvětlení se bere v úvahu primární zdroj světla a jak jeho parametry (poloha, vzdálenost, síla, teplota apod) ovlivňujou prostředí. Při GO se jde dál a při výpočtu toho, jak vypadá třeba stín, se nebere v úvahu jen ten primární zdroj, nýbrž i vlivy nepřímýho světla odraženýho od zbytku prostředí, což má pak vliv na barevnou teplotu, plasticitu a celkovou realističnost scény. V podstatě se toho do těch výpočtů zahrnuje mnohem víc, proto s tím spousta firem už nějakou dobu trochu bojuje.

Tipnu si, že někde na wiki to bude asi popsaný srozumitelněji.
Tak jsem si koupil alfu a nějak nevím, co tam mám dělat, co taky čekat od alfy :D

Jinak fakt se jim povedl kůň, vypadá jak živý.
Já za to dám taky klidně víc, obzvlášť pokud bude nějaká hezká sběratelská edice, na tier s mečem sem bohužel tehdá neměl peníze :-D
@Lario (27.12.2015 11:33): Ale tak já jsem docela ochotný za to ve finále dát klidně třeba 3000, pokud to bude stát fakt za to. Ono když si to člověk vezme, tak i takový W3 je vlastně kravinka, kde se dá hlavní story zmáknout klidně za 40 hodin, když člověk neprozkoumává svět a tak.

Důležité pro mě je, aby mě dostal příběh, aby byl něčím originální. Z příběhu jsme zatím neviděli skoro nic, což je dobře, chci být překvapen. To je taky jeden z důvodů, proč se mi moc nechce kupovat hra už teď a hrát alfa - chci tu hru poprvé hrát dodělanou, tohle podle mě finální zážitek poškozuje a Vávra taky určitě není nadšený, že nemá na vybranou, a musí lidem poskytnout early access.
Ony jsou ty akty zase velká výhoda v tom, že co nestihnou, to prostě převedou do dalšího aktu, místo aby to zcela vyškrtli. Tak snad to dopadne vše dobře.
Ono těžko říct, kolik tam toho ve výsledku bude. Většina z těch sedmdesáti questů je zatím asi jen na papíře, takže bych se nedivil, kdyby to ve finální verzi museli trochu osekat oproti původním plánům. Ale úplně bych se toho nebál, už v tý alfě se dá slušně vyřádit a to je tam asi pět questů.
Dan někde říkal, že jim ten obsah v Deliverance nabobtnal a tedy délka "strojového" hraní nebude jen těch 30 h. A navíc se zmínil o možnosti sloučení druhého a třetího aktu do jedné epizody. A tak uvidíme kam se nám to vyvine...
@účet smazán (26.12.2015 16:33): Je to jen číslo, které o ničem nevypovídá. Za těch 30 hodin to nejspíš dohraješ jen v případě, že přesně víš kam jít, co dělat a jen když se nebudeš zastavovat nebo loadovat. V alfě jsem strávil snad 20 hodin a to jsem splnil cca jen 5 questů...
@Gordon (26.12.2015 11:52): To jistě můžeš, ale je to docela nuda, když už tam není žádnej novej obsah k prozkoumávání :-D
Ale podle toho jak Bodkin obhajoval nekonečný questy u Falloutu 4, tak očekávám něco podobnýho i v Kingdom Come.
Teď jsem si tak nějak uvědomil, že s tím rozdělením na akty to je tak, že člověk ve finále dá za RPG, co má okolo 90 hodin, přes tři tisíce. To je docela nemilé. Když už je to na ty akty, mohla ta hra aspoň stát třeba několik set, a ne přes tisíc (a to bude v době vydání stát víc než teď, takže aby to nakonec nebylo přes čtyři tisíce). Jasně, jsou hry, které jsou ještě kratší než třicet hodin a stojí přes tisícovku, ale když to srovnám třeba s takovým Zaklínačem...
Každopádně já tak moc věřím tomu, že Vávra udělá "dokonalou" hru, že se mi o něm už i zdálo - ne, nebyl to homosen, jen jsem s ním o něčem mluvil, už ani nevím o čem :D
@Bodkin (16.12.2015 16:22): To se mi hodně líbí. Ta skutečnost, že budu moct hru svým hraním klidně rozbít a nebude celý svět řízen velkým bratrem jako ve W3, je potěšující. Akorát mě mrzí, že z té propíchnuté ženské nevystříkla krev, ale tak to je detail.

A dívám se na poslední Fight Club, kde byl Dan a těším se na tu hru čím dál víc. Je vidět, že je to člověk, co nad hrami opravdu hodně přemýšlí. Jestli se tímhle Warhorse odrazí a začne dělat i větší projekty, bude to hodně zajímavé.