@USER47 (09.01.2016 17:27): nejde mi to, je to takove pomale. Ucitel po mne chce, abych utok vykryl tesne, nez k nemu dojde. Jenomze ho naznacuje pet sekund dopredu.
Diskuze
Projdi tím tutorialem, princip je dost jednoduchej.
Já ten combat nechápu a nejde mi :D
Říkám si, je vůbec možné, že ta hra má už v téhle fázi vývoje tak skvělou atmosféru? Dnes jsem vylezl na louku, kousek od toho, kde už končí alfa a jsou ty ohradníky a zadíval jsem se na to opatství za zvuků jedné skladby, co ve hře hraje. A cítil jsem se skvěle. Strašně mě mrzí, že takhle nepůsobil i druhý a třetí Zaklínač a že se tak trošku zřekli slovanské kultury. Ale teď už věřím, že KC:D mi to vynahradí. Když už alfa obsahuje tak skvělou atmosféru, jak teprve bude vypadat finální hra...
Tak s mým procesorem to fakt nepůjde, jak zjišťuju :D
@orromis (29.12.2015 21:30): neboli na texturách, u dynamického světla to už asi problém bude s výpočty obzvlášť při ztmavování (den a noc), taky dynamické modely s tím mohou mít problém když se na ně bude počítat odrážení světla na okolní textury, ale to je dle mě už zanedbatelný luxus kterého si stejně nikdo nevšimne...
@Gordon (29.12.2015 21:29): Ano, na statickym obrázku to můžeš předrenderovat.
@USER47 (29.12.2015 21:21): aha takže k obyčejnému globálnímu světlu se ve stínech počítá i odraz textur. Tohle žádná novinka není. Vliv na fps by to mít nemělo jelikož to stačí vypočítat jednou, pak už jde o jen grafickou detailnost a početnost stínů, což už vliv mít může. Díky tomu není stín všude stejný...
No při výpočtu normálního přímýho osvětlení se bere v úvahu primární zdroj světla a jak jeho parametry (poloha, vzdálenost, síla, teplota apod) ovlivňujou prostředí. Při GO se jde dál a při výpočtu toho, jak vypadá třeba stín, se nebere v úvahu jen ten primární zdroj, nýbrž i vlivy nepřímýho světla odraženýho od zbytku prostředí, což má pak vliv na barevnou teplotu, plasticitu a celkovou realističnost scény. V podstatě se toho do těch výpočtů zahrnuje mnohem víc, proto s tím spousta firem už nějakou dobu trochu bojuje.
Tipnu si, že někde na wiki to bude asi popsaný srozumitelněji.
Tipnu si, že někde na wiki to bude asi popsaný srozumitelněji.
@Paul (29.12.2015 20:04): Tak mi to vysvětli...
@Gordon (29.12.2015 10:27): takhle global illumination fakt nefunguje :D
ale pobavilo
ale pobavilo
@účet smazán (29.12.2015 18:50): No na psy nezbyde čas a tak zmenší koně...
@Gordon (29.12.2015 17:03): Eh, cože? :D
@účet smazán (29.12.2015 17:00): A sakra, tak to budou psy nakonec jako přetexturované koňové...
Tak jsem si koupil alfu a nějak nevím, co tam mám dělat, co taky čekat od alfy :D
Jinak fakt se jim povedl kůň, vypadá jak živý.
Jinak fakt se jim povedl kůň, vypadá jak živý.
@Barbar Conan (29.12.2015 09:11): Je to jen drobná uprava RGB ve stínech, tudíž výkonostně zanedbatelné.
Jinak pravidlo ve tvorbě stínů čislo jedna je aby byly modré, když je to v exteriéru jinak, je to špatná nerealistická hra...
Jinak pravidlo ve tvorbě stínů čislo jedna je aby byly modré, když je to v exteriéru jinak, je to špatná nerealistická hra...
@Paul (28.12.2015 23:49): Ty jo, a ten FPS drop je dost malej na to jak extrémní rozdíl to je :-O
To SVOTI global illumination je fakt parádní, dělá to ohromnej rozdíl k lepšímu. Teď jsem se zas jen tak hodinu procházel alfou a sakra chuť zahrát plnou je fakt vysoká. Atmosféra na mě stříká z televize.
Já za to dám taky klidně víc, obzvlášť pokud bude nějaká hezká sběratelská edice, na tier s mečem sem bohužel tehdá neměl peníze :-D
@Lario (27.12.2015 11:33): Ale tak já jsem docela ochotný za to ve finále dát klidně třeba 3000, pokud to bude stát fakt za to. Ono když si to člověk vezme, tak i takový W3 je vlastně kravinka, kde se dá hlavní story zmáknout klidně za 40 hodin, když člověk neprozkoumává svět a tak.
Důležité pro mě je, aby mě dostal příběh, aby byl něčím originální. Z příběhu jsme zatím neviděli skoro nic, což je dobře, chci být překvapen. To je taky jeden z důvodů, proč se mi moc nechce kupovat hra už teď a hrát alfa - chci tu hru poprvé hrát dodělanou, tohle podle mě finální zážitek poškozuje a Vávra taky určitě není nadšený, že nemá na vybranou, a musí lidem poskytnout early access.
Důležité pro mě je, aby mě dostal příběh, aby byl něčím originální. Z příběhu jsme zatím neviděli skoro nic, což je dobře, chci být překvapen. To je taky jeden z důvodů, proč se mi moc nechce kupovat hra už teď a hrát alfa - chci tu hru poprvé hrát dodělanou, tohle podle mě finální zážitek poškozuje a Vávra taky určitě není nadšený, že nemá na vybranou, a musí lidem poskytnout early access.
@Malis (26.12.2015 20:23): @účet smazán (26.12.2015 10:03): Jo to říkali. Plus pokud člověk backoval na Kickstarteru, tak zaplatil asi 500 (za nejnižší tier s hrou).
@Gordon (27.12.2015 01:28): No to pochybuju, během husitských válek měla Praha nějak 30-40 tisíc obyvatel, což bylo na tehdejší poměry hodně, takže by museli udělat fakt hodně velké město.
@Gordon (27.12.2015 01:28): tak to doufám, že tam budou povozy, který tě převezou na kterýkoliv místo po Praze za nepřiměřeně velkou cenu :D
@účet smazán (26.12.2015 22:59): Třeba návštěvu středověké prahy. :)
Ony jsou ty akty zase velká výhoda v tom, že co nestihnou, to prostě převedou do dalšího aktu, místo aby to zcela vyškrtli. Tak snad to dopadne vše dobře.
@USER47 (26.12.2015 20:48): Navíc ty úplně nejhorší z celé hry.
@Barbar Conan (26.12.2015 16:35): Hah, KCD nebude mít konečné questy, jen ty Nekonečné!
@Barbar Conan (26.12.2015 16:35): Hah, KCD nebude mít konečné questy, jen ty Nekonečné!
Ono těžko říct, kolik tam toho ve výsledku bude. Většina z těch sedmdesáti questů je zatím asi jen na papíře, takže bych se nedivil, kdyby to ve finální verzi museli trochu osekat oproti původním plánům. Ale úplně bych se toho nebál, už v tý alfě se dá slušně vyřádit a to je tam asi pět questů.
Dan někde říkal, že jim ten obsah v Deliverance nabobtnal a tedy délka "strojového" hraní nebude jen těch 30 h. A navíc se zmínil o možnosti sloučení druhého a třetího aktu do jedné epizody. A tak uvidíme kam se nám to vyvine...
@Barbar Conan (26.12.2015 16:35): Bodkin je snad Vavra? Podle prezdivky leda tak Bocan :D
@účet smazán (26.12.2015 16:33): Je to jen číslo, které o ničem nevypovídá. Za těch 30 hodin to nejspíš dohraješ jen v případě, že přesně víš kam jít, co dělat a jen když se nebudeš zastavovat nebo loadovat. V alfě jsem strávil snad 20 hodin a to jsem splnil cca jen 5 questů...
@Gordon (26.12.2015 11:52): To jistě můžeš, ale je to docela nuda, když už tam není žádnej novej obsah k prozkoumávání :-D
Ale podle toho jak Bodkin obhajoval nekonečný questy u Falloutu 4, tak očekávám něco podobnýho i v Kingdom Come.
Ale podle toho jak Bodkin obhajoval nekonečný questy u Falloutu 4, tak očekávám něco podobnýho i v Kingdom Come.
@Gordon (26.12.2015 11:52): No ale jde mi o delku pribehu. Mody nejsou soucast ceny.
@účet smazán (26.12.2015 10:03): Pokud vím tak v open worldech můžeš strávit času kolik chceš, navíc na to možná budou vycházet i módy ne?
@účet smazán (26.12.2015 10:03): Nejsem si jistý, ale myslím, že v nějakém videu říkali, že další akty budou levnější.
Teď jsem si tak nějak uvědomil, že s tím rozdělením na akty to je tak, že člověk ve finále dá za RPG, co má okolo 90 hodin, přes tři tisíce. To je docela nemilé. Když už je to na ty akty, mohla ta hra aspoň stát třeba několik set, a ne přes tisíc (a to bude v době vydání stát víc než teď, takže aby to nakonec nebylo přes čtyři tisíce). Jasně, jsou hry, které jsou ještě kratší než třicet hodin a stojí přes tisícovku, ale když to srovnám třeba s takovým Zaklínačem...
Každopádně já tak moc věřím tomu, že Vávra udělá "dokonalou" hru, že se mi o něm už i zdálo - ne, nebyl to homosen, jen jsem s ním o něčem mluvil, už ani nevím o čem :D
Dramatický pes Jenda nemá chybu!
Hmm... ta propíchlá ženská je vskutku neuspokojující.. :D
@účet smazán (17.12.2015 00:14): Asi netrefil tepnu! :D
Krev a spol je jenom základní placeholder, nic víc.
Krev a spol je jenom základní placeholder, nic víc.
@Bodkin (16.12.2015 16:22): To se mi hodně líbí. Ta skutečnost, že budu moct hru svým hraním klidně rozbít a nebude celý svět řízen velkým bratrem jako ve W3, je potěšující. Akorát mě mrzí, že z té propíchnuté ženské nevystříkla krev, ale tak to je detail.
A dívám se na poslední Fight Club, kde byl Dan a těším se na tu hru čím dál víc. Je vidět, že je to člověk, co nad hrami opravdu hodně přemýšlí. Jestli se tímhle Warhorse odrazí a začne dělat i větší projekty, bude to hodně zajímavé.
A dívám se na poslední Fight Club, kde byl Dan a těším se na tu hru čím dál víc. Je vidět, že je to člověk, co nad hrami opravdu hodně přemýšlí. Jestli se tímhle Warhorse odrazí a začne dělat i větší projekty, bude to hodně zajímavé.
@Bodkin (01.12.2015 18:53): A tak tu o hudbě si taky rád zkouknu, ale jako zamrzelo by :)
neměl už běžet stream ?
edit - jo už běží, tvle co se stalo s těma profi videonahrávačema ? Didnt work out.. :)
neměl už běžet stream ?
edit - jo už běží, tvle co se stalo s těma profi videonahrávačema ? Didnt work out.. :)
@Paul (01.12.2015 18:11): Kdyby tam dali jen Adama a Viktora s Danem vyhodnotili jako nezajímavé :D
@Bodkin (01.12.2015 17:12): ok tak ty warhorsácký snad nahráli.
"Games.cz a LEVEL budou opět pořizovat záznamy vybraných přednášek. Nabídneme vám však jen ty zajímavé, rozhodně ne všechny. Vyplatí se tak dorazit na GDS osobně."
http://games.tiscali.cz/byznys/prazska-k ... z-cele-evropy-269038
http://games.tiscali.cz/byznys/prazska-k ... z-cele-evropy-269038
@Memphis (01.12.2015 16:57): Games psali ze to nataci a ze zase nejaky prednasky vyberou a zverejni.
@Paul (01.12.2015 16:54): Minule záznamy mělo na starosti Games.cz, ale nevím, zda to dělali i letos. Přednáška byla v CZ.
@Bodkin (01.12.2015 16:45): ok, tak snad to uploadujou.