Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak chodtě každý pracovní den v 7:00 před školu a dětí se nabažíte... ale pozor na policisty...
Děti nejsou ani v Morrowindu, Oblivionu a ostatních předskyrimovejch TESech.
Já bych tam děcka taky uvítal, ale když nebudou tak mi tam chybět nebudou..v GTA a milionu dalších open world her taky nejsou a nijak mi to zážitek nenarušovalo.
@účet smazán (31.01.2016 16:43): Pokud vím, tak autoři o tom jako o simulátoru středověkýho života nemluvěj, obvykle to v rozhovorech přirovnávaj spíš ke Skyrimu než čemukoli jinýmu. Budou tam určitý věci, kterejma chtěj zvýšit autenticitu světa, ale pořád je to v podstatě standardní příběhový RPG.
@účet smazán (31.01.2016 16:43): Aha, sem myslel, že dělají RPG. My bad :( Tak nějak se na to těším, že se to snad bude dobře hrát, nabídne dobrej příběh a celkově to poskytne fajn zážitek. Ne, že budu hrát "simulátor středověkého života" (což by asi znamenalo simulátor okopávání tuřínů).
Někdo mi prosím vysvětlete, k čemu lidi potřebujou ve hrách děti -_-
@Paul (31.01.2016 15:55): Já to všechno chápu, moc dobře. Ale bohužel, hra ze středověku, kde nejsou děti, je pro mě asi jako hra ze středověku, kde nejsou stromy. Bohužel. Prostě se bojím, že tomu nebudu věřit a bude mi to připadat celé strašně kulisoidní.
@účet smazán (31.01.2016 13:49): "mě to nepřijde moc komplikované"

To proto, protože jsi nikdy nevyvíjel open world RPG se simulací života NPC a nelineárním dějem.

@účet smazán (31.01.2016 15:31): pochop že udělat správně kostel je úplně jiná disciplína než napsat, naprogramovat, vymodelovat, otexturovat, rozanimovat, namluvit a otestovat něco co by tak zásadně změnilo hru jako děti. Kostel musíš postavit tak jako tak, tak proč si nedát pozor aby byl udělanej dobře ? Ale přidání děcek by bylo krapet náročnější. Navíc když by z toho byly zas jen kontroverze a PC blázni by se mohli podělat kdyby na ně šlo zaútočit. A kdyby ne tak by zas byl hate ze strany debilních hráčů.

Ale jako pokud máš pár mega dolarů a jseš ochotnej jim zafinancovat další vývoj, tak by třeba další rok vývoje implementací dětí a předěláváním questů a příběhu strávili.
Ohledně tý mojí nechuti k vzhledu inventáře - nikdy jsem netvrdil, že k tomu mám objektivní důvod. Jen mi prostě přijde esteticky zcela odpudivej. Je to pro mě ekvivalent saka s kapucou, tribal tetování a panskýho melíru v jednom.
@Barbar Conan (31.01.2016 15:12): Mně přijde prostě posahané, že ve Warhorse se řeší, že se ve skutečnosti nesedělo u vozu na kozlíku, ale přímo na koni, ale že tam nebudou děti, které prostě ve středověku byly totálně všude (a nemůžou tudíž ani psát questy s nimi spojené), se bere jako něco, co je v pohodě. Mně to prostě v pohodě nepřipadá. A radši by se měli vykašlat na to detailní propracovávání kostelů, kdy jeden kostel zabere člověku snad měsíc, a zaměřit se na skutečně důležité věci.

Mě přece jako hráče nemusí zajímat úskalí vývoje a jakou používají technologii.
@valcik (31.01.2016 13:21): Nevěřím, že by se to nedalo nějak ochcat tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, tj. nějaké levnější řešení...Klidně bych přežil, že se nedaj zabíjet, ale že tam nebudou? Však děti byly v té době tak 50% obyvatelstva, ne?

@Hoonza (31.01.2016 12:25): Vadí, ale GTA považuju obecně za blbost, takže jsem to ani moc nehrál, zatímco ke Kingdom Come upínám spoustu svých nadějí :-D
Navíc tam jde i o AI...třeba po zabití rodičů by se děti musely asi přesunout někam jinam apod.
Pri použitej technológii by vytvorenie detských postáv bolo hotové peklo. Mo-cap, faciálky, to sú stovky hodín práce s detskými hercami. Štúdio by sa na pár týždňov muselo premeniť na materskú školu!
Děti vem čert, ale já se furt bojím trochu toho combatu :( .. Zkoušel někdo na gamepadu ? Osobně jsem to tedy vůbec nezkoušel, ale dle videí se neustále bojím toho, že to bude po čase otravný stereotyp ...
Říkám si, jestli občas není jednoduší se vyprdnout na reálnost a udělat trochu větší kompromis .. Není ta "hvězda" spíš trochu taková minihra ? Kvůli otřesnému combatu jsem nebyl schopný hrát ani Witchera 1 ... a bylo to jednoduše o tom, kliknout ve správnou chvíli, což mě tedy vůbec nebaví.
@pipboy (31.01.2016 02:01): Nějak nechápu tvoji otázku. Tady se nebavíme o tom, jestli ve hrách má být speech skill, ale jestli má mít hranice.



@Barbar Conan (31.01.2016 11:19): No, ve všech Zaklínačích děti byly a vůbec si vývojáři nestěžovali, že jim to dalo moc práce. Brali to prostě jako samozřejmost. Tak bych to bral i já. To, že tam nebudou děti, zase ubere další část pocitu, že je to realita.
@mazar1234 (30.01.2016 21:45): Tak je přechytračil, to je jedno, že vlastní zbraní. Že se dá přechytračit každý, když proti němu jde někdo ještě chytřejší, je asi pravda.
Ale nic to nemění na tom, že prostě existují lidi, co se nenechají zastrašit nebo uplatit. To je trošku jiná disciplína než přechytračování - tam ti prostě chybí informace a nic s tím nenaděláš.
Tady pod tím videem je dost negativních komentářů, hra má prej prkenný animace, voice acting je katastrofální atd.. Říkám si, jestli neměli uvalit na hru embargo, než bude aspoň ten dabing normální. Takhle to zbytečně odradí dost lidí.
Ako to čítam tu OT diskusiu o vymývaní mozgu, tak som si hneď spomenul ta jeden príbeh, ktorý som kedysi dávno čítal
Neviem zaručiť na 1000%, že je pravdivý, ale je to veľmi pravdepodobné (bolo to v nejakej faktickej knihe ale za Baphometa si neviem spomenúť kde presne).

Po vynáleze telefónu, sa časom táto technológia dostala aj do Islámskej zeme. Myslím že sa jednalo konkrétne o Irán, kde zavedenie telefónu narazilo na okamžitý a nekompromisný odpor tamojšej vypatlanej obmedzenej zaostalej fundamentalistickej islámskej právnej elity - technológiu okamžite nekompromisne označili za "diabolskú = Infidel" a rezolútne zakázali akékoľvek zavedenie technológie.

Ovšem aj v Iráne sa našiel inteligentný človek, ktorý islámske sračky nebral príliš vážne a vymyslel spôsob ako týchto debilkov ojebať a to navyše ich vlastnou zbraňou (čo je absolútne krásne).
Boli neúplatní aj nezastrašiteľní zároveň (ako celok) a predsa ich krásne ojebal.

Zahlásil, že ak je telefón diablov vynález, potom nemôžu sväté slová=text Koránu týmto diablovym vynálezom prejsť. Uskutočnil telefonický hovor, v ktorom do telefónu čítal/hovoril Korán a keďže samozrejme (čo bolo každému s IQ>20 jasné) slovo božie bez akýchkoľvek problémov prešlo na druhú stranu museli Imámovia/Právnici bez reptania uznať, že telefón nie je diablov vynález a teda sa nejedná o nezákonnú infidel technológiu.

Dokonalá krása.
@účet smazán (30.01.2016 15:45): No, když přijde na řadu. Zastrašování anonymní, vyhrožování. Potom násilí, mučení, tak člověka zlomíš :D. Ovšem garance jeho stavu po mučení není nikdy 100%.
Hlavně musí vědět, že to myslíš vážně, ale tak lidi pořád pokoušejí svoje štestí, i když je zlomíš.
btw že někoho hypoteticky nejde uplatit/vystrašit apod. neznamená, že nejde třeba obelhat.
@pipboy (30.01.2016 13:22): Já mám ten samý pocit u tebe. To, že tady vypíšeš milion lidí, co se nechali zmanipulovat/zastrašit/uplatit, vůbec nedokazuje, že neexistují lidi, co by se nenechali.
Jinak i v tom nacistickém Německu byli lidi, co se zmanipulovat ani nic jiného nenechali, a tak prostě byli zlikvidování.

Co nechápeš na tom, že může existovat třeba rytíř, který by svého pána nenechal zabít ani pro jakékoliv bohatství, ani by se nevzdal žádné přesile, ani by se nenechal nijak ukecat? Jasně, kdyby proti němu stál někdo silnější, tak by ho prostě zabili a pána taky, ale nic to nemění na tom, že on by k tomu za žádných okolností nedal svolení.

Píšu to znovu - svět není hra, reální lidi nefungují tak jednoduše jako lidi ve hrách. Jinak tvůj argument se školou - to je zase známka nepochopení světa. Škola právě funguje blbě a na život moc nepřipravuje, řekne ti to snad každý podnikatel, tedy někdo, kdo v realitě umí plavat.
@účet smazán (30.01.2016 12:28): proc mam takovy pocit ze co si nedokazes predstavit, to automaticky nemuze existovat? :D

V realite mame Scientologii, Nacisticke nemecko, vubec ruzne uspesne nejen politicke propagandy od bezvyznamnych po naprosto silene prakticky vsude, masove kultovni sebevrazdy a jine podobne kratochvile a me budes vykladat, ze muzu mit cloveka, ktery je vuci tomu z podstaty veci vsemu imunni, protoze "proste proto" a jeste mi predhazovat, ze v realite (kterou rpg nikdy nebude btw) nemuzu boostovat skilly? A co jsem teda mimochodem delal 16 let ve skole?

To ze je nekdo "neuplatny"/"nezastrasitelny" znamena jen tolik, ze se to zatim nikomu nepodarilo a ze on si to o sobe mysli a mozna ma i tu povest, ale ma ji ciste na zaklade dosavadnich zkusenosti. A kdyz bude mit stesti, umre driv, nez se najde nekdo, kdo by mu tu bilanci posral. Ale to je tak asi vsecko. (Ze svetla me bolej oci, ale mozna by to spravily ruzovy brejle.)
@Bodkin (30.01.2016 12:43): Tak přijde mi, že je ta hra tak od začátku prezentována - že si hráč zažije realistický středověk. A přijde mi, že to tak vnímá i strašná hromada hráčů a nikdo z vývojářů jim to nevyvrací. Ty děti jsou pro mě celkem fail, který jsem pořád nerozdýchal, no...
Většina hráču je zvyklá speech check v rozhovoru vidět jako "win button". Jakmile vyberu větu s checkem, tak se na mě začnou sypat expy, peníze, vybavení, bonusy, lehčí cesta. Fakt bych chtěl vidět víc her, kde když někoho ohnete svojí vůlí, tak ještě nemáte vyhráno a daná NPC vám podobné ponížení může ještě spočítat. *kuck*The Age of Decadence*kuck*
Vidím, že jste to pochopili správně :D

Jen mě kapánek mate ta utkvělá představa, že KCD je 100% simulátor středověké reality (ale bez dětí!) a ne RPGčko.
@pipboy (30.01.2016 12:00): "kdo na to bude mit dostatecne naboostovany speech skill"
Jenomže v realitě nic takového není, chápeš, že o to tu právě jde?

Samozřejmě, že JSOU lidi, co jsou neúplatní. Ale nechají se třeba zastrašit.
Pak jsou lidi, které ničím nezastrašíš, ale nechají se uplatit.

Ale tvrzení, že každý se nechá nějakou částkou uplatit, každý se nechá určitou silou zastrašit, je hloupé. Měl bys někdy vylézt ven na světlo.
@Gordon (30.01.2016 10:52) @7c (30.01.2016 11:26): Kazdy se da zmanipulovat kazdym, kdo na to bude mit dostatecne naboostovany speech skill. Od toho se skilly daji vylepsovat. Takze jo, i rolnik muze presvedcit panovnika aby rozpoutal valku, pokud bude vedet co rikat. Rolnik s namaxovanym speechem konec koncu by nemel mit problem vydavat se za kohokoliv.
Ad off topic:
@pipboy (30.01.2016 01:58): "zmanipulovat se da absolutne kazdy" je zajímavé tvrzení, které by asi potřebovalo definovat, co to je "zmanipulovat". Navíc jak píše Gordon - i pokud připustíme, že "každý se dá zmanipulovat", tak to ale zároveň neznamená, že "každý se dá zmanipulovat každým".

@Hrdlodus (30.01.2016 01:16): Ta prezentace je o tom, že by se do hry daly "fake checks" - ve smyslu že bys měl zobrazenou třeba odpověď/reakci v dialogu, která byla třeba v New Vegas ve stylu:
[SPEECH] "Take me to your leader."
které by ale vůbec nezávisely na uvedeném skillu - pouze by to budilo iluzi, že se dají ovlivnit.