Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

IMO vyvoj tahne hlavne Bocan a Vavra je hlavne ksicht.

Jinak ono to vyjde, ale aby do ty doby nekdo nevydal neco podobnyho.
Však ono to třeba bude celkem fajn:). Zrovna to vylezlo z alfy, bude to samozřejmě potřebovat hodně velkou dávku výkonovejch optimalizací a ten soubojovej systém bude nutný dost zásadně upravit, aby to nepůsobilo tak neohrabaně a komicky. Ale maj na to ještě skoro rok, s tím, že základní mechaniky už maj implementovaný snad všechny, tak teď můžou ladit do aleluja.
Ze muze za odklad distributor, zni furt lip, nez ze delaji dalsi odklad proste proto, ze to nestihaji. Takze to je spis dobre PR.
Jinak tak jako tak uz me to taky moc netankuje.
@USER47 (01.03.2016 15:23): Ne to nemyslim, ale přišlo mi, že se v určitou chvíli obraz zatmavil a pak zase odtmavil :) do konce jsem na to nekoukal, neblázni :D

Hlavně já se chci pořád ještě po těch 5 letech nechat překvapit, tak vždy jen nakukuju :) nebo mě to spíš už tak netankuje a bude mě to zajímat až to vyjde.
"I used to be excited about this but this looks.....bad" koment plný zmaru :D

Mně to video až tak hrozný nepřijde, krom autohealu (jestli je to autoheal).
V komentech solidně nablito, ale s tím frameratem, animacemi a stupiditou moronů co neznají význam slova beta se moc divit nelze. Ale tohle jste si fakt měli pohlídat lépe. Dát na začátek videa zmateně vypadající sekanej souboj..
Jste si tam radši měli přivézt vlastní komp, s takovouhle bugovatou slideshow moc pozitivní dojmy nevyvoláte, což je poznat i v těch převážně negativních komentech.

A to vyjádření o pozdržení PC verze kvůli tomu, že distributor může chtít počkat na konzolovou, taky nebylo nejchytřejší z PR hlediska, i když to může bejt pravda. Nějakej obecnej bulšit o poliši a odlaďování by byl lepší:).
Hmmm, dnes na eurogamer vyšla půl hodinka z Bety, takže bych chtěl jen upozornit, že obsahuje pár Mainquestů z první poloviny hry a tudíž by se dalo říci, že spoileruje. Vím že tu někdo měl takové podezření už z Alfy, takže... teď už fakt Spoiler Alert (kterému se jde vyhnout přeskočením videjka 'Viděli jste' po vybrání New Game... a nehráním main questů.
@HolyMeatball (03.02.2016 09:54): To já bych zase klidně byl konzolista, kdyby ty mrdky neměly problém i s 30 FPS a kdyby na to vycházely všechny hry, co na PC. Já si třeba W3 nastavil stylem, že jsem nechal rozhodnout Geforce Experience. Pak to ale nějak zkruvila buď Nvidia nebo CDPR (spíš oni, asi nějaký patch), a začalo mi to doporučovat úplně šílené nastavení, rozlišení 1300x700 a ambientní okluzi zcela vypnutou atd.
@účet smazán (02.02.2016 11:55): Mě by tedy ke hře vůbec netáhl realistický život obyvatel. Naopak si myslím, že KC:D bude propadák, protože to bude tak složité, že to nebude vůbec zábava.

Já teda psy kvůli sádlu nezabil. Vzal jsem quest a pak mi tam vyhnil, protože jsem psy zabít nechtěl.
@orromis (03.02.2016 10:51): poradne si precti co jsem psal, jestli tam najdes naznak nejakyho stezovani tak mas zrejme nejakej sestej smysl nebo nevim co. Jen proste znam lidi co Elite odmitly hrat protoze nebyly schopny/liny si to ovladani nastavit.
@Barbar Conan (03.02.2016 10:35): Tak třeba motion blur je věc, která nemá vliv na výkon, ale někteří to chtějí mít zapnuté a někteří ne - a neřekl bych, že se jedná o fail designéra, prostě záleží na osobní preferenci.

Já bych si naopak od vývojářů očekával, že v nastavení grafiky budou mít rozumně popsané co jaká volba dělá a jaký má vliv na výkon (což bohužel není běžné).

@Charllize (03.02.2016 10:15): Nenapsal si to, ale z toho co říkáš to vyplývá. Nehledě na to, že si stěžuješ na přehnaná nastavení ve space simulátoru. To už je fakt přehnané.
@orromis (03.02.2016 09:57): Nemyslel jsem presety, myslel jsem jedno konkrétní nastavení, které opravdu nemělo žádný viditelný vliv na hru, což bylo napsáno i v graphics tweaking guide od nVidie. A bylo jich víc, asi 2-3. A to jsou jen ta nastavení, která neměla ŽÁDNÝ vliv.

Jak už to někdo napsal, zkrátka všeho s mírou. Mně to ani nepřijde, že by to byla lenost hráče (tedy moje), spíš nakonec lenost toho vývojáře, když vám tam nafláká milion nastavení, z čehož reálně hráč potřebuje nastavit zhruba čtvrtinu. Kdyby aspoň ta nastavení byla rozdělená na důležitá a "balast", jenže já to teď musím třídit jako negr na plantáži, a to prostě pro mě nikdy plus nebude.

Presety to neřeší, protože já si tu hru CHCI nastavit, ale zajímají mě jen ta důležitá nastavení.


@orromis (03.02.2016 09:57): Ja nekde psal ze to je dobre? Ja jen konstatoval ze to tam tak je a miliony lidi to nijak zasadne nestve. ( z tehle PC elitarskejch zvastu, ktery so porad opakujou dokola by se uz jeden vazne po....)
@Charllize (03.02.2016 09:44): Na konzolích je to dobře? Fajn, tak si užij těch nestabilních 30 FPS...

@Barbar Conan (03.02.2016 09:46): Od toho máš presety. Kdo si to chce customizovat může, kdo ne, ten to nechá podle autodetectu a nebo nastaví preset. A rozdíl mezi nimi nebyl 1 FPS ve Witcherovi (pokud si tím myslel presety).

Možnost volby není fail. To, co tady plácáte ani Bocan neříkal, ten mluvil o designérských rozhodnutí, která mění prvky herního designu (třeba jako 1st/3rd person kamera).
Tak samozrejme souhlasim s tim, ze by hra mela byt defaultne nastavena dobre - automaticky nativni rozliseni, graficke detaily bud mid-high, nebo provest detekci systemu a upravit to podle toho (sic u nekterych her byly vysledky velmi vtipne, trebas takovy MK9), a ovladani defaultne taky nastavit dle vetsinovych norem. Podle me je ale krucialni, abych si svou PC hru mohl dle chuti ci potreby upravit - a cim vic moznosti mi tvurce da, tim jsem radsi. Neskutecne me vzdycky nakrkne, kdyz v FPSce chybi FOV slider, kdyz v ovladani jsou nektere funkce hardcoded na jednu urcitou klavesu, kdyz v ramci grafiky muzu zmenit jen rozliseni, atd. Je tedy mozne, ze je trochu designerskym failem tam mit i takove moznosti, ktere ve finale hovno znamenaji, ale furt lepsi vic, nez min, imho. A pak vzdycky taky existuje sance, ze byt nejaka funkce nedela zadny rozdil na mem HW, na jinem mozna ano.

A konzole - Castokrat jsem se jiz bavil s vicero konzolovymi jinochy, a ve vetsine pripadu sami uznali, ze na PC hrani by byli zkratka moc lini. Nevadi jim, ze si nic moc nenastavi, protoze ten komfort toho, ze do ty krabice jenom strci ten disk a hrajou, jim to bohate vynahrazuje. Ja zase povazuju za vysostny komfort moznost upravit si hru tak, aby mi v ramci moznosti co nejvice vyhovovala a aby se mi co nejlepe hrala. :)
@Barbar Conan (03.02.2016 09:38): jo, W3 je v tomhle nejvetsi peklo. Tuna sracek, co akorat mrvi obraz, imbecilni cesky preklad (ale na dvojku ten preklad nema), a celkove nastavovani veci, co nemeni nic. KC ma teda uz ted ty graficke volby lepsi. Mne nevadi nastavovani grafiky, ale vseho s mirou. Ja bych klidne osekal nastaveni na nizke, stredni, vyssi, nejvyssi a tecka. A zvolit to nejak inteligentne. U W3 jsem obcas vic premyslel, co mit zapnute, nez hral.

@HolyMeatball (03.02.2016 09:39): Mně to nikdy nepřišlo, ale teď jak se tu otevřela ta diskuze, tak jsem si uvědomil, že mě to štelování taky vlastně nebaví. Občas jsem vděčnej, když je ve hře jen rozlišení, kvalita textur, vyhlazování a já nemusím 3 hodiny nastavovat 100 různejch posuvníků a zároveň testovat FPS ve hře, abych pak zjistil, že v lese mi to spadne pod 30FPS a musím nastavovat vše znovu :-D
Taky se obcas stava (treba Elite Dangerous) ze tech nastaveni je ve hre tolik ze nekteri hraci hru refunduji stejne, protoze nejsou ochotni stravit hodinu tim aby prisly na to jak si vsechno spravne nastavit. Navic stejne nastaveni pro vsechny muze fungovat kdyz je dobre udelane, koneckoncu na konzolich se prodavaj miliony her a nastvenich dle preference hrace maji minimum. Samozrejme nektere by potrebovali volitelne nastaveni jako sul.
Cekal jsem leccos, ale ze se v diskuzi na webu o primarne PC hrach doctu stiznost na to, ze ve hre je hodne moznosti, jak si ji upravit...that's a new one! :o
No nevim, když si vzpomenu na ty různé grafické pičovinky v moderních hrách typu vigneta atd., kde člověk ani neví, co to znamená (páč popisek nedává smysl, obzvlášť pak v českém překladu) a musí si googlit graphics guide od nVidie... :-D
Pamatuju si, že i různá nastavení ve Witcherovi 3 neměla na hru vůbec žádný vliv, rozdíl mezi low a ultra byl 1FPS...tak proč tam jsou (tuším, že to byly nějaké stíny)? TOHLE je podle mě trochu designerská chyba, možnost, která ve skutečnosti nemění nic ani vzhledově, ani výkonově.
@HEX (03.02.2016 08:12): A to se nějak vylučuje dát do hry defaultní nastavení dle přání a záměru designéra (takové, které podle něj bude většině vyhovovat) a zároveň umožnit hráčům aby si věci upravovali, pokud jim ono defaultní nastavení (ať už se týká čehokoliv) nevyhovuje, dle vlastních subjektivních preferencí, které se od designérových mohou lišit? Není lepší když si hráč může hru upravit dle vlastní chuti, než aby dal refund protože má jiné preference než designér ? Teď mluvím obecně, DD jsem nehrál.
Ale samozřejmě musí být nějaká hranice, jediné co je bez hranic je modování (je-li to u hry možné).

Třeba Division teď dostalo hodně chvály od lidí protože umožnuje nastavit tunu věcí ať už v grafice nebo GUI a dalších aspektech. A zaslouženě.
Krásnou ukázkou popisovaného designerského selhání jsou pro mne options v Darkest Dungeon. Nejde o to, že si zapnete/vypnete nějáke prvky v UI, ale zde nerozhodní tvůrci hry dovolují hrabat se v základních systémech soubojů a tím úplně měnit jejich hratelnost. Soubojový systém by přece měl být v plné verzi vyladěný tak, že většina hráčů s ním bude spokojena, ne?
@mazar1234 (03.02.2016 00:47): Ne, ty srovnáváš nesrovnatelný. Nepřítomnost dětí je sice pro mě něco, co mi v té hře bude vadit, ale není to designérská chyba, protože to není o rozhodnutí, ale o tom, že je to pro ně prostě šíleně komplikované.

Já se tady ale obecně bavil o rozhodnutích, která se nedělají na základě toho, že je pro tvůrce něco skoro nemožné.
Jinak vidím, že už tady zase řešíme děti, já jsem v tom ale teď fakt nevinně :-(

A vůbec celkově vás tady asi seru. Něco napíšu a je z toho diskuze na dvě hodiny. Vypadám pak jako troll :D
@účet smazán (03.02.2016 00:41): BINGO!

A keby si si mohol v menu zapnut deti.....

A to hovorim ako clovek, ktory by bol radsej keby tam tie deti boli v ramci vykreslenia sveta. Posobilo by to lepsie, ale ak je to otazka chybajucich 5 mega E tak je zbytocne o tom hovorit, skratka musis vychadzat z reality a nie z iluzii.

Vyhraj jakcpot v Euromilionoch, preved ich na ucet Warhorse a budes mat miliardu deti.
Realita je realita, sen je sen.

Byt s tym nespokojny je tvoje pravo s ktorym suhlasim! Ale potom nehovor, ze gamedizajneri su bohovia a hraci su dementi ktori to nechapu, to je uplne mimo realitu.
@účet smazán (03.02.2016 00:02): "ze jeden z hlavnich prvku, co ma lidi k te hre tahnout, je realisticky zivot obyvatel. Coz bez deti nebude. A je proste k smichu, ze fantasy kockopsu skyrimu vavra vycita, ze tam lidi asi nevymesujou, ale ze v jeho realistickym rpg lidi neplodi deti, se da omluvit." = "Designér není nějaký člověk se subjektivním pohledem na věc, ale prostě odborník, který dělá něco, čemu ty jako hráč moc nerozumíš"

Aha uz tomu zacinam chapat.