Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Chuck (22.02.2016 12:06): Hm, pak bych si musel pamatovat co je která klávesa. Tak nevím co je pro mě lepší, ale zkusím to. Jo souhlas, lepší je být nenápadný zabiják než nenápadné nic :)
@Walome (22.02.2016 10:11): Tu kruhovou nabídku jsem absolutně nepoužíval, maximálně, když jsem si přepnul na smrtící nebo nesmrtící boj, ale když to nebylo vyloženě podmínkou, volil jsem smrtící. Doporučil bych ta zařízení vybírat pomocí číselných kláves, kde je to o něco jednodušší a rychlejší. Jo, Duch je o obcházení a nulové eliminaci, což Ti sice dává nejvíc odměn, ale pak ta hra nemá ten správný efekt. Ten máš jedině jakožto Panter. ;-)
@Chuck (22.02.2016 09:40): tak já hrál Conviction kdysi dávno. Víc mám v krvi Chaos Theory, kde klávesa "2" nahazuje noční vidění :) hm, teď mě napadá, že vlastně netuším, kde se v Blacklistu zapíná a ani jsem to zatím nepotřeboval. A na ovládání jako takový si nestěžuju, jen se mi to prostě ještě nedostalo do krve. Jen příklad - aby mi vyjelo to kruhové menu zbraní, musím stisknout tabulátor. Pak myší hnout tam, kde leží zbraň/gadget kterou chci a ještě kliknout. Nechápu, proč musím ještě kliknout - kvůli tomu jsem měl v ruce pistoli ačkoli jsem myslel, že tam mám paralyzér (jo, já vím, ten tlumič jsem prostě přehlíd :D).

Ale teda do toho sportu, že bych to dal bez zabíjení, jsem nešel. Nablízko nezabíjím, na dálku ano.
@Walome (22.02.2016 09:28): Prostě je to plnohodnotný voják bez ohledu na jeho čtyři nohy. :-)

Já mám výměnu zbraní, které jsou stejně jen dvě, na kolečku myši, ovšem jestli máš na mysli výběr zařízení typu nástražný paralyzér, uspávací plyn apod., tak ty jsou defaultně přiřazeny číslicím, což sice trochu krkolomné je, ale abych Ti řekl pravdu, tyhle pomůcky jsem začal používat až ve 4E misích. Do té doby si v pohodě vystačíš s pistolí, karambitem a skoky z výšky. :-) Pokud jde o M&E, tak ten opravdu při nejtěžší obtížnosti nefunguje a je to v menu hry i popsané, ale bez něj se víceméně obejdeš. A jinak je ovládání jako v Conviction, ne? Výskok E, seskok mezerníkem a tiché zabití PTM.
@Chuck (22.02.2016 09:00): tak předpokládám, že i pes má za sebou výcvik a na krku psí známky :D

Včera jsem hrál normální kampaňovou misi a je to příjemně hardcore, jen se mi vůbec nedostalo do krve ovládání, což mě dost děsí. Třeba měnění zbraně, krytí, přebíhání atd., budu to muset nějak překopat. A na nejtěžší obtížnost nefunguje MaE, ale označovat vojáky lze pořád, což je fajn, pak člověk ví, kde jsou :)
@Walome (20.02.2016 16:15): Pokud Tě ty kecací scény tak děsně nudí, nic Ti nebrání je mezerníkem přeskočit. Mě tyhle scény bavily dost, mj. proto, že jsem si připadal líp vtažený do příběhu, který jsem tu dost vnímal.

@Paul (20.02.2016 18:55): Zkus ty ambasády, ať se mám s někým možnost podělit o zážitky. ;-)

@USER47 (20.02.2016 18:58): M&E je zjednodušující blbinka, která ovšem vypadá děsně efektně a o to šlo asi především. :-)
Ty rozhovory mě taky bavily. Teda alespoň ty s Kobinem/Adamem Jensenem:-D. Samotnej gameplay mi nepřijde o nic míň odladěnej než třeba Chaos Theory. Podle mě je Blacklist přes všechny ty moderní kraviny typu absence hlavního menu či mark and execute jeden z nejlepších dílů celý série.
@Paul (20.02.2016 18:51): Jo ty zábavný celkem jsou, tam dochází k tomu špičkování, které Sam často dělával s noname enemáky, které chytnul pod krkem :)

Jako co mě bavilo tehdy i teď je to, že se s tím hra moc nepáře a takové ty mise bez možnosti uložení jsou slušně a příjemně hardcore. Ale pak mě zase nasere, že jsem vládní top agent a musím si za těžce vydělané peníze kupovat pracovní obuv :D
@Walome (20.02.2016 18:22): no vidíš, tak zrovna tohle mě bavilo. Zvyšovalo to mojí "imerzi" když jsem si jako Sam mohl pokecat s jeho dcerou. Nebo ty dialogy s tím vězněm (už si nepamatuju jak se jmenoval) byly docela zábavný.
Jak si teď na to vzpomínám tak zas dostávám chuť si to zahrát...si to snad zas nainstaluju nebo co.
@Paul (20.02.2016 18:18): mě nuděj i ty předěly mezi misema - PROČ proboha musím chodit po palubě, tohle není Mass Effect :)

Tak je to samozřejmě subjektivní dojem, to je snad věc, kterou netřeba zmiňovat.
@Walome (20.02.2016 18:11): jenže "nevyladěný akční prvky a nevyladěný stealth prvky" je takovej neurčitej kec pod kterým si nelze nic moc konkrétního představit :)
Mě Blacklist přišel vyladěn skvěle, hrál jsem většinou ghost-like. V podstatě jediný co mi v něm chybělo byl perfektní humor z Chaos Theory, Sam je o dost větší suchar. Bohužel už to nepsal Clint Hocking.
@Paul (20.02.2016 18:09): docela je tam jmenuju - nevyladěný akční prvky a nevyladěný stealth prvky = kočkopes :) ale ano, hrál jsem to na PS3, což ovlivní nejen grafiku, ale i obtížnost, páč na gamepadu jsem to určitě nehrál na nějtěžší, bo jsem lama. Což je mimochodem důvod, proč jsem si to chtěl vždy zahrát ještě na PC. No a dalším důvodem je Chuck, kterej mi psal výhružný zprávy a posílal mrtvý ryby.
@Walome (20.02.2016 18:06): eh, mi přijde že tam nadáváš na nějaký abstraktní pojmy dojmy že hra není přesně jak by sis jí vysnil bez ohledu na skutečný kvality...navíc je to z inferiorní konzol verze (pokud se nemýlím) :)
Ježiš to je tak DĚSNĚ nudný a zdlouhavý.

Zapnu hru, cutscéna, neboli intro. Minuty a minuty než začnu hrát. Konečně hraju, klasickej nudnej tutorial jako všude jinde. Cutscéna, bla bla bla teroristi bla bla bla america bla bla bla troops. Dokonce i nastavení 5.1 zvuku je zdlouhavý, kde se baví Charlie a Sam jestli to z těch repráků jako zní dobře, to je fakt neskutečný :D

A to, že má nějakej pěšák možnost vylepšit vládní letadlo mi přišlo hloupý už tehdy. No nevím Chucku, nevím :D
Doufám, že je další díl na cestě. .. Jedna z mála her, která je od ubi hratelna ☺
Což mi připomíná, že jestli nebude přes víkend teplo vhodné pro práci na zahradě, chystám se právě na Blacklist. Sice ho bohužel nenaroubuju na Herní výzvu, ale když mi ho už džejkolingtůbed hodil pod nos, mám na něj docela chuť.
Tak mi to nedalo a nakonec jsem dojel všech 20 vln nepřátel v té Pákistánské ambasádě. V poslední vlně to ovšem byla podle očekávání neskutečná pruda, jelikož v časovém limitu 4 min. jsem musel nepozorovaně zajmout celkem 6 nepřátel (v předchozích vlnách ten limit trval vždycky 3 min. a bylo zapotřebí zajmout "jen" 2 cíle), mezi nimiž se to jen hemžilo dalšími nepřáteli, takže taktizování si přišlo na své. Každopádně z toho mám neskutečně dobrý pocit, se kterým se prostě nedokážu nepodělit! ;-)
@Walome (16.02.2016 09:00): Jo, o designu to není, i když je pravda, že i po téhle stránce se mi Blacklist líbí fakt dost. Spíš mi vrtá hlavou, co Ti po odehrání Conviction na té hře tak vadí, protože i jeho prvky hra má a navíc tam míchá i ty ze starších dílů.
To je tak, když se snažíte v Pákistánské ambasádě pokořit 14. vlnu nepřátel (z celkových 20-ti), protože mj. víte, že v 15. misi můžete pokračovat nebo se stáhnout (volil bych to druhé) a v té 14. vlně vám z celkových 50-ti nepřátel zbývá k lidvidaci pouze 4 protivníci. No a pak se ale stane něco nepochopitelného a Sam padá mrtev k zemi a vy víte, že ty 2 hod. urputné snahy jsou v hajzlu. :-(( Beztak ten vysoký tlak mám z podobných situací! :-)