Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Maximus (13.04.2016 19:38): hoďka úvod, 3h město, 2h ta vesnička.. :D ale plánuju to zítra rozehrát znovu, protože nejsem spokojený s postavou.. :D tenhle díl s greatswordy hrát nechci. Přemýšlím nad assassinkou a byla by to první souls hra, kde bych hrál za ženskou postavu. Ať je to trochu pestřejší když je to poslední díl.

Ale jinak jsem i tak šmejdil každý kout, plnil Q pro NPC a navštěvoval svatyni. Nevím kde jsi nahnal těch 16h :D a to jsem ještě asi hodinu šípoval draka :D
Taky jsem to zrovna testoval a utichnutí jsem si nevšimnul, jen toho, že zvuk vnímá kamera, nikoliv hráčova postava, ale to je tak asi správně.

@mazar1234 (13.04.2016 21:09): Imo je to naopak, ne? Ty máš normálně života, ale pokud v tobě plane plamen máš bonus, dokud ho neprováháš. Což mi příjde jako lepší způsob než deteoriorace z Dvojky.
Tak ziadne popisovane zavady zvuku som nezistil napriek cielenemu testovaniu. Bud som hluchy alebo je to OK.

@Maximus (13.04.2016 20:01): Az budes potrebovat na level-up 200 000 tak si stratu nejakych 30 000 ani nevsimnes :-D.

Ale docela brutal je, ze jedna smrt hned zrazi HP na polovicu, ziadne casual postupne uberanie ako v dvojke.... moc sa mi to nepaci.
Tyjo.. je to hodně mixnuté s Bloodbornem, hlavně co se nepřátel týká.. ale paráda. Jsem v další lokace a teda ti zombíci s kůlem. Je to kůl jak cyp.. :D správně depresivní.
@SilentWolf (13.04.2016 13:05): Ja som hral na 2.0 reprákoch a nič so zvukom som nezaznamenal, ale moc dlho som nehral, je možné že som si to iba nevšimol.
Večer otestujem aj na slúchadlách.

Najhoršie je, že u toho Japonského psycho-dementa si nikdy nemôžeš byť úplne 100% istý čo je bug a čo featúra (nech je akokoľvek podivná či dementná). :-D

@Maximus (13.04.2016 13:48): Hráš na Kinecte s replikou meča?
Ono sa hráč tak nejako musí naučiť s tým sekaním cez stenu počítať, hoci ani mne sa to nepáči, je to nespravodlivá ochcávka dávajúca výhodu nepriateľom.
Hele ja kdyz se nepohybuju tak se zvuk okoli asi zdvojnasobi. Mel jsem to za nejakou featurku, ze kdyz ashen one lelkuje a nic nedela zacina z toho silet :D dela mi to no. A jak se rozbehnu zas to utichne.
@Maximus (13.04.2016 12:13): Hmmm no to už sa ťahá od prvého dielu... hlavne že hráčova zbraň sa len trošku obtrie o stenu a už CVENG a odrazí sa späť.

Ale pri tom prvom súboji s bossom sa mi zdalo, že tá nezraniteľnosť pri uskakovaní je nejaká dlhšia alebo čo oproti dvojke, lebo pár krát som už zanadával že kuaaaaa a potom pozerám, a nič mi to neubralo, kdežto v dvojke v takej istej situácii by som dostal na 100% hit.
Najviac ma ale na hre serie to bugnuté sekanie cez objekty. Schovám sa za stenu hrubú jak slon aby som si doplnil život, zmrd ma bez problémov sekne cez tú nezničiteľnú stenu a zabije ma.
Prvá smrť presne po hodine hrania, hlavne že Bossa dám na prvý pokus a potom hlúpučko skapem na trápnom kostlivcovi s halapartňou.

@Marcusss (13.04.2016 10:56): Nezaregistroval som taký bug. Nemáš nejakú 7.1 sústavu alebo niečo?
Taky někdo zažíváte divné chování zvuku? Pokud otočím postavu o 90+ stupňů nebo rychle pohnu kamerou, tak mi náhle tak na 1 vteřinu ztichne environment sound...:(
Zasraní rytíři. Aspoň že ta mistrova katana co jsem si na ni nagrindil je docela použitelná.
@SilentWolf (12.04.2016 20:42): Ti mě serou, vždycky se je snažím zabít dřív než k tomu dojde, jinak je to vprdeli. Oni na sobě mají menší verze toho bosse co ukazovali v intru, Deep kinga nebo jak se ten čůr menoval. Mi příjde že je oparazitoval on.

Jinak jsem na věži za drakem, a střelit ho do zadku byl nejlepší nápad jaký jsem dnes měl :D Blbý je, že nějak nemůžu najít cestu dál, všude je to pozamykané a nebo je tam drak :/
Zatím se mi nejvíc líbí asi ti zombáci co se přemění. Nevím co to má znamenat ale nezlobil bych se kdyby se tento koncept vlekl celou hru. Mám takovou teorii (bez žádných spoilerů ani teorií od jiných hráčů, do tohoto jsem šel naprosto čistý) že by to mohly být jakési anomálie abyssu, a doufám v nějaký kataklyzma v polovině hry kdy to bude připomínat Quantum Break jen se tam místo času bude všude mrdat abyss
@Bodkin (12.04.2016 20:35): Aestora Straightsword, není to nic moc a vrazil jsem do toho 2 upgrady, ale zatím mi vyhovuje. Sice to je chyba investovat hned ty shardy do jedné z prvních zbraní, kdyby to byl aspoň bastard nebo tak.. ale byla potřeba :D to kopí je na pí.
Ale je to luxus a dobre to celé vypadá, dúfam, že tam nebudú tak špatné lokácie ako v dvojke, tam mi občas bolo na grc :)
Co jsem vyměnil kopí za meč tak umírám méně :D obtížná to hra ale vskutku je. Chcípám pořád. Jen první větší boss byl takový že jsem ho z 5% HP upižlal skoro až k smrti, až podruhé kdy jsem se vrátil zregenerovaný tam jsem dílo dokonal. Problém mi dělali nejvíc asi rytíři. Ale už se chytám.. líbí se mi davové scény viz čarodějnice

Ale ta první lokace je prostě Yharnam a ta druhá lokace Hemwick.

Ale trollí hlavně samotní hráči, už jsem narazil asi na 3 nápisy o falešné zdi.. všechny měly pluska, a žádná rozbitelná zeď tam nebyla.. :D
Fuck me.

Příjde mi to mnohem těžší než dvojka, kterou mám tak nějak v relativní paměti. Ale možná je to tím kopím, který je má jediná zbraň a s kopím mi to nikdy v předchozích dílech nešlo. Spíš opak toho.
Ještě jsem uvažoval nad tím, že to nakonec teda seberu, ale musím koupit nové sedlo na kolo. :D Reálný život má přednost před virtuální smrtí.
A systém je kopírka jedničky?
Myslím tým, nekonečný respawn, spôsob upgradovania estusflasku, systém vylepšovania zbraní....

Alebo si to berie niečo aj z dvojky.

Kua už nech je 18:00 a letím domov ako nadzvuková stíhačka.
Tak tvůrci DS si libují ve všech možných způsobech trollení nováčků. Třeba v jedničce máš vedle první hlavní lokace hned dva typy nepřátel, které nejde zabít běžným způsobem. Ve dvojce tam jsou zase ty divné prasata přímo v Majule a kousek od toho je ta propast, kam si skoro každý z nás myslel, že tam má skočit :D
Že som sa ja na to zase dal kua!

Tak som mal viac ako 11 000 duší, zjebal som sa z hradieb do oblasti zaplavenej nepriatelmi akych som este nevidel, zabil ma ten pád. Hovorím si, 11 000 duší je dosť, to budem mať o 3 levely viac. Tak som sa vybral pre tie duše a na ceste ma zabil úplný no name bojovník ktorému stačí jeden úder a ja som ho podcenil.

-__- ach jo
Já už se kochám pohledem na krabičku :D jen je mi záhadou proč to nemůžu předem nainstalovat když předem stáhnout na steamu to jde.. :D