@Charllize (21.04.2016 00:21): Save and exit nic neřeší, každý by stejně ukládal jak by se mu zachtělo. Naopak autosave v kritických momentech by nikdo nemohl zneužít a zabránilo by to frustraci.
Diskuze
Me by stacilo kdyby tam daly save and exit, aby to slo kdykoliv ukoncit když je potřeba. Rozhodne největší nepritel jsou na survival miny a další nastrazene vybusniny a pasti. Z toho ze mi hra spadne moc strach nemam, z tech asi 100 hodin co jsem ho hral před survival betou mi hra nespadla ani jednou. Spis se obavam ze se nekde zaseknu mezi kamenama a podobne a nepujde z toho ven, předtím to resil fast travel nebo prikaz do konzole, je třeba si davat pozor i na tohle. Jinak k survival obtiznosti zadne vaznejsi vyhrady nemam, i když uprimne receno si nejsem uplne jisty jestli budu mit dostatek trpelivosti to dotáhnout do konce, preci jen ta narocnost je hodne hodne vysoka. Jinak samozrejme plno lidi na to nadava, chteji save kdykoliv, chteji fast travel a tak podobne, jsem rad ze bethesda jim neustupuje a drzi se toho jak to navrhli, koneckonců když to nekomu vadi ma k dispozici jiné obtiznosti. Save kdykoliv a fast travel by ze survivalu udelal zbytecnost, backtracking je neco s cim clovek musí pocitat ze si ho uzije vic nez dost, chápu ze plno lidi na to nemá cas, ale jak v Bethesde rekli, survival není pro každého, a jsme zvedav jestli bude pro me, rozhodne tomu sanci dam, je to z mojeho pohledu mnohem lepsi zabava.
PS: a presne jak pise kolega tady pode mnou, najit flasku nebo leguána na spejli je jak kdyby clovek nasel v kosi zlatou cihlu:)
PS: a presne jak pise kolega tady pode mnou, najit flasku nebo leguána na spejli je jak kdyby clovek nasel v kosi zlatou cihlu:)
tak mi to nedalo. dostal jsem se do Red Rocket station, tam jsem naposledy uložil a běžel jsem do Concordu. asi dvě hodiny hraní, šmejdění, pomalý postup, všechno šlo jak po másle až do chvíle, než na mě z kanálu vyskočil legendární deathclaw... rozčísl mi úsměv na jedno máchnutí :-) a jsem zpět v Red Rocket Station.
no doufám, že Bethesda nakonec povolí alespoň nějaké autosave po důležitých eventech, např. to první setkání s Minutemanem. jinak to hrát bude asi porod. ale jinak je to přesně to, co jsem chtěl. nic není zadara, nosnost tak na dvě zbraně, žádné syslení. člověk vidí prázdnou flašku a má z ní větší radost než z munice, protože do flašky patří voda. survival jag cyp.
no doufám, že Bethesda nakonec povolí alespoň nějaké autosave po důležitých eventech, např. to první setkání s Minutemanem. jinak to hrát bude asi porod. ale jinak je to přesně to, co jsem chtěl. nic není zadara, nosnost tak na dvě zbraně, žádné syslení. člověk vidí prázdnou flašku a má z ní větší radost než z munice, protože do flašky patří voda. survival jag cyp.
@Paul (18.04.2016 16:26): ah, já si nevšiml, že to je teprve beta. no zkusil jsem to a vypadá to na slušný challange. počkám na finální verzi.
@Garret (18.04.2016 15:22): mě osobně by asi sralo ztratit hodinu progresu kvůli crash to desktop, ale proti gustu ;)
@Paul (18.04.2016 12:53): hm, on tam prakticky nezmiňuje nic, co by mi vadilo. nahodim tam mod na větším DMG nepřátelům a jdu do toho...
@Garret (18.04.2016 12:26): Já četl nepříliš pozitivní dojmy (jsou delší, tak ve spoileru - spoilery nemaj)
Man, survival mode sucks a lot.
The deadliness is cranked up a ton, so you will get one- or two-shot by basically everything until level 20ish, when you're rocking Sturdy armor. Since saves are infrequent and rarely conveniently located, this means lots of traveling back and forth on foot. This would be great if it were an incentive to explore the places that you'd normally bypass with fast travel, but it's not, because those places are full of enemies that will sap your supplies and possibly murder you, setting you back all of your progress. So you wander around and ignore everything interesting, laser focusing on doing what you're there to do, then running home as quickly as possible. It manages to make the world feel even more empty and tedious.
No fast travel and reduced carry limits push the (terrible) item management and companion management UIs to the fore, and they do really do suck a lot. It's just more emphasis on what was already bad about Fallout 4.
No saving sounds fun for an Ironman experience, but it also means you'll be doing even more backtracking when you die, in a mode that already involves lots of uneventful walking. Plus, it also means you can't save and quit without getting back to a save point, and that if you CTD you lose all of your progress.
The "survival" parts are more or less half-baked mod material. You can get diseases, which usually don't matter but a couple of them increase the damage you take and will probably kill you stone dead. (Get ready to backtrack!) Chems and meds have side effects, usually making you thirsty (although Rad-Away is now a hellish purgative). You can't heal with food any more - but you can with water, which is easier to get anyway, so I don't see the point.
It's just a mess. Maybe the final version will be more appealing, but right now I cannot recommend it.
Man, survival mode sucks a lot.
The deadliness is cranked up a ton, so you will get one- or two-shot by basically everything until level 20ish, when you're rocking Sturdy armor. Since saves are infrequent and rarely conveniently located, this means lots of traveling back and forth on foot. This would be great if it were an incentive to explore the places that you'd normally bypass with fast travel, but it's not, because those places are full of enemies that will sap your supplies and possibly murder you, setting you back all of your progress. So you wander around and ignore everything interesting, laser focusing on doing what you're there to do, then running home as quickly as possible. It manages to make the world feel even more empty and tedious.
No fast travel and reduced carry limits push the (terrible) item management and companion management UIs to the fore, and they do really do suck a lot. It's just more emphasis on what was already bad about Fallout 4.
No saving sounds fun for an Ironman experience, but it also means you'll be doing even more backtracking when you die, in a mode that already involves lots of uneventful walking. Plus, it also means you can't save and quit without getting back to a save point, and that if you CTD you lose all of your progress.
The "survival" parts are more or less half-baked mod material. You can get diseases, which usually don't matter but a couple of them increase the damage you take and will probably kill you stone dead. (Get ready to backtrack!) Chems and meds have side effects, usually making you thirsty (although Rad-Away is now a hellish purgative). You can't heal with food any more - but you can with water, which is easier to get anyway, so I don't see the point.
It's just a mess. Maybe the final version will be more appealing, but right now I cannot recommend it.
Je tu někdo, kdo to hrál na Survival? Je to půopravdu taxkvelé, jak píšou?
RPGCodex konečně sepsal recenzi
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=10267
In terms of dungeon design, the most noteworthy feature are the humorously posed skeletons, teddy bears, and toy monkeys strewn about. Fallout 4 is very big on this type of “environmental storytelling”, and they seem to have put a lot of work into this stuff. True, almost every dungeon crawl still amounts to a pattern of “enter at door, shoot everything that moves, find treasure room, loot, leave.” Yes, trap variety feels worse than in Skyrim, with swinging blades and trapdoors replaced by lame ol' mines and tripwires linked to explosives. And doing the same two lockpicking and hacking minigames again and again and again and again is really not fun at all. But look at these skeletons! They've been choking each other on top of a safe for over 210 years now! They must really hate each other! Why is this teddy bear reading a newspaper and holding a coffee mug? Bears don't drink coffee! Hey, are those letter blocks spelling words? Why? How?!? I don't understand! This is so awesome! And so on and so forth.
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=10267
In terms of dungeon design, the most noteworthy feature are the humorously posed skeletons, teddy bears, and toy monkeys strewn about. Fallout 4 is very big on this type of “environmental storytelling”, and they seem to have put a lot of work into this stuff. True, almost every dungeon crawl still amounts to a pattern of “enter at door, shoot everything that moves, find treasure room, loot, leave.” Yes, trap variety feels worse than in Skyrim, with swinging blades and trapdoors replaced by lame ol' mines and tripwires linked to explosives. And doing the same two lockpicking and hacking minigames again and again and again and again is really not fun at all. But look at these skeletons! They've been choking each other on top of a safe for over 210 years now! They must really hate each other! Why is this teddy bear reading a newspaper and holding a coffee mug? Bears don't drink coffee! Hey, are those letter blocks spelling words? Why? How?!? I don't understand! This is so awesome! And so on and so forth.
@montana (23.03.2016 20:20): Závidíš!
@7c (23.03.2016 18:37): Čoveče, ten nedělá nic jinýho, než zkoumání konkurenčních produktů!
@Bodkin (23.03.2016 09:18): Já bych to spíš označil jako v podstatě pracovní školení - tak nějak se očekává, že budeš zkoumat i konkurenční produkty, ne? Jen doufám, že to Warhorse proplácí - nebo alespoň poskytuje jako pracovní benefit .-)
Hmm, protože jsem masochista a tak trochu retard a Mechanist stál jen 250 kaček, tak jsem si ho koupil.
4-5 Questů, příjdeš vystříliš, sebereš, jdeš dál.
Pár nových lokací (Stejných jako před tím)
Nové zbraně a zbroje a pasti a nějaký další ptákoviny
Ponk na roboty a jejich vylepšování - odemykají se nové součástky a tak. Nejdřív mi to přišlo jako ftákovina, ale pak jsem Codswortha přesadil do Sentrybotovského brnění a přimontoval mu obří kanony a místo dal hlavy plyšáka.
4-5 Questů, příjdeš vystříliš, sebereš, jdeš dál.
Pár nových lokací (Stejných jako před tím)
Nové zbraně a zbroje a pasti a nějaký další ptákoviny
Ponk na roboty a jejich vylepšování - odemykají se nové součástky a tak. Nejdřív mi to přišlo jako ftákovina, ale pak jsem Codswortha přesadil do Sentrybotovského brnění a přimontoval mu obří kanony a místo dal hlavy plyšáka.
Taky vám tak chyběl 10mm samopal? Sice je pravda že od F3 vypadal tak nějak brekek, jako sflikovaný na koleně, ale stejně. Kolikrát mě s ním Sulik nakrájel do sekané...
Ne, o titulky mi nejde :) jen jsem to chtěl dohrát jakoby do konce. Mě se totiž podaří dohrát málokterou hru, buď mě to přestane bavit, nebo přijde další nová a nestíhám se k té staré už vrátit. Takže teď se asi zaměřím na Rise of the Tomb Rider, to mám rozehrané taky :) a dík za odpovědi.
@Paul (28.02.2016 18:03): Tak jemu jde o ačívy, ne? :)
Aha, tak i o titulky.
Aha, tak i o titulky.
Chuck Norris viděl titulky na konci Fallout 4. Dvakrát.
@observer3 (28.02.2016 14:04): v týhle hře žádný titulky na konci nejsou, nejde se k nim dopracovat. Jak se ti přehrála ta patetickodementní animace, tak jsi viděl konec a nazdar.
@mazar1234 (28.02.2016 15:12): Jojo, v práci máme podobného pacienta :-D
Ze level 108 :-D..... "Tyvole".
@observer3 (28.02.2016 14:04): Aby se ti odkryly všechny perky, tak musíš mít myslím všechny atributy na max. Jinak co se týče příběhu, tak jsem dlouho nehrál větší sračku. Čím víc jsi v příběhu dál, tím víc je tam blbostí. Co je úplně vrchol, že jsi se všemi a zároveň proti všem. Prakticky až do onoho bodu můžeš zabíjet všechny hlava nehlava a stejně jsou s tebou pořád všichni v pohodě. Tvl, to fakt ne tohle.
Potřeboval bych info zda-li jde úplně dohrát FO4. Jsem ve 108 levelu po 558 hodinách hry a je otevřeno jen 37 z 55 achievmentů (?). Hlavní příběh byl dávno ukončen (vybral jsem si likvidaci Institutu) a teď už se pouze opakují úkoly od BOS (někam to jít "vyčistit" nebo přinést nějakou součástku a destinace se už někdy opakují), což není moc zábavné. Mapu jsem prozkoumal ve všech částech doslova po centimetrech, chodil jsem v power-armoru i po dně kdejakého rybníka a nic nového. Obydlené osady jsou naprosto spokojené, také nic k řešení. Nějak jsem se zasekl, rád bych se propracoval k nějakým závěrečným titulkům (jako v jiných hrách po konci), což se mi jeví jako nedosažitelný cíl. Můžete mi sdělit vaše zkušenosti?
Milý Ježíšku, k Vánocům si přeju vývojáře z Bethesdy, abych ho mohl zavřít do sklepa a mučit ho tam. Pracně jsem totiž uklidil jednu osadu od rozstřílených ghůlů, oni se tam ale co pár hodin zase objeví na těch samých místech, a můj úklid tak může začít na novo. Děkuji
PS: Železnou pannu prosím ne, máme malý sklep.
PS: Železnou pannu prosím ne, máme malý sklep.
@Korbitch (18.02.2016 03:06): to je přehnaný, to že má skladba podobnej styl jako jiná skladba neznamená vykrádání. Kromě toho jakkoliv Bethesdu moc rád nemám, tak zrovna Inon Zur je v tom nevinně a je to schopnej talentovanej skladatel.
Na konci unora se udajne zdrazi Season Pass z 30E na 60E, takze kdo chce, kupte to co nejdriv. Na GMG se da poridit aktualne za 24E.
@Korbitch (18.02.2016 03:06): Ne že bych snad chtěl tvrdit, že dělá Bethesda něco originálního, brrr, to ne. Ale tohle je, co se hudebních motivů týče, docela běžná praxe, viz.
https://www.youtube.com/watch?v=gIbhpGcRlm0
a
https://www.youtube.com/watch?v=Mgfwq5SBQ3Q
:)
https://www.youtube.com/watch?v=gIbhpGcRlm0
a
https://www.youtube.com/watch?v=Mgfwq5SBQ3Q
:)
@Paul (28.01.2016 17:34): Jo, to je až nechutně vykradený. Ti balíci z Besedy fakt jen vykrádají.
@Korbitch (28.01.2016 17:25): Song ze soundtracku "Imagine Utopia" je v podobném stylu.
Včera jsem se procházel po institutu. Připadá to jen mě nebo jsem tam slyšel pár hudebních rifů z Mass Effectu?
@Bodkin (28.01.2016 16:27): však tak jsem to myslel taky :)
Mě by zajímalo co tam Todd vlastně dělá, jakožto exec producer. Asi má ve všem final say (a taky to tak pak dopadá), ale kreativního (design, psaní..) asi nic nedělá ?
Mě by zajímalo co tam Todd vlastně dělá, jakožto exec producer. Asi má ve všem final say (a taky to tak pak dopadá), ale kreativního (design, psaní..) asi nic nedělá ?
@Paul (28.01.2016 15:25): Já je neomlouvám! Je to stejný, jako bych říkal: "Myslet si, že pochčiješ fízla a nedostaneš pak obuchem přes koule je... pitomost."
Změnit se to změní, až se změní Todd.
Změnit se to změní, až se změní Todd.
@Bodkin (28.01.2016 14:38): neomlouvej je furt :) najmout lepší writery není zas tak nemožný, třeba se to někdy za 245 let stane
Vcera jsem se dival na nejake video z Torment: Tides of Numenera a prvni co me napadlo...jo bejt to tak novej Fallout.
@Paul (28.01.2016 14:31): To si děláš sám, očekávat od Bethesdy něco lepšího než sme dostali je... pitomost.
Song dobrý.
Song dobrý.
Když si představím že by tento nádherný svět byl naplněn questy, postavami a příběhem kvalit New Vegas/Witcher 3, sbíhají se mi sliny. Bethesdo co mi to děláš :)
(parádní song btw, Miracle of Sound aka Gavin Dunne je boží)
(parádní song btw, Miracle of Sound aka Gavin Dunne je boží)
@SilentWolf (25.01.2016 08:21): @BINGMAN (25.01.2016 02:30): já si u toho cousin vždycky představím ten romanovo hlas a nemůžu se nesmát..to je tak přesný, dvě nejotravnější NPC v historii otravnejch NPC :D
@Paul (24.01.2016 23:23): Boží :D :D
@Paul (24.01.2016 23:23): Tak to je gól :D
http://nma-fallout.com/threads/preston-g ... elated-memes.204910/
Cousin, it's your cousin! Another settlement wants to go bowling!
:D
Cousin, it's your cousin! Another settlement wants to go bowling!
:D
že by poslední hra před koncem světa? no proč ne!
jak se vám to hejbalo?
jak se vám to hejbalo?
Tvl chcípám :-D
https://www.youtube.com/watch?v=jLfIC9njdfU
https://www.youtube.com/watch?v=jLfIC9njdfU
@USER47 (14.01.2016 14:09): Dobrý, četl jsem o tom. Ale kdo bude v zimě prohrnovat silnice? :-)
Tohle nevypadá blbě. Zejména, pokud se autorovi podaří implementovat střídání...
https://www.youtube.com/watch?v=pIDsHVZICp4
https://www.youtube.com/watch?v=pIDsHVZICp4
Coververze songu Hello z prostředí Falloutu 4 :-)
@pajmič (08.01.2016 22:13): tak to je solidní snow crash, tohle jsem tam neměl.
A kouzlo je pryč. Takže teď asi typická pauza dokud nevyjdou DLC.
Tak jsem to prodal. Viděl jsem na YT videa z "nejlepších questů" a vnitřně jsem si přiznal, že jsem ze všech zklamaný a kdybych tu hru musel hrát abych to viděl, tak se naseru ještě víc. :D Je to iritující až to bolí.. Za jakýmsi tajemstvím v muzeu čarodějnictví vážně může obyčejný deathclaw ?
Co už.. snaha byla :D z mé strany extrémní.
Co už.. snaha byla :D z mé strany extrémní.