já jsem zvýšil hodnocení na 100 % jednoduše proto, že jsem zjistil že v tom mám nahráno 450 hodin a to nemám dohraný datadisk (mimochodem je hodně ukecanej a skutečně má víc voleb, resp. se to umí tvářit líp než základní hra, že na něco máte vliv).
Už při první stovce hodin jsem sám říkal, že by se to nemělo jmenoval jen Fallout, ale mít niminálně podtitul, protože hodně lidí to pak srovnává s 1/2. Podobně jako byl ještě Fallout Bratrstvo ocely, kterej byl ale strategie (a teda tolik lidí si nestěžovalo, že se něco jmenuje fallout a není to falllout). On to je falloutí svět, ale není to to staré RPG, ale akční hra s RPG prvky.
Tahle hra je herně udělaná dobře, boj je skvělý, objevování taky, followři fungují (člověk je má nebo nemá rád), a RPG elementy jsou udělaný dobře (a je to lepší než minulej systém, ne že ne). Že by tomu ale prospěl nějaký scénárista je bez debat, Bathesda má stejnou nemoc jako Ubisoft. Mají lidi s nápadama, ale nemají scénáristy. Je to jejich hamba, že mezi tím rozpočtem nenajdou pár peněz pro někoho, kdo to umí dát celé dohromady.
Jak tu padl ten Zaklínač – ono v něm je super, že si na nic prostě nehraje a tak to s volbama nepřehání (a i vztah a osud Ciri je odvozený od toho, jak na ni hráč reaguje a pokud ji ignoruje, vyprdne se na konci na něj a jde si za svým – jednoduché a krásné).
Vedle tý akce jsou tu nový elementy, který mne strašně chytily, a je to stavění osad, robotů, zabezpečení osadníků, tam jsem nechal hromadu života (a ještě nechám).
Je to ten Falloutí svět, ale není to klasický Fallout ani omylem, to bych si lhal do vlastní kapsy. Netvrdím, že bych další Las Vegas neocenil, to naopak velmi, ale i tohle pojetí mi přijde strašně dobře udělaný.