@Ferdish (03.04.2024 18:20): Ale tak nemusíte z mé holky dělat úplného dementa, dík. :-) Souhlasím s ní a to jsem zkušený hráč, neasi. Principy designu počítačových LEGO her jsou dle mě značně vadné a působí až jako oxymoron. Na jednu stranu debilita typu rozflákej všechno, i to krásné, a na druhou stranu neintuitivní adventura typu hádej co měl designér na mysli. Snažil jsem se vcítit do té věkové cílovky, ale pak jsem si vzpomněl, že jsem tohle nesnášel vždycky. U jiných titulů jako byl LOTR nebo Jurassic Park jsou dle mého názoru mnohem viditelnější kvality, které tyto hry mají, spočívající především v duchaplném humoru, ale i tam je neustále bolestně zřetelná tato šablona.
Jsem asi největším odpůrcem minimapy na celé databázi, ale zrovna v těchto hrách je zásadně potřeba, zvlášť když člověk přepíná se skupinou postav, které není možné zadávat jakékoliv primitivní příkazy typu teď následuj, teď stůj. 70% času jsem vrčel jako vrrk. :-)
Jsem asi největším odpůrcem minimapy na celé databázi, ale zrovna v těchto hrách je zásadně potřeba, zvlášť když člověk přepíná se skupinou postav, které není možné zadávat jakékoliv primitivní příkazy typu teď následuj, teď stůj. 70% času jsem vrčel jako vrrk. :-)