Diskuze
Update
Tvrdě na tom makám, ale musím oznámit, že letos to nestihnu. To říkám proto, že někteří přemýšleli o tom, že hru zařadí do Herní výzvy 2016. Sry, nevyjde to, protože hra bude daleko větší, než jsem původně plánoval. Cílím na 3 hodiny gameplaye pro první dohrání, ale to je jen takovej hodně hrubej odhad, možná to bude méně. Každopádně do Herní výzvy 2017 s hrou počítejte ;o)
Celé to je takové programátorské sebemrskačství. Dělám třeba 3 dny na jedné minihře, která ve finále jde dohrát za jednu minutu. A proti komerčním titulům, které to téma zpracovávají profesionálně ta moje verze vypadá hnusně a vypadá primitivně. Ale prostě mě baví vymýšlet jak to naprogramovat a díky tomu začínám chápat spoustu věcí - proč to vývojáři dělají tak, jak to dělají, proč některé věci nejdou udělat, atd.
Dosáhl jsem už na docela slušnou úroveň ve znalosti Game Makeru, ale určitě to je poslední věc, kterou v tom dělám. V budoucnu si chci osahat něco víc profi jako je třeba Unity engine.
Tvrdě na tom makám, ale musím oznámit, že letos to nestihnu. To říkám proto, že někteří přemýšleli o tom, že hru zařadí do Herní výzvy 2016. Sry, nevyjde to, protože hra bude daleko větší, než jsem původně plánoval. Cílím na 3 hodiny gameplaye pro první dohrání, ale to je jen takovej hodně hrubej odhad, možná to bude méně. Každopádně do Herní výzvy 2017 s hrou počítejte ;o)
Celé to je takové programátorské sebemrskačství. Dělám třeba 3 dny na jedné minihře, která ve finále jde dohrát za jednu minutu. A proti komerčním titulům, které to téma zpracovávají profesionálně ta moje verze vypadá hnusně a vypadá primitivně. Ale prostě mě baví vymýšlet jak to naprogramovat a díky tomu začínám chápat spoustu věcí - proč to vývojáři dělají tak, jak to dělají, proč některé věci nejdou udělat, atd.
Dosáhl jsem už na docela slušnou úroveň ve znalosti Game Makeru, ale určitě to je poslední věc, kterou v tom dělám. V budoucnu si chci osahat něco víc profi jako je třeba Unity engine.
@Jab (10.10.2016 10:33): Byl by to docela dobrý dějový zvrat...
Pivo nejni Konvice?
@Karasman (10.10.2016 08:06): to by bylo příliš kruté :)
@Karasman (10.10.2016 08:06): Niečo na tom možno bude, keď nechce uvoľniť vôbec nič. :D
Já si stejně myslim, že se na ničem vůbec nedělá, ale ugra má prdelky z těch našich keců :D
@ugraugra (07.10.2016 15:50): pockame.
@Karasman (22.09.2016 07:58): Nebude!
@M.a.t.t. (22.09.2016 12:01): Nebude!
@John Mirra (22.09.2016 11:59): Nebu... ! Počkat, jo... dávám si na čas :) Za poslední tejden jsem udělal hezkej progress, ale spíš jsem dodělal věci, které jsem si v průběhu vymyslel navíc. Nevím proč, ale ted mi začla jít od ruky tvorba lokací. Takže se ted snažím využít momentum a sekám je jak Baťa cvičky. Na druhou stranu, psaní dialogů je tragické a nejde mi to :)
A pořád platí, že vydání hry bude pravděpodobně nějak spojené s vydáním DH updatu.
@M.a.t.t. (22.09.2016 12:01): Nebude!
@John Mirra (22.09.2016 11:59): Nebu... ! Počkat, jo... dávám si na čas :) Za poslední tejden jsem udělal hezkej progress, ale spíš jsem dodělal věci, které jsem si v průběhu vymyslel navíc. Nevím proč, ale ted mi začla jít od ruky tvorba lokací. Takže se ted snažím využít momentum a sekám je jak Baťa cvičky. Na druhou stranu, psaní dialogů je tragické a nejde mi to :)
A pořád platí, že vydání hry bude pravděpodobně nějak spojené s vydáním DH updatu.
Ale my chceme hrateľnú betu :D
@ugraugra (21.09.2016 15:16): Jen si dej na čas, lepší když hra vyjde později, zato ale pořádně doladěná :))
@ugraugra (21.09.2016 15:16): Já chci nějakej snýk pík, aspoň jeden obrázek...
Konečně jsem dodělal 2 cutscény, ze kterejch mě málem jeblo. Todo list se začíná krátit, i když pořád je tam brutálně moc práce a nevím, jestli to letos stihnu :/
@John Mirra (08.09.2016 23:54): Až si koupíš early access tier za $100 :P
Kdy bude ten slibovaný early access? :P
@ugraugra (08.09.2016 10:25): Super, ale hlavně moc dlouho neodkládej vydání, ať to za tebe nemusí dodělávat Gearbox.
@ugraugra (08.09.2016 10:25): cooool.
@ugraugra (25.07.2016 09:53): Tak tebe bych za kolegu rozhodne nechtel.
Jelikož vyšel Humble bundle s Game makerem, tak jsem do toho zainvestoval a právě zkoumám, jak obtížné by bylo vydat hru pro web, android a iOS.
Ugra: Hlavně si koukej na sraz připravit nějakou přednášku s ukázkou!
@orromis (25.07.2016 09:44): Však to funguje, tak proč bych to tak nedělal :D Já závorky nesnášim, proto v práci dělám v Pythonu ;)
@Fatality (25.07.2016 06:47): Walome si uvědomuje, že to před vydáním projde brutálním downgradem.
@ugraugra (24.07.2016 22:13): Ify na řádek bez složenejch závorek? Ty si koleduješ... :D
@ugraugra (24.07.2016 22:13): Ify na řádek bez složenejch závorek? Ty si koleduješ... :D
Walome je ako Neo, videný zdrojový kód si vie v hlave okamźite premietnuť do reálnej podoby!
@HolyMeatball (25.07.2016 06:38): To jsou přesně ti hejtři. První screen může být v 4K rozlišení s úžasnými hair-works a podporou DX12, ale Walome hned vidí špatné souboje. Hra je zatím ve vývoji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Walome (25.07.2016 06:25): Taky jaký animace bys chtěl ve screenshotu, žejo. :D
@ugraugra (24.07.2016 22:13): ty animace jsou na piču a souboje vypadaj podivně :(
Vypadá to dobře! :)
@ugraugra (21.07.2016 15:17): Dúfam, že tretí diel pôjde rovno na Kickstarter a Steam Greenlight :P
@M.a.t.t. (20.07.2016 14:57): Když koukám, jakej megalomanskej ending jsem tomu vymyslel, tak nevim nevim :D Asi bych se měl trochu klidnit a udělat hru jednodušší, aby se to dalo zvládnout dodělat. Ale...
Ne, já tam prostě chci nacpat co nejvíc nápadů, i když ta pracnost bude obrovská.
Plánuju, že o víkendu se zavřu do pokoje a zkusím s tím pořádně pohnout. Potřebuju získat trochu momentum.
Ne, já tam prostě chci nacpat co nejvíc nápadů, i když ta pracnost bude obrovská.
Plánuju, že o víkendu se zavřu do pokoje a zkusím s tím pořádně pohnout. Potřebuju získat trochu momentum.
@Walome (20.07.2016 15:58): Tak tady ti visej emoce, DH srdíčko a napětí v luftu :)
@rikuhahl (20.07.2016 15:54): na KCD počkám taky, jen nechci aby mi visely prachy někde ve vzduchu.
@Walome (20.07.2016 15:02): na tohle počkáš a na Kingdom Come: Deliverance ne :) Zajímavej metr :)
@M.a.t.t. (20.07.2016 15:05): to je pravda, taky letos nic nemám :(
@Walome (20.07.2016 15:02): Aký to bude prosím ťa cashgrab, keď výjde iba jedna a hneď finálna verzia? Ani omylom. Nehovoriac o tom, že ľudia sa tešia na hru do hernej výzvy :)
@M.a.t.t. (20.07.2016 14:57): nesouhlasím, klidně si na tu pecku počkám :)
@ugraugra (20.07.2016 13:41): Nemusíš dodávať dodatočný obsah za každú cenu, hlavne aby hra vyšla ešte tento rok. A potom vydáš Director´s Cut :))
@ugraugra (20.07.2016 13:41): omg to zní super promakaně :D
Budu asi pokračovat v psaní developer deníčku, protože mě to potom trochu víc motivuje, když se můžu pochlubit progressem.
Zrovna jsem přepsal movement system, protože jsem objevil bug, kdy jste při stisku dvou směrových kláves současně mohli proskočit třeba zdí. Ony všechny ty berličky Game makeru jsou ve finále stejně naprd, protože nejlepší je všechen kód hodit do eventu "press any key" a pak si pomocí podmínek vyfiltrovat, co vlastně hráč mačká za klávesu. Prostě - stejně si to nakonec musíte všechno napsat přes kód sami.
Po chvíli běhání po světě jsem objevil další bugy, ale rozhodl jsem se, že na to ted kašlu a soustředím se ted hlavně na přidání obsahu. Potřebuju začít skládat tu kostru příběhu, takže to chce ve velkym tlačit nové lokace a dialogy. Vypadá to, že tam nakonec nacpu více cutscén, než jsem zamýšlel (protože mě baví je dělat, i když je to hodně zdlouhavá práce).
Když se koukám na datum, že už je konec července, tak začínám být lehce nervozní, abych to fakt stihl dodělat ještě letos :) Chtěl jsem si po dodělání "základu" ještě měsíc-dva hrát s audio stránkou a pak to dát testerovi a opravovat bugy.
Zrovna jsem přepsal movement system, protože jsem objevil bug, kdy jste při stisku dvou směrových kláves současně mohli proskočit třeba zdí. Ony všechny ty berličky Game makeru jsou ve finále stejně naprd, protože nejlepší je všechen kód hodit do eventu "press any key" a pak si pomocí podmínek vyfiltrovat, co vlastně hráč mačká za klávesu. Prostě - stejně si to nakonec musíte všechno napsat přes kód sami.
Po chvíli běhání po světě jsem objevil další bugy, ale rozhodl jsem se, že na to ted kašlu a soustředím se ted hlavně na přidání obsahu. Potřebuju začít skládat tu kostru příběhu, takže to chce ve velkym tlačit nové lokace a dialogy. Vypadá to, že tam nakonec nacpu více cutscén, než jsem zamýšlel (protože mě baví je dělat, i když je to hodně zdlouhavá práce).
Když se koukám na datum, že už je konec července, tak začínám být lehce nervozní, abych to fakt stihl dodělat ještě letos :) Chtěl jsem si po dodělání "základu" ještě měsíc-dva hrát s audio stránkou a pak to dát testerovi a opravovat bugy.
@Red (09.07.2016 16:54): Není. Už v popisku se píše, že se objevilo ještě větší zlo, než pivo... konvice.
Není už cover příliš velký spoiler?
@ugraugra (09.07.2016 16:37): Trailer, Trailer! Nebo alespoň teaser.
Intro je hotové. Ted jsem to měřil a má to přes 15 minut, což je víc než je potřeba na dohrání celé Ep1. Not bad :)
Tak jsem si k tomu po dlouhé době sednul a intro je hned z půlky hotové. Musím s tím pohnout, jestli to chci dodělat do konce roku.
@ugraugra (02.04.2016 15:54): Tiež som sa tešil, aké parádne odlesky budú vrhať shadery na antikorovej konvičke. :(
@ugraugra (02.04.2016 15:54): Teď už to udělat musíš :)
Aspon někoho jsem nachytal :) Twl a hned je to v zajímavostech :D
@mvp23 (01.04.2016 15:52): HW nároky: Celeron 400 Mhz, 256 MB RAM, DirectX 8
@mvp23 (01.04.2016 15:52): HW nároky: Celeron 400 Mhz, 256 MB RAM, DirectX 8
Já jsem také národnostní menšina!!
Btw, jaké budou hw nároky? Snad nebude potřeba nový stroj. Přece jenom žiju v zemi, kde ekonomická krize řadí jak černá ruka uprchlíka s iPhonem!
P.S: odpověď žádám až od zítřejšího dne. Ať opravdu víme, jak na tom jsme.
Btw, jaké budou hw nároky? Snad nebude potřeba nový stroj. Přece jenom žiju v zemi, kde ekonomická krize řadí jak černá ruka uprchlíka s iPhonem!
P.S: odpověď žádám až od zítřejšího dne. Ať opravdu víme, jak na tom jsme.
@Walome (01.04.2016 14:12): Sakra, taky jsem se nachytal :D