Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@kuler91 (15.01.2017 22:59): Arkane má dvě studia, Lyon a Austin, jedničku a DLC dělali obě, ale pak nabrali nový lidi aby každý studio mohlo dělat vlastní projekt. A jak jedničku direktovali oba Colantonio i Smith, tak dvojku už vedl s Lyonem Smith sám a Prey dělá Colantonio v Austinu.
@M.a.t.t. (15.01.2017 22:45): Já cca 3-4 týdny zpátky dohrál jedničku a byla opravdu skvělá :) .. každopádně 2 beru jako příjemnou evoluci.
Každopádně obrovská poklona pro Arkane, vytvořit tak komplexní a výborné lokace s velmi zábavným a perfektně vybalancovaným gameplayem se jen tak nevidí ... Která jiná stealthovka se může dishonored rovnat ?
Dishonored je přesně ta z her, kde si říkám "kurva, takhle dobře bych to já nikdo v životě nezvládl udělat" ... :)
Prey dělá úplně stejné studio ? Nebo jiná pobočka ? Všude říkají od "tvůrců" z arkane, ale nevěřím tomu, že by jeden team byl schopný dělat na 2 her naráz ...
Dvojka je v podstate vo všetkom vychytanejšia ako prvý diel, ktorý ma však i tak v kombinácii s oboma DLC bavil o niečo málo viac. Hra za Emily je každopádne skvelá, aj vďaka jej schopnostiam, kde jasne vládne domino. Aj celkovo mi bola jej postava sympatická a bola mojou jasnou prvou voľbou. Ten výcvik skrátka nemôže vyjsť nanivoč a Corvo nemôže zachraňovať všetko :)

Inak musím ozaj pochváliť aj dodatočne pridaný New Game Plus. Dishonored 2 je jedna z mála hier, kde má naozaj zásadný význam, nakoľko je možné zvoliť si druhú postavu, no súčasne využívať aj schopnosti tej prvej. Paráda.
@kuler91 (08.01.2017 22:23): celkově tahle mise je asi nejnáročnější ve hře, ještě než vydali patch tak mi to tady v těch rozsáhlých náměstích padalo na 45, po tom druhém patchi už všude 60, ale v dalších misích bylo 60 i bez patche.
@kuler91 (08.01.2017 22:23): mně se fps propadají vždycky tak na vteřinu, zřejmě než se natáhnou textury do paměti. a ty propady jsou nejčastěji k 50ti i na Low nastavení. ta lokace je asi nejnáročnější, tam jsem myslim snižoval nastavení.
@kuler91 (08.01.2017 20:33): CPU mam taky i5, ale je fakt že jede na 4ghz a v těch komplexnějších scénách jedou všechny 4 jádra na 100%, což se u her moc často nevidí. Ta rozsáhlost levelů a množství NPCs žerou CPU solidně. Upřímně jsem zvědav jestli ještě ten výkon nějak zvýší, nebo už jsou prostě na limitu toho co lze udělat (bez downgradu).
Každopádně Prey běží na Cryenginu, tak uvidíme jak se jim zadaří s tím.
@Paul (08.01.2017 20:25): Vůbec netuším, kde může být problém. Možná CPU ? 6300 HQ ... možná 8 gb ram ? Jak říkám, tak v určitých blastech nepomáhá ani low res/setting ...
Je to jediná hra, kde mám tento problém ...
Kdybych to neměl už jednou dohrané, tak budu asi hodně nasraný. Nejvíc mě ale sere to, že tvrdí, že je hra již "ok" ... což opravdu není pravda, procházel jsem diskuze na steamu a tohle rozhodně není opravené.
Ta hra je fakt hodně špatná na PC ...
S i5, 8 gb ram, 1060 to není schopné udržet stable 60 ani při high, navíc propady pod 60 jsou hrozně znát, g-sync tu zamezuje maximálně tearingu, jinak nefunguje, takže otřes.
Nechápu, jak můžou tvrdit, že je hra již opravené ...
Zkoušel jsem namátkou nejnižší rozlišení, nejnižší nastavení deatilů a v určitých oblastech jsou stále propady k 40 fps ...
Těšil jsem se, že si to dám znova na PC s K+M, ale za této situace určitě ne.
Jinak ... 30 fps lock je v porovnání s konzol verzí naprostý odpad a "plynulost" na konzolích je v úplně jiné dimenzi. Tohle se fakt na PC moc nepovedlo ...
Bethesda si něják dává na čas s ohlášením DLC. To jim vůbec není podobný, ale že by žádné nebylo je asi taky dost nepravděpodobné, že?
Podle slidu na konci asi zas něco o Daudovi
ty vole, já furt koho mi ten Corvův hlas připomíná. až v jedné jeho poloze na začátku mě to trklo. w.o.w.
kdokoliv na tom delal KB support zaslouzi popravit. Snazim se udelat layout kterej mi umozni rychle a pohodlne takedownovat lidi a zarovnet nesvihne mecem nebo nevystreli z kuse pokazde kdyz zmacknu nejaky bezne pouzivany cudlik (proc vubec ta hra sakra trva na tom ze mam za vsech okolnosti v ruce mec?). Coz se mi vicemene podarilo, akorat se tim zcela dojebala navigace v journalu a nejspis i v obchodech. Mrdky. A co je to za priserny leaning system?! Tohle uz je prece kurva davno odladena a ustalena mechanika, viz treba Wolfenstein a oni to stejne udelaj po svym a dojebou to. Zatim jsem nemalou cast hry stravil prenastavovanim ovladani a stejne je to furt nejak nakokot.
@kuler91 (20.12.2016 21:38): Od patche 1.3 nehratelné. První mise jede v pohodě, a pak přijde druhá a vždycky to padne cca do 2 minut. Děje se tak pro držitele karet r9 280, 280x, 285, 380, 380x a některé nvidie 980 (jakékoliv potenciální řešení ze strany uživatele nic nezměnilo). Buď ať mi dovolí hrát na předchozím stabilním patchi nebo ať to spraví, zatím se Arkane k tomuto problému ani nevyjádřilo, kreténi. Do té doby 0%. Hodnocení změním až po dohrání...nasrat.
Tak včera jsem to dokončil za Corva na nejtěžší, ačívy shadow a clean hands získány. Jediná věc z celý hry co mě vadila, je to potvrzování po načtení pozice.
beztak příští rok nemá žádná pořádná hra vyjít, tak s hraním asi pak seknu, ušetřím nervy, čas, peníze
Ta hra je pro mě po technické stránce fakt "zážitek"
Vydání - Nehratelné, v trůní místnosti v úvodu padají fps k 8-10, jinak průměr 35 fps, ale nedá se na to dívat, proč se myš chová na hovno?
Patch 1.1 - Místnost s trůnem konečně opravena, myš pořád na hovno, celkově lepší, ale stále nedostačující.
Patch 1.2 - Konečně znatelně hratelnější, bugy opraveny, bohužel cokoliv pod 60 fps se stále znatelně seká, počkám si na příští patch a začnu normálně hrát.
Patch 1.3 - Super, průměr 45-50 fps a dá se na to dívat, takhle se to mělo hýbat už na začátku, jde se hrát a BUM, jsem ve windowsu, hra spadla, a následně pokaždé do minuty crash bez jakéhokoliv upozornění, nic nefunguje, ovladače, nastavení grafiky, přeinstalovaní....ach ok, musím začít hrát od začátku, asi mi to zkazilo všechny uložené hry.

ACH JO. xD

To jen tak pro info, proč jsou na Steamu pořád smíšené recenze. Ale myslím, že už je celkem bezpečné si hru v momentální formě pořídit.
Jsem zvědavej, kolik k tomu bude DLCček, protože hru, která používá tu sračku denuvo drm, si nekoupím dřív, dokud to nebude aspoň complete edice.
@Paul (27.11.2016 20:09): Heh, vím že je zvykem jménem distributora přebíjet všechno ostatní: "EA támhleto, Ubi todlecto, Acti henono..." ale u Bethesdy mě to kdoví proč strašlivě sere. Mé podvědomí si asi představuje Howarda jak moudře pokyvuje hlavou a všem říká, jak to mají udělat.
@Bodkin (27.11.2016 19:18): Ano, je nutný rozlišovat mezi Bethesda Softworks, a Bethesda Game Studios. Já mluvil o Softworks, proto jsem zmínil Wolfa a EW. Měli by si to kluci nějak přejmenovat aby se to nepletlo. Třeba by se to studio mohlo jmenovat "Todd's Magical Emporium Studios" nebo tak něco.
Ale abych BGS nekřivdil, tak Point Lookout nebyl špatnej. Slušná atmosféra.