@Gordon (30.01.2017 11:38): Jestli to budeš hrát, tak ani není zač.
Diskuze
@Shoggot (30.01.2017 11:37): Díky.
@Shoggot (30.01.2017 11:30): Myslím ten Ten kde drží stg.
@John Mirra (30.01.2017 11:21): Ten ůvodní obrázek je z nějaké hry nebo jde o montáž? Popř. z jaké?
@Matthias (29.01.2017 19:52): Viz http://www.adventurista.cz/?cat=450 "Babka od hostince chce něco k jídlu a za odměnu vám řekne o Alpách"
Pokud se nepletu, tak ji šlo ziskat jako odměnu od stavitele mostu za splnění questu...nebo od poustevnika
@Matthias (29.01.2017 19:52): Nie je nejaký obchodník/krčmár v tej dedine kde sa koná svadba ? Nepamätám si to presne, ale tam by som začal.
nějaký nápad, kde ve čtvrté kapitole vezmu knížku o Alpách?
@Strady (27.01.2017 14:55): Ešte dodávam, že i tie lepšie módy sa väčšinou odohrávajú v tých istých lokalitách, ktoré sú však trochu prepracované a mne to teda nevadilo. Anglický dabing má iba jeden a poľský, čo viem, taktiež iba jeden a obá sú rozsahom kratšie. Škoda, že ten zďaleka najlepší dabing nemá...
Dík chlapy za objasnění, o víkendu na to ještě kouknu a zkusím jestli mi něco řeknou.
@Strady (26.01.2017 19:26): S dabingom je problém, väčšina ho proste nemá, ale niektoré za to stoja. V odkazoch je článok Desať najlepších nových príbehov do prvého Witchera, pričom za všetky vyčnieva And a Curse, and Love, and Betrayal, ktorý je na fanúšikovskú tvorbu naozaj na vysokej úrovni.
@Strady (26.01.2017 19:26): ofiko od cd projektu byly první dvě......jiná prostředí, než která ¨nabídla původní hry v ničem jiném nejsou (vždy je to nějaká modifikace již známých prostředí).....další možná dobrodružstvíé jsou fanoškovská....ty nejsou nic moc....
@Strady (26.01.2017 19:26): Ja jsem zkousel spustit vsechny, ktery tam v povodni verzi byly pritomny, ale nebyl tam zadnej dabing, tak jsem je vzdy po nekolika sekundach vypnul.
Zkusil jsem tři DLCčka a vůbec mě nebaví jen v DLC Cena neutrality mělo parádní prostředí kolem Kaer Morhen. Chci se zeptat jestli je ještě nějaký DLC, které má jiné prostředí než bylo ve hře? Jinak je hrát asi nebudu.
@Tarhiel (19.01.2017 22:50): děkuji za odpověď. Jen jsem si nevšiml, že se na konci hra uloží.
@Strady (19.01.2017 22:42): Import je zo základnej (hlavnej) hry, prídavné dobrodružstvá má zmysel hrať z príbehového hľadiska, do importu sa nepremietajú.
Dvě otázky: má cenu hrát ty přídavky? Je nějaký import postavy do druhé dílu jako v sérii Mass Effect?
@Matthias (15.01.2017 15:56): Večer v hospodě.
kde najdu konráda, abych mu dal to pošahaný víno?
@účet smazán (11.01.2017 23:02): Je nuda, když vše dává smysl. Občas je potřeba přiložit do života trochu té entropie, protože jinak jí je neuspokojivě málo.
@SilentWolf (11.01.2017 22:56): V tom případě tvoje zapojení do debaty o tom, jestli volit HW, nebo FPS, naprosto postrádá smysl.
Jsem rád, že nejsem gay jen proto, že si nemusím vybírat mezi 60FPS a vousy, protože mám PC, který mi dopřeje obého.
Ufff.. tentokrát to bylo těsně.
Ufff.. tentokrát to bylo těsně.
@CrocoRay (11.01.2017 22:27): Osobně se mi vousy ve verzi s hairworks vůbec nelíbí. Na vlasy bych si asi zvykl, nicméně dobře vypadají až na nějaký vyšší stupeň nastavení, ale daň v podobě ztráty výkonu je až moc veliká. Možná za pár let... nebo na opravdu high-end sestavě. Na Laře tahle technologie vypadala líp.
@CrocoRay (11.01.2017 22:27): No jasně, jenomže vousy mi prohloubí zážitek o 3% a ty FPS dolů mi ho sníží o 15%. Jednoduchá matematika, rozhodnutí je jasné.
Jinak tady gameplay úplně se vším na max s GTX 960 na 1080p. Dokonce i HW zapnutý. A v přírodě se to drží lehce nad 30.
https://www.youtube.com/watch?v=R5j__R0ndiI
Moc nevím, jak jsou na tom jiný měření, ale mně to prostě jede na mix H/U bez HW slušně, v přírodě i na 60, samozřejmě ne stabilních.
Jinak tady gameplay úplně se vším na max s GTX 960 na 1080p. Dokonce i HW zapnutý. A v přírodě se to drží lehce nad 30.
https://www.youtube.com/watch?v=R5j__R0ndiI
Moc nevím, jak jsou na tom jiný měření, ale mně to prostě jede na mix H/U bez HW slušně, v přírodě i na 60, samozřejmě ne stabilních.
@účet smazán (11.01.2017 22:19): Ten hairworks myslím vypínají a považují to za dodatečné nastavení. Zapnuté bývá myslím jen na ultra, ale nejsem si na 100% jistý. U spousty benchmarků to je na vysoké detaily ale vypnuté, co jsem se díval. Nevím, jestli to tak berou všude.
Jinak plynulost a zážitek jsou dvě odlišné věci. Ty vousy právě zážitek můžou prohloubit, ale osobně to fakt neposoudím :-) Já to hrál bez toho.
Jinak plynulost a zážitek jsou dvě odlišné věci. Ty vousy právě zážitek můžou prohloubit, ale osobně to fakt neposoudím :-) Já to hrál bez toho.
@SilentWolf (11.01.2017 10:05): Obětovat plynulost a zážitek z gameplaye kvůli vousům mi přijde úchylný. Navíc i bez HW vypadají naprosto snesitelně. Ale to už je ta dnešní rozežranost...
@CrocoRay (11.01.2017 15:11): "vysoké nastavení všude v benchmarcích ukazuje na té GTX 960 zhruba okolo těch 30. "
Ano, ale znovu - se zapnutými hairworks? Protože to je dost důležitý údaj. Celkový vzhled hry prakticky nemění, ale FPS dost snižují, proto vždy vypínám.
@CrocoRay (11.01.2017 15:11): "vysoké nastavení všude v benchmarcích ukazuje na té GTX 960 zhruba okolo těch 30. "
Ano, ale znovu - se zapnutými hairworks? Protože to je dost důležitý údaj. Celkový vzhled hry prakticky nemění, ale FPS dost snižují, proto vždy vypínám.
@účet smazán (11.01.2017 00:21): Tak nahrávání by asi fps snížilo, pokud je slabší CPU, i když s výkonným procesorem by tam rozdíl být neměl žádný, pokud to více limituje GPU.
Stejně by mi to ale přišlo zvláštní vzhledem k tomu, že GTX 960 je asi tak třikrát výkonnější než GTX 650 a s tou mi to při takovém nastavení jelo tak 10 fps a vysoké nastavení všude v benchmarcích ukazuje na té GTX 960 zhruba okolo těch 30.
Jako na důkaz bych byl svým způsobem zvědavý, ale zase to není tak důležité, že by sis musel dávat tu práci.
Stejně by mi to ale přišlo zvláštní vzhledem k tomu, že GTX 960 je asi tak třikrát výkonnější než GTX 650 a s tou mi to při takovém nastavení jelo tak 10 fps a vysoké nastavení všude v benchmarcích ukazuje na té GTX 960 zhruba okolo těch 30.
Jako na důkaz bych byl svým způsobem zvědavý, ale zase to není tak důležité, že by sis musel dávat tu práci.
@SilentWolf (11.01.2017 10:05): "Vzadu se rozednívá, Geralt se ztrápeným obličejem plus glorious PC master race hair & beard." :D
Vousy bez hairworks vypadají hrozně. A jelikož člověk čučí 80% na Geraltův xicht v dialozích, tak to dělá hodně. Hned na začátku jak vypráví o svém snu a vlasy mu vlají ve větru, totéž vousy mu vítr čeří, to byl parádní opening. Chvíli jsem to nechal v tom dialogu a sledoval tu dokonalost. Vzadu se rozednívá, Geralt se ztrápeným obličejem plus glorious PC master race hair & beard.
Za to ty FPS klidně obětuji. Jen jsem si při posledním hraní nainstaloval mod na vypnutí těch efektů na vlasech, protože ony občas vypadají zvláštně. Takže jde čistě jen o ty vousy, které hezky pasují k té životní etapě Geralta i když je v knihách nesnášel.
Za to ty FPS klidně obětuji. Jen jsem si při posledním hraní nainstaloval mod na vypnutí těch efektů na vlasech, protože ony občas vypadají zvláštně. Takže jde čistě jen o ty vousy, které hezky pasují k té životní etapě Geralta i když je v knihách nesnášel.
@CrocoRay (11.01.2017 00:11): Jede mi to na mix high a ultra bez hairworks na 1080p s GTX 960 v průměru, tzn. když budu počítat Novigrad a všechno, na takových 40-45 FPS. A mám vypnutý ty mazací efekty, hloubku pole a podobný humusy.
Napadá vás někoho cesta, jak to dokázat? Tzn. doložit, s jakým nastavením a FPS jsem hrál? Nahrát na video asi ne, to by FPS dost snížilo... Nebo jak je na tom Shadowplay?
Napadá vás někoho cesta, jak to dokázat? Tzn. doložit, s jakým nastavením a FPS jsem hrál? Nahrát na video asi ne, to by FPS dost snížilo... Nebo jak je na tom Shadowplay?
@účet smazán (10.01.2017 23:57): No na medium, kde má vypnuté vlasy to jede v 1080p 47 fps v průměru a ostatní videa nebo benchmarky ukazují zhruba to samé. Někde je to 43 někde 45, ale je to medium v 1080p a procesory mají takové, aby to nezkreslovalo, takže přetaktované core i7 apod.
Jinak nevím, jestli zrovna nějaké vlasy a takové kraviny určují sexuální orientaci. S tím máš trochu problémy, jsem si všiml :-) Já třeba u her nevyhledávám vysokou obtížnost a nerad se u toho nervuji, takže jsem si jednou stěžoval na obtížnost této série a taky jsi mě označil za nějakou buznu, i když tuto skupinu moc nemusím a nepodporuji.
Jinak nevím, jestli zrovna nějaké vlasy a takové kraviny určují sexuální orientaci. S tím máš trochu problémy, jsem si všiml :-) Já třeba u her nevyhledávám vysokou obtížnost a nerad se u toho nervuji, takže jsem si jednou stěžoval na obtížnost této série a taky jsi mě označil za nějakou buznu, i když tuto skupinu moc nemusím a nepodporuji.
@CrocoRay (10.01.2017 23:53): Ne, neměl. Hraju v 1080p a na mix high a ultra, jen teda stíny dávám na middle.
"Na vysoké detaily to v 1080p na GTX 960 jelo tak okolo 40ti fps"
Ano. Protože součástí vysokých detailů jsou hairworks. Ty já mám vypnuté. Pardon, ale jestli se někdo připraví o poměrně vysoký počet FPS kvůli lépe vypadajícím vlasům, je dost možná gay.
"Na vysoké detaily to v 1080p na GTX 960 jelo tak okolo 40ti fps"
Ano. Protože součástí vysokých detailů jsou hairworks. Ty já mám vypnuté. Pardon, ale jestli se někdo připraví o poměrně vysoký počet FPS kvůli lépe vypadajícím vlasům, je dost možná gay.
@účet smazán (10.01.2017 23:19): Ale GTX 960 by to na high a ultra v 1080p neměla dávat na 60 fps. To měla problém i GTX 970. Na vysoké detaily to v 1080p na GTX 960 jelo tak okolo 40ti fps. Ale možná jsi měl nižší rozlišení, to nevím.
EDIT: Jinak s tím procesorem by zase takový rozdíl nebyl, pokud by hra měla jet 60 fps. Limitoval by to asi furt stejně. Původně jsem napsal v tomhle příspěvku totální kravinu a doufám, že to nikdo nečetl, než jsem to upravil :-D
EDIT: Jinak s tím procesorem by zase takový rozdíl nebyl, pokud by hra měla jet 60 fps. Limitoval by to asi furt stejně. Původně jsem napsal v tomhle příspěvku totální kravinu a doufám, že to nikdo nečetl, než jsem to upravil :-D
Ale jo, máte pravdu. Jede mi to stejně, protože 960 je graficky dost výkonná, ale CPU mi to limituje. Kdybych měl lepší CPU, pravděpodobně by tam byl větší rozdíl.
@CrocoRay (10.01.2017 20:59): No jasně. Měl jsem na mysli prostě rychlý procesor. Zaklínače 2 a 3 jsem odzkoušel na několika různých sestavách a ty rozdíly ve výkonu tam jsou obrovské, to je prostě fakt. Kde dvojka běžela třeba na nějaké vyšší střední, tam byla trojka i na nejnižší jen nehratelnou slideshow. Proto jsem taky argumentoval oficiálními minimálními požadavky, které, jak Leviathan posměšně poznamenal, nebývají přesné, ale to je buřt vzhledem k tomu, jak moc jsou v nich ty rozdíly markantní.
@JohnCZ (10.01.2017 20:55): Nejde ani tak o to, že i7, ale spíše o konkrétní typ i7, ale ten tvůj je dobrý a na hry určitě stačí. Ty první i7 by mohly mít horší výsledky než nové i5.
@M.a.t.t. (10.01.2017 20:50): Já vím :-) Však on to sám i přiznával v jednom příspěvku, že za to asi může ten procák, takže víceméně přiznával, že se mýlí, protože podle limitace CPU nelze určovat náročnost hry jako celku.
Já se to pokusil rozebrat v praxi a zmínil svou zkušenost se starou GTX 650 a názorně to porovnal, jak moc velké rozdíly tam reálně jsou. Na to už odmlouvat nemůže :-D
Já se to pokusil rozebrat v praxi a zmínil svou zkušenost se starou GTX 650 a názorně to porovnal, jak moc velké rozdíly tam reálně jsou. Na to už odmlouvat nemůže :-D
@CrocoRay (10.01.2017 20:29): Na GPU to znát určitě je. Například ty husté lesy při okrajích mapy jsou docela solidní zabiják fps. Naopak v Novigradu mi to šlape jak hodinky - asi protože i7.
@Paul (10.01.2017 18:57): nebo tak no :)
@CrocoRay (10.01.2017 20:29): Však ja som len argumentoval tým, že to podľa mňa jeho tvrdenie vôbec nie je pravda a mám to aj vyskúšané. Takže je to tvrdenie proti tvrdeniu a nás je viac :D Naviac nevidím zmysel v tom, že by som mal úmyselne klamať.
@M.a.t.t. (10.01.2017 20:25): Ono jde hlavně o tu grafiku a tam ten rozdíl je. Viz. můj příspěvek. On to bere podle procesoru a tam ty rozdíly fakt moc nebudou. Ale sám to svým způsobem i přiznal.
@účet smazán (10.01.2017 13:55): To je nezmysel. Testované na mojom staršom notebooku, kde mi dvojka so Sayovymi nastavenami išla viacmenej v pohode a vyzerala graficky obstojne, kdežto trojka na najnižších nastaveniach nebola vôbec hrateľná.
@účet smazán (09.01.2017 20:15): Trojka je o dost náročnější, co se týče grafické karty a to je fakt, který nelze vyvrátit. Zmiňuješ tu různá grafická nastavení, ale u tebe ty menší rozdíly budou hlavně tím, že to prostě u dvojky limitoval procesor, což potom ve výsledku vše zkreslí a na grafických nastaveních moc nezáleží.
Já měl GTX 650 a ta Zaklínače utáhla v rozlišení 1920x1080 na střední detaily v těch 30 fps. U trojky jsem musel rozlišení snížit na 1366x768 nebo tak něco a detaily dát na úplné minimum, aby to těch 30 fps jelo. Takže rozdíl to je obrovský.
Je jasné, že teď když mám GTX 1060 a zapnu obě hry na ultra, tak tam nepoznám tak velké rozdíly, protože to bude limitovat procesor a na grafických nastaveních bude záležet jen minimálně. Většinou mi hry jedou na nejniží i na ultra detaily pořád stejně a je tam rozdíl tak pár fps.
Ale fakt bych neříkal, že Zaklínač 3 nemá vyšší nároky než dvojka. Minimálně co se týče GPU, tak je má o dost vyšší. Ale je fakt, že krvavé nejsou a na střední detaily ve full HD by to měl rozjet každý, kdo hraje hry.
Já měl GTX 650 a ta Zaklínače utáhla v rozlišení 1920x1080 na střední detaily v těch 30 fps. U trojky jsem musel rozlišení snížit na 1366x768 nebo tak něco a detaily dát na úplné minimum, aby to těch 30 fps jelo. Takže rozdíl to je obrovský.
Je jasné, že teď když mám GTX 1060 a zapnu obě hry na ultra, tak tam nepoznám tak velké rozdíly, protože to bude limitovat procesor a na grafických nastaveních bude záležet jen minimálně. Většinou mi hry jedou na nejniží i na ultra detaily pořád stejně a je tam rozdíl tak pár fps.
Ale fakt bych neříkal, že Zaklínač 3 nemá vyšší nároky než dvojka. Minimálně co se týče GPU, tak je má o dost vyšší. Ale je fakt, že krvavé nejsou a na střední detaily ve full HD by to měl rozjet každý, kdo hraje hry.
@Walome (10.01.2017 16:18): mělo by to tam jet na 30, ale Novigrad je na konzolích trochu ghost town, lidí tam je mnohem méně než na PC.
Tak to předpokládám že na PS se v Novingradu vyhrabu na 20 a budu rád :)
@účet smazán (10.01.2017 13:55): Extra náročná hra to není, ale na obdobné nastavení je mnohem náročnější než dvojka, tudíž to tvoje pravidlo je blbost. Tečka. V Novigradu je hodně NPC (obzvlášť, pokud si v nastavení naklikáš větší množství doprovodných postaviček), takže je pochopitelné, že to víc vytěžuje procesor.