To by mohl být solidní macek, když za to chtějí 30 e ... Jsem fakt nečekal že makají na datáči, naprosto super !
Diskuze
@Tarhiel (12.06.2017 09:44): Ha! Super, dík.
@Paul (12.06.2017 06:21): Co, kde, proč?
Jooo ... já mám druhé vánoce :)
Oh fuck yes, přesně v co jsem doufal, plnohodnotnej datadisk s Billie a Daudem...jsem rád že v Arkane uvažujou stejně jako já :D
@mazar1234 (06.06.2017 18:33): Přesně tak.
@Drolin (06.06.2017 16:49): A nie je to jedno?
Aj tak nikto neutrpel žiadnu finančnú stratu, pretože fiktívne vyčíslovanie "ušlého zisku po stiahnutí" je totálny bullshit a je tragédia, že súdy takýmto sprostostiam prikladajú nejakú váhu.
Ten kto si to stiahne by si to aj tak nikdy nekúpil, maximálne možno teoreticky po dlhom čase za pár centov na šedom trhu ako legálne aktivujúci kľúč.
Aj tak nikto neutrpel žiadnu finančnú stratu, pretože fiktívne vyčíslovanie "ušlého zisku po stiahnutí" je totálny bullshit a je tragédia, že súdy takýmto sprostostiam prikladajú nejakú váhu.
Ten kto si to stiahne by si to aj tak nikdy nekúpil, maximálne možno teoreticky po dlhom čase za pár centov na šedom trhu ako legálne aktivujúci kľúč.
Jestli sem to dobře pochopil, tak Steampunk přišel s generátorem licencí pro Denuvo, tzn. všechny hry do tohoto dne pod ochranou Denuvo by byly prolomeny.
@Phoenix (06.06.2017 00:50): Nesouhlasil bych.
Určitě to bude mít tento a další týden více stažení než Prey či Nier. Na D2 se čekalo dlouho jako na MGS V a JC3, a ty určitě také po té časové prodlevě neměli nějak menší čísla. Piráti berou jako datum vydaní kdy se objeví připravená verze, ne kdy je hra dostupná kupujícím zákazníkům.
Určitě to bude mít tento a další týden více stažení než Prey či Nier. Na D2 se čekalo dlouho jako na MGS V a JC3, a ty určitě také po té časové prodlevě neměli nějak menší čísla. Piráti berou jako datum vydaní kdy se objeví připravená verze, ne kdy je hra dostupná kupujícím zákazníkům.
@SimonEndt (05.06.2017 23:38): Řekl bych, že půl roku po vydání už Dishonored 2 piráty nezajímá. Kdo si ji chtěl koupit, už si ji koupil, kdo chce pirátit, má spousty nových titulů.
Ochrana Dishonored 2 prolomena. Piráti oslavují.
@kuler91 (25.04.2017 21:27): Jestli to 60 % bylo na mě, tak z mého pohledu autoři bohužel prohloubili přesně to, co se mi nelíbilo už na jedničce. Hra je dost velký kočkopes, ve kterém musí být úplně všechno a v konečném důsledku nic nefunguje čistě a na ničem příliš nezáleží. Plížení, střelba, pasti, zcela zbytečná (a vyloženě napadnoucí) magie, vylepšování postavy s téměř nulovým dopadem na cokoli, vybavování amulety, přidaný crafting, milion pět set tisíc zbytečných keců a animací (na pseudofilosofické bláboly a těžké dětství hlavních hrdinů a záporáků už jsem skutečně velmi alergický). V dalším dílu očekávám co-op až pro čtyři hráče a pixel art, pak už tam bude skutečně všechno.
Do toho odporné (z hlediska kombinace fontů je to skutečně výstavní hnus) hlavní menu, nepřehledné a překombinované každé jiné a technická stránka půl roku po vydání stále celkem žalostná (notabene na to, že grafika není nic moc zvláštního). Neříkám, že se nenašlo pár celkem zábavných misí (cca polovina), ale jako celek je to pro mě obrovské zklamání.
Do toho odporné (z hlediska kombinace fontů je to skutečně výstavní hnus) hlavní menu, nepřehledné a překombinované každé jiné a technická stránka půl roku po vydání stále celkem žalostná (notabene na to, že grafika není nic moc zvláštního). Neříkám, že se nenašlo pár celkem zábavných misí (cca polovina), ale jako celek je to pro mě obrovské zklamání.
60 % ? :(
JInak co jsem koukal, tak se dohromady prodalo minimálně + 3 mil kopií, což je dle mého slušné číslo.
JInak co jsem koukal, tak se dohromady prodalo minimálně + 3 mil kopií, což je dle mého slušné číslo.
@mazar1234 (22.04.2017 19:38): On ten combat je na jednu stranu zábavný, ale po mě to po chvíli přestane bavit, jelikož je to hrozně jednoduché :)
Steam ukazuje 31 hodín hrania, dohrané za Emily na Low Chaos.
....a teraz za Corva na High Chaos :-D
....a teraz za Corva na High Chaos :-D
@mazar1234 (18.04.2017 10:11): To si piš, že bude!
Ty vole, Clockwork Mansion misiu som hral 4h 20min čistého (bez loading lost time) času... Snáď tam už také monštrum nebude.
Každopádne optimalizácia totál-hadr, ale gameplay skvelý ako jednička. Už teraz (dokončených 5 misií) je mi jasné, že to pod 90% určite nepôjde.
Každopádne optimalizácia totál-hadr, ale gameplay skvelý ako jednička. Už teraz (dokončených 5 misií) je mi jasné, že to pod 90% určite nepôjde.
Mimochodem ten druhej level jak začíná na molu v Karnace, je nejnáročnější level ve hře - zejména ten pohled z mola na město. Pokud vám to jede hratelně tam, tak vám to pojede hratelně všude.
@Maximus (06.04.2017 17:25): Vím o tom - skvělé, jakoby mi četli myšlenky. Zkusím.
Dnes vyšlo na Steame demo hry, ktoré obsahuje 3 levely. Tak ak niekto váhal s kúpou kvôli optimalizácii, tak si to môže skúsiť zadarmo.
Ak prejdete obsah dema celý a hru si potom kúpite, bude to v nej uložené a pokračujete tam, kde ste prestali.
Ak prejdete obsah dema celý a hru si potom kúpite, bude to v nej uložené a pokračujete tam, kde ste prestali.
@Hydr0gen (29.03.2017 14:52): spíše hůře optimalizovaný. impact na výkon mezi presetem Ultra a Low je minimální (5-10fps), tak pokud ti nevadí 30fps na Low...
Zvažuju koupi, ale mám práchnivějící stroj. Opravdu je ta hra náročnější než Zaklínač 3?
Nevíte, v jaké fázi je český překlad?
@Bellerofontes (05.02.2017 21:01): jj, tohle jde vidět třeba u View all achievements, tam je napsáno něco jako Playtime past 2 weeks: 20.5h (Steam ukáže 21). Minuty počítá jen u asi prvních dvou hodin hraní nebo tak nějak.
Já Steam podezírám z toho, že docela výrazně zaokrouhluje (vždy směrem nahoru), tzn. hru ukončím po 45 minutách a on to vyhodnotí jako hodinu. Hru zapnu znovu, odehraji 15 minut, najednou je z toho hodina a půl.
Jinými slovy, cca 30 minut navíc, které jsem nenahrál.
Jinými slovy, cca 30 minut navíc, které jsem nenahrál.
@MarezCZE (05.02.2017 13:02): ne, nejsem zase takový magor :-) vycházím z času, který změří samotná hra. né každý hra čas trackuje, ale některé ano a to porovnání vychází dost rozdílně oproti Steam času. podle mě u Steamu dochází ke zkreslení, které po minutách může na konci udělat několik hodin. ještě se mi nestalo, že by Steam ukázal stejný čas jako hra. vždy je to více...
@Garret (05.02.2017 12:32): Ano, samozřejmě uznávám, to co jsem uvedl je extrém. Jen mi nejde do hlavy, proč by měřidlo času na Steamu mělo takhle podvádět. A hlavně jestli podvádí v tom přesně jak píše Paul, zmáčknu "play" -> časomíra sepne, vypnu hru-> časomíra se vypne. :)
Jinak ty používáš při hraní stopky ? :)
Jinak ty používáš při hraní stopky ? :)
@MarezCZE (05.02.2017 11:41): s tou obtížností a vůbec nastavením by to bylo super a člověk by měl hned představu, ale takhle to asi fungovat nikdy nebude. cos tady uvedl jsou trochu přestřelené příklady, protože DS je hra založená na umírání a opakování je součástí hratelnosti s respawnem u bonfire, u většiny her je ale umření gameover a load pozice. s těmi závodními hrami to moc nechápu - když se vysekáš na trati a opakuješ závod vs. opakování tratě v rámci kampaně jsou přeci dvě různé věci.
a s tím časem, abych byl konkrétní, tak třeba 100% dohrání GTA5 mi zabralo podle in-game času 89hod 50min, zatímco Steam hlásí 135hodin. a rozhodně nenechávám hru viset 45 hodin v liště :-). další příklady - Far Cry 2: 20hod 53min, Steam 32hodin, Dying Light vč. datadisku 71hod, Steam 82hod (není třetina, ale pořád 10 hodin rozdíl)... určitě to nejsou hodnoty, které bych si cucal z prstu. samozřejmě herní čas ať si každý počítá jak chce... :)
a s tím časem, abych byl konkrétní, tak třeba 100% dohrání GTA5 mi zabralo podle in-game času 89hod 50min, zatímco Steam hlásí 135hodin. a rozhodně nenechávám hru viset 45 hodin v liště :-). další příklady - Far Cry 2: 20hod 53min, Steam 32hodin, Dying Light vč. datadisku 71hod, Steam 82hod (není třetina, ale pořád 10 hodin rozdíl)... určitě to nejsou hodnoty, které bych si cucal z prstu. samozřejmě herní čas ať si každý počítá jak chce... :)
@Paul (05.02.2017 11:53): Přesně.
@Garret (05.02.2017 11:22): hele já můžu mluvit jenom z vlastní zkušenosti. Teď ráno jsem hrál dvě hodiny Mankind Divided, a po vypnutí hry mi Steam přihodil dvě hodiny. A takhle to mám u všech her - čas kdy je hra zaplá mi to počítá přesně. Jasně že člověk co hru proběhne beeline k objective locatoru a nereloaduje bude mít všechno dohraný rychle, ale pro mě completionistu to má nulovou vypovídací hodnotu, stejně jako pro něj může být k ničemu mnou uvedenej čas. Thems the breaks.
Každopádně zrovna D2 je hra dlouhá, protože můj podíl kill/stealth je 80/20 a podle statistik hry mám dohráno za 14:19, přičemž opakování úseku se zde nepočítá, protože dochází k znovu nahrání pozice. Opakem je třeba nyní RE7, kde se opakování do herního času započítává, protože je to hra krátká a nějak to musí fiktivně natáhnout, k čemuž přispívá i nemožnost přeskočit cutscénu/script, takže když u bosáka pětkrát chcípnu, tak opakovaně čučím na stejný film a čas běží...
@Garret (05.02.2017 11:22): Po tom co tu tvrdíš, by se tedy měl čas gameplaye udávat dle obtížnosti, jelikož opakování některých úseků lze brát jako čistý gameplay. Na easy, proběhnu bez opakování, na nightmare projedu některé úseky až na podesáté. Co je tedy správně? Takže u závodních her je gameplay dlouhý 2h, protože je v kariéře několikrát ta samá etapa? A Dark Souls je tak na 13h? Protože je těžký a opakování je nutností? Blbost. Ale pravda je že Steam asi trochu švindluje. I když 1/3 času se mi zdá hodně.
@Paul (04.02.2017 23:55): jde o to, že v diskuzích lidi hází desítky hodin herního času, ale reálný čistý čas je mnohem menší. že strávíš 5 hodin celkově opakováním úseku ve hře není herní čas, který bys měl započítávat do celkové herní doby, protože někdo jiný to opakovat nemusí a hru tak má mnohem kratší. naopak pobyt v inventáři nebo deníku se do času normálně započítá a myslím, že in-game herní počítadlo s ním počítá taky. a jak už jsem se zmiňoval, já mám rozdíl mezi in-game herní dobou D2 a Steam časem 10 hodin a to je doba, kterou jsem na pauzách a loadinzích opravdu nenasbíral. řekl bych, že Steam měří všem stejně blbě... samozřejmě je každého věc, jaký čas si vezme jako svůj, ale ostatní lidi to může docela dost mást a vzbuzovat v nich pocit, že hra je mnohem delší.
@Paul (05.02.2017 00:45): No prave, in-game pocitadlo ti ukazuje len ten cisty cas.
Sam si nevybavujem ani jednu jedinu hru, kde by som si vsimol obidva udaje.
"A proto je v tomhle Steam super." :-D
Sam si nevybavujem ani jednu jedinu hru, kde by som si vsimol obidva udaje.
"A proto je v tomhle Steam super." :-D
@mazar1234 (05.02.2017 00:20): no..jsi napsal v podstatě to samý co já. Jen k tomu poslednímu bodu, nevím o moc hrách co by trackovaly oba časy - ten čistej, i ten s reloadama, inventářem a tak. A proto je v tomhle Steam super.
@Paul (04.02.2017 23:55): Toto je otazka ci ma hra vlastny pocitac cisteho casu, alebo iba pouzijes absolutny cas spustenej hry.
Cisty in-game cas je ocisteny od mrtvych casovych vlakien (casove useky, ktore sa stratia loadingom), sice ti to povie kolko ti akoze trvalo dohrat hru, ale v skutocnosti je to nepresny udaj, pretoze realne si tu hru hral aj v tych mrtvych casovych vlaknach, to je realny gameplay, ktory si tomu dal.
Idealne je ked ma hra vlastny ukazatel cisteho casu - typicky znazorneny pri kliknuty na savegame - a zaroven ti nieco pocita aj celkovy cas straveny v hre, ktory ti stale pripocitava aj strateny cas v mrtvych casovych vlaknach - loading.
Takto mas maximalne info o hre.
Cisty in-game cas je ocisteny od mrtvych casovych vlakien (casove useky, ktore sa stratia loadingom), sice ti to povie kolko ti akoze trvalo dohrat hru, ale v skutocnosti je to nepresny udaj, pretoze realne si tu hru hral aj v tych mrtvych casovych vlaknach, to je realny gameplay, ktory si tomu dal.
Idealne je ked ma hra vlastny ukazatel cisteho casu - typicky znazorneny pri kliknuty na savegame - a zaroven ti nieco pocita aj celkovy cas straveny v hre, ktory ti stale pripocitava aj strateny cas v mrtvych casovych vlaknach - loading.
Takto mas maximalne info o hre.
[neexistující příspěvek]: jenže herní dobu si každá hra počítá jinak. Když třeba má inventář, journal a nepočítá čas v nich..nebo když půl hodiny hraju bez uložení a umřu, reload, hra to nepočítá...atd. Steam prostě měří všechen čas ve hře, a (aspoň u mne) naprosto přesně.
@Garret (04.02.2017 21:59): no většinou nižší, právě proto že ty ingame staty obvykle nezaznamenávaj loadingy, reloady, pauzy v menu atd...ale co se toho raw času týče, tak je u mě steam přesnej.
@Paul (04.02.2017 21:01): a jaky cas ti to ukazuje ve hře?
@SíDžej (04.02.2017 20:49): já to taky bral ze steamu, samozřejmě steam počítá všechen čas kdy je hra zaplá, takže i reloady atd který v ingame statistice vidět nejsou
@Garret (04.02.2017 20:59): hele mě steam ukazuje fakt přesně. Když hru vypnu tak vidím kolik času mi steam přidal a vždycky je to přesný. Ale když jdu od kompu tak hry vypínám aby mi to ten čas netrackovalo.
@Garret (04.02.2017 20:59): hele mě steam ukazuje fakt přesně. Když hru vypnu tak vidím kolik času mi steam přidal a vždycky je to přesný. Ale když jdu od kompu tak hry vypínám aby mi to ten čas netrackovalo.
@SíDžej (04.02.2017 20:49): Steam ti 1/3 času přidá i bez alttabovani
@Paul (04.02.2017 19:51): Tak těch 70h je asi přestřelených, bral jsem to ze steamu, ale bude v tom i čas, kdy jsem měl hru alt-tablou a asi to ani nebere v potaz čas, který sem ztratil loadováním, když jsem něco posral...ve hře mi to píše 40hodin, 2 minuty. Ale i tak, teď to jedu vražedně za Emily a jde to jako po másle a šlo by to i rychleji, kdybych nešel po předmětech.
@SíDžej (04.02.2017 17:57): mě to tímhle stylem (všichni knocked down, nalezeny všechny runy a charmy, všechno přečteno atd) zabralo 50 hodin, je to prostě dlouhá hra :)
Jednička mi stejným stylem zabrala 48 hodin, ale to je včetně obou DLC s Daudem.
Jednička mi stejným stylem zabrala 48 hodin, ale to je včetně obou DLC s Daudem.
Po tom co jsem první díl odbyl za pár chvil, tak jsem se rozhodl hrát dvojku stylem omráčit všechny, aniž by mě kdokoliv viděl a prošmejdit všechny možná zákoutí. Nechápu, jak mi to mohlo trvat skoro 70 hodin :-/
@MarezCZE (19.01.2017 19:41): Vím ... každopádně i kdyby změnili žánr, tak u Arkane nemám obavy ... Myslím si, že Arkane jsou sázka na jistotu stejně jako CD projekt.
Pokud by se jim chtělo, tak nějak DLC alespoň o 2-3 úrovních si rozhodně nechám líbit :)
Pokud by se jim chtělo, tak nějak DLC alespoň o 2-3 úrovních si rozhodně nechám líbit :)
@MarezCZE (19.01.2017 19:41): Nevadí. Bola by škoda, keby bola tak kvalitatívne skvelá séria zabitá ďalšími a ďalšími sequelmi. Ale dúfam, že nejaké DLC k dvojke bude :)
@kuler91 (19.01.2017 18:56): Na priste si asi hodne pockame. Nekde jsem cetl ze v blike budoucnosti se neplanuje:|
Jop, konečně je to hratelné, ale ještě by to trochu chtělo :)
Zítra začnu po druhé konečně ...
Příště prosím UE4 ... děkuji
Zítra začnu po druhé konečně ...
Příště prosím UE4 ... děkuji