Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tarhiel (30.03.2017 00:24): Ja som to s čakaním nevydržal. Musím si ešte trocha myšlienky utriediť, keďže dohranie je čerstvé + chcem ešte v najbližších dňoch vyskúšať aj iné konce. Mám ale pocit, že keby nie som tak veľký fanúšik Planescapu a infinity hier a hrubých kníh, tak by som tomu dal asi nižšie hodnotenie.
No, po 57 hodinách dohrané, myslím, že som splnil všetky sidequesty, ktoré sa navzájom nevylučovali okrem jedného companion questu (Erritis). Čoskoro asi napíšem komentár.
jak jste si poradili s tou koulí v té piramidě v Řádu Pravdy? - já jsem si to musel napsat napapírek všechny ty barvy které ta koule získá při vyndání a zandání z té které strany abych to mohl dát dohromady - podle toho názvu, a povedlo se - viz videa

- ve videu také portrét alternativní Erritise, škádlení té Callistege, a to jak ta šéfka stráží říká LC: ne-Adahn - protože jí řek že není Adahn - to mi taky připomnělo jeden díl South Parku - kde zkoušejí Buttersem nahradit mrtvého Kennyho. (oslovího ne-Kenny)
@Shoggot (17.03.2017 10:37): jo tak už jsem si tam tu tmu udělal říkal jsem si jestli se něco stane když to spojím/propojím nesprávně - fak sranda - vtipné hlášky těch obvytel - zkouším se všemi znovu promluvit, např.: ty s té sekty co mě mají za jejich boha se mně ptají proč jsem jim vzal slunce.
(Cas sice nebezi ale parkrat se vyspat pri nejmensim v tomhle uvodnim meste asi zrusi/posune nejake questy...?)
souboj s chobotnicí - zrychlený jen se třemi postavami; ale pro postup hrou to asi zabíjet nebudu - chci zkusit ještě vyčkat jestli náhodou také nebude možné s tou chobotnicí promluvit - prý se s ní dá promluvit večer - uvidím jestli se tam vůbec střídá den a noc;
@MickTheMage (12.03.2017 01:32): Lolitka, eh? :-{))
Tú napísal Rothfuss btw, autor ktorý sa k developerskému tímu pripojil až neskôr. Prvú pracovnú ponuku od Colina McComba odmietol kvôli nabitému programu, ale ešte počas KS kampane si to rozmyslel.
Emocionalne som na sracky :) Uz ked som Rhin posielal do jej skutocneho domova, mal som to nahnute. Ale ked sa objavila (co predpokladam bude niekde par hodin pred koncom?) ako dospela, aby mi pomohla... Och, hry! Nieco mi len spadlo do oka.
takže po vyzkoušení všech možných řešení té první krize na té plošině - jsem se rozhodl pro 5-min-video;

a konečně už vyrazím do toho města;
Rýchla otázka: Keď sa mi otvorí možnosť cestovať zo Sagus Cliffs do Valley of the Dead Heroes, je možno sa vrátiť potom naspäť do Sagus Cliffs? Pýtam sa kvôli sidequestom.
@Shoggot (11.03.2017 19:59): Jop. Problem boli tie otrasy, ked ti zhodili postavu, nemohla to kolo robit ziadnu akciu (teda hovorit s chapadlami). Asi 5 - 6 tahov po sebe sa mi stalo, ze vsetky postavy lezali na zemi. Takze som mohol akurat sa ohanat na protivnikov. Som to loadoval asi 4x, nez sa mi to konecne hladko podarilo spravit.
Uf, tak Nethermost Cavity ma vytocilo tak, ako uz dlho nic. Este teraz to rozdychavam. Stale to povazujem za vynikajucu hru, ale niekedy prilis vela RNG dokaze nasrat kazdeho :)
@Shoggot (komentář): Když čtu, co všechno má být přidáno a opraveno, tak si říkám, že to snad zatím nechám být. Sice mě to celkem baví, ale nemůžu se zbavit dojmu, že cosi chybí nebo že by to mohlo být lepší.
musím říct i když jsem teprve na začátku tak mě ta hra uchvátila/pohltila.

- po dvanácti hodinách jsem stále u té první opravdové krizové situace, zkouším všechna možná řešení a dialogové možnosti; narazil jsem tam i na trochu nesedící dialogy;

1 - prostě je zabít, někteří se pak budou snažit utéct když jich zabijete většinu, nebo prostě jejich vůdce;
2 - nechat se zajmout - tam mi pak neseděl dialog když jí řeknete že nejste Adahn - a na něco se jí zeptáte tak vám řekne že vás ten její poskok bacil moc silně (mně se to hodilo k té první možnosti když se necháte zajmout a vydává te se za Adahna + ležete jí že jste se zamilovali do někoho jiného) - i když ví že to vědět nemusíte - to řekne i v případě že se nenecháte zajmout a někdo z té party vás zabije
3 - ještě musím zkusit si s ním - s tím Quarem promluvit během boje
4 - ještě je chci všechny zmasakrovat tak aby nikdo z nich nestihnul utéct
5 - nechat to přetížit a explodovat - je vidět že vás to zabilo všechny - přesto ty společníci jaksi přežijí, a budete u nějakech cvoků kteří se vás budou chystat s níst - spojitost s PST - můžete jim dovolit si z vás trochu jíst a získate artefakt obsahující kousky vás;
6 - přemluvit je aby odešli a hleděli si svého


fakt doporučuji ty portréty změnit - s těma změněnejma portréma se to hraje o dost líp, neboť ty původní mě od hry napřed odradili;
nevím jak vy ale já mám ten záběr kamery vždy přiblížený dole zaostřeno na dění - abych si tu hru vychutnal - nechal se vtáhnout do té atmosféry a pořádně prozkoumal ty detaily prostředí;

- jo a ještě jsou tam dobrý hlášky postav když zrovna nebudete vůbec nic dělat - asi po minutě a 20 vteřinách - ten poslední hozenýpryč/odhozený nebo někdo z jeho parťáků řekne nějakou náhodnou hlášku;
@HEX (10.03.2017 20:36): Z totoho hľadiska to potom dokážem pochopiť.

Osobne to ako problém nevidím, ale, ako píšeš, potom sa oplatí chvíľu počkať.
Čo aj urobím, aj keď som to pôvodne neplánoval - ja tam toho Toya proste chcem.
@Tarhiel (10.03.2017 12:32): Ano, pro mě je tohle nekonečné "vylepšování" her problem. Nemam pak duvod kupovat day one a v pripade kickstartovaní to pro mne pak znamena dalsi cekani na aspon trochu finalni verzi hry.
Tak hotovo, konečně někdo důvěryhodný dává komentář a hodnocení a já přidávám do "Chci si zahrát " :)
@Shoggot (komentář): No panečku...podle tvého komentu ta hra obsahuje přesně všechno, co od ní požaduju: parádní atmosféra, hudba, příběh a živí parťáci. Fakt se na to těším.
Tož zatím to vypadá, že nový Torment bude další z řady her, na které si po roce nikdo nevzpomene :-( Tak snad to není pravda, uvidím, až si to zahraju sám.
@HEX (10.03.2017 06:40): A to je zle? Veď presne tým adresuje to, na čo sa ľudia najviac sťažovali:

- menší počet spoločník (medzi nimi Toy)
- zjednodušený systém crisis

A presne toto idú naprávať: "To that end, we are pleased to announce that we will be working on additional content and updates for Torment post-release. These updates will include:

Oom ("The Toy" companion).
Voluminous Codex.
Crisis system improvements.

Our initial updates to the game will focused on bug fixes, optimizations, and other improvements, while the content additions will come later down the line. Both the patches and content updates will, of course, be completely free for all Torment owners, including backers, PC buyers, and console players. We will have more news on these in the coming weeks and months!"


Toto je niečo, za čo by som ho chválil, nie ho hanil. Mnohí developeri by sa na updaty typu prepracovanie mechaník vys*ali, že "by to bolo príliš komplikované, mohlo by to rozbiť balanc hry, etc..."

Okrem toho, píše tam, že na tom obsahu pôvodne robili, no, ako všetci správne predpokladali, rozhodli sa ho nakoniec odstrániť, lebo nebol dokončený + tlačil ich čas.

Skôr by som mu vyčítal, prečo o týchtio nedorobkoch nepovedali sami od seba, prečo sa k tomu priznali tesne pred vydaním, aj to len kvôli nejakému hráčovi, čo sa hrabal v súboroch?
Tri a pul roku ve vyvoji a tyden po vydani uz je tu update pro backery, ze se pracuje na doplnujicim obsahu?! Fargo ma stesti, ze Steam nove nezapocitava recenze od backeru do celkoveho hodnoceni, jinak by bylo daleko horsi nez soucasne mixed.
@Garion (06.03.2017 18:10): Osobne si myslim (logicka dedukcia), ze to zalezi od toho ako konkretne si urobil tu platbu.
Tzn. ci si to platil peniazmi pretransferovanymi na paypal ucet, alebo priamo zo sparovanej bankovej karty, kde sa ti priamo preniesli peniaze z uctu naviazane na konkretne cislo karty.

V prvom pripade by ti to pripisalo peniaze na paypal ucet a v druhom priamo na bankovy ucet pre konkretnu kartu.
sem jsem se dostal až po šesti hodinách hraní - snažil jsem se pobrat všechny dialogové možnosti, a taky ta tvorba/výběr postavy mi zabralo dobu a ten první souboj jsem si několikrát zopáknul - spoiler: teď mi dokonce zbyl ten úlomek skla na potom - ta obluda sama utekla, nemusel jsem jím zabíjet tu ženskou - přežila to a má na řečení pár hlášek.
Nějak se mi nechce věřit, že na tom dělali tvůrci původního Tormentu - pokud nepočítám Guida Henkela.
Moc snové, moc ujeté...asi jsem na hry už fakt starej...
@Shoggot (07.03.2017 19:24):
No ja im to prave nechcem krandut, ale chcel by som im oznamit, kde je ich domov :) Ale zatial sa mi tam nejavi ina moznost. Aj ked to neukradnem, ale len pouzijem, tak su vsetci nasrdeni a vedie to k suboju.
@MickTheMage (07.03.2017 19:14): To jsem řešil úplně jinak, dal jsem mu místo toho Magmatic Annulet z Ascension. Zachránil jsem ty jejich uvízlé v Bloom, ukázal jejich pilotovi helmu co jsem našel a on mi řekl, ať si ohledně návštěvy Cortexu promluvím s kapitánkou. Tam ale žádná nová možnost nebyla, tak jsem se na to vysral.

A stejně bych jim to neukradl asi, byli docela slušní a Dracogen mi nesedl.
@Shoggot (07.03.2017 18:42): No vida, kedze si to dohral mam jednu otazku :)

Navigational Cortex - da sa ten udaj z helmy dostat nejako, aby to nenasralo vsetkych ostatnych? Ono totiz, dostat sa dnu ide iba ilegalne (nenasiel som inu moznost). Lenze potom to vsetkych akosi rozladi a su agresivny, takze predat info o tom co som zistil sa mi nepodari. Alebo mi nieco unika? :)
@GodOfTheSick (07.03.2017 18:48): Steam říká 50 hodin, ale občas jsem to nechal běžet na pozadí a přitom pracoval, něco je nahráno už z bety. Ale bude to tak asi kolem 40-50, pokud budete fakt číst všechno a vracet se, jestli se něco nezměnilo.

Tady se dají udílet hodnocení? Zvláštní.