@Jab (08.12.2020 06:32): A je to hodně dobře investovaných 7,50 EUR :-)
Diskuze
Na steamu teď za sedm padesát v eurech.
@S4TW (28.09.2020 08:52): Jo jo, teď po pár letech už si na tu hru spíše vzpomínám jako na seriálový nebo filmový zážitek, než na RPG. Nedávno jsem si na youtubu připomínal, jak vlastně vypadaly souboje, protože to mi pod tím příběhovým zážitkem úplně zapadlo :-)
@Radecker (27.09.2020 22:33): jako je pravda ze to je hodne intenzivni jizda bez zastavky, ale u rpg jsem prave zvykly i na takova ta hlucha mista, ktera hru natahnou, stacilo doplnit par side questu a nejake minihry... no, uvidime, jak na me (ne)zapusobi dvojka :)
@S4TW (komentář): Pěkný komentář, souhlasím, že hra se opravdu povedla - Obsidian to zase dal :-) Co se týče délky, tak si myslím, že tu je relativní krátkost ku prospěchu věci. Myslím, že autoři měli právě tolik dobrých nápadů, kolik jich ve hře je, a je dobře, že nejsou nijak naředěné a je to opravdu jízda od začátku do konce. Právě dvojka už trochu trpí tím, že ty nejlepší nápady se vyčerpaly v jedničce, a navíc chtěli udělat hru delší. Překopaný soubojový systém mi taky připadal dost zdlouhavý a ke konci už jsem se fakt těšil až to skončí. Jednička je fakt skvělá koncentrovaná patnáctihodinovka :-)
@Blackhand47 (22.09.2020 23:55): já mám shlédnutých asi první 7 sezón, ale už v podstatě od mala to sjíždím, dřív mi to dokonce rodiče nahrávali, páč to běželo pozdě v noci a já ráno před školou to sjížděl :D... ale já ten humor miluji, to je přesně moje a ta hra jde přesně po tom gró South Parku, takže za mě naprosto super a i ta hratelnost je zábavná, ačkoliv zatím dost jednoduchá, ale teď jsem pořád ve fázi, kdy mě baví jen prosté prolézání South Parku a hledání lidí, které znám ze seriálu :)
@S4TW (22.09.2020 21:28): Jo, je to perfektní. Já to měl trošku naopak, South Parku jsem viděl asi 5 dílů a po hře jsem to sjel komplet. :D
Sakra, tak přesně takovouhle hru jsem potřeboval, naprostá paráda :D :D, pro fanoušky South Parku jako dělaný!
@hatifnat (27.02.2020 11:39): To ho jsem taky bál, když jsem se South Parkem začínal. Holt někdy i sebe lepší hra nesedne.
Jinak v South parku jsou souboje jen výplň aby se neřeklo. Chce to dobrou zbraň a vysoký level.
Jinak v South parku jsou souboje jen výplň aby se neřeklo. Chce to dobrou zbraň a vysoký level.
Achjo, mám za sebou přes dvě hodiny hraní a strašně mě to nebaví. A přitom seriál jsem milovala. Souboje moc nechápu, nevim, jak poznam checkpoint, je to zdlouhavý, Cartman je otravnej, interakce omezený, na nic vtipnýho jsem ještě nenarazila (a nechci mlátit bezdomovce). Zatím jediná pozitivní věc je Kenny. Tak nevim, možná už jsem prostě stará.
vidim, ze jste ze hry dost nadseni ... mam ji doma, akorat mi nefungovala spravne pod linuxem ve wine (byly tam rozbite barvy, hra sla, myslim, ze tam nejak byla prohazena modra s cervenou) ... asi ji zkusim znovy
@Thorar (28.09.2017 20:12): Nie, nie je.
BTW asi posledných 20 príspevkov sa tu o tom debatovalo...občas stačí len čítať ;)
BTW asi posledných 20 príspevkov sa tu o tom debatovalo...občas stačí len čítať ;)
Hra mě baví ale ukrutně mě nebaví soubojový systém, není nějaký adventure mod bez bojů?
@David_Cravford (24.09.2017 22:17): Magical songs of enchan- Of encha- encha- Magical songs of ench- Of en- Encha- Magical songs of encha-
@Steve (24.09.2017 21:39): No, na nich je hra stavěná. I když uznávám, že mohly být zpracovány třeba trochu lépe, ale to by znamenalo vyšší obtížnost celkově, což by zase nemuseli přijmout jiní. Takhle mi to přijde jako taková nenáročná odreagovačka mezi jinými hrami.
Ale přijde mi, že u vás je problém spíše v tom, že jste si hru vybrali na základě oblíbeného seriálu, než že byste si vybírali hru na základě žánru a to pak má za následek, že chcete překopávat celé mechaniky hry tak, aby se hra podle vašeho oblíbeného seriálu trefila i přímo do vašeho žánrového vkusu.
South Park: The Stick of Truth se totiž nikdy nechtěl tvářit jako něco víc než nenáročná hra založená na hromadě jednoduchých tahových soubojů s lehkým RPG systémem okořeněná o stylový humor patřící k seriálu a přidanou lehkou adventurní složkou. Prostě se vám netrefil přímo do vkusu. Diablo taky není o ničem jiném než o mlácení potvor a nikomu to nevadí a nevyžaduje tam komplexní soubojový systém.
EDIT: Jinak překlep v jednom písmenku. U mě je to Gorn :-))
Ale přijde mi, že u vás je problém spíše v tom, že jste si hru vybrali na základě oblíbeného seriálu, než že byste si vybírali hru na základě žánru a to pak má za následek, že chcete překopávat celé mechaniky hry tak, aby se hra podle vašeho oblíbeného seriálu trefila i přímo do vašeho žánrového vkusu.
South Park: The Stick of Truth se totiž nikdy nechtěl tvářit jako něco víc než nenáročná hra založená na hromadě jednoduchých tahových soubojů s lehkým RPG systémem okořeněná o stylový humor patřící k seriálu a přidanou lehkou adventurní složkou. Prostě se vám netrefil přímo do vkusu. Diablo taky není o ničem jiném než o mlácení potvor a nikomu to nevadí a nevyžaduje tam komplexní soubojový systém.
EDIT: Jinak překlep v jednom písmenku. U mě je to Gorn :-))
@Steve (24.09.2017 21:39): jo přesně. například s tim co nosí berle - musim se probojovat skrz sklep, kde jsou asi tři totožné souboje. pak jít nahoru, kde mě čekaj další asi 4 totožný souboje. a pak jeden boss fight proti němu. je to natahovaný a ohraje se to.
To co píšeš že jsou tvrdší souboje jsou ale zas jen bossové. Co mu tam vadí (a mě taky) jsou ty nudný vycpávkový souboje mezi tím.
Btw je to Al Gore proboha.
Btw je to Al Gore proboha.
@David_Cravford (24.09.2017 19:47): Ale tohle jsi vůbec nezmiňoval, tak já si nemůžu uvědomovat něco na základě intuice, že ti vidím do hlavy, co všechno ti může vadit. O nevyužívání schopností jsi vůbec nepsal a psal jsi, že ti vadí pouze velké množství soubojů.
Pokud ti jde o to, že souboje mohly být zpracovány lépe, tak je tvá kritika oprávněná. V tom případě bych doporučil dát nejvyšší obtížnost. Ale ono to ke konci i trochu přitvrdí v těch soubojích. Dva tahy mi, tuším, ke konci hry určitě nestačily.
A ještě vzhledem k tomu, že se jedná o RPG, tak někteří nepřátelé jsou silnější a AL Gorna určitě nedáš ze startu.
Ale já vždy u RPG viděl zábavu hlavně v dobře navolených skillech, i když uznávám, že tahovky by měly hráče nutit přemýšlet nad taktikou, jaké tahy použít. South Park je v tomhle vstřícnější, že se nesnaží hráče frustrovat vysokou obtížností, ale jde to ovlivnit tím stupněm obtížnosti a budu se opakovat, že ke konci hra trochu přitvrdí.
Pokud ti jde o to, že souboje mohly být zpracovány lépe, tak je tvá kritika oprávněná. V tom případě bych doporučil dát nejvyšší obtížnost. Ale ono to ke konci i trochu přitvrdí v těch soubojích. Dva tahy mi, tuším, ke konci hry určitě nestačily.
A ještě vzhledem k tomu, že se jedná o RPG, tak někteří nepřátelé jsou silnější a AL Gorna určitě nedáš ze startu.
Ale já vždy u RPG viděl zábavu hlavně v dobře navolených skillech, i když uznávám, že tahovky by měly hráče nutit přemýšlet nad taktikou, jaké tahy použít. South Park je v tomhle vstřícnější, že se nesnaží hráče frustrovat vysokou obtížností, ale jde to ovlivnit tím stupněm obtížnosti a budu se opakovat, že ke konci hra trochu přitvrdí.
@David_Cravford (24.09.2017 19:47): Tak to buď rád, že to máš vždycky rychle odbytý :) Nebo si zvyš obtížnost (pokud to jde, já to nehrál), ale to pak budeš těmi souboji trávit víc času :D
@CrocoRay (24.09.2017 19:38): Ale ty si musíš uvědomit, že proti těm soubojům nic nemám, ale vadí mi, že jich tam je tolik a švechny jsou skoro stejný. Mě to vychází jen na dva tahy s mongolským lukem co má plameny, ani není motivace využívat jiný schopnosti.
@David_Cravford (24.09.2017 19:08): Vyznělo to tak, že je tam vůbec nechceš podle toho, jak ses k nim vyjadřoval, ale to už je jedno, když ses k tomu teď vyjádřil přesněji. RPG prvky se dají nahnat i jinak a s tím souhlasím, ale už by to měnilo celou mechaniku hry a hra už ze začátku dávala jasně najevo, že základním prvkem jsou tu tahové souboje. A člověk by si o hře měl něco zjistit dopředu, než začne hrát něco a pak zjistí, že je to úplně o něčem jiném, než čekal.
"nechápu co na tom nikdo nechápe" To, protože se snažíš chápat či nechápat něco úplně jiného. Já chápu, že tě to nebaví, protože každý má nějaký odlišný vkus a každého baví něco jiného. Dokážu člověku porozumět, ale nedokážu porozumět tobě, protože si volíš žánry, které tě nebaví a pak pindáš, že tam jsou věci, co se ti na tom žánru nelíbí, a které jsou pro ten žánr charakteristické. Ta hra je přesně taková, jak se tvářila, že má být. RPG založené na tahových soubojích. Je to jako začít Diablovku a nadávat, že tam je moc potvor, což je hloupost, protože o tom ta hra je. Takže já nechápu to, proč si volíš hry, u kterých je už od začátku jasné, že tě nebudou třeba bavit.
Samozřejmě beru, že to mohlo být uděláno jinak. South Park o soubojích není, ale South Park hra o tahových soubojích je. Třeba ten fakt přijmout a buď to hrát s tím anebo si najít jinou hru, která tě bude bavit více.
"nechápu co na tom nikdo nechápe" To, protože se snažíš chápat či nechápat něco úplně jiného. Já chápu, že tě to nebaví, protože každý má nějaký odlišný vkus a každého baví něco jiného. Dokážu člověku porozumět, ale nedokážu porozumět tobě, protože si volíš žánry, které tě nebaví a pak pindáš, že tam jsou věci, co se ti na tom žánru nelíbí, a které jsou pro ten žánr charakteristické. Ta hra je přesně taková, jak se tvářila, že má být. RPG založené na tahových soubojích. Je to jako začít Diablovku a nadávat, že tam je moc potvor, což je hloupost, protože o tom ta hra je. Takže já nechápu to, proč si volíš hry, u kterých je už od začátku jasné, že tě nebudou třeba bavit.
Samozřejmě beru, že to mohlo být uděláno jinak. South Park o soubojích není, ale South Park hra o tahových soubojích je. Třeba ten fakt přijmout a buď to hrát s tím anebo si najít jinou hru, která tě bude bavit více.
Kde jsem řekl, že nechci aby souboje tam vůbec nebyly? Souboje by mohli bejt fajn, kdyby to nebylo 50x za jednu misi, kdy se sotva pohnu do jiný místnosti. Jsem toho přežranej, nechápu co na tom nikdo nechápe. South Park nikdy o bitkách nebyl a RPG skills se daj i jinak tunit než mlácením dementů. Ony jednoduché jsou, jen jich je prostě hodně na můj vkus a omrzelo mě to.
@Steve (24.09.2017 01:04): Počkej, to jsi citoval koho? :-D Mě jako hra celkem bavila, ale souboje, i když zrovna nemusím extra tahovky, tak k ní neodmyslitelně patří a díky tomu lehčímu RPG systému na tom hra byla postavená. Ale kdyby těch soubojů bylo méně, tak to asi nevadí, ale určitě bych to ze hry neodstraňoval úplně.
Jinak odstranit 2/3 třetiny soubojů už je moc, to už by museli překopávat celý ten herní systém a nabírání experience. Takhle tuším, že většinu pořád získáš ze soubojů.
EDIT: Jinak ten systém soubojů, kdyby změnili, tak by mi to nevadilo. Ale zase nevím, či by šlo ze South Parku udělat Devil May Cry :-D Takže i když mě tahovky neberou, tak si pořád stojím za tím, že odstraňovat je by bylo špatné. Spíše to beru tak, že ta hra se tímhle úplně netrefila do mého vkusu, ale jiní to umí ocenit a ke hře to patří.
Jinak odstranit 2/3 třetiny soubojů už je moc, to už by museli překopávat celý ten herní systém a nabírání experience. Takhle tuším, že většinu pořád získáš ze soubojů.
EDIT: Jinak ten systém soubojů, kdyby změnili, tak by mi to nevadilo. Ale zase nevím, či by šlo ze South Parku udělat Devil May Cry :-D Takže i když mě tahovky neberou, tak si pořád stojím za tím, že odstraňovat je by bylo špatné. Spíše to beru tak, že ta hra se tímhle úplně netrefila do mého vkusu, ale jiní to umí ocenit a ke hře to patří.
"nebavilo mě to, ale nechápu, proč by to chtěl někdo odstranit" :D Za mě, kdyby tam bylo soubojů tak o 2 třetiny míň a zbytek byl těžší, bavilo by mě to stokrát víc.
@Steve (24.09.2017 00:17): Ta hra je lehká sama o sobě, ale on chce, aby ty souboje vůbec neexistovaly ve hře a bez nich by to nemělo smysl. Já vím jenom to, že Al Gorne mi dal zabrat, ale jinak jsem to procházel levou zadní a pouze klikal. Ale člověk musí přijít na chuť tomu tahovému systému. Pokud to někoho nebaví, tak ta hra prostě není určená pro něj. Bez ohledu na obtížnost.
Jinak mě ty tahové souboje taky extra neberou, ale zase jsem u toho nepřemýšlel nad takovými hloupostmi, jak vymazat půl hry. Celkově mě hra docela bavila a bral jsem to jako fajn oddechovku mezi většími tituly.
Jinak mě ty tahové souboje taky extra neberou, ale zase jsem u toho nepřemýšlel nad takovými hloupostmi, jak vymazat půl hry. Celkově mě hra docela bavila a bral jsem to jako fajn oddechovku mezi většími tituly.
Není tam náhodou super lehká obtížnost, kde se souboje snad ani neřeší? Nebo si to s něčím pletu?
Ta mechanika hry je založená na těch soubojích a pokud to někoho nebaví, tak podle mě nemá smysl tu hru vůbec hrát. Je to jako zapnout RPG a nadávat na to, že se postava vyvíjí a jestli nelze přeskočit přerozdělování bodů. Nebo jako si stěžovat, že Dirt Rally je simulátor a nikdo od toho simulátor nechtěl :-) Třeba si vybírat hry, které člověku více vyhovují žánrově.
Ten tahový systém je alfou a omegou celé hry. Prostě základ zábavy, na kterém hra staví. Bez toho by ta hra byla o ničem a hrál by to jen šílenec, bo by to ztrácelo veškerý smysl :-))
Ten tahový systém je alfou a omegou celé hry. Prostě základ zábavy, na kterém hra staví. Bez toho by ta hra byla o ničem a hrál by to jen šílenec, bo by to ztrácelo veškerý smysl :-))
@David_Cravford (23.09.2017 21:45): Nie, nedajú. Súboje sú neoddeliteľnou zložkou hry a žiadny cheat na ich preskočenie neexistuje. Jediná možnosť je stiahnuť si trainer, ktorý pridáva fast kill.
daj se nějak přeskočit ty otravný souboje, kterejch je asi 56 v každý misi nebo jak? Je to už pekelně nudný a ani to není zábava. běhání po městě a dělat bordel mi teda přišlo víc funny...
Už dávno se to vyřešilo.
No krom těch nucených bitek mi to přijde skvělý, baví mě po mapě chodit a dělat bordel.
No krom těch nucených bitek mi to přijde skvělý, baví mě po mapě chodit a dělat bordel.
Mi nechcete tvrdit, že při první bitce se mi hnedka stal bug :-D nemůžu udělat první fight, žádnej útok není povolenej a nevim co s tim. Měl někdo tenhle problém ?
@Ferdish (27.03.2017 21:33): jasně, trolling to klidně může bejt, ale bylo by lepší kdyby to trolling nebyl :)
@Paul (27.03.2017 20:43): Njn, ale je úplne na konci hry, a je jedna jediná. Skôr to od Parkera a Stonea beriem ako trolling, než náznak toho, že hlavný hrdina bude v ďalšej hre zhovorčivý.
@Ferdish (27.03.2017 15:56): což je divný, když poslední věc co se v SoT stane je ta klasická hláška a namluvená k tomu. Byl to cool moment, doufal bych že z něj budou pokračovat.
@Ferdish (27.03.2017 15:56): Třeba ho rozmluví, přeci jen tu hru pořád překopávají, navíc když jí zase odložili...
@Paul (27.03.2017 13:14): Na základe úvodných 15 min z Gamescomu 2016 môžem tvrdiť, že New Kid ostane silent.
Prvních pár hodin mě to bavilo jen jakž takž, samej fetch quest, humoru poskrovnu, ale pak se to slušně rozjelo a už to baví dost, hlavně jak se rozjede příběh a trochu se odemknou cool skilly.
Ale upřímně si myslím že udělat new kid silent byla chyba, kdyby měl dialogy (a my možnost jejich volby), byla by tam tuna příležitostí pro víc humoru.. ještě kdyby třeba dali těch hlasů víc jako v Saints Row 4..
Nevíme jestli v Fractured Butthole bude zase silent, nebo už konečně mluvit ?
Ale upřímně si myslím že udělat new kid silent byla chyba, kdyby měl dialogy (a my možnost jejich volby), byla by tam tuna příležitostí pro víc humoru.. ještě kdyby třeba dali těch hlasů víc jako v Saints Row 4..
Nevíme jestli v Fractured Butthole bude zase silent, nebo už konečně mluvit ?
Ještě k těm Čimpokomončákům...
Z Wiki:
The chinpo or chinpoko element in Chinpokomon is actually a vulgar Japanese word for "penis"; kōmon is also a formal Japanese word for "anus."
Z Wiki:
The chinpo or chinpoko element in Chinpokomon is actually a vulgar Japanese word for "penis"; kōmon is also a formal Japanese word for "anus."
@Karasman (24.03.2017 07:52): Musíš měnit, blbče, naval Haluba! :)
@Paul (23.03.2017 21:24): Čimpokomončáky! :D
@Paul (24.03.2017 00:02): Musím uznat, že absolutní neznalost seriálu, jako tomu bylo v mém případě, tomu trochu škodí, mno alespoň jsem se po dohrání vrhl na všechny řady seriálu, kromě prvních tří (a skvělě se bavil) a druhé zahrání už pak byl zas trochu jiný zážitek
@montana (23.03.2017 21:39): jsem zagooglil a na gamespotu doporučili 6 dílů, ty GoT taky, tak to sjedu než to rozehraju. Já mám SP rád a kdysi jsem na to koukal, ale nějak mi to uklouzlo a už jsem posledních asi 15 sezón neviděl :)
Game of Thrones trilogii ze 17 rady + asi tak vsechny.
imho ale neni potreba. Hra je skvela i kdyz clovek nepochopi zdaleka vsechny narazky.
imho ale neni potreba. Hra je skvela i kdyz clovek nepochopi zdaleka vsechny narazky.
Jaký díly bych měl vidět před rozehráním ?
@mvp23 (10.02.2017 20:13): Aha tak to jo.
BG 1 a BG 2 jsem upřímně dohrál tolikrát že nevím přesně.
Gabriel Knighta 1 a dvojku oba 3x a ještě jednou remake jedničky. Série Mass Effect taky 3x.
U paradox strategií, civilizací a fotbalů jde dohrání těžko definovat.
I proklínaný AC 1 jsem dal dvakrát a už mám chuť na třetí:)
Z mých top 50 jsem nedohrál Albion a Planescape Torment.
BG 1 a BG 2 jsem upřímně dohrál tolikrát že nevím přesně.
Gabriel Knighta 1 a dvojku oba 3x a ještě jednou remake jedničky. Série Mass Effect taky 3x.
U paradox strategií, civilizací a fotbalů jde dohrání těžko definovat.
I proklínaný AC 1 jsem dal dvakrát a už mám chuť na třetí:)
Z mých top 50 jsem nedohrál Albion a Planescape Torment.
@Red (10.02.2017 20:08): Nenarážím na nic. Jen se ptám.
@mvp23 (10.02.2017 19:54): Vím asi na co narážíš, asi bych měl zvýšit hodnocení? Ještě o tom popřemýšlím, ta hra je ale i na nejtěžší obtížnost hrozně jednoduchá a ta práce s inventářem se spoustu krámu je hrozně otravná.
U SWOSu a BG(5x+) jsem strávil násobek času
Mafii a GK II pouze 3x ale tam nejsou jiný povolání:)
U SWOSu a BG(5x+) jsem strávil násobek času
Mafii a GK II pouze 3x ale tam nejsou jiný povolání:)
@Red (10.02.2017 16:54): Prosím Tě, kolikrát dohráváš hry, které jsi ohodnotil minimálně na 90%? :)
Tak dohráno počtvrté, tentokrát za žida. Pořád to baví, těším se na pokračování:)
Tvl on to fakt urobil :D
@DuDu008 (06.01.2017 18:16): celý druhý odstavec můžeš dát do spoileru :D
@TRIAn29 (06.01.2017 17:56): Ďakujem. Presne tak, sám by som vedel opísať príbeh do podrobna.
@DuDu008 (komentář): Pěkný komentář :) Zkrátka kdo si tuhle hru zahrál, tak na ni a obzvlášť na některé scény prostě nezapomene :)
Taaaak dohrané za žida...plus sa mi podarilo dosiahnuť všetky achievementy :D
Viete niekto, či je možné dosiahnuť achievementy Full Arsenal (nájdenie všetkých zbraní a kostýmov) a For the Hoarder (nepredať ani jednu vec) počas jednej hry?
Mě hra přišla mnohem srandovnější než seriál. Ani nevím proč. Možná je to i tím, že seriál znám jen s českým dabingem. A nebo se prostě u hry více snažili a papali více vtipné kaše. :)
@BINGMAN (21.11.2016 17:32): Tak nie som na tom až tak katastrofálne...vďaka kamošovi z intráku mám napozerané prvé 3 série, Peklo na Zemi som tiež videl niekoľkokrát, ale je pravda že novšie epizódy pozerám veľmi sporadicky, väčšinou keď YT odporučí nejaké SP video a mňa to zaujme, ako práve v prípade Black Friday trilogy, z ktorej hra vychádza.
To já si zrovna toto kolečko čtrnáct dnů dávám. Jsem teď v sedmé sérii:)
Předtím jsem jel Verdiho opery...prostě mě někdy něco chytne a jedu...
Předtím jsem jel Verdiho opery...prostě mě někdy něco chytne a jedu...
@Ferdish (21.11.2016 17:19): Třeba by tě to zrovna chytlo :)