@Bodkin (20.04.2017 18:48): Je to škoda, protože mně se to dost líbilo. Co jsem se díval na ten trailer, tak se mi to líbilo více než tahle hra, která má vyjít. Ale byl to trailer a hotová hra by třeba mohla vypadat úplně jinak. Ale i tak je to podle mě škoda.
Diskuze
@CrocoRay (20.04.2017 17:37): Je to úplně jiná hra, protože to co byla Prey 2 je zablokované a navždy uvržené do vývojářského pekla, i když by to humanhead určitě rádi dodělali a Bethesda to zase určitě ráda vydala... Jen to jedna strana nenechá tu druhou udělat a dohromady se už nedají...
@CrocoRay (20.04.2017 17:37): No podle té betaverze co sem viděl tak to bylo hodně podobné traileru.
Samozřejmě to byl ale jen jeden velký bug fest a moc to nefungovalo ale vypadalo to famózně.
Samozřejmě to byl ale jen jeden velký bug fest a moc to nefungovalo ale vypadalo to famózně.
@Gordon (20.04.2017 16:40): Jo, co se dívám na ten trailer, tak Prey 2 se mi líbilo více, ale byl to trailer. Těžko říct, jak by hra vypadala v hotové verzi. Každopádně na mou otázku odpověděl popisek u hry. No, mohlo mě to napadnout, že to tam bude zmíněné ve zkratce. Já si původně myslel, že jde furt o ten stejný projekt dělaný Bethesdou, který byl zrušen a znovu obnoven. Ale jak vidím, tak je to úplně jiná hra.
@CrocoRay (20.04.2017 16:23): Porovnej si to: https://www.youtube.com/watch?v=0a78kzAffb4 - Cyberpunkové Město na měsící s mimozemšťanama.
Nynější: Atompunková vesmírná stanice.
jinak to zrušení je asi největší vývojářský fail v hostorii (pro mě) viděl jsem i bteaverzi hry, a vypadalo to naprosto famózně.
Nynější: Atompunková vesmírná stanice.
jinak to zrušení je asi největší vývojářský fail v hostorii (pro mě) viděl jsem i bteaverzi hry, a vypadalo to naprosto famózně.
@Bodkin (20.04.2017 13:44): Píšeš o Prey 2. Já hrál jedničku a vím, že mělo vyjít pokračování a pak jsem si všiml něco okolo zrušení nebo tak. Více už jsem to nesledoval. Jen se chci zeptat, ten Prey 2 není tohle pokračování? Myslel jsem právě, že tohle je znovu obnovený ten projekt Prey 2. Z tvého příspěvku to chápu, že dvojku zrušili a tohle je nově rozjetý projekt.
Jen se tak ze zvědavosti ptám. Já se až nějaký ten měsíc zpátky dozvěděl o tomhle pokračování a jinak jsem to nesledoval a bral to tak, že Prey 2 prostě zrušili. Jak jsem si všiml, že to má stejně vyjít, tak jsem to bral jako obnovení té dvojky. Navíc vzhledově podle trailerů mi to furt přijde jako ta samá hra, která byla zrušená, tak se ptám.
O podobnosti se bavit nebudu. To bych posoudil až po dohrání téhle hry.
Jen se tak ze zvědavosti ptám. Já se až nějaký ten měsíc zpátky dozvěděl o tomhle pokračování a jinak jsem to nesledoval a bral to tak, že Prey 2 prostě zrušili. Jak jsem si všiml, že to má stejně vyjít, tak jsem to bral jako obnovení té dvojky. Navíc vzhledově podle trailerů mi to furt přijde jako ta samá hra, která byla zrušená, tak se ptám.
O podobnosti se bavit nebudu. To bych posoudil až po dohrání téhle hry.
@Gordon (20.04.2017 14:02): Je to prostě úplně jiná IP na kterou nalepili nápis Prey aby tu značku nějak zužitkovali. Ale jinak to prostě s původními hrami kromě first person perspektivy a scifi zaměření nemá nic společnýho.
@Gordon (20.04.2017 13:59): Takže vlastně úplně všechno, jak podotkl Bodkin.
@Bodkin (20.04.2017 13:44): Neřekl bych, jiné je jen prostředí, Pořád název naznačuje že lovec je kořistí a naopak a pořád se to odehrává ve vesmíru v obrovském komplexu, jedinou změnou je příběh, lidská struktura a doba v jaké se to odehrává. (a možná i absence nadpřirozena)
@Gordon (20.04.2017 13:37): JÁ původní Prey hrál a to vůbec jako tohle Prey nevypadalo. (Ale to ani Prey 2). Společné to má akorát jméno.
@GodOfTheSick (20.04.2017 11:25): Omylem?
@special_plan (20.04.2017 12:29): @Bodkin (20.04.2017 13:17): Vypadá to jako další Prey, akorát z lidského prostředí. IMHO ty zbraně jsou parádně originální!
@special_plan (20.04.2017 12:29): @Bodkin (20.04.2017 13:17): Vypadá to jako další Prey, akorát z lidského prostředí. IMHO ty zbraně jsou parádně originální!
@Bellerofontes (20.04.2017 13:19): na této frontě zvládám akorát elektronické ovečky.
@Bodkin (20.04.2017 13:17): Sni dál.
@GodOfTheSick (20.04.2017 11:25): Revoluce v čem? Vypadá to jako další Bioshock.
Preview jsem moc nesledoval, ale co jsem teď omylem zahlídl Replay, tak to skoro vypadá, že nás čeká herní revoluce. To jsem teda zvědavej :-)
Aside from the small sound issues due to the capture itself, he saw no technical problems whatsoever, which is a relief after the fiasco of the PC version of Dishonored 2.
http://www.gamersyde.com/news_prey_back_ ... videos-18996_en.html
Na žádný z těch videí jsem nekoukal.
Ale jak jsem psal, PC verze Prey bude supr :)
http://www.gamersyde.com/news_prey_back_ ... videos-18996_en.html
Na žádný z těch videí jsem nekoukal.
Ale jak jsem psal, PC verze Prey bude supr :)
@Guldy (19.04.2017 20:56): AC: Syndicate je v pohodě. Já tam měl akorát ten problém s myší, který nejspíš vyřešilo to nastavení obrazovky na okno bez okrajů.
@Paul (19.04.2017 21:01): Ano, já vím. Ale ona i ta opatchovaná verze některým působí problémy, ale možná jde jen o smůlu. Já při prvním hraní neměl žádné problémy a při druhém už jsem nějaké měl. A verzi jsem měl určitě vyšší, protože to vždy Steam dostahuje. Ale možná jde fakt o smůlu. Vím, že Garret měl taky nějaké problémy a hrál to ve stejnou dobu jako ty a měl stejnou GPU jako ty. Těžko říct.
@Paul (19.04.2017 21:01): Ano, já vím. Ale ona i ta opatchovaná verze některým působí problémy, ale možná jde jen o smůlu. Já při prvním hraní neměl žádné problémy a při druhém už jsem nějaké měl. A verzi jsem měl určitě vyšší, protože to vždy Steam dostahuje. Ale možná jde fakt o smůlu. Vím, že Garret měl taky nějaké problémy a hrál to ve stejnou dobu jako ty a měl stejnou GPU jako ty. Těžko říct.
@CrocoRay (19.04.2017 20:20): mluvím o té opatchované verzi, při vydání to bylo všelijaké a hlavně na konzolích prakticky nehratelné. Ale to nebylo enginem, ale prostě tím že to vydali nedodělané. Čemuž se (snad) u Prey už vyhnou.
@Guldy (19.04.2017 20:56): však proto ten smajl, ikdyž - taková Mafia 3 mi jede taky naprd, protože má prostě hrozně špatně optimalizovaný využití CPU. Mám sice dobrou grafiku, ale CPU je 6 let starý.
@Guldy (19.04.2017 20:56): však proto ten smajl, ikdyž - taková Mafia 3 mi jede taky naprd, protože má prostě hrozně špatně optimalizovaný využití CPU. Mám sice dobrou grafiku, ale CPU je 6 let starý.
@CrocoRay (19.04.2017 20:20): S AC:S jsem zase ja nemel zadny problemy a rikal jsem si, jak hra bezi dobre. A nedokazu rict, jestli to bylo napatchovany..
@Paul (19.04.2017 19:56): ale ty budes jeden z tech vyvolenych, kteri maji 1060/1070 a to se nepocita :) na tom to jelo, no..
@Paul (19.04.2017 19:56): ale ty budes jeden z tech vyvolenych, kteri maji 1060/1070 a to se nepocita :) na tom to jelo, no..
@Paul (19.04.2017 19:56): Souhlasím, že Cryengine je parádní a vypadá dobře, ale u toho Homefront: Revolution je sporné, zda ta hra běžela opravdu dobře :-)
Mě bavila a graficky se mi ve spoustě momentů taky hodně líbila - převážně v noci apod. Ale s její plynulostí měla spousta lidí problémy. Já třeba při prvním hraní žádné problémy neměl, ale jak jsem to rozjel teď podruhé, tak mi tam zadrhávala myš a moc se mi nechtělo hledat příčinu, tak jsem to smazal. Ale je to škoda, protože při prvním hraní mě hra bavila a vypadá opravdu skvěle. Jen mi to ten zážitek trochu kazilo a byl jsem líný na hledání příčiny, kterou jsem běhel půl hodiny nebyl schopný najít a tak se na to vykašlal.
Stejný problém jsem měl u AC: Syndicate, kde pomohla změna režimu z plné obrazovky na tu s těmi s okraji. U Homefrontu jsem tam taky tyhle věci měnil a moc to nepomohlo. Drhlo to sice jen lehce, ale u střílečky je to o to víc zásadní.
Mě bavila a graficky se mi ve spoustě momentů taky hodně líbila - převážně v noci apod. Ale s její plynulostí měla spousta lidí problémy. Já třeba při prvním hraní žádné problémy neměl, ale jak jsem to rozjel teď podruhé, tak mi tam zadrhávala myš a moc se mi nechtělo hledat příčinu, tak jsem to smazal. Ale je to škoda, protože při prvním hraní mě hra bavila a vypadá opravdu skvěle. Jen mi to ten zážitek trochu kazilo a byl jsem líný na hledání příčiny, kterou jsem běhel půl hodiny nebyl schopný najít a tak se na to vykašlal.
Stejný problém jsem měl u AC: Syndicate, kde pomohla změna režimu z plné obrazovky na tu s těmi s okraji. U Homefrontu jsem tam taky tyhle věci měnil a moc to nepomohlo. Drhlo to sice jen lehce, ale u střílečky je to o to víc zásadní.
Prvni Dishonored jel v pohode, to je pravda. To jsem hral i na svym notebooku, kterej se prehriva po pul hodine z pustenyho facebooku.
Docela tomu verite, ja si to asi koupim. A jsem takovy ten day one buyer idiot, jenom posledni dobou mi prijde, ze ty hry nejsou tak hladky, takze si zacinam davat pozor.. (vicemene to je me penezence jedno, spis jde o prumysl) protoze Mafia 3 byl otres, problemy jsem mel i s Deus Ex MD (ale to byla vynikajici hra). Pak jsem si zpetne ve sleve koupil advanced warfare.. a to se nedalo hrat. Trochu ve mne za posledni roky stoupl pesimismus. A tech pripadu je vic
(edit: ano, zapomnel jsem na slavny ME:A!)
Docela tomu verite, ja si to asi koupim. A jsem takovy ten day one buyer idiot, jenom posledni dobou mi prijde, ze ty hry nejsou tak hladky, takze si zacinam davat pozor.. (vicemene to je me penezence jedno, spis jde o prumysl) protoze Mafia 3 byl otres, problemy jsem mel i s Deus Ex MD (ale to byla vynikajici hra). Pak jsem si zpetne ve sleve koupil advanced warfare.. a to se nedalo hrat. Trochu ve mne za posledni roky stoupl pesimismus. A tech pripadu je vic
(edit: ano, zapomnel jsem na slavny ME:A!)
@Guldy (19.04.2017 18:53): když teda pominu že mě zrovna D2 jelo výborně :), tak pochybuju že by si chtěli ten průser zopakovat. Arkane je dobrá firma a snad si budou chtít napravit reputaci. Navíc Cryengine jede dobře, např. Homefront Revolution vypadá parádně a běží skvěle.
@Guldy (19.04.2017 18:53): Nebojim.
@Guldy (19.04.2017 18:53): Je to Cryengine voe!
Nevím, D2 bylo snad jediné jejich zaškobrtnutí (to maj z toho, že si předělávali starý IDtech), první Dishonored jel na Unrealu jako hodinky, takže... nebojím se, no.
Nevím, D2 bylo snad jediné jejich zaškobrtnutí (to maj z toho, že si předělávali starý IDtech), první Dishonored jel na Unrealu jako hodinky, takže... nebojím se, no.
Veri nekdo v dobrou optimalizaci? Vsadil bych si svy dva centy na to, ze se zopakuje Dishonored 2 or something (uz by bylo blahovy nebat se).
@Bodkin (12.03.2017 01:06): immersive simy nikdy moc nevynikaly v trailerech. To bych fakt neřešil. Osobně mi stačilo slyšet novej Prey song Micka Gordona a vím že to bude day one
https://www.youtube.com/watch?v=7TRdx2tbUFI
https://www.youtube.com/watch?v=7TRdx2tbUFI
@Paul (12.03.2017 00:55): Vůbec jsem nekomentoval ten kulerovu narážku, ale dovedu si představit, proč by se na veřejnosti zmiňoval super positivně o hře svého vlastního studia.
A o Harveyho ani moc nejde, já taky docela věřím člověku, který udělal Arx Fatalis, Dark Messiah a první Dishonored. Jen mi pořád neukázali nic, z čeho by mi zvlhly kalhotky jako tenkrát před lety u Dishonored...
A o Harveyho ani moc nejde, já taky docela věřím člověku, který udělal Arx Fatalis, Dark Messiah a první Dishonored. Jen mi pořád neukázali nic, z čeho by mi zvlhly kalhotky jako tenkrát před lety u Dishonored...
@Bodkin (12.03.2017 00:35): @kuler91 (12.03.2017 00:30): Fakt nevim proč by Harvey Smith měl zapotřebí takhle lhát svým kolegům. A pokud jde o vkus, tak se s ním jakožto tvůrcem Deus Ex, Dishonored 1 a Dishonored 2 asi taky dost shodnu.
Mimochodem, jsem dost zvědavej na reakce těchto lidí na Kingdom Come. Přijde mi že se KCD taky snaží o hodně immersive sim approach, ikdyž i s důrazem na příběh.
Mimochodem, jsem dost zvědavej na reakce těchto lidí na Kingdom Come. Přijde mi že se KCD taky snaží o hodně immersive sim approach, ikdyž i s důrazem na příběh.
@kuler91 (12.03.2017 00:30): Pořád neukázali nic, čím by mě přesvědčili, že to bude dobré. (I tak o to mám zájem, anžto je to zase jediný im-sim za poslední dobu, ale... )
@Paul (11.03.2017 19:37): Bude to fakt tak dobrý ? :) Pokud to myslí opravdu upřímně, tak jsem teda pekelně zvědavej ... :)
Naprosto boží roundtable diskuze developerů deus ex/dishonored/prey atd:
http://www.pcgamer.com/the-designers-of- ... ost-complex-games/3/
Harvey Smith na konci takovej nugget o Prey
Harvey: Honestly, I say this with all humility because I didn't work on Prey, it's a game made by the Austin studio with Ricardo and Raph and Seth and Susan running the show, it is one of the best games I've ever played. I tweeted something recently about having finished Dishonored 2, and now looking at Prey back to back, Brian Eno had this write-up, and it really made me stop and think about me as creator vs. me as player, what I like to play, and it's really an interesting contrast. In my career I don't think I've ever had the opportunity to do this back-to-back within the same studio. We finished one game and are about to finish another game with a different team, and just to look at the two and decisions they made differently than decisions I would've made, yet I love both games. I think Dishonored 2 is the best game I've ever done and Prey is one of the best games I've ever played, but they're very different in their decisions and how they arrive at certain decisions is fascinating to me. So May 5, yeah.
http://www.pcgamer.com/the-designers-of- ... ost-complex-games/3/
Harvey Smith na konci takovej nugget o Prey
Harvey: Honestly, I say this with all humility because I didn't work on Prey, it's a game made by the Austin studio with Ricardo and Raph and Seth and Susan running the show, it is one of the best games I've ever played. I tweeted something recently about having finished Dishonored 2, and now looking at Prey back to back, Brian Eno had this write-up, and it really made me stop and think about me as creator vs. me as player, what I like to play, and it's really an interesting contrast. In my career I don't think I've ever had the opportunity to do this back-to-back within the same studio. We finished one game and are about to finish another game with a different team, and just to look at the two and decisions they made differently than decisions I would've made, yet I love both games. I think Dishonored 2 is the best game I've ever done and Prey is one of the best games I've ever played, but they're very different in their decisions and how they arrive at certain decisions is fascinating to me. So May 5, yeah.
@Gordon (15.02.2017 21:24): To už je holt takovej art style, kterýho se Arkani držej :)
@El Buitre (15.02.2017 17:28): Ty tváře maj nějak vytáhlý ne?
@special_plan (30.01.2017 15:50): Děkuji za pomoc s úpravou popisku. :)
Tak jsme upravil popis a poslal ho ke schválení.
@Zbyisek (30.01.2017 16:01): Stačí dát "hráči". Koho zajímá jméno postavy.
@Zbyisek (30.01.2017 16:01): nahradiť meno slovom "charakter" alebo niečo na ten spôsob?
Každopádne ale je to "nepravda" tá informácia takže ostať by to tak nemalo.
Je to česky ja to editovať nebudem.
Každopádne ale je to "nepravda" tá informácia takže ostať by to tak nemalo.
Je to česky ja to editovať nebudem.
@mazar1234 (30.01.2017 15:52): Ano, special_plan má pravdu, že hráč může zvolit vlastně ženu. Smazat muže v druhé větě jde, ale pak nastane problém dále v textu. V angličtině to je úplně bez problémů, ale v češtině by se asi muselo všude psát jako "aby se Morgan Yu zachránil/a, musí..."
@special_plan (30.01.2017 15:50): No je fakt, že toho "muže" treba vyhodiť (ak je to pravda s tou ženou).
@Crash (30.01.2017 15:47): "The player takes the role of Morgan Yu, a human aboard a space station with numerous hostile aliens. The player will be able to select certain attributes of Yu, including gender, and decisions made by the player will affect elements of the game's story." Stejná informace jako tady v popisku?
@special_plan (30.01.2017 11:29): A proč rovnou nenapíšeš v čem ta chyba je, nebo nenavrhneš opravu? Stejná informace je uvedena na anglické wikipedii, ale nevylučuji, že i tam je to špatně.
@Gordon (30.01.2017 10:43): Mám pocit, že datum vydání bylo oznámeno teprve minulý týden, takže o moc dřív to tu být nemohlo.
@Gordon (30.01.2017 10:43): Mám pocit, že datum vydání bylo oznámeno teprve minulý týden, takže o moc dřív to tu být nemohlo.
@Greg (30.01.2017 11:34): Co naděláš... :) Taky mi to nevoní.
Pojmenovat hru úplně stejně, jako její "předchozí" díl je fakt na hlavu...
Už ve druhé větě je faktická chyba.
@Gordon (30.01.2017 10:43): Přidáno na DH to bylo až teď, jelikož jsem ještě upravoval popis hry.
Cywe, se divím že to bylo přidáno až teď.