Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (03.05.2017 08:26): A vis, ze Obsidian taky chvilku delal Prey 2? To nasrani na nekoho bych zas tak neprecenoval. Sam si si krasne vyprotiargumentoval toho MCA.

A mylis, ze ti zloradni zmrdi je taky nuti porad pouzivat jen Gamebryo pro openworld hry?
@HEX (03.05.2017 06:27): s Falloutem je to zajímavý, New Vegas byl hrozně levnej (rok a půl vývoje, hotovej engine i většina assetů) a přitom prodal nějakejch 5 milionů kopií (dneska už to bude tak dvojnásobek), takže prachů vydělal spoustu. Proč Zenimax nezadal Obsidianu i dvojku můžem jenom spekulovat. Osobně bych si tipnul že v tom bylo Avelloneovo prokecnutí o tom metacritic bonusu (když veřejně řekl že Obsidian by dostal bonus, pokud by MC score bylo 85, ale měli jen 84 takže smůla) + nechuť Todda Howarda aby Obsidian dělal další hru (pochybuju že má radost že se o NV všeobecně mluví jako o nejlepším 3D Falloutu). Ale to jsou spekulace. Pokud Avellone tehdy zenimax nasral (což asi jo), tak už se přes to přenesli, když jim teď pomáhal na Prey.

Ale je to jiná situace než s Prey 2, Human Head vyloženě vydírali aby je mohli koupit za levno, ale HH nechtěli, tak jim Zenimax ten projekt zařízl. Spekuluje se že to samý udělali i s Arkane, ale Arkane se nechali koupit - ale tohle nikdo veřejně nepřiznal.
@Paul (03.05.2017 00:15): Jako slyšný to je ale co to je v každoroční záplavě béčkových Assassínu, Codek a bfka... nemluvě to těch MOBA srajdách, to prodavá miliony a EA si do marketingu nasype milióny, takže to kupuje pak každý americký děcko s podprůměrným IQ, sem rád že tyhle "poctivý" rubačky vůbec vychází... :D
@Bodkin (03.05.2017 00:19): to je něco jiného, důvod proč nemáme Prey 2 od Human Headu neleží v jejich demenci, ale zmrdství :)
Nejsmutnější je, že kdyby nebyl zenimaxí management zmrdstvo, tak jsme mohli mít obojí, Prey 2 už někdy před třemi lety od HH, a novou tuhle hru jako novou IP od Arkane.
@kuler91 (02.05.2017 22:16): 600K kopií je slušný, pokud to na každý konzoli prodalo taky tak, tak jsou na dvou milionech, což by mohlo znamenat že se to aspoň zaplatilo, ikdyž ideálně by samozřejmě byly prodeje vyšší, jenže to by si nesměli podělat reputaci slabou optimalizací.
Ta poškozená reputace a absence PC dema teď způsobuje obezřetnost u Prey, navíc Bethesda docela fláká marketing, plus ta jejich politika nedávání her pisálkům, takže v den vydání nebude venku jediná recenze..v Bethesdě prostě dělaj dementi. Ale snad bude tahle hra už technicky dobře odladěná a zároveň kvalitní, takže word of mouth bude pozitivní a prodávat se to nakonec bude dobře.
@Paul (02.05.2017 09:41): Hmm .. jako musím říct, že se s ním ve spoustě věcí souhlasím a opravdu je třeba alespoň částečný návrat do "old school" časů :)
Já mám prostě obavu, že tohle bude hrozně nedoceněná hra ... Na PC se obecně žádné závratné množství AAA her neprodává v poměru ku konzolím viz Dishonored 2 steamspy říká + 600 k kopíí to jako WTF ? Nejhravější a pro mě nejlepší hra minulého roku a takto mizerné prodeje na PC ? Tohle je navíc úplně nová značka, která zase bude smrdět konzolákům s gamepadem, takže tam bude pravděpodobně prodeje ještě horší. Hrál jsem demo cca 40 minut a když jsem poprvé potkal toho většího bubáka tak mě na medium vyprášil jak nic .. :D Na gamepadu to byl teda hroznej shit hrát, ale stejně dnes není úplně obvyklé, aby člověk hned v úvodu dostával na prdel. Nepředpokládám, že to bude nějaký hardcore, ale obtížnost bude asi příjemná .. :)
No těším se na pátek :)
@MarezCZE (30.04.2017 12:09): ehm, co když hudba je obrovskou součástí té atmosféry? Osobně tenhle přístup nechápu, např. takové AvP 1,2 či Alien Isolation by bylo bez hudby mnohem chudší.
Problém co popisuje Bodkin vypadá jako něco co (snad) opraví, vypínat kvůli tomu hudbu Micka Gordona..krapet drastické.
To demo nemá konec? Prostě mě jen pošlou někam, ale na dveřích je Not part of Demo a to je pak všechno?

Btw - Ten jejich sound design mě akutně mrdá. V podstatě každý střet je lekačka a ta muzika k tomu je šíleně hlasitá a šíleně dlouhá (tj přestane až když opustím danou lokaci), takže sejmu jednoho mimika a dalších 5 minut než dolootuju celou místnost se mi pokouší příliš hlasitá muzika způsobit migrénu. Což je blbý, protože song samotný je fajn, jak s ním zachází je zločin.

Ale fakt se mi líbí ten pocit paranoie, kdy hráč neví co je bezpečný a co ne. Vtrhnu do místnosti a mlátím do všeho co mi přijde pod ruku a ten pocit, když trefím překvapeného mimika je k nezaplacení. Navíc místy se stačí podívat co je to za místnost a na její vybavení a člověk si řekne: "Proč tu mají dvě křesla? To se sem nehodí." Tak do nich začne mlátit a mimic ublíženě umře critical hitem...

Takže jsem rozpačitý. Nejdřív mi ta hra byla fuk, pak jsem si řekl, že ji kopím hned jak výjde a teď to demo... :/

Btw - recyklování věcí je super!
Ja z toho mam docela ambivalentni pocity. Nevim proc mi ta hra prijde takova "namyslena". I kdyz to ma podobne jako Doom dokonaly vizual, tak z toho necitim tu vyvojarskou radost, ale kalkul. Fakt nevim proc. Jak kdyz si banda nerdu honi triko, ze jsou lepsi nez vsichni ostatni, protoze maji vyssi IQ :)

Na to, ze ma jiny engine je to opravdu hodne sci-fi Dishonored. Nejen vizualni podobnost s BioShockem je taky mnohem okatejsi, nez bych cekal.
Mlcici hrdina docela irituje, ale zrejme to bude dejove vysvetlene. Podobne jako berlicka v tradicnim pruvodci na vysilacce, ktera je vysvetlena uz v demu. Kazdopadne tenhle styl vypraveni se mi uz v podobnych hrach docela zajida. Tady by to chtelo konecne vetsi snahu.

Hudba je dle ocekavani bozi, ale prijde mi tam hrozne rusive zakomponovana. Z kazdeho vyskoceni mimica dela uplne zbytecne jump scare a dlouho ji trva, nez se vrati do normalu. Atmosferu mi spis narusuje, nez vytvari. Tesim se spis na album.

Prekvapila me solidni obtiznost uz na normal, mozna je to jen tim dosranym input lagem. Dishonored 2 na gamepadu ale taky neni zadny zazrak, tak necekam ze to opravi.

Kazdopadne jsem byl rozhodnuty pro day 1 a demo mi to docela narusilo. Urcite to bude v leccems skvely a dost to prekvapi, ale chybi mi tam tak nejak troska toho srdicka.
Vzhledem k mizernym prodejum pujde cena asi docela rychle dolu, tak mozna pockam :)
Akorát nevim kde to koupit, škoda že (asi?) není steelbook, vzal bych zase krabičku jako u D2.
@kuler91 (27.04.2017 20:55): Podobnost možná tak v tom prozkoumávání a otevřenosti designu, ale jinak tam moc podobností nevidím, tohle předpokládám není stealth a assassination akce. Ale čekám skvěle propracovanej svět, smysl pro detail, atmosféru, prostě věci co Arkane umí perfektně. Prodeje taky nečekám vysoký, což je smutný, přijde mi že Bethesda tyhle Arkane hry moc neumí prodat, u D2 byl marketing slabší a pak problémy s PC verzí, tady je marketing snad ještě horší a zas nevydali PC demo, čímž si taky moc reputačně nepomáhaj.
@Paul (27.04.2017 20:52): Já spíš očekávám celkovou podobnost s Dishonored, bude to hodně o všelijakém šmejdění, takže tam budou určo i drobné záseky, takže budeš mít možná i pravdu. Já dohrál Dishonored 2 poprvé za cca 19 hodin, druhé kolo jsem měl za 10 hodin.
Každopádně očekávám, že prodeje nebudou nic extra ... mám pocit, že tenhle Arkane style dneska už moc nefrčí .. :( Já je ale podpořím i kdyby na chleba nebylo. :D
@kuler91 (27.04.2017 20:50): tipnul bych si že to pod 20 nepůjde. Dishonored 2 mi zabralo kolem padesáti, když hraju tím completionist stylem, chci vidět/slyšet/najít/přečíst všechno.
@Paul (27.04.2017 20:39): Já se taky těším ... demo bylo fajn, ale ničím moc nepřekvapilo a můžu říct, že ty problémy PS4 mi to dost znechutili, takže snad bude PC verze ok ...
Jsem zvědavej na herní dobu, vzhledem k tomu, že nechali hodinové demo, tak očekávám minimálně +12 hodin .. :)
Zkoušel jsem demo a vypadá to tedy zajímavě, určitě to vezmu ... Konečně zase po delší době trošku "inteligentnější" hra, která jen nevodí za ručičku, ale zlatý střed, obtížnost bude taky solidní, takže fajn.
Každopádně na gamepadu docela nehratelné ( Nebo spíš na PS4 ), je tam i nějaký divný input. Grafika mě taky 2x neuchvátila, ale to není tak důležité.
@Paul (21.04.2017 19:39): Jo tak. Ale vím, že právě Rogue a Unity vycházeli snad ve stejnou dobu, takže tam to sedělo. A vím, že vycházely i nějaké díly na PS Vita apod., takže možné je, že v průběhu jednoho roku vyšly i tři díly :-) Zjišťovat se mi to nechce, ale jako nereálné bych to neviděl.


@kuler91 (21.04.2017 19:32): Unity a Syndicate už měli úplně jiný soubojový systém. Takže Syndicate už ho měl dost pozměněný. Mně vyhovoval více. Zrovna teď to hraji a baví mě to. Ale je takový jednodušší. I když zase svižnější. Jinak Unity byl nejobtížnější Asasín.
Já hrál naposled Unity a nemůžu říct že by to bylo špatné ... Pokud komplet překopají souboják, přidají trochu na obtížnosti a celkově tomu dají větší šmrnc, tak si rád dalšího assasina zahraju :)
@Paul (21.04.2017 17:53): Ale to počítáš i ty menší díly, ne? U těch velkých si pamatuji jen jeden případ - AC: Rogue spolu s AC: Unity.

Ale hlavní linkou myslím pouze tyto díly: AC 1, AC 2, AC: Brotherhood, AC: Revelation, AC 3, AC 4: Black Flag, AC: Rogue, AC: Unity, AC: Syndicate. Všechny jsem dohrál a všechny vlastním jako krabičky v poličce. Zbytek mě nějak nebere a moc je nepočítám.

Ale je fakt, že když vyšly ty dva díly ve stejný rok, tak ty dva roky je docela dlouhá pauza v porovnání, jak vycházely předtím často :-)
@marwel (21.04.2017 17:33): Jo, bylo to trochu přehnané :-D Ale je fakt, že je to docela nezvyk oproti tomu, jak předtím vycházel jeden za druhým. Tak doufám, že tu pauzu dokázali využít k dobru a trochu tu sérii oživí. Určitě by mě to potěšilo. Hlavně tedy nějaký větší skok v mechanismech a bohatší mapu, kde by bylo pořád co objevovat. Skryté vedlejší mise obohacující hlavní příběhovou linku apod. Víceméně tohle někde slibovali.
A taky opět vylepšenou grafiku bych uvítal. Syndicate se mi na ultra docela líbí a využívá docela pěkné efekty, ale je takový kreslenější. Předchozí Asasíni se snažili působit skutečněji, co se týče grafiky. Kdyby se vrátili k tomu, ale zároveň využili moderních technologií, tak bych byl rád.

Ale vlastně mi teď většina her od Ubi přijde taková kreslená. Watch Dogs 2 měl třeba taky luxusní grafiku, ale nemohl jsem se zbavit toho kresleného dojmu. Snad jen Far Cry Primal mi přišel graficky trochu více reálnější z těch her, které jsem hrál. Určitě jich bude víc, ale mluvím teď o hrách, které jsem od nich hrál, a které mě teď napadají.
@Gordon (20.04.2017 20:22): Tak Asasíni teď už moc nevychází a nový vyjde až tak na podzim tohoto roku nebo až příští rok. A slibují změny, jako u Watch Dogs 2, kde to poměrně naplnili. Tak třeba nový Asasín bude lepší. Soubojový systém by mohli vymakat, vedlejší mise vylepšit a mapu naplnit kvalitním materiálem, aby bylo pořád co objevovat. Ale jako to je moje přání. Neříkám, že to tak bude.

Jinak mě Asasíni celkem bavili a nenadávám na ně. Docela se mi i po novém díle stýská. I když takový Prince of Persia by se taky mohl vrátit. Prý měli rozjetý nový díl, ale zrušili to.
Ten Dishonores 2 me hodne mrzi, teda co se prodeju tyce. Doufam ze to nezabrani vyvoji trojky...
Máte pravdu, smutná to doba ... Alespoň u toho člověk nemusí furt smrdět, protože pár dobrých her každý rok stačí
Verze Prey 2 od Human Head byla fantastická a nepochybuju že by to byla skvělá hra, ale bohužel cuntí management Zenimaxu jim prostě zabránil to vydat, protože chtěli studio levně koupit a studio se nechtělo zaprodat. Ale na druhou stranu zas aspoň Arkane financujou Dishonored a Prey, Tangu Evil Within a Machinegamům Wolfy, čímž to trochu vyvažujou. Akorát se trochu obávám, že pokud se Prey bude prodávat stejně slabě jak Dishonored 2, tak moje milované Arkane skončí v roli podržtašky jak Raven u Actardu.