Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Wolverine (08.08.2017 22:33): Keď spomínaš ten Vjétkong, tak mi to asi trošku splynulo s SKS Simonov, kde asi to prebíjanie fakt vôbec nešlo.
Systém nabíjania bol ale rovnaký, byť SKS mal viac nábojov na koľajničke.

@pajmič (08.08.2017 22:17): RPG-7 je sranda oproti jednorázovému RPG-75 (mylne som uviedol v zozname RPG-27, dôsledok rýchleho gúglenia jednorázových RPG, moja hlúpa chyba).

@Wolverine (08.08.2017 22:33): Jo, vďaka Baphometovi za jourúru, tam je fakt všetko čo môže existovať.
@Wolverine (08.08.2017 21:57): Nešlo to v Allied Assaulte, Frontline, Pacific Assaulte, European Assaulte, Vanguarde, Airbourne, pôvodnom Call of Duty, dvojke ani trojke. Ale dalo sa to v pôvodnom Medal of Honore a Call of Duty: World at War.
Je to so mnou moc zlé keď si pamätám takéto blbosti? :D
@mazar1234 (08.08.2017 21:41): Ano, je to Garand. Zásobník se dá normálně vyndat, ale ne tak, jak to prezentuje COD. Takto ti zásobník vyskočí pouze po jeho vyprázdnění.

"BAR" jsem jen držel v ruce a jako mula to i váží. Takže už s tím vytrvale běhat nebo si to neustále zapírat o rameno ve stoje a ještě z toho střílet musí být super masáž. Ovšem COD vojínovi, jakožto pravému amerikánovi nečiní problém běhat a ládovat to full auto. :D

Jediný reálný recoil v COD je MP40. Z té jsem náhodou střílel a opravdu se ovládá jako kuličkovka v porovnání s ostatními, jenž byly prezentovány ve videu.
@Bodkin (08.08.2017 21:47): Trošku som googlil a fakt to šlo, ale bolo to asi nevýhodnejšie ako to naslepo vystrieľať.

"The rifle is fed by a en-bloc clip which holds eight rounds through the top of the receiver; this made the reloading of the rifle in mid-clip somewhat more time consuming than firing off the remaining rounds. Upon the firing of the last round sustained within the en-bloc, the clip is automatically ejected and the bolt locked to the rear. " + "the switch you see on the left side of the rifle ejects the clip. It wasn't widely done because one has to hold the bolt open to do it. It is difficult due to the strength of the recoil spring"



@pajmič (08.08.2017 20:08): Tá prvá zbraň je Garand?
Ehm, pokiaľ viem tak sa nedala preventívne prebíjať, ale napáskovať novú sadu munície išlo až po vystrieľaní celej sady. (lebo tam musela najprv vyletieť von tá koľajnička na ktorej sú náboje).
Ale to som len čítal, reálne som z toho nikdy nestrieľal takže to treba brať iba ako nezáväznú otázku.

Ale čo sa týka BAR-u tak ten mal (údajne) prezývku "kopnutie muly".
Rozhodne no-recoil snipa v prevedení BAR je hodne autentická :-D
@Shoggot (21.06.2017 12:03): To je přece jedno, film může pohoršit stejně jako hra a stejně tak má film i hra nějaký to věkový omezení ne? Imho považovat počítačové hry v dnešní době za "hračku" je dost omezené.
Jakkoli se Sledgehammer Games snaží o historickou přesnost a realističnost, jednu věc si museli odpustit.

V multiplayeru chystaného Call of Duty WW2 nenajdete žádné svastiky, tedy symboly nacismu, jako jsou hákové kříže a podobně.

Proč ten rozdíl, ptáte se? "Chceme, aby komunita hrála společně. Čili abychom vyhověli různým zákonům a nařízením po celém světě, rozhodli jsme se svastiky v online hře vynechat. Kromě toho jde o temný symbol, který vyvolává spoustu emocí a o tom náš herní zážitek nemá být."

Oproti tomu v singleplayerové kampani hákové kříže budou, jen s vybalancováním autenticity a respektu vůči milionům lidí, kteří byli během druhé světové války zabiti, uvedli tvůrci pro Eurogamer.
@účet smazán (05.05.2017 19:37): Je pravda, že by tam mohly být válečné věci v životě vojáka mimo bojiště, mohlo by to dokonce být spojeno s nějakou minihrou. Jako třeba pozorovat mouchu na zdi týden a neustále mačkat mezerník, aby tvůj voják neusl.
@CrocoRay (05.05.2017 16:48): No já myslím, že tam ten příběh bude, nějaké kamarádství a tak. No a graficky mě to právě přijde úplně super, teda zatím podle traileru. Hodně jsem si přál druhou světovou v nejnovější grafice a se super příběhem, jako že třeba z pohledu normálního vojína, když se ráno probudí a hned se někam jede, na frontu, do zákopů atd. V těch starých to tam je, ale až těsně před bojem nebo kousek před. Chtěl bych to opravdu od začátku, prožít si třeba den dva, tak jak to opravdu bylo, ale chápu, že by to zase někoho mohlo nudit ty hluchý místa.

Teď si vlastně vzpomínám, že něco podobnýho bylo v MoH: Pacific Assault, ta první tutoriálová mise.
@účet smazán (05.05.2017 16:39): Osobně, co jsem viděl ty trailery a nějaké gameplay záběry, tak mi to ale přijde už takové reálnější a graficky propracovanější. Nemůžu si pomoct, ale i když celkově se mi třeba Advanced Warfare místy hodně líbil, tak kolikrát byl na otevřených mapách takový kreslený a IW mi přišel celkově takový plastelínový a kreslený. U WWII mi přijde, že zase dohnali dobu a trochu to ten Battlefield 1 dohání.

Co se týče samotného obsahu, to neposoudím. Jen jsem zvědavý na ten příběh, který jsi zmínil v prvním příspěvku. Jednička a dvojka mě svou akcí docela bavily, ale byly to jen bitvy, do kterých byl hráč vhozen. Jestli to bude mít tady nějakou svou vlastní zápletku vloženou do tohoto konfliktu, tak jsem docela zvědavý. Samotný konflikt a návrt ke kořenům mě upřímně tolik nebere, ale na ten příběh jsem docela zvědavý.
@účet smazán (05.05.2017 16:29): Osobně z mého pohledu je špatný více název "World at War II", zatímco World War mi přijde jen jako rozepsání zkratky WWII. To, že se nejedná o pokračování World at War právě vím, tak právě proto by mi přišel první název špatný.

Ale už to nebudu rozebírat. Celkově mě ten název zase tak nebere :-) Zatím ta diskuze začala samými konflikty, tak snad to přejde spíše k obsahu samotné hry a k očekáváním.
@účet smazán (05.05.2017 14:47): Však v pohodě. Já to myslel tak všeobecně a jaký mám na to názor já, že mi na tom tolik nesejde. Ale jestli jde o přesný název a okolí na tom tolik záleží, tak s opravou určitě nemám žádný problém. Jen někdy ty reakce jako "cucání z prstu" mi přijdou trochu provokativní a šlo by to sdělit trochu rozumnějším způsobem. Ale to nesouvisí s tebou samozřejmě.


@Gordon (05.05.2017 15:34): Někdy se s tebou dá dobře pokecat, ale častokrát se chováš jako dement. Jde zejména o záměrnou provokaci a to myslím celkově i vůči ostatním nebo příspěvky, které si můžeš odpustit. Neříkám, že mé chování je taky vzorové, ale člověk ti to říct musí. Zkus se někdy nad sebou zamyslet. I když svým způsobem chápu, že ta tvá arogance a jízlivost asi k tobě patří a zakládáš si na tom. Ale když už na mě reagovat nechceš, tak nereaguj. Nějaké tečky a naschvály mě prostě dokážou naštvat. Jednou bych to přežil, ale děláš to pořád dokola a kolikrát tvé rady vytočily někdy i ostatní uživatele. A kolikrát se tě ptali, jaký mají význam tvé reakce. Tím tě nechci urážet, ale svoje chování bys taky mohl trochu změnit. Pak by se s tebou dalo lépe bavit.

EDIT:

@účet smazán (05.05.2017 16:20): Tak pokud byl původní název "World at War" tak to je jiná situace. Já myslel, že se to ještě neupravilo a bylo původně World War. Tak to sorry.

@Gordon (05.05.2017 02:49): Já psal ale potom tohle: "Já vím, že tam byl Yuri a Price. Ale teď nevím, za kterého přesně jsi hrál"

Vím, že tam byli ti dva, ale spletl jsem se. Vím, že jsi hrál za jednoho z nich. Tam šlo o něco jiného, že jinak ukecaná postava potom už mlčela, když jsi dostal možnost za ni hrát. To mi trochu vadilo, protože najednou celkově měnila svoji osobnost a povahu, což se mi trochu nezdál. Jak Price, tak Yuri normálně kecali, když jsi za ně zrovna nehrál a když jsi za ně hrál, tak najednou přestali umět mluvit. Přišlo mi to zvláštní.

Ty ses zaměřil přesně na to, o co mi nešlo v mém příspěvku, ale to děláš skoro vždycky :-)

A ještě se mi líbí, jak vyhrabeš nějakou starší informaci z předchozího příspěvku, kterou jsem opravil v tom novém a pak ji dáš do kontrastu zase s něčím z toho nového příspěvku :-))


@účet smazán (05.05.2017 08:01): Jako, když to tak všichni berete, tak se hádat nebudu. Já to bral spíše tak, že každému je ta zkratka jasná a každému dojde, že to znamená World War. Ale jestli všem jde o přesný název, tak proti tomu nic nenamítám. Mně by to spíše vadilo, kdyby vyšel další díl, který už by se opravdu jmenoval World War. Pak by se to nějak rozlišit muselo, ale to se asi nestane.
@Gordon (04.05.2017 20:03): Mě by spíše zajímala ta tvá reakce na mě, kde máš jen tečky. Tam jsem to trochu nepochopil, jaký to mělo význam :-D

Každopádně u názvu je jaký problém? Na obalu je Call of Duty: WW II a v názvu vidím Call of Duty: World War II. Významově mi to přijde nastejno. Ale jestli předtím byl nějaký jiný název, tak to nevím.
@Gordon (04.05.2017 19:08): Já vím, že tam byl Yuri a Price. Ale teď nevím, za kterého přesně jsi hrál. Ale vím, že ta postava normálně kecala v animačkách nebo když byl jako tvůj kolega, ale jak jsi za něho hrál, tak řekl snad jen jednu větu a pak byl zticha. Teda alespoň myslím. Každopádně zbytek hlavních hrdinů v CoD vždy mlčelo. A to mě celkem štvalo.
@účet smazán (04.05.2017 18:34): Ony ty hlavní postavy podle mě mlčely ve všech dílech kromě IW. A tuším, že Yuri řekl jednu větu v poslední misi MW3, když jsi za něj hrál.

Ale jestli je pravda to, co píšeš, tak nejspíš hlavní postava už bude normálně komunikovat s ostatními. Přece jen už poslední CoD ukázalo, že to jde.

Jinak té jedné postavě bych se moc nedivil. Po skončení MW série už se myslím vždy hrálo jen za jednu postavu. Takže se asi toho už chtějí držet a zkusit k té druhé světové přidat i nějaký menší příběh. Jsem zvědavý, jaký to bude mít ohlas u ostatních.
Call of Duty WW2 bude mít celý příběh odvyprávěn přímo během hraní, nikoli cutscénami, kterými je pověstné.
Kreativní ředitel Bret Robbins ze Sledgehammer Games prozradil, že příběh bude tentokrát mnohem více o konkrétní postavě.

Takže jen jedna postava? Proč ne, jsem na to zvědavej.