Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Fuck, tam jsem byl musel jsem to tam přehlídnout, ještě jsem tam otvíral ty Cargo/Guts věci...

A na všechny funguje vymaxovaná brokovnice se Stealth Attackem, security zbraněma a combat focusem (2+). S tím jsem vtrhl mezi bandu Phantomů a nadělal z nich fašírku, než naskočil normální čas :D

Jeden Weaver mi teď oživil všechny mrtvoly v Loby... zmrd zkurvenej.
@Bodkin (08.05.2017 11:14): Je tam někde jak je ta křižovatka, jeden směr arboretum, druhej směr cargo bay (na konci GUTS), tak se musí ke cargo bay celym tim dlouhym tunelem, a pak tam je takovej obří trubkotunel, a za ním je prostor ve kterym floatuje. Docela blbě se to popisuje :D

Lure jsem zatím nepoužíval, ale na cystoidy to zní dobře. Já jsem hlavně rád že ten nullwave funguje na weavery.
@Paul (08.05.2017 11:07): Takže? Je vzpříčený mezi trubkama? Je za tím sklem zvenku? Jak?!

BTW1 - Lure jsem předtím skoro nepoužíval, ale je to super věc, cystoidy to řeší líp než cokoliv jiného...

BTW2 - Trvalo mi do druhého hraní, abych zjistil, že se jde po zisku těch trysek mizerně plachtit i v normální gravitaci... :D
Občas něco dá celkem zabrat no : ) Včera jsem začal v 22:00 a končil v 01:30 načež jsem si pak uvědomil, že jsem vůbec nepohnul s příběhem.
Najít toho Joshe Daltona byl teda pěknej vopruz, jen co je pravda.
@Cobot (07.05.2017 22:39): Mělo snad Dishonored dvacet DLC? jednička měla dvě dokonalý příběhová a dvojka nemá zatím žádný. Jestli něco bude mít Prey se neví, ale docela o tom pochybuju, přijde mi že to sem není moc kam zakomponovat. Leda by udělali samostatnou např. prequel kampaň, podobně jako třeba Old Blood.
Já to raději ani "moc" nečtu. Šest pětek za to nedám. Ale je jasný, že to koupim relativně brzo. A už teď vim, že mě to bude bavit. ..nejlepší System Shock, co jsem hrál... mi stačí

Jak je to s dlc? Plánujou dvacet dlc?
@SilentWolf (07.05.2017 21:20): Si přečti komentáře na PlayStation CZ/SK na Facebooku v postu o Prey z 4. dubna ? 41 příspvěků a 99 % z nich - hnusná grafika, smazal jsem po 5 minutách, nuda, tohle je ostuda pro Bethesdu a třeba tě chuť přejde ... :D
Ty lidi jsou dneska úplně vymaštěný a to je důvod, proč hraju pár her ročně, protože většina dnešních her je dělaná pro takovéhoto retardy.
No snad se to bude slušně prodávat :( Předpokládám, že u nás se prodá maximálně pár tisíc kopií ( optimista) ...
Ač jsem po 14 hodinách ještě nedohrál, tak předpokládám, že názor nezměním. Viděl bych to 90 - 95 %, ale že to jsou ty Arkane = <3
Hah, dveře do márnice. Dumám jak se tam dostat, na počítači vedle rada že robot chodí každou půlhodinu to tam vyčistit. Je 14:33, takže bych musel čekat tu půlhodinu. Tak místo toho rozbiju sklo a z tý hračkový kuše střelím zoomem do tlačítka na otevření dveří, a ono to funguje a dveře se otevřou. Protože Arkane, bitch.
@Bodkin (07.05.2017 16:00): Ten bug s dverami do márnice mi pripomenul tvoju vysnívanú mechaniku. Skontroluj, či nemal ten vedecký operátor na knaku vytetovanú runu, asi ich skúšal otvoriť prirážaním!
Tyyyyy krááááávo.

@kuler91 (07.05.2017 11:17): 24 Hodin +-

A rozhodně jsem nesplnil všechno, nějaké to hledání a vedlejšáky jsem nechal, třeba i kvůli bugům (science operator mi odmítal otevřít dveře do morgue, jen stál před nima vrážel do nich)... Taky se vám stalo, že nešlo rozbít sklo kolem těch kvítek všude?

Well, Prey je rozhodně nejlepší System Shock, co jsem hrál. Trojka se bude muset fakt vytáhnout...
Já mám za sebou nějakejch 8 hodin a teď jsem potkal January a mám jet do Arborea, zatím jsem snad ani neměl možnost mít nějakej typhon neuromod (pokud mi něco neuniklo?).
@Bodkin (07.05.2017 11:05): Díky za upřesnění :) .. jen tak pro zajímavost, kolik máš nahráno ? Já teda hraju poměrně pomalu a vychutnávám si to, protože delší dobu nic kloudného nevyjde, tak si to chci trochu šetřit, ale moc dobře to nejde :D
@mazar1234 (07.05.2017 09:20): JJ, máš na to ukazatel ve statech.

@kuler91 (07.05.2017 10:22): To po tobě půjde tak jako tak, spouští je imo množství napíchaný neuromodů... Proto se mi jich válí aspoň padesát v inventáři (ale je pravda, že si je už můžu tisknout, takže je to kapánek irelevantní :D)

Nedohrál, ale imo nejsem daleko, nebo lépe - dohrát to asi můžu rychle, ale mám ještě pár míst, kde jsem nebyl...

@mazar1234 (07.05.2017 09:20): Vzal jsem si jen první upgrade mimica, jinak to také nechám být, ale strom vypadá zajímavě ... Bohužel jsem se až po chvíli po upgradu dozvěděl, že to bude mít nějaké následky. Dneska ve score jsem četl zoom a Tuček tam psal něco ve smyslu, že po tobě pak půjdou více predatori a nebo že tě budou moc jednoduše vystopovat, či něco v tomto smyslu ... takže uvidíme.
@Bodkin (07.05.2017 01:33): Ty už si dohrál ? :)
@kuler91 (06.05.2017 23:29): Zbraně jsou spíš sračkoidy a jejich upgradovaní stojí zaprd, to zase né že né. Ale mám vymaxovanou brokovnici na max + ten první stealth attack a tímhle dávám většinu sráčů na ránu-dvě při těžších bojích střídám s GLOO gunem či STUN pistolkou -> Stunnout&Sejmout.

Neuromody strkám hlavně do inženýrstvý, v ostatních dvou mám jen pár. Do typhonských tří nestrkám nic, i když mě to mimikování láká...
Do čeho nejvíce investujete Neuro ? Specialuzujete se v nějaké kategorii ? Já si udělal takovej lehký základ všude, ale aktuálně je to poměrně těžké rozhodování, protože by se hodila spousta věcí, ale neuromodů není nazbyt ...
Ta atmosféra a prostředí mi celkem připomíná Aliena ... :)
Jinak ten druhý Arkane team nejsou koukám žádné Béčka .. Odehráno 7 hod a zatím jsem teda hodně spokojený :)
Když tak čtu některé topicy na steamu, tak je to fakt k pláči ... Stěžovat si na slabé zbraně, vyšší obtížnost, malou účinnost zbraní a pod je vtipné.
Jak to tak pročítám, tak jen doufám, že se to objeví v jedné ze sdílených knihoven :-D
@Bodkin (06.05.2017 10:47): Ač jsem nic podobného nehrál, tak souhasím, že to zpracovali opravdu dobře ...
Zklamaný jsem zatím jen z Gloo .. ve videích to dříve vypadalo jako jakási hmota .. v plné hře ten dojem vůbec nemám, tady musel proběhnout downgrade :(
Btw - Pohyb v Zero-G je docela dobře udělaný, realističtější než mnohé vesmírné střílečky.
HARD. Pistoli jsem úplně zavrhnul, mám jen brokovnici (stealth útok z ní vyřídí v podstatě cokoliv) a pak je imo důležitá ta shock pistolka jak na mimiky tak hlavně na ty zkurvené roboty. TAB přehazuje poslední dvě zbraně, takže rozhodně používejte GLOO, je to nutnost.
Na jakou to hrajete obtížnost? Já dal hard a přijde mi že mimici docela dávaj do těla :)
A teda pěkný lekačky občas.