Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nějaké dnešní hajlajty z Clan areny:
Zásahovka zabíjí Meatballa: odkaz
Až příliš úspěšná likvidace Private Martina: odkaz
Marwelův parádni ace: odkaz
Teda jak já jsem byl dneska marnej, tak Marwel to za mě zachraňoval :)
@H34D (14.05.2017 10:51): Tak je to stale len beta, finalna verzia moze mat vsetko toto vychytane. Urcite by som to dopredu neodpisal iba na zaklade bety.
Ale ta absencia pokracovania do dalsej mapy priamo je znacne dementna to je fakt. Osobne som odohral celkom 3 mapy a ukoncil som to, pockam az na finalnu verziu, betu uz hrat nebudem.
@mazar1234 (13.05.2017 19:15): Já jsem dneškem QC nejspíš na dobro vzdal, nebaví mě čekat 4 minuty než naběhne hra, pak minutu a půl hledat zápas, minutu čekat než si soupeř navolí mapu a postavy a pak další 3 minuty loadovat jen, abych po 5 minutách hry musel tohle všechno opakovat, protože si prostě nejde zahrát s těmi samými lidmi další mapu...
@mazar1234 (13.05.2017 18:33): Red má jinou ikonu, ale pořád je to zelený, takže na dálku stejně nevím, který armor to je. Možná až bych se naučil mapu nazpaměť, tak tenhle problém pomine.
S rozlišením megy problém nemám, zdá se mi ten kříž dostatečně jiný (ostřejší, větší, bez "bubliny" okolo.

Ještě mě prudí timer kolem itemů. Když tam ten item není, tak se v neduelových módech stejně ukazuje a kolem něj běží timer. Jenže ten timer se ukáže až když jsem blíž, takže z dálky to vypadá, že tam ten item je, ale ve skutečnosti si musím ještě počkat.

@mazar1234 (13.05.2017 19:15): QC nemá datum vydání, je to zatím jen beta, proto není na DH.

@PRIVATE MARTIN (13.05.2017 19:02): To sis naběhl :)
@PRIVATE MARTIN (13.05.2017 19:02): To máš zo života?
Si taký tučný, že keď ideš na záchod..... WTF?

Ale tak ma napadlo, ten QC ešte nemá profil na DH?

Prečo o tom diskutujeme v profile QL.
Čo robí Mítbol, Kwoky (OK ten Rimmeruje), Fatality, H34D a ďalší brutálni Kvejgáři....
@Kwoky (13.05.2017 18:17): Keď tak nad tým rozmýšľam, tak QL Zelený/žltý sú v QC rovnaká ikona? To mi ani nejako nedošlo, akurát viem, že Red má ikonu Kevlarvesty, ale ten Megahealth je tam úplne nevýrazný, proste ikonka healthu, ktorú si vôbec nevšimnem, že sa nejako odlišuje.

Ale tak odohral som chvíľku, pár máp takže po 100 hodinách si možno človek zvykne a bude sa dobre orientovať.
@PRIVATE MARTIN (13.05.2017 13:52): Mítbol je profík a vie akú klávesu voľby zbrane stlačil. Nepotrebuje vidieť rúru.
Koniec koncov, keď som to hral tak podľa textúry zbrane som poznal tak maximálne Lightning gun (lebo tam iskril ten blesk) a Dvojhlavňovú brokovnicu (páč ta vyzerá vždy a všade rovnako jasne).
Ovšem rail, raketomet.... atď som vôbec nevedel rozpoznať, že čo to ako mám v ruke.
Detto napr. Mega, vôbec som netušil, že to čo je predo mnou je Mega. Jediné, čo je jasné je asi Armor, to je jasné vidíš štít/kevlarvestu tak ti to docvakne, že vo co gou.
@Kunick (13.05.2017 13:36): Textury ani vypínat nechcu. Prioritně bych rád vypnul modely zbraní a našteloval střebu na střed obrazovky, ale toho se beztak u žampiónů nedočkám, když už tam mají mezi unlockables i alternativní modely. :D
Nějaký pablb na facebooku mě osočil, že trolluju s tím loadováním. Nejdřív jsem měl chuť mu rozbít hubu, pak jsem se ho rozhodl ignorovat. Nakonec mi to nedalo a celé jsem to změřil ještě jednou, tentokrát nejdřív na HDD, potom na SSD.

Loading po skončení hry (Sacrifice) trval s HDD 125 sekund, s hrou na SSD pak 124 sekund. To tedy znamená, že doba loadingu závisí pouze na výkonu procesoru, konkrétně na jednovláknovém výkonu. Přesun hry i klienta na SSD ničemu nepomůže.

Video
HDD: odkaz
SSD: odkaz
Též jsem okoštoval Sacrifice.

Nevím jak, ale vyhráli jsme, a byl jsem třetí nejlepší hráč zápasu.

Je to hroznej chaos.

Zdokumentoval jsem to.

D:
@Steve (12.05.2017 18:26): Tak jsem to nevydržel a zkusil už dneska. Sacrifice je v podstatě něco jako 1-flag CTF, tedy uprostřed se (na můj vkus až příliš často) "narodí" duše (soul), kterou musíte sebrat, donést do své základny a tam ji vložit asi na 15 sekund do svého "totemu", ze kterého vám ji můžou soupeři ukrást.

Hraje se podobně jako duel na dvě vítězná kola (tuším každé kolo má svůj timelimit) a to proto, že mapy nejsou symetrické. Zápas na můj vkus trvá dost dlouho.

A technická zajímavost. Chcete-li rychlé loadingy, budete potřebovat vysoký jednojádrový výkon. I když hra samotná využívá čtyři jádra skoro rovnoměrně, tak loading je "different story" - viz můj screenshot: odkaz
Do prčic a já na to úplně zapomněl. Nějak jsem si zafixoval ten pátek a spokojeně jsem pařil Overwatch... :(
Konečne po pauze relatívne slušná účasť, aj keď sme časť hrali v Lichovi, keby Kwoky vedel, ako sa servíruje polievka Gaspáčo mohli ho povýšiť v poli.
Tak zas změna - já vím jsem hroznej - co jsem měl řešit dnes večer jsem stihl už dnes ráno, takže server spustim klasický o půl osmé.
@H34D (07.05.2017 12:59): Dyt je to najnizsia (no dobre bez "Ti" je najnizsia) rada hernych GPU (myslim ako rada XY50 v kazdej generacii).
Skus si na tom zahrat Dishonored 2 a vsetko si daj na High vratane vyhladzovani a uvidis co sa bude diat.
"na takové grafice musí běžet všechno" - stabilnych 60FPS na High nastaveniach urcite nie, co sa tyka novych hier.
Ale ako mne to v pohode staci, este pred par tyzdnami som mal AMD 7870 coz je 5 rokov stara karta a v pohode som si gejmil hoci bez "Ultra" settingov a vyhladzovani.

Ale inac plny suhlas - dostat sa konecne do hry a zacat hrat je fakt hrozny opruz :-D

@mazar1234 (07.05.2017 12:22): Když to běží na 1050ti tomu říkáš dobrá optimalizace? To je docela úlet ne, na takové grafice musí běžet všechno. Grafika není kdovíjak pokročilá, nepřijde mi, že by vypadala lépe než Crysis 3 nebo Doom. Je prostě v pohodě a tomu odpovídají i nároky. Na notebooku s 755M běží při sníženém rozlišení na 1280x720 na ultra detaily. Jen mě teda loadingy pijou krev.
Tak som si teraz predsa len skusil 2 mapy (deathmatch) a pocitovo sa mi to hralo skutocne velmi podobne ako QL.
Akurat som mal problem s tym, ze som vobec nevedel aku zbran mam v ruke podla vizualu a tak isto ac som hral 2x tu istu mapu, ktora bola aj v turnaji (battlegrounds? tusim) tak kvoli zmenenemu vizualu a texturam som sa tam vobec neorientoval.

Inac to vyzera byt dobre optimalizovane, na 1050ti vsetky polozky menu na HIGH a uplne hladky priebeh hry nikdy ani najmensie zacuknutie.
@H34D (06.05.2017 22:58): Hehe, Head mě o pár hodin předběhl. Právě jsem dohrál svůj první zápas a můj dojem je takový, že kdybych nevěděl, co hraju, tak bych se vsadil, že to je nový UT. Není to špatný, ale už by to chtělo lepší komp... :-)
Tak jsem si taky zkusil Quake Champions, docela dobré, musím říct. Nejdřív mi přišlo, že to vypadá jako UT 2003+, ale pohyb byl zachován, takže se to hraje skoro jako Q3. Jen teda raketomet mi přijde nějaký dojebaný, nemůžu s ním nic trefit. Postavy a jejich ability jsou zajímavé, to bude fajn, co mě ale vytočilo je zdlouhavost všech těch vybíracích obrazovek a loadingů - hlavně u duelu je to demence.
Taková menší před-augmentace z dnešního rána. Definitivní augmentace pak až 15. května. ^_^