Diskuze
@Paul (14.05.2017 19:11): Jo, všimol som si, že to máme podobne, aj ja som bol v závere sprvoti sklamaný, ale potom to prišlo. :)
Jediné možné vysvetlenie je, že recenzent asi fakt preskočil titulky, alebo hru vypol počas nich, ako píše Bodkin, inak to nevidím.
Jediné možné vysvetlenie je, že recenzent asi fakt preskočil titulky, alebo hru vypol počas nich, ako píše Bodkin, inak to nevidím.
mimochodem přijde mi velmi roztomilý, že tagline Prey je taková ta úplně klasická klišé hláška "Fight the invasion, save the world", která je v podstatě pravdivá, ale krapet jinak než by popkorňák čekal :)
@Shoggot (14.05.2017 19:12): jsou tam na to i některý audio logy jež to opatrně implikujou, ale já se snažil nic nepředvídat dopředu
@Shoggot (14.05.2017 19:12): jsou tam na to i některý audio logy jež to opatrně implikujou, ale já se snažil nic nepředvídat dopředu
@Paul (14.05.2017 19:11): On to svými komentáři na tvoje jednání napovídá už i January.
Zpětně vzato je tam toho lampshadingu dost.
Zpětně vzato je tam toho lampshadingu dost.
@Bodkin (14.05.2017 19:09): Nebo zkusil ten konec, co jde během chvíle v arboretu :))
@M.a.t.t. (14.05.2017 19:02): hah, stejný postřehy co jsem měl po dohrání taky :)
Ta december sidemise dost očividně napoví že se děje něco nekalého (simulace?),
ale to, že jsem typhon mě stejně příjemně překvapilo :)
Zinger nebudu ani komentovat
Ta december sidemise dost očividně napoví že se děje něco nekalého (simulace?),
ale to, že jsem typhon mě stejně příjemně překvapilo :)
Zinger nebudu ani komentovat
@Bodkin (14.05.2017 19:09): Kulturní barbaři... :)
@M.a.t.t. (14.05.2017 19:02): Možná přeskočil titulky?
Z hľadiska záveru mi trochu vadí, že to, že ide o test napovie už konkrétny vedľajší quest, ktorý vedie k predčasnému ukončeniu hry a znovunahrávaniu pozície. Inak je to vymyslené naozaj výborne a vtipné je, že ten záverečný potitulkový twist nielenže dáva perfektný zmysel z hľadiska predošlého diania, ale ospravedlňuje aj mlčanlivosť hlavnej postavy a teoreticky aj to, prečo ju nevidieť zrkadle. Ale možno tam už vidím aj to, čo tam nie je :D
Inak zaujímavá recenzia na Zingu. "Za největší problém příběhu ovšem považuji fakt, že sice začíná zajímavě, ale ve finále se vlastně nic moc nestane. Celkově bych to přirovnal k nafukování balónku. Příběh se v podstatě z ničeho začne nabalovat (resp. balónek nafukovat) a začne slibovat různé záhady a velkolepé finále. Tak nějak to ale přežene a balónek prostě bouchne. Příběh se rozletí na kusy a vám to úsměv na tváři rozhodně nevykouzlí a jen zanechá pocit, že jste vlastně nic moc nedostali."
Hral vôbec recenzent tú istú hru? :)
Inak zaujímavá recenzia na Zingu. "Za největší problém příběhu ovšem považuji fakt, že sice začíná zajímavě, ale ve finále se vlastně nic moc nestane. Celkově bych to přirovnal k nafukování balónku. Příběh se v podstatě z ničeho začne nabalovat (resp. balónek nafukovat) a začne slibovat různé záhady a velkolepé finále. Tak nějak to ale přežene a balónek prostě bouchne. Příběh se rozletí na kusy a vám to úsměv na tváři rozhodně nevykouzlí a jen zanechá pocit, že jste vlastně nic moc nedostali."
Hral vôbec recenzent tú istú hru? :)
@kuler91 (14.05.2017 11:23): škoda že to ani jeden z nich ještě nedohrál. Zajímalo by mě jestli z toho budou nadšení i po tom konci :)
@kuler91 (13.05.2017 23:55): No právě.
@Shoggot (13.05.2017 20:02): Já s AI moc problém nemám, bohužel jedinej Nighmare je asi trochu buglej, protože se občas chová jak retard a nebo nic nedělá :)
@kuler91 (13.05.2017 19:54): To je podle mě spíš ideální jak to je, co by potřebovalo vydatně posílit a vylepšit AI (podle mě je buglá) je Nightmare a dát ji možnost se přemisťovat mezi lokacemi.
@kuler91 (13.05.2017 19:54): To by uřčo přidalo na faktoru strachu či respektu nepřátel.
@Gordon (13.05.2017 19:52): Jaj ... škoda, že nemáš alespoň totální lowend ... na tomhle hrát nepůjde no :/
@Shoggot (13.05.2017 19:50): Jedu taky komplet člověka ... až na tu základní transformaci.
Jediné, co by se mi na té hře líbilo ještě o trochu víc, kdyby bylo míň potvor ... ono jich zas tolik není, ale klidně by se to mohlo zredukovat ještě kliďo na 1/2 a přidat jim ještě na síle.
Jediné, co by se mi na té hře líbilo ještě o trochu víc, kdyby bylo míň potvor ... ono jich zas tolik není, ale klidně by se to mohlo zredukovat ještě kliďo na 1/2 a přidat jim ještě na síle.
@kuler91 (13.05.2017 19:43): PC... :(
@kuler91 (13.05.2017 19:43): Já si to dám asi znova rovnou, jel jsem výhradně build s lidskými neuromodifikacemi a krom kinetic blastu jsem neměl nic typhoonského.
Takže třeba právě tu schopnost mimiků jsem si vůbec neužil a vypadá to, že ta tomu ještě dává dost rozměr navíc.
Takže třeba právě tu schopnost mimiků jsem si vůbec neužil a vypadá to, že ta tomu ještě dává dost rozměr navíc.
@mazar1234 (13.05.2017 19:22): A ona někdy existovala? Když se mrkneme na RPG - Torment byl zabugovaný slušně a zmiňovat cokoliv od Troiky snad ani nemusím, Fallout 2 byl taky dost šílený (extrémní nahrávací časy v pozdějších fázích hry, o chybách ani nemluvě). Tohle jsou spíš jen nostalgické vzpomínky, řekl bych.
@Shoggot (13.05.2017 19:14): NG ? Fakt ? Tohle si dám s chutí někdy znova ... ehm tedy ještě jsem nedohrál, protože nebylo aktuálně moc času, ale furt si to ještě užívám a odhaduju, že minimálně dalších 15 hodin ještě budu ( odehráno 22 hod )
@Gordon (13.05.2017 19:13): Proč až za tak dlouho ? :)
@Gordon (13.05.2017 19:13): Proč až za tak dlouho ? :)
@Gordon (13.05.2017 19:13): To je ináč hodne dobrý ukazateľ benchmarku kvality, na to sa nechytá ani Mafia, Andromeda, Dark Souls (snáď tam majú nejaké nuly predpokladám), GTA-čka....
@Shoggot (13.05.2017 19:14): NG+ je pre mňa irelevantný faktor, ale jasne chápem tie bugy, tie tam boli/sú, čítal som že teraz niekedy vyšiel nejaký "Major Patch". Je to smola, že dnes už v podstate neexistuje žiadna "100% day one hra".
@Shoggot (13.05.2017 19:14): NG+ je pre mňa irelevantný faktor, ale jasne chápem tie bugy, tie tam boli/sú, čítal som že teraz niekedy vyšiel nejaký "Major Patch". Je to smola, že dnes už v podstate neexistuje žiadna "100% day one hra".
@mazar1234 (13.05.2017 19:11): Já osobně jen kvůli bugům, o kterých nepochybuju, že se opraví. Přislíbená je i NG+, takže potom uvidíme, zda se to hne či ne :))
@mazar1234 (13.05.2017 19:11): A taky tu nemá nikdo nutkání labilně v křečích klikat na nulu. :D
@Gordon (13.05.2017 19:07): No ak je pravda čo píšu, tak sa automaticky jedná o novú "najlepšia hra akú kedy kto vyrobil", páč tento metál patril System Shocku, pričom ho neskôr prebral System Shock 2.
Preto ma zaráža to nízke hodnotenie 95% :-D
Preto ma zaráža to nízke hodnotenie 95% :-D
@Shoggot (13.05.2017 17:22): Když se to i Schoggotovi a Bodkinovy líbí, musí to bejt žrádlo... plus ty hodnocení jsou famózní. Se těším až to za rok, dva zahraju taky... :D
Dohráno. Brzo bude komentář, ale asi nejlepší -shock a -shock like hra, co jsem hrál.
Nejsou někde ve hře plány na fabrikaci náhradních dílů?
@7c (12.05.2017 20:57): Ty odstavce si naprosto odporují... Sorry jako.
@Paul (12.05.2017 20:44): CoD (nezajímá mě téma) a Halo (konzole) sice nehraji, ale za casual hry bych je nepovažoval - vzhledem k tomu, že jde především o multiplayer. Samozřejmě chápu, že "casual" je jedno ze slov, které co se her týče v podstatě ztratilo jakoukoliv informační hodnotu...
Co se mě (interně) týče, tak bych nejspíš řekl, že za casual považuji obecně zábavné hry, které se dobře/samy hrají a nevyžadují nějaké studium ať už mechanik, taktiky, strategie mimo samotnou hru. A nevyžadují ani nějaký extrémní "grind" nebo trénink (typu 10 hodin na poražení jednoho nepřítele). Samozřejmě se i "hardcore" hry dají hrát takovým způsobem (viz třeba Diablo 2 - co jsem vypozoroval, hodně hráčů třeba dokončilo hru na Normal a odložilo ji na polici zapomenutých her) a naopak se asi dají dotáhnout do extrémů i úplné hříčky, ale asi takhle.
Co se mě (interně) týče, tak bych nejspíš řekl, že za casual považuji obecně zábavné hry, které se dobře/samy hrají a nevyžadují nějaké studium ať už mechanik, taktiky, strategie mimo samotnou hru. A nevyžadují ani nějaký extrémní "grind" nebo trénink (typu 10 hodin na poražení jednoho nepřítele). Samozřejmě se i "hardcore" hry dají hrát takovým způsobem (viz třeba Diablo 2 - co jsem vypozoroval, hodně hráčů třeba dokončilo hru na Normal a odložilo ji na polici zapomenutých her) a naopak se asi dají dotáhnout do extrémů i úplné hříčky, ale asi takhle.
@7c (12.05.2017 19:39): já za casual považuju věci typu Call of Duty, Halo. System Shocky, Prey, Deus Ex za casual nepovažuju. Jestli ty jo, tvoje věc.
@7c (12.05.2017 20:33): Tak už to v korporátním kapitalismu chodí odjakživa, nedá se nic dělat.
@Shoggot (12.05.2017 20:22): Takže rychlý brainstorming a skočili po dalším již použitém jménu, které bylo na ráně a které mohli legálně použít. A jako bonus, ani nemuseli přidávat číslovku! No neber to. Úplně vidím, jak se v Zenimaxu plácali po ramenou .-) "Chlapi sobě" B-)
@7c (12.05.2017 19:39): "Cause legally, we can't call it System Shock 3."
@Paul (12.05.2017 03:01): No nevím, a co je Prey, když ne casual? Podezřele krátká hrací doba, žádné záseky...
Jinak ale - nebýt Bodkina, tak bych Prey zcela ignoroval. Kombinace nulových informací, nešťastného názvu (Prey byla fajn střílečka se zajímavými nápady, ale průměrným podáním a příběhem, navíc prostě další FPS) a neslavného konce původně plánovaného pokračování, řekl bych.
Očividně by to potřebovalo nějakou propagaci a hlavně "osvětu" - ve smyslu co to vlastně je za hru.
Jinak ale - nebýt Bodkina, tak bych Prey zcela ignoroval. Kombinace nulových informací, nešťastného názvu (Prey byla fajn střílečka se zajímavými nápady, ale průměrným podáním a příběhem, navíc prostě další FPS) a neslavného konce původně plánovaného pokračování, řekl bych.
Očividně by to potřebovalo nějakou propagaci a hlavně "osvětu" - ve smyslu co to vlastně je za hru.
@Bodkin (12.05.2017 11:06): Či to nebude aj preto, že týmto titulom neverili.
Iný "rozumný" dôvod ma nenapadá.
Iný "rozumný" dôvod ma nenapadá.
@Bodkin (12.05.2017 11:23): nee neni, všechno víc.
@M.a.t.t. (12.05.2017 11:26): to samozřejmě, ale u novýho Hitmana by za 3 mega ještě byli rádi. Tam není ani zdaleka.
@M.a.t.t. (12.05.2017 11:26): to samozřejmě, ale u novýho Hitmana by za 3 mega ještě byli rádi. Tam není ani zdaleka.
@Paul (12.05.2017 11:14): Čo sa týka Hitmana, toho síce z pohľadu vydávateľa zabilo aj epizodické vydávanie, ale Square Enix mal nereálne očakávania už pri Absolution a 3,6 milióna predaných kópií považoval za neúspech. Takže asi tak.
@Paul (12.05.2017 11:14): Nee, DE MD je prostě mrdka, nic víc.
@Bodkin (12.05.2017 11:06): no však je to přesně tak. Navíc ještě u D2 zmastěná optimalizace, a u Prey zase fuckup s vydíráním indie developerům kvůli trademarku. U Deus Ex MD zase mikrotransakce, ne úplně satisfakční závěr, stupidní preorder schemes a taky blbej marketing. No Hitman zabit tou epizodičností, kdy si většina lidí řekla že když už, tak počkaj na plnou hru. A tu pak buď nekoupili, nebo koupili ve slevě.
Budiž to pro vás poučení že je potřeba kompletně všechno udělat bez chyb a stupidních rozhodnutí, easy ne ? :)
Budiž to pro vás poučení že je potřeba kompletně všechno udělat bez chyb a stupidních rozhodnutí, easy ne ? :)
Nemůžu si pomoct, ale přišlo mi, že Zenimax odflákl marketing pro D2/PREY. To 'absolutní minimum' fungovalo pro Fallout nebo DOOM, ale značky Dishonored ani PREY neměli takovou sílu :/
Plus ten jejich debilní přístup posílání kódů pro review den před vydáním.
Plus ten jejich debilní přístup posílání kódů pro review den před vydáním.
@Tarhiel (12.05.2017 09:49): to doufáme dva. Ale ta varianta že by Arkane dali Fallout aby udělali spin-off ve svém stylu by mi vyhovovala :)
A prodávalo by se to už kvůli jménu skvěle jako New Vegas.
A prodávalo by se to už kvůli jménu skvěle jako New Vegas.
@Paul (12.05.2017 03:01): To ma neteší, ale môže to byť "slow-burner" - malé, ale konštantné predaje v dlhom čase - práve ako SS2.
Ale je mi jasné, že týmto investorov nepotešia.
Fakt dúfam, že ich Bethesda nepotopí/nešliapne na krk.
Ale je mi jasné, že týmto investorov nepotešia.
Fakt dúfam, že ich Bethesda nepotopí/nešliapne na krk.
@Tarhiel (12.05.2017 02:10): No na PC zatím prodáno 160 tisíc, na konzolích to bude podobné, takže dohromady tak kolem půl mega, což nejspíš ani z poloviny nepokryje budget. A pochybuju že by prodeje začaly nějak akcelerovat, tu hru prostě moc lidí nezná a není casual.
@Paul (12.05.2017 01:58): To je to fakt až taký prepadák? Z mojej strany je ešte priskoro na súdy, zatiaľ som to hral len 2 hodiny, ale atmosféru to má.
@Tarhiel (12.05.2017 01:53): A po finanční propadákovitosti Prey pak ještě půjdou rádi k Warrenovi až Zenimax zavře krám.
/pesimist
/pesimist
@Paul (12.05.2017 01:49): Tak tak, teraz som videl video (z GDC?), Deus Ex post Mortem s Warrenom Spectorom, kde hovoril, že sa snažil nalákať svojich bývalých kolegov z Austinu na SS3, ale nechceli, lebo pracovali na Prey a v Arkane sú spokojní.
@kuler91 (12.05.2017 01:06): Arkane Austin založili 2006, ale až do roku 2013 pracovali Austin i Lyon na stejných projektech. Až po D1 Austinu greenlightli samostatnej projekt - Prey. A v Austinu je hodně lidí z Looking Glass Studios a ION Stormu, kteří teď dělaj v Arkane, což je znát.
@Paul (12.05.2017 00:04): To se asi nedávno rozdělili, ze? To je celkem fan, pokud bude od Nasekané vycházet 2x víc her ;) ...
Já do konce nespecham, 25 hod, ale hru si užívám furt stejně jako na začátku, což je u mě neobvyklé.
@Tarhiel (11.05.2017 23:53): Těžká závist, pokud si nedohrál 2. Máš před sebou minimálně 50 hodin pekelně zábavy v kombinaci Prey + Dishonored 2.
@Paul (12.05.2017 00:04): sice jsem si myslel původně, ze jsou to PR slůvka, ale uz Harvyemu verim když tvrdil, ze D2 je jeho nej hra, ale Prey je jedna z nejlepších co hrál ;) Já se moc nedokážu rozhodnout, co bych označil za lepší hru, ale mám takovej pocit, ze udělat Prey dalo určitě větší práci. ..
Každopádně, jestli jsem měl dřív Arkane hodně v oblibě, tak aktuálně je fakt zeru total... Už jen doufat, ze neskončí někde na dlažbě ...
Já do konce nespecham, 25 hod, ale hru si užívám furt stejně jako na začátku, což je u mě neobvyklé.
@Tarhiel (11.05.2017 23:53): Těžká závist, pokud si nedohrál 2. Máš před sebou minimálně 50 hodin pekelně zábavy v kombinaci Prey + Dishonored 2.
@Paul (12.05.2017 00:04): sice jsem si myslel původně, ze jsou to PR slůvka, ale uz Harvyemu verim když tvrdil, ze D2 je jeho nej hra, ale Prey je jedna z nejlepších co hrál ;) Já se moc nedokážu rozhodnout, co bych označil za lepší hru, ale mám takovej pocit, ze udělat Prey dalo určitě větší práci. ..
Každopádně, jestli jsem měl dřív Arkane hodně v oblibě, tak aktuálně je fakt zeru total... Už jen doufat, ze neskončí někde na dlažbě ...